Ἐν συνεχείᾳ τῆς ἀπό 22/7/2019 «ἐξωδίκου συντόμου ἐνημερώσεώς Σας ἐπί τῶν θεμάτων τῆς ὑποθέσεως τοῦ τεμένους τοῦ ἰσλάμ εἰς τόν Βοτανικόν καί ἐπί τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ ἀρ. 114», κοινοποιηθείσης τήν 2/8/2019 (ἀριθμός ἐκθέσεως ἐπιδόσεως 8760Β τοῦ δικαστικοῦ ἐπιμελητοῦ κ. Γεωργίου Πάπαρη) ὡς καί τῆς ἀπό 27/7/2020 ἐξωδίκου καταγγελίας μας κοινοποιηθείσης τήν 27/7/2020 (ἀριθμός ἐκθέσεως ἐπιδόσεως 9798Β τοῦ ἰδίου δικαστικοῦ ἐπιμελητοῦ) τάς ὁποίας καί ἀπαξιώσατε καί ἀναφερόμενοι εἰς αὐτάς διά τῆς παρούσης μας, ἐπισυναπτομένας ὣδε, Σᾶς ἐπισημαίνομε καί τά κάτωθι:
Ἀξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
Ἒχετε ἁπλῶς τήν τύχην κί ὂχι τήν εὐδαιμονία νά εἶσθε ὁ ἀνώτατος ἂρχων τῆς πόλεως καί τοῦ Δήμου τῶν Ἀθηναίων. Διότι, ἐάν πράγματι αἰσθάνεσθο εὐδαίμων διά τό ἀξίωμά Σας, αὐτό θά ἐφαίνετο εἰς τάς πράξεις καί πεπραγμένα Σας. Θ’ ἀξιοποιούσατε καί θ’ ἀναδεικνύατε τά ἰδιαίτερα καί ἐξαιρετικά πολιτιστικά καί ἀρχαιολογικά χαρακτηριστικά τῆς πόλεώς μας, ἐνῶ ἐσεῖς ἀντιθέτως ἐπιδιώκετε ἐπιμόνως νά τά ἐξαφανίσετε μαζί δέ μ’ αὐτά καί ἐμᾶς, ὡς Ἓλληνες.
Εἰσηγηθήκατε, πρόθυμος, ὃπως ἐπληροφορηθήκαμε, ἀπό τό σχετικό δημοσίευμα τῆς Ἐφημερίδος ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, εἰς τό Ὑπουργεῖον Μετανάστευσης καί Ἀσύλου «τήν παραχώρηση τριῶν στρεμμάτων δίπλα στήν ὑφισταμένη δομή τῶν αἰτούντων ἂσυλο πού λειτουργεῖ στόν Ἐλαιῶνα». Ὃπως πρέπη δέ νά γνωρίζετε ἡ δομή αὐτή ἐδημιουργήθηκεν σκοπίμως τήν παραμονήν τῆς ἑορτῆς τῆς «Παναγιᾶς μας» 14/8/2015 μέ τόν τότε Δήμαρχον νά μᾶς ὑπόσχεται, ψευδῶς, ὃτι αὐτή θά λειτουργήση μέχρι τέλους τοῦ ἒτους 2015. Ἀρχικῶς, ἐγκατεστάθησαν ἐκεῖ καί δή νύκτωρ καί κρύφα 800 ἂτομα μεταφερθέντα μέ λεωφορεῖα τῆς πυροσβεστικής ὑπηρεσίας, καί μέ τήν ἑποπτεία τῆς κ. Τασίας Χριστοδουλοπούλου. Ἡ δομή αὐτή παρά τάς διαβεβαιώσεις τοῦ προκατόχου Σας, ὂχι μόνον δέν διελύθη ἀλλά διαρκεῖ μέχρι σήμερον συνεχῶς αὐξανομένη, ὂπως μᾶς διαβεβαιώσατε ἐπίσης, ἀριθμοῦσα τουλάχιστον 1700 ἂτομα.
Εἰς τόν τότε Δήμαρχον εἲχαμε διαμαρτυρηθῆ καί ἀντισταθῆ καί δικαστικῶς εἰς τήν λειτουργίαν τοῦ καταυλισμοῦ αὐτοῦ τετρακόσια εἲκοσι ἂτομα, τῶν ὁποίων ἡ διαμαρτυρία καί ἀντίδρασις ὑφίσταται ἐνισχύουσα τήν παροῦσα μας, ἐπισυνάπτοντες τά ὀνόματά τους.
Ἀξιότιμε Κύριε Δήμαρχε,
Παραχωρεῖτε, ὃπως ἀναφέρη, τό ἀνωτέρω δημοσίευμα «τρία στρέμματα» ἀπό τήν περιουσίαν τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν καί κατοίκων τῆς πόλεώς μας διά ν’ αὐξήσετε τήν ἢδη ὑπάρχουσαν δομήν. Πῶς τό τολμήσατε; Πῶς ἐρήμην μας ἀποφασίζετε, ὡς ὁ Δῆμος ν’ ἀποτελῆ προσωπικήν Σας περιουσίαν; Δι’ αὐτό κύριε Δήμαρχε δέν εἶσθε εὐδαίμων Ἂρχων ἂλλως ὂχι μόνον θά γνωρίζατε ἀλλά καί θ’ ἀφουγκραζόσασθε ἀκόμη τήν ἀνάσα τοῦ πλούσιου ὑπάρχοντος καί ἀνεξερεύνητου ἀρχαιολογικοῦ πλούτου τῆς περιοχῆς εἰς τό ὁποῖον τώρα τοποθετεῖτε κί ἐσεῖς μέ τήν σειράν Σας, τήν δικήν Σας ταφόπλακα.
Ὁλοκληρώνετε ὃ,τι ὁ προκάτοχός Σας κατέστρεψε ὣστε νά ἑδραιωθῆ πρό τῶν πυλῶν τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν μία ἰσλαμική πόλις βοηθῶντας ταυτοχρόνως καί ἐσεῖς εἰς τήν κατάλυσιν τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης. Ὀνειρεύεσθε μάλιστα αὐτήν τήν πόλιν μ’ ἓνα ἰσλαμικό τέμενος, πού εἶναι κτισμένο πάνω εἰς ἀρχαιολογικόν θησαυρόν, ἐντός ἀρχαιολογικῆς περιοχῆς, ἓνα παράνομον οἰκοδόμημα, χωρίς διανοιγμένους ὁλόγυρα δρόμους, χωρίς ἀντίστοιχον αὐτῶν ὑψομετρικήν μελέτην καί ἐπί τῆς ἀνυπάρκτου, δῆθεν ὁδοῦ, Ἀσυρμάτου, ἐντός κοινοχρήστου χώρου πρασίνου, ἀνάμεσα εἰς τίς ἐγκαταστάσεις τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ. Κι’ ἒτσι διαλύετε τήν πολιτιστικήν μας συνέχειαν καί συνοχήν!
Μᾶς ἐμπαίζετε μέ τά συντριβάνια καί τίς ξηραμένες ψευδογλάστρες εἰς τούς στήλους τῆς πλατείας πού δέν μᾶς ἀνήκει! Μιᾶς πλατείας ξένης, ὂχι Ἑλληνικῆς! Καί διά νά μήν χαρακτηρισθοῦμε «ρατσιστές» Σᾶς δηλώνομεν ὃτι δέν τρέφομεν ἀρνητικά συναισθήματα πρός τούς περιοδεύοντας, ἀπολαμβάνοντας καί ἀφοδεύοντας τήν νύκτα τήν πλατεῖαν Ὁμονοίας μουσουλμάνους, κατανοοῦντες τό ἀλλότριον καί τήν παιδείαν του. Κραυγή ἀπελπισίας Σᾶς ἀπευθύνομεν.Θέλομε νά ὑπάρχωμε ὡς Ἓλληνες. Δέν ἐπιθυμοῦμεν τήν δημογραφικήν μας διαγραφήνΜήν μᾶς παραγράφετε.Μήν μᾶς ἐκτοπίζετε. Ἡ γή αὐτή μᾶς ἀνήκει! Δέν θά τήν προδώσωμε οὒτε θά τήν παραδώσωμε.
Ἐάν δέν γνωρίζετε τήν ἱστορίαν τοῦ Βοτανικοῦ καί τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ Σᾶς παραπέμπομεν εἰς τά Ἑλληνικά τοῦ Ξενοφῶντος, εἰς τά Ἀττικά τοῦ Παυσανίου, εἰς τά κείμενα τοῦ Πλουτάρχου, εἰς τόν ἱστορικόν Ποταμιᾶνο, εἰς τήν Ἀρχαιολόγον Λερίου, εἰς τήν ἀρχαιολόγον τοῦ Γερμανικοῦ Ἀρχαιολογικοῦ Ἰνστιτούτου Ἀθηνῶν κ. Ursula Knigge, εἰς τούς συγγραφεῖς – ἐρευνητάς Σιμόν λέ Μπαρόν, Ἰωάννην Γιαννόπουλον κ.ἂλ.
Δυστυχῶς καταστρέφετε οἱ ἑκάστοτε διοικοῦντες συστηματικῶς τόν Βοτανικόν καί ὁλοκληρώνετε καί ἐσεῖς τήν καταστροφήν του μέ τήν σειράν Σας, ἐνισχύοντες μέ τά πεπραγμένα Σας ἐξ ἀντιδιαστολῆς τήν ρῆσιν τοῦ Ἀριστοτέλους εἰς τά Πολιτικά του: «Πολιτεία Ἀρίστη ἡ ὑπό τῶν ἀρίστων οἰκονομουμένη». Αὐτή δέ ἡ ἒλλειψις τῶν «ἀρίστων» εἶναι ἡ δική μας, ὡς Ἑλλήνων πολιτῶν, κακοδαιμονία.
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω,
¨ Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Ε Θ Α διά πάντα τ’ ἀνωτέρω ὡς καί διά τήν εἰς βάρος μας ὡς Ἑλλήνων ρατσιστικήν συμπεριφοράν Σας
¨ Σᾶς Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ο Μ Ε νά παραχωρήσετε τήν γῆν μας
¨ Σᾶς Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε:
α. Νά διαλύσετε τήν ἢδη ὑπάρχουσαν δομήν
β. Νά μήν ἐπιτρέψετε τήν λειτουργίαν τοῦ ἀνωτέρω παρανόμου τεμένους
γ. Νά σεβασθῆτε ἐπιτέλους τούς γνησίους Ἓλληνες πολῖτες τῆς πόλεως, ἂλλως
Θά πράξωμεν τά νόμιμα αἰτούμενοι καί ἀποζημίωσιν διά τήν ἠθικήν μας βλάβην.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μας ἃρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω τήν παροῦσαν πρός ὃν αὓτη ἀπευθύνεται καί πρός οὓς αὓτη κοινοποεῖται πρός γνῶσιν τους καί διά τάς νομίμους συνεπείας, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
Ἀθῆναι, 4/8/2020
http://arxaiaithomi.gr/2020/08/05/
Ἀξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
Ἒχετε ἁπλῶς τήν τύχην κί ὂχι τήν εὐδαιμονία νά εἶσθε ὁ ἀνώτατος ἂρχων τῆς πόλεως καί τοῦ Δήμου τῶν Ἀθηναίων. Διότι, ἐάν πράγματι αἰσθάνεσθο εὐδαίμων διά τό ἀξίωμά Σας, αὐτό θά ἐφαίνετο εἰς τάς πράξεις καί πεπραγμένα Σας. Θ’ ἀξιοποιούσατε καί θ’ ἀναδεικνύατε τά ἰδιαίτερα καί ἐξαιρετικά πολιτιστικά καί ἀρχαιολογικά χαρακτηριστικά τῆς πόλεώς μας, ἐνῶ ἐσεῖς ἀντιθέτως ἐπιδιώκετε ἐπιμόνως νά τά ἐξαφανίσετε μαζί δέ μ’ αὐτά καί ἐμᾶς, ὡς Ἓλληνες.
Εἰσηγηθήκατε, πρόθυμος, ὃπως ἐπληροφορηθήκαμε, ἀπό τό σχετικό δημοσίευμα τῆς Ἐφημερίδος ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, εἰς τό Ὑπουργεῖον Μετανάστευσης καί Ἀσύλου «τήν παραχώρηση τριῶν στρεμμάτων δίπλα στήν ὑφισταμένη δομή τῶν αἰτούντων ἂσυλο πού λειτουργεῖ στόν Ἐλαιῶνα». Ὃπως πρέπη δέ νά γνωρίζετε ἡ δομή αὐτή ἐδημιουργήθηκεν σκοπίμως τήν παραμονήν τῆς ἑορτῆς τῆς «Παναγιᾶς μας» 14/8/2015 μέ τόν τότε Δήμαρχον νά μᾶς ὑπόσχεται, ψευδῶς, ὃτι αὐτή θά λειτουργήση μέχρι τέλους τοῦ ἒτους 2015. Ἀρχικῶς, ἐγκατεστάθησαν ἐκεῖ καί δή νύκτωρ καί κρύφα 800 ἂτομα μεταφερθέντα μέ λεωφορεῖα τῆς πυροσβεστικής ὑπηρεσίας, καί μέ τήν ἑποπτεία τῆς κ. Τασίας Χριστοδουλοπούλου. Ἡ δομή αὐτή παρά τάς διαβεβαιώσεις τοῦ προκατόχου Σας, ὂχι μόνον δέν διελύθη ἀλλά διαρκεῖ μέχρι σήμερον συνεχῶς αὐξανομένη, ὂπως μᾶς διαβεβαιώσατε ἐπίσης, ἀριθμοῦσα τουλάχιστον 1700 ἂτομα.
Εἰς τόν τότε Δήμαρχον εἲχαμε διαμαρτυρηθῆ καί ἀντισταθῆ καί δικαστικῶς εἰς τήν λειτουργίαν τοῦ καταυλισμοῦ αὐτοῦ τετρακόσια εἲκοσι ἂτομα, τῶν ὁποίων ἡ διαμαρτυρία καί ἀντίδρασις ὑφίσταται ἐνισχύουσα τήν παροῦσα μας, ἐπισυνάπτοντες τά ὀνόματά τους.
Ἀξιότιμε Κύριε Δήμαρχε,
Παραχωρεῖτε, ὃπως ἀναφέρη, τό ἀνωτέρω δημοσίευμα «τρία στρέμματα» ἀπό τήν περιουσίαν τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν καί κατοίκων τῆς πόλεώς μας διά ν’ αὐξήσετε τήν ἢδη ὑπάρχουσαν δομήν. Πῶς τό τολμήσατε; Πῶς ἐρήμην μας ἀποφασίζετε, ὡς ὁ Δῆμος ν’ ἀποτελῆ προσωπικήν Σας περιουσίαν; Δι’ αὐτό κύριε Δήμαρχε δέν εἶσθε εὐδαίμων Ἂρχων ἂλλως ὂχι μόνον θά γνωρίζατε ἀλλά καί θ’ ἀφουγκραζόσασθε ἀκόμη τήν ἀνάσα τοῦ πλούσιου ὑπάρχοντος καί ἀνεξερεύνητου ἀρχαιολογικοῦ πλούτου τῆς περιοχῆς εἰς τό ὁποῖον τώρα τοποθετεῖτε κί ἐσεῖς μέ τήν σειράν Σας, τήν δικήν Σας ταφόπλακα.
Ὁλοκληρώνετε ὃ,τι ὁ προκάτοχός Σας κατέστρεψε ὣστε νά ἑδραιωθῆ πρό τῶν πυλῶν τῆς πόλεως τῶν Ἀθηνῶν μία ἰσλαμική πόλις βοηθῶντας ταυτοχρόνως καί ἐσεῖς εἰς τήν κατάλυσιν τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης. Ὀνειρεύεσθε μάλιστα αὐτήν τήν πόλιν μ’ ἓνα ἰσλαμικό τέμενος, πού εἶναι κτισμένο πάνω εἰς ἀρχαιολογικόν θησαυρόν, ἐντός ἀρχαιολογικῆς περιοχῆς, ἓνα παράνομον οἰκοδόμημα, χωρίς διανοιγμένους ὁλόγυρα δρόμους, χωρίς ἀντίστοιχον αὐτῶν ὑψομετρικήν μελέτην καί ἐπί τῆς ἀνυπάρκτου, δῆθεν ὁδοῦ, Ἀσυρμάτου, ἐντός κοινοχρήστου χώρου πρασίνου, ἀνάμεσα εἰς τίς ἐγκαταστάσεις τοῦ Πολεμικοῦ Ναυτικοῦ. Κι’ ἒτσι διαλύετε τήν πολιτιστικήν μας συνέχειαν καί συνοχήν!
Μᾶς ἐμπαίζετε μέ τά συντριβάνια καί τίς ξηραμένες ψευδογλάστρες εἰς τούς στήλους τῆς πλατείας πού δέν μᾶς ἀνήκει! Μιᾶς πλατείας ξένης, ὂχι Ἑλληνικῆς! Καί διά νά μήν χαρακτηρισθοῦμε «ρατσιστές» Σᾶς δηλώνομεν ὃτι δέν τρέφομεν ἀρνητικά συναισθήματα πρός τούς περιοδεύοντας, ἀπολαμβάνοντας καί ἀφοδεύοντας τήν νύκτα τήν πλατεῖαν Ὁμονοίας μουσουλμάνους, κατανοοῦντες τό ἀλλότριον καί τήν παιδείαν του. Κραυγή ἀπελπισίας Σᾶς ἀπευθύνομεν.Θέλομε νά ὑπάρχωμε ὡς Ἓλληνες. Δέν ἐπιθυμοῦμεν τήν δημογραφικήν μας διαγραφήνΜήν μᾶς παραγράφετε.Μήν μᾶς ἐκτοπίζετε. Ἡ γή αὐτή μᾶς ἀνήκει! Δέν θά τήν προδώσωμε οὒτε θά τήν παραδώσωμε.
Ἐάν δέν γνωρίζετε τήν ἱστορίαν τοῦ Βοτανικοῦ καί τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ Σᾶς παραπέμπομεν εἰς τά Ἑλληνικά τοῦ Ξενοφῶντος, εἰς τά Ἀττικά τοῦ Παυσανίου, εἰς τά κείμενα τοῦ Πλουτάρχου, εἰς τόν ἱστορικόν Ποταμιᾶνο, εἰς τήν Ἀρχαιολόγον Λερίου, εἰς τήν ἀρχαιολόγον τοῦ Γερμανικοῦ Ἀρχαιολογικοῦ Ἰνστιτούτου Ἀθηνῶν κ. Ursula Knigge, εἰς τούς συγγραφεῖς – ἐρευνητάς Σιμόν λέ Μπαρόν, Ἰωάννην Γιαννόπουλον κ.ἂλ.
Δυστυχῶς καταστρέφετε οἱ ἑκάστοτε διοικοῦντες συστηματικῶς τόν Βοτανικόν καί ὁλοκληρώνετε καί ἐσεῖς τήν καταστροφήν του μέ τήν σειράν Σας, ἐνισχύοντες μέ τά πεπραγμένα Σας ἐξ ἀντιδιαστολῆς τήν ρῆσιν τοῦ Ἀριστοτέλους εἰς τά Πολιτικά του: «Πολιτεία Ἀρίστη ἡ ὑπό τῶν ἀρίστων οἰκονομουμένη». Αὐτή δέ ἡ ἒλλειψις τῶν «ἀρίστων» εἶναι ἡ δική μας, ὡς Ἑλλήνων πολιτῶν, κακοδαιμονία.
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω,
¨ Δ Ι Α Μ Α Ρ Τ Υ Ρ Ο Μ Ε Θ Α διά πάντα τ’ ἀνωτέρω ὡς καί διά τήν εἰς βάρος μας ὡς Ἑλλήνων ρατσιστικήν συμπεριφοράν Σας
¨ Σᾶς Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Ο Μ Ε νά παραχωρήσετε τήν γῆν μας
¨ Σᾶς Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε:
α. Νά διαλύσετε τήν ἢδη ὑπάρχουσαν δομήν
β. Νά μήν ἐπιτρέψετε τήν λειτουργίαν τοῦ ἀνωτέρω παρανόμου τεμένους
γ. Νά σεβασθῆτε ἐπιτέλους τούς γνησίους Ἓλληνες πολῖτες τῆς πόλεως, ἂλλως
Θά πράξωμεν τά νόμιμα αἰτούμενοι καί ἀποζημίωσιν διά τήν ἠθικήν μας βλάβην.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μας ἃρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω τήν παροῦσαν πρός ὃν αὓτη ἀπευθύνεται καί πρός οὓς αὓτη κοινοποεῖται πρός γνῶσιν τους καί διά τάς νομίμους συνεπείας, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
Ἀθῆναι, 4/8/2020
http://arxaiaithomi.gr/2020/08/05/
ΕΡΩΤΤΗΣΕΙΣ
ReplyDelete- ΠΟΙΟΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ;
- ΛΙΒΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΩΝ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΩΝ MULTI KULTI ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ, ΑΝΤΙΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΒΙΩΣΙΜΟΣ!
- ΕΑΝ Ο ΛΙΒΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο "ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ" ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΚΟΣΜΟ
ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΖΟΥΜΕ) , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΙΚΡΟΥΣ ΘΥΛΑΚΕΣ.
DeleteΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΒΙΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΛΟΝ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΣΟΒΙΕΤΙΑ (ΚΡΑΤΙΚΙΣΜΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ή ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ). ΑΛΛΟΙ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΑ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΞΙΟ ΛΟΓΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ.
ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ 50-50. ΘΑ ΔΟΥΜΕ.
Η ΜΟΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ή ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΒΡΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ (ΕΘΝΙΚΕΣ-ΦΥΛΕΤΙΚΕΣ) ΑΞΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ. ΑΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ (ΕΩΣ 1 ΑΙΩΝΑ) ΟΥΤΕ Ο ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΑΡΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΜΟΝΟΝ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΑ, ΟΠΟΤΕ ΓΕΝΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΩΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΗΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΜΙΣΣΑΡΙΟΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ-ΠΟΣΤΑ.
ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΟΒΙΕΤΙΑ ΕΙΤΕ ΩΣ ΚΟΜΙΣΣΑΡΙΟΙ, ΕΙΤΕ ΩΣ ΛΑΙΚΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ!
ReplyDeleteΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΞΕΡΟΥΝ Ν' ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Ν' ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΡΙΖΙΚΑ:
"Στις δίκες-παρωδία της Μόσχας ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΟΛΗ Η ΠΑΛΙΑ ΦΡΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ που συμμετείχαν στην Οκτωβριανή Επανάσταση: Ζινόβιεφ, Κάμενεφ, Μπουχάριν, Ρίκοφ, Τόμσκι, Ράντεκ, Ρακόφσκι, Πιατακόφ, Σμιρνόφ, Κίροφ, Αντόνοφ-Οβσέγενκο, ο στρατάρχης Τουχατσέφσκι και πάμπολλοι ακόμα ανώτατοι αξιωματούχοι (αλλά και ο Τρότσκι στο Μεξικό το 1940). Στους κατηγορουμένους συμπεριλαμβάνονταν όλα τα μέλη του Πολιτικού Γραφείου επί εποχής Λένιν."
"Το 1937 καταδικάστηκαν και εκτελέστηκαν οι ανώτατοι αξιωματικοί και ΘΑΝΑΤΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΘΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΑΡΧΕΣ, ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΥΑΡΧΟΙ. Χιλιάδες αγωνιστές στάλθηκαν στο εκτελεστικό απόσπασμα με μόνο κατηγορητήριο τις εκβιασμένες ομολογίες που αποσπούσαν με ανείπωτα βασανιστήρια. Το 70% των μελών της Κεντρικής Επιτροπής εξοντώθηκε (98 σε σύνολο 139 μελών), αλλά και 1.108 αντιπρόσωποι του Κόμματος (σε σύνολο 2.066!)."
"Δολοφονήθηκαν επίσης οι περισσότεροι λαϊκοί επίτροποι (υπουργοί), ενώ στις αρχές του 1937 υπήρχαν πάνω από 1.500.000 παλιά μέλη του Κόμματος που είχαν διαγραφεί από τις τάξεις του. Ανάμεσα στους κατηγορούμενους της τέταρτης Δίκης της Μόσχας το 1938 ήταν και ο Γιάγκοντα. Τις δίκες αυτές ακολούθησαν δικαστικές διώξεις σε άλλες περιοχές της χώρας. Οι πολιτικοί αντίπαλοι βαφτίζονταν κατάσκοποι, προδότες και δολιοφθορείς και καταδικάζονταν σε θάνατο ή ισόβια κάθειρξη."
...................
"Παρά το γεγονός ότι ορκιζόταν πως θα πεθάνει με το όνομα του Στάλιν στα χείλη του, δεν ήταν δυνατόν να γλιτώσει και το ήξερε. Περνούσε εξάλλου από μυστικό στρατοδικείο κεκλεισμένων των θυρών, κάτι που όπως γνώριζε καλύτερα από κάθε άλλο δεν ήταν παρά δίκη-φάρσα για τον άρον άρον αφανισμό του κατηγορουμένου. Ακούγοντας την καταδικαστική ετυμηγορία, κατέρρευσε."
"Δύο μέρες αργότερα, στις 4 Φεβρουαρίου 1940, ο Γιεζόφ ακολούθησε τη μοίρα του προκατόχου του στο Εν Κα Βε Ντε: ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ στο πίσω μέρος του κρανίου από τον μελλοντικό διευθυντή της κατοπινής KGB. Η εκτέλεση έγινε σε μυστικό κρησφύγετο της NKVD στη Μόσχα, για να μην υπάρξουν πειστήρια."
https://www.newsbeast.gr/portraita/arthro/2406454/to-dexi-cheri-tou-stalin-pou-ektelese-maestrika-ti-dolofoniki-megali-ekkatharisi
Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ" ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ IsR Prepotency ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!
ο ισραηλινος ειναι ο αγαπημενος μου σχολιαστης.. τον φανταζομαι σε εντεταλμενη υπηρησια να αφριζει καθε φορα που διαβαζει τον κουρητη να γραφει για ανθρωπομετρικα χαρακτηριστικα. τον εχω καταταξει στην κατηγορια των αμετανοητων ιδεολογων. ειτε νικησουμε εμεις ειτε η ντπ, θα εχει το ιδιο τελος
Deleteμια πολιτισμικη απαντηση στον ισραηλινο
Deletehttps://nowyoukno.com/wp-content/uploads/humorous-slingshot-balls-4bc.png
"Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ" ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ IsR Prepotency ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!"
Deletehttps://antisystemic.org/DAMTP/TheEndOfTheAgeOfDivinity-Enkutatach409.pdf
IsR Prepotency
"Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ" ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ IsR Prepotency ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ!"
ReplyDeleteουτε οι δισεκατομυριουχοι δεν τη γλυτωνουν
https://nowyoukno.com/wp-content/uploads/richest-death-list.png
Αυτο που λεμε πολλες φορες ως συστημα ειναι καλα εδραιωμενο και αγει την ανθρωποτητα παρα τις φαινομενικες αντιθεσεις μεταξυ των κρατών, κατα τη γνωμη μου. Καποιος απ' αυτους (που δε ξερω) εχει πει, αν χρειαστει θα τα αλλαξουμε ολα για να μην αλλαξει τιποτα.
ReplyDeleteΣιγουρα θα εχουν σκεφτει ολα τα πιθανα σεναρια προκειμενου να πετυχουν τον τελικο τους στοχο.
Αλλα εμενα γιατι μου εχει καρφωθει στο νου η ιδεα οτι ο Δίας θα καταστρεψει αυτους και ολους μας μια μερα; Ισως απο καποια λογια της Τζιροπουλου, απο τα γένη ανθρώπων του Ησιόδου, απο το μυθο της Ατλαντιδας, της Λεμουριας, απο τα χιλιαδες μεγαλιθικα σε ολο τον πλανητη, και απο αλλα δειγματα που συνηγορουν σε ενα σπειροειδες της ιστοριας.
Μίνως
ο Δίας θα καταστρεψει αυτους και ολους μας μια μερα
ReplyDeleteΟΛΟΥΣ ΟΧΙ, ΠΟΛΛΟΥΣ... ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΜΙΝΩΣ, ΩΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ . ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΣ; ΕΜΕΙΣ ή Ο ΔΙΑΣ; ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΕΜΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΒΡΕΦΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΗΔΗ ΥΠΗΡΧΑΜΕ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ). ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ , ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΟΥΡΑΝΟΣ-ΚΡΟΝΟΣ -ΖΕΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΘΕΩΝ. ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΧΕΣ ΥΠΗΡΧΑΜΕ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ). ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΙΖΗΣΑΜΕ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ.
ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΥΠΟΘΕΤΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΛΛΟ ΟΙ ΚΟΥΡΗΤΕΣ ΑΛΛΟ ΟΙ ΤΟΤΕ ΚΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ) ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟΙ , ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ "ΔΙΑΣ" (ΘΕΟΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ. ΑΛΛΙΩΣ, ΑΦΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΔΙΑ ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ, ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ) ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ. ΚΑΤ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΟΙ ΣΥΝΕΙΡΜΟΙ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΕΜΟΥΡΙΑΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΛΕΜΟΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΟΣ ΜΑΙΟΥΜΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΛΕΜΟΥΡΙΑ ΣΕ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΦΑΝΗΣ ΓΕΩΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ "ΗΠΕΙΡΟ" ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ , ΩΣ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΒΥΘΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΛΕΜΟΥΡΙΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΑ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ -ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΩΣ ΕΚΕΙ.
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΚΟΝΤΑΙΡ" ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ. ΠΑΛΙ ΟΜΩΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΗΠΕΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΛΕΙΠΟΥΝ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΜΟΥΡΙΑΣ ΑΠΛΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
"ΟΥΡΑΝΟΣ-ΚΡΟΝΟΣ -ΖΕΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΘΕΩΝ. ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΟΧΕΣ ΥΠΗΡΧΑΜΕ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ). ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΙΖΗΣΑΜΕ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ."
Deletehttps://mythiki-anazitisi.blogspot.com/2015/05/blog-post_31.html
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Η ΑΡΚΑΔΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΓΕΝΝΕΣΕΩΣ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΥΠΟΨΙΝ ΜΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ. ΙΣΩΣ Η ΕΥΡΥΝΟΜΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΔΟΧΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΤΗ , ΝΥΞ, ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝΝ ΠΛΗΝ ΑΡΚΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΛΗΝ ΑΡΚΑΔΩΝ Η ΕΚΑΤΗ-ΝΥΞ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΗΓΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΟΔΟ -ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΙΛΑ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ (ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΘΕΟ) ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ. https://isxys.blogspot.com/2015/06/blog-post_944.html
DeleteΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ "ΜΥΘΙΚΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ" ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΦΥΛΗ. ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΥΠΗΡΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΩΤΑΤΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ ΗΤΑΝ ΑΝΔΡΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΥΠΗΡΞΕ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ...."ο άνδρας ήταν το περίφοβο θύμα" ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ . ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΩΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΠΑΙΧΝΙΔΙ" ΟΥΔΕΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΝΔΡΟΣ , ΩΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ.
δεν υπηρχε μητριαρχια καθολου; σε διαβαζω τοσο καιρο πρωτη φορα το μαθαινω αυτο. δεν το εχω ακουσει πουθενα αλλου.. τοχει δημοσιευσει καποιος καθηγητης πανεπιστημιου αυτο;
Deleteκαι τοτε αυτα που λενε για την κρητη δεν ισχυουν; μα στην κρητη ζουσαν ειρηνικα.. δεν υπηρχε πολεμος ουτε βια
αφου στις νωπογραφιες οι γυναικες ειναι λευκες, που σημαινει οτι δε βγαινανε εξω και ηταν παντα καθιστες. αυτο δεν ειναι δειγμα αρχηγικης θεσης;
δε θυμαμαι σε ποιο κειμενο της αρχαιοελληνικης γραμματειας ειχα διαβασει οτι στην κρητη μιλουσαν για μητριδα. αρα αυτο δεν ειναι αποδειξη μητριαρχιας;
και τα ειδωλια με τις παναρχαιες γυναικειες μορφες; γιατι δε βρηκαν και αντρικα; δλδ εχουμε φαει παραμυθι και σαυτο; ξενερα..
τεσπα μουχουν συμβει και πολυ ασχημα πραγματα το τελευταιο εξαμηνο..
αν καποιος απο τους δυο σας ξερει, μου λεει και μενα
ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ= ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ, ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ , ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ (ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ) , ΓΥΝΑΙΚΑ.
DeleteΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΡΗΤΗ , ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ (ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ) ΤΑ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΑΝΔΡΕΣ.
ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΚΡΗΤΗ, (ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΧΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΡΙΕΙΣ) ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΣΚΟΥΣΑΝ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΟΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ (ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΑΠΛΗ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ) ; ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΑΣ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟ, ΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΑ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ, ΓΡΑΦΕΑ Κ.Λ.Π. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΑΝΤΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΔΩΛΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΑΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΓΑΙΑ, ΕΚ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΗΓΟΝΤΟ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΩΙΜΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΘΗΛΥΚΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΗΓΟΥΝΤΟ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΩΣ ΙΕΡΕΙΕΣ.
ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΔΙΔΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ -ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΤΡΕΤΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΟΙ Ε.Ε.Δ (ΘΗΛΥΚΟ) ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΕΛΗ ΤΗΣ "ΙΣΧΥΣ" (ΘΗΛΥΚΟ)
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΕΤΑΞΘΥ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑΣ.
ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΘΗΛΥΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΑΡΧΕΣ -ΑΞΙΕΣ (ΕΠΙΣΗΣ ΘΗΛΥΚΑ). (ΓΛΩΣΣΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ , ΠΑΤΡΙΔΑ-ΜΗΤΡΙΔΑ ΑΦΟΥ ΘΕΣ, ΝΙΚΗ, ΗΤΤΑ Κ.Λ.Π) ΟΛΑ ΘΗΛΥΚΑ.
ΟΥΤΕ ΖΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ.
μουχουν συμβει και πολυ ασχημα πραγματα το τελευταιο εξαμηνο
ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ.
τελικα ειναι απιστευτο το ποσα παραμυθια εχω φαει αμασητα μια εικοσαετια στο σχολειο.. αναρωτιεμαι ποσα αλλα ψεματα παπαγαλιζω χωρις να το ξερω;
Deleteνα σαι καλα, μεχεις ηδη βοηθησει κανα δυο φορες με αυτα που εγραψες. αλλα τωρα ειναι καπως πιο σοβαρα. ειμαστε και μακρια εσυ κρητη, εγω μακεδονια.. αμα χρειαστει και πριν γινει το μεγαλο μπαμ θα σου στειλω μεηλ για να με συμβουλεψεις γιατι αυτα δε λεγονται δημοσια
"ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΑΣ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟ, ΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΑ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ, ΓΡΑΦΕΑ Κ.Λ.Π"
Deletehttps://www.nationalgeographic.com/news/2014/10/141029-amazons-scythians-hunger-games-herodotus-ice-princess-tattoo-cannabis/
https://en.wikipedia.org/wiki/Giresun_Island
IsR Prepotency
Η ΚΡΗΤΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΜΑΖΟΝΕΣ.
DeleteΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ (ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΜΥΘΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ) ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΝΔΡΕΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΙΣ.
Η ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΡΗΤΗ ΕΙΧΕ ΑΝΔΡΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΚΟΙΚΗΣΙΣ.
Η ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ , ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΚΗ , ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ.
IsR Prepotency ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙΣ. ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΘΥΜΩΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΤΕ ΚΑΤΕΒΑΛΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ, ΕΙΤΕ ΔΕΙΞΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ/ΣΧΟΛΙΑ/ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ, ΟΥΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΔΙΠΛΟΕΞΗΓΩ ΤΑ ΚΟΙΝΩΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Υπάρχει και ο ιστορικός θρύλος των ΑΜΑΖΟΝΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ που διαδίδεται ευρέως στο Hollywood και στη Δυτική και Σκανδιναβική κουλτούρα (όχι στην Ισλαμική).
DeleteΠαρόλο που εξακολουθούν να μην υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία και αποδείξεις για την ιστορική ύπαρξη των Αμαζόνων, το μόνο σίγουρο είναι ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ και αυτό οφείλεται στους παρακάτω λόγους:
- είτε γιατί εξοντωθήκαν σε μάχες στο παρελθόν λόγω της (σεξιστικής) θεωρίας περί αντρικής μυικής ανωτερότητας, η οποία ταυτίζεται και με την παρακάτω εξίσου (σεξιστική) θεωρία των Dutton and Lynn:
«Dutton and Lynn examine women’s sports as well. Since MEN ARE BETTER at all kinds of athletic contests THAN WOMEN, the women who achieve at the highest levels tend to be less feminine than average.»
https://www.toqonline.com/wp-content/uploads/2016/04/Dutton-Lynn_review-by-Devlin_TOQspring2016.pdf
- είτε γιατί οι Αμαζόνες αμελήσαν τη βιολογική τους αναπαραγωγή και δημογραφικό τους πολλαπλασιασμό ως μητέρες και ασχολούνταν κατά κύριο λόγο με ανδρικές υποθέσεις.
- είτε και για τους δύο παραπάνω λόγους μαζί
Στα πλαίσια του δόγματος της Ισότητας και σεβασμού των φύλλων ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, επιβάλλεται κατά συνέπεια η επιτακτική ανάγκη δημιουργίας μεικτών κατηγοριών ολυμπιακών και μη αθλημάτων, οι οποίες δε θα προβαίνουν στις απαρχαιωμένες σεξιστικές διακρίσεις κατηγοριών ΑΡΡΕΝΩΝ και ΘΗΛΕΩΝ καθώς και την ισόποση συμμετοχή των γυναικών σε όλα τα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα Σ' ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ!
ΣΧΕΤΙΚΑ
«Μπορεί η εθελοντική θητεία για τις γυναίκες να είναι κάτι καλό, αλλά νομίζω ότι για τις γυναίκες είναι καλύτερα να παντρεύονται, να κάνουν παιδιά και να αναθρέφουν τους γιους τους, για να υπηρετούν την πατρίδα τους» δήλωσε η κα Κνιάζεβα στο πρακτορείο RIA Novosti.»
https://www.zougla.gr/kosmos/article/enantion-tis-stratefsis-ton-ginekon-i-monadiki-gineka-stratigos-tou-rosikou-stratou
Ωστε σε κουραζω; Σε κουραζει να διαβασεις και αυτα που εγραφε το συναφι σου; Ολα εσεις τα μισογυνικα εθνικια που ονειρευεστε καιαδες χωρις να καταλαβαινετε τι σημαινει ειδικες ικανοτητες, κατα βαθος προσπαθειτε να πεισετε οτι δεν υπηρξε ποτε μητριαρχια. Αν εξερευνουσατε τον ομοερωτισμο σας αντι να τον κρυβετε θα ελευθερωνοσασταν. Σε λιγους μηνες δε θα εχετε τετοια προβληματα. Συνεχιστε να μας υποτιματε.
DeleteIsR Prepotency
https://isxys.blogspot.com/2016/05/blog-post_991.html
"Η διάσταση που δίνει μεγάλη αποδεικτική αξία στην λέξη φράτηρ, πέρα από την ταυτόχρονη φωνολογική και νοηματική σύνδεση μεταξύ αυτής και των παραγώγων της στις παραπάνω γλώσσες, είναι το κοινωνικό σύστημα στο οποίο ανήκει, ειδικά όταν συνδυαστεί με την χρονική περίοδο που αυτό το κοινωνικό σύστημα αντιπροσωπεύει μέσα στον Ελληνικό χώρο, ερμηνεύοντας τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν οι πρωτοέλληνες την κοινωνική και βιολογική σχέση ‘αδελφός', ζώντας μέσα σε μητριαρχικό σύστημα, και πως αντιλαμβάνονταν τη ίδια σχέση αργότερα, μέσα από το πατριαρχικό! Στα πλαίσια του μητριαρχικού συστήματος, φράτηρ ήταν ο γόνος της φρατρίας ή φατρίας, μιας από τις κοινωνικές ομάδες που αποτελούσαν τις υποδιαιρέσεις της φυλής. Κάθε φυλή είχε τρεις φράτρες ή φατρίες, και ο αρχηγός της κάθε μιας από αυτές τις ομάδες λεγόταν φρατριάρχης ή φρατρίαρχος, με κάθε φράτρα να έχει τριάντα γένη, και το κάθε γένος να έχει τριάντα άνδρες... Τα μέλη των φρατριών λέγονταν φράτερες ή φράτορες και είχαν, όπως θα δούμε, δεσμούς αίματος μεταξύ τους, ενώ τα μέλη ολόκληρης της φυλής γενικότερα ονομάζονταν φυλέται. Το σύστημα αυτό αποτελούσε την βάση του μητριαρχικού συστήματος. Στην εξέλιξη των πραγμάτων και με το πέρασμα από το μητριαρχικό στο πατριαρχικό σύστημα, για την απόδοση της αντίστοιχης με την σημερινή έννοια ‘αδελφός' χρησιμοποιήθηκαν αρχικά οι σύνθετες λέξεις αυτάδελφος ή ομόδελφος που χρησίμευαν ήδη από την εποχή του μητριαρχικού συστήματος για να διακρίνουν μέσα στα όρια του γένους, όσους φράτερες είχαν την ίδια μητέρα. (μια διάκριση που γινόταν προφανώς για τον καθορισμό της ειδικότερης αδελφικής σχέσης, αλλά και προς αποφυγή αιμομιξιών). Άλλωστε και η ίδια η ανάγκη για την επινόηση ειδικών όρων όπως ‘αυτάδελφος΄ ή ‘ομόδελφος', ώστε να περιγραφεί ακριβέστερα κάποιος ως αδελφός από την ίδια μητέρα, αποδεικνύει πως δημιουργήθηκαν για να αντιδιασταλούν με κάποιον υπάρχοντα όρο, αυτόν του αδελφού από ίδιο πατέρα (ομόπατρος), και θα πρέπει να υιοθετήθηκαν από τις απαρχές της εφαρμογής του μητριαρχικού συστήματος, οπότε οι πρόδρομοι αυτοί του σημερινού ουσιαστικού ονόματος αδελφός, είχαν αρχικά τεθεί διευκρινιστικά, ως επίθετα επί του ουσιαστικού φράτηρ: φράτηρ ομόδελφος ή αυτάδελφος για τον αδελφό από την ίδια μητέρα, και φράτηρ ομόπατρος για τον αδελφό από ίδιο πατέρα..." Your HTML cannot be accepted: Must be at most 4,096 characters
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΣΟΥ ΑΠΗΝΤΗΣΑ, Ο ΚΑΙΑΔΑΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ.
DeleteΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΩ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΑΥΤΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΦΥΡΑΜΑΤΟΣ ΣΟΥ, ΩΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΗ ΣΕ ΑΝΔΡΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΙΣ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΣΤΟΜΙΖΟΥΝ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. (ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟΝ ΟΡΟ ΛΕΣΒΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΧΧΕΤΩΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ.)
ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ , ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ.
ΔΕΝ "ΣΑΣ" ΥΠΟΤΙΜΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΤΕ, (ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ) ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ , ΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΠΑΣΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΑΣ ΠΑΣΧΕΙ ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ-ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΣΑΣ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΒΛΑΚΩΔΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ. (ΕΝΑΣ ΒΛΑΚΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ). ΑΥΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΝΟΨΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΣΑΣ.
ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝ . ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΒΙΑΣΤΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΗΡΙΚΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΤΗ ΤΟΥΣ. ΟΜΟΙΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΜΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤΑΞΕΩΝ , (ή/και υπεραξιας-κερδους) ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ... ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ, ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΘΑ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΩΣ (ΑΝΤΕ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ), ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
Κουρήτη να' σαι καλά! Με την αναφορά σου στην Κρήτη μου θύμισες να ξαναψάξω τα βίντεο του καθηγητή Κ. Χατζηγιαννάκη περί Πελασγών και περί Κρήτης και γενικά όλα του αξίζουν.
ReplyDeleteΣύμφωνα με τον καθηγητή, οι Ετεοκρήτες ήταν αυτόχθωνες κάτοικοι πριν να έρθουν οι Δωριείς, οι Αχαιοί και ο Κύδων. Άρα έχεις δίκιο.
Ένα θέμα είναι, για όποιον αισθάνεται ότι "κουβαλάει" παλαιά ψυχή, πέρα από τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά, να βρει τα χαρακτηριστικά της ψυχής του σε ποιο φύλο ομοιάζουν. Προσωπικά πάντα νόμιζα ότι ομοιάζω με τους Δωριείς, αλλά τώρα μου κινήθηκε το ενδιαφέρον να ψάξω και για τους Ετεοκρήτες, που μπορεί να μη διαφέρουν και πολύ βέβαια, μιλάω για τα ψυχικά χαρακτηριστικά. Αν έχεις κάτι εύκαιρο εσύ, δεκτό βεβαίως.
Επίσης ο καθηγητής έχει πει ότι υπήρχε βασιλέας Δίας ή Απόλλωνας, οι οποίοι θεοποιήθηκαν. Εγώ με την αναφορά μου στον Δία εννοώ την οντότητα που κυβερνάει το ηλιακό μας σύστημα.
Ναι, δεν αφανίζεται όλη η ανθρωπότητα μετά από μια φυσική καταστροφή (ένα παράδειγμα είναι ο κατακλυσμός του Δαρδάνου) , όμως αν δεν κάνω λάθος, ο Πλάτων έχει πει ότι αν η καταστροφή είναι πολύ μεγάλη, τότε οι επόμενες 2-3 γενιές (ή και περισσότερες) θα περάσουν χωρίς γραφή. Εγώ με το θα μας καταστρέψει όλους ήθελα και να υπαινιχθω ότι θα τη πληρώσουν και πολλοί που δεν φταίνε.
Τέλος, έχεις δίκιο περί της Λεμουρίας.
Μίνως
Επανέρχομαι γιατί έκανα ένα λάθος παραπάνω. Ο καθηγητής Χατζηγιαννάκης έχει πει ότι στην Κρήτη πήγε ο Τέκταμος ο γιος του Δώρου, με Δωριείς, Πελασγούς και Αιολείς και όχι Αχαιούς όπως έγραψα.
ReplyDeleteΤα λέει στην παρακάτω εξαιρετική ανάλυση του, την οποία συνιστώ να ακούσουν οι συνέλληνες.
https://www.youtube.com/watch?v=H1qIWXFccLE
Μίνως
Η εποχη σας τελειωσε. Λιγοι απομεινατε. Σας παρακολουθουμε. Δεν πειθετε αλλους, δεν φοβιζετε εμας. Τελος χρονου. Ηρθε η σειρα μας.
Delete"The Amplic (amplique) and the Chiselling (ciselante) phases:
Isou first invented these phases through an examination of the history of poetry, but the conceptual apparatus he developed could very easily be applied to most other branches of art and culture. In poetry, he felt that the first amplic phase had been initiated by Homer. In effect, Homer set out a blueprint for what a poem ought to be like. Subsequent poets then developed this blueprint, investigating by means of their work all of the different things that could be done within the Homeric parameters. Eventually, however, everything that could be done within that approach had been done. In poetry, Isou felt that this point was reached with Victor Hugo (and in painting with Eugène Delacroix, in music with Richard Wagner.). When amplic poetry had been completed, there was simply nothing to be gained by continuing to produce works constructed according to the old model. There would no longer be any genuine creativity or innovation involved, and hence no aesthetic value. This then inaugurated a chiselling phase in the art. Whereas the form had formerly been used as a tool to express things outside its own domain—events, feelings, etc.--it would then turn in on itself and become, perhaps only implicitly, its own subject matter. From Charles Baudelaire to Tristan Tzara (as, in painting, from Manet to Kandinsky; or, in music, from Debussy to Luigi Russolo), subsequent poets would deconstruct the grand edifice of poetry that had been developed over the centuries according to the Homeric model. Finally, when this process of deconstruction had been completed, it would then be time for a new amplic phase to commence. Isou saw himself as the man to show the way. He would take the rubble that remained after the old forms had been shattered, and lay out a new blueprint for reutilising these most basic elements in a radically new way, utterly unlike the poetry of the preceding amplic phase. Isou identified the most basic elements of poetic creation as letters—i.e. uninterpreted visual symbols and acoustic sounds—and he set out the parameters for new ways of recombining these ingredients in the name of new aesthetic goals. "
IsR Prepotency
IsR Prepotency
DeleteΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΛΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ, ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ. ΝΑΙ , ΚΑΝΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΖΗΜΙΑ , ΑΛΛΑ Η ΕΥΦΥΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΜΕΙΣ (ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ) . ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΑΣ ΕΞΕΛΑΒΑ ΩΣ ΑΠΕΙΛΗ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΚΡΗ. ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΖΑ , ΧΙΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΟΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΑ. Η ΜΟΝΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕ, ΩΣ ΟΜΑΔΑ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΣΑΣ, ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ . ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΝΟΜΙΖΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΛΛΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΤΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΠΕΙΛΗ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ , Η ΙΣΧΥΣ ΤΟ ΕΜΑΘΕ , ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΟΜΗΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΠΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΝΟΗΣΕΤΕ ΣΑΣ ΠΕΦΤΕΙ. ΤΟ ΟΤΙ ΑΠΟΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, ΤΟ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΥΦΗΣ, ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΕΥΡΥΤΑΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ, ΗΘΙΚΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΗΨΗΣ. (70-90). ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΕΤΕ. ΑΥΤΑ ΑΝΑΜΑΣΑΤΕ , ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΘΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΕΤΕ ΩΣ ΤΕΧΝΗ.
ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΥΦΥΕΣΤΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΦΥΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. Η ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΩΣ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ., ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΘΕΙ. ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
https://www.youtube.com/watch?v=hy7XrmOqgyc
Deletehttps://en.wikiversity.org/wiki/DAMTP
Deletehttp://gcla.phil.uoa.gr/newfiles/syngrisi16/16.malli.pdf
DeleteΗ ιδεολογία και το κίνημα των άτεκνων και αστρατικοποίητων νεο"αριστερών" έχουν ημερομηνία λήξεως και μάλιστα σύντομη! Είναι λίγοι και γίνονται ολοένα και λιγότεροι!
DeleteΤο μέλλον του Ελληνικού χώρου και της Δύσης γενικά είναι θεοκρατικά, ενώ των αριστερών συντρόφων στα κρατητήρια της νεοσυσταθείσας Δυτικής Ισλαμοκρατικής εξουσίας, για την οποία οι σημερινοί άτεκνοι νεοαριστεριστές δίνουν λαικούς αγώνες κοινωνικής δικαιοσύνης για τα δικαιώματα και προνόμια των μουσουλμάνων νεοεποίκων.
Τα τουρκοσίριαλς είναι μία εξαιρετική πηγή ενημέρωσης για την αποστολή αλλά και το μέλλον των συντρόφων και του IsR Prepotency, οι οποίοι πρέπει εσπευσμένα να βελτιώσουν/εμπλουτίσουν τις πηγές ενημέρωσής τους με πιο αξιόπιστες:
Duvar (Ο τοίχος) 1983 του Yılmaz Güney
https://www.youtube.com/watch?v=tG0dbLiJkuk
(32:17)
(1:36:11)
"Ο τούρκος προϋποθέτει την ύπαρξη ραγιά, η ευτυχία του να είσαι τούρκος πάει περίπατο χωρίς το ραγιά, άμα τον χάσει ο τούρκος, θα τον ψάξει ανάμεσα στους γείτονες του, κι αν δεν τον βρει εκεί, θα χωριστεί στα δύο μετατρέποντας το μισό εαυτό του σε ραγιά. Χωρίς ραγιά ο τούρκος δεν μπορεί να αυτοεπιβεβαιωθεί ως τούρκος. Ο τούρκος ταυτίζεται με τη δύναμη, την αυθαιρεσία, και την κτηνωδία. Είναι οι αξίες του."
DeleteΛόγια του Θεόδωρου Ζιάκα.
Εγώ θα το πήγαινα παραπέρα λέγοντας ότι τις ίδιες αξίες έχουν και οι σατανιστές που κυβερνούν την ανθρωπότητα. Σε τελική ανάλυση η διαμάχη είναι μεταξύ πολιτισμών..
Μίνως
Υ.Γ. Το επίπεδο του ιστολογίου είναι υψηλό και αυτό ενοχλεί κάποιους, παράδειγμα, ο "ισραηλινός".
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ. ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΓΙ'ΑΥΤΟ. ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΜΟΥΓΚΡΙΖΑΝ. ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΑΥΤΟΙ ΕΚΛΕΒΑΝ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ...
Deletehttps://www.youtube.com/watch?v=M9qEVz21Z9Y
DeleteΈτσι είναι όπως τα λες φίλε Τηλέμαχε, τις τελευταίες ημέρες που ξανάκουσα 2-3 ομιλίες του καθηγητή Χατζηγιαννάκη περί της εξάπλωσης των Ελλήνων σε όλα τα σημεία του ορίζοντος κατά αρχαιοτάτων χρόνων, θυμήθηκα ένα άρθρο που είχα διαβάσει προ δεκαετίας για την εξάπλωση των 12 φυλών των εβραίων. Δεν θυμάμαι το ιστολόγιο όμως.
DeleteΕπίσης τώρα θυμήθηκα τον Ρασιά που είχε πει για τις συναγωγές των εβραίων ως σαν μια αντιγραφή των γυμνασίων των Ελλήνων για να μπορέσουν να επιβιώσουν μεταξύ των ξένων.
Μέχρι και το αστέρι στη σημαία τους είναι Ελληνικό σύμβολο.
Αν δεν μας αντέγραφαν, δεν θα τα κατάφερναν. Αλλά θα πέσουν κι' αυτοί, είναι νομοτέλεια.
Μίνως
καθισα και εριξα μια ματια στα 2 πιντιεφ του ισραηλινου. πσσς.. ρε αυτοι ειναι καραψαγμενοι, εχουν ολοκληρη διαλυτικη θεωρια χιλιετιων. καθισα και διαβασα και για τον ισιδωρο ισου αυτον τον ρουμανοεβραιο που μιλουσε για δικτατορια. αλλο ενα πλοκαμι του διεθνους σιωνισμου που αυτοβραβευονται κιολας για τα παραληρηματα τους. καλα μιλαμε για εντελως ατσουμπαλα παρακμιακα φρικια του περιθωριου που θελουν η τρελα τους να γινει τροπος ζωης ολων, αλλιως πρεπει να αφανιστουμε. τα "φιδια" εχουν επιστρατευσει καθε παλαβιαρη και τον ταιζουν για να γινει μοχλος στο μεγαλο μπαμ που ερχεται σε 10-15 χρονακια για να φερουν τον ψευτομεσσια. ουτε το 1% δεν ειναι ολοι κιολοι.. και πολλους βαζω. αμα εφαρμοζονταν αυτα που λενε δε θα επιβιωνε η κοινωνια ουτε μια γενια. ποιος ξερει σε τι κοινοβιακες κλικες αρτιστικες αναρχοκομουνιστικες, μαριονετες των μυστικων υπηρησιων ειναι μπλεγμενος. δειτε φωτογραφιες για να καταλαβετε που μενουν και πως ζουνε στις καταληψεις τους με λεφτα απο αλλους που ειτε κλεβουν ειτε τα παιρνουν για να κανουν μπαχαλα
ReplyDeletehttps://ant1media.azureedge.net/imgHandler/1100/f43e3ce8-4be0-4f13-82f8-fe6b8d66c6c7.jpg
https://s.kathimerini.gr/resources/2019-12/17122019gada005-thumb-large.jpg
https://img.huffingtonpost.com/asset/5d651dd42500003200726f76.jpeg
https://defencereview.gr/wp-content/uploads/10112019asoee006-thumb-large.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-vZLrC99gvLg/XYjgojA0eoI/AAAAAAAE9ps/o4MdpzPZhQQ0_1m7UMc_R3iLduxMVR8hACLcBGAsYHQ/s1600/1.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-d8vx9QaO1Oo/XYjgQdmHAjI/AAAAAAAE9pM/UQQ8lwYe2yUwFh4r0EphGFBIY4VtPwxdACLcBGAsYHQ/s1600/5.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=U8o3ue5-lA8
Delete"ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ"
DeleteΤΩΡΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ Η΄"ΝΕΟ ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΟΣΜΟ" ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΤΑΞΗΣ, ΥΓΙΕΙΝΗΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ", ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΟΧΙ ΑΠΛΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΡΟΥΣΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΠΥΡΗΝΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ Η΄ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕ ΤΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η' ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ!
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ Μ. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ" ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ Ο "ΘΕΟΣ".
ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ....
"All the members of the first anarchist group in the Russian Empire, which was formed in 1903 in Białystok, were Jews. Yiddish-speaking Jews participated to the International Anarchist Congress of Amsterdam in 1907."
Delete"Antisemitism in Anarchism (Bakunin)
DeleteIn some of his pieces, Bakunin espouses antisemitic views. Bakunin used anti-Jewish sentiments that described a Jewish system of global exploitation, saying: This whole Jewish world, comprising a single exploiting sect, a kind of blood sucking people, a kind of organic destructive collective parasite, going beyond not only the frontiers of states, but of political opinion, this world is now, at least for the most part, at the disposal of Marx on the one hand, and of Rothschild on the other. [...] This may seem strange. What can there be in common between socialism and a leading bank? The point is that authoritarian socialism, Marxist communism, demands a strong centralisation of the state. And where there is centralisation of the state, there must necessarily be a central bank, and where such a bank exists, the parasitic Jewish nation, speculating with the Labour of the people, will be found."
"Antisemitism in Anarchism (Proudhon)
Stewart Edwards, the editor of the Selected Writings of Pierre-Joseph Proudhon, remarks: "Proudhon's diaries (Carnets, ed. P. Haubtmann, Marcel Rivière, Paris 1960 to date) reveal that he had almost paranoid feelings of hatred against the Jews. In 1847, he considered publishing an article against the Jewish race, which he said he "hated". The proposed article would have "called for the expulsion of the Jews from France". It would have stated: "The Jew is the enemy of the human race. This race must be sent back to Asia, or exterminated. H. Heine, A. Weil, and others are simply secret spies; Rothschild, Crémieux, Marx, Fould, evil choleric, envious, bitter men who hate us". (Carnets, vol. 2, p. 337: No VI, 178)". Proudhon differentiated his antisemitism from that of the Middle Ages, presenting it as quasi-scientific: "What the peoples of the Middle Ages hated by instinct, I hate upon reflection and irrevocably""
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ (Εξαιρούνται οι μισθωτοί "Επαναστάτες"),
ReplyDeleteΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΑΤΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΣΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!
ΑΚΟΥΣΤΕ/ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ...
Stiff Little Fingers - Suspect Device
https://www.youtube.com/watch?v=ByVUa2opcUA
LYRICS
INFLAMMABLE MATERIAL, PLANTED IN MY HEAD
IT'S A SUSPECT DEVICE THAT'S LEFT TWO THOUSAND DEAD
THEIR SOLUTIONS ARE OUR PROBLEMS
THEY PUT UP THE WALL
On each side, time and prime us
Make sure we get fuck all
ΤHEY PLAY THEIR GAMES OF POWER
They cut and mark the pack
They deal us to the bottom
But what do they put back?
DON'T BELIEVE THEM
Don't believe them
DON'T BE BITTEN TWICE
You gotta suss, suss, suss, suss, suss, suss
Suss, suspect device
THEY TAKE AWAY OUR FREEDOM
IN THE NAME OF LIBERTY
Why can't they all just clear off
Why can't they let us be
They make us feel indebted
For saving us from hell
And then they put us through it
It's time the bastards fell
Don't believe them
Don't believe them
Don't be bitten twice
You gotta suss, suss, suss, suss, suss, suss
Suss,…
https://xorobatisparaxena.blogspot.com/2018/04/blog-post.html
ReplyDeleteκουρητη εχεις ξανακουσει για αυτο; εγω πρωτη φορα το μαθαινω
Megapolisomancy, ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ. ΧΑΛΑΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΕΒΑΣΕΙ Η ΙΣΧΥΣ ΤΟ '12.
Deletehttps://isxys.blogspot.com/2012/06/blog-post_7650.html ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ.
ΣΧΕΤΙΚΑ:
https://terrapapers.com/megapolisomancy-i-magia-ton-poleon/
http://mindhack.gr/%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1/
https://omadaorfeas.blogspot.com/2018/11/astymageia-athina-symvola.html
ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ , ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ..."ΕΠΙΚΟ" ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΜΙΡΗ ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ..."ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ" ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ DnD (ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Dungeons and dragons ) ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΝΕΛΑΜΒΑΝΕ ΚΙΑ ΕΝΑΝ ΡΟΛΟ (ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ-ΜΑΓΟΣ-ΚΛΕΦΤΗΣ, ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ) ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΕΠΙ ΕΝΟΣ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ Dungeon Master(O ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ). ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΟΔΑ ΤΟ '80-90 ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΟΥΠΟΛΕΙΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Η.Β.
ΜΕΤΑ ΤΟ 2000 ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΑΙΓΝΙΟΥ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ. ΒΡΗΚΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΩΣ Η ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΥΠΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΔΑΙΣΙΑΣ, ΤΡΙΓΩΝΙΣΜΟΥ , ΙΕΡΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ. (Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΡΘΡΩΝ). ΑΥΤΗ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ Η ΑΣΤΥΜΑΓΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΑΒΕΛΕΣ -ΠΑΡΑΓΚΟΥΠΟΛΕΙΣ , ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.
ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΟΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΚΡΕΜΕΣ ΤΟΥ ΦΟΥΚΟ, ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΩΣ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΠΩΣ Ο ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ..."ΤΣΑΚΡΑ" ΜΑΣ , ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΠΟΙΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΑΓΕΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΝΟΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ. Η ΧΡΗΣΗ ΔΕ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ (ΤΑΚΤΙΚΩΝ-ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ (ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΩΡΟΦΙΛΟΔΟΞΟ) ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΚΑΚΑ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΑΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΟ. ΕΝΑΣ ΥΓΙΗΣ ΕΜΦΡΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΠΛΑ ΓΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΩΝ "ΜΑΓΩΝ" ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ. Ο ΝΟΗΤΙΚΟΣ ΠΕΛΕΚΥΣ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΣ) ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΝΔΗΠΟΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.
ΑΝ ΠΑΡ ΕΥΧΗΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΛΑ "Magic Resistance" ΑΛΛΑ "Magic Immunity" ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΝΟΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ "ΣΧΟΛΗ".
https://www.youtube.com/watch?&v=Mu3wPM-ALdU
ReplyDelete"ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ... "ΕΠΙΚΟ" ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Η ΜΑΥΡΗ ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ... "ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ" ΞΕΚΙΝΗΣΕ..."
ReplyDeleteκαταλαβα.. σε ευχαριστω κουρητη, εισαι παντα πολυ κατατοπιστικος μολις τα διαβασα. αρα προκειται για φαντασμαρες που λεει και η γιαγια μου
https://www.pentapostagma.gr/politismos/istoria/6256013_yparhei-syshetisi-metaxy-arhaioellinikis-thriskeias-kai-arhaioellinikoy
ReplyDeleteΕσῷπασᾷν οι ἐθνικοἷ;
Delete1) ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ;
DeleteΈχει την παραμικρή σχέση η αρχαιοελληνική φιλοσοφική και επιστημονική σκέψη με την επίσης αρχαιοελληνική πολυποίκιλη θρησκευτική παράδοση; Ασφαλώς όχι!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ Η ΠΟΛΥΧΙΛΙΕΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ , Η ΠΑΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ. ΜΕΣΑΙΩΝΕΣ ΕΠΕΦΕΡΕ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΙΣΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΙΩΘΟΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
2) κάποιοι σύγχρονοι «σούπερ-έλληνες», οι οποίοι, προσβλέποντες στην «σωτηρία»
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ. ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΤΕ ΚΑΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΝΑΤΕ ΩΣ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΠΡΩΤΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΩΝ ΣΠΗΛΑΙΟΒΙΩΝ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦ=ΔΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΟΥ, ΟΥΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝΕΡΓΩΔΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΣΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.
3) Μόνο που ως «αρχαιοελληνικό πολιτισμό» θεωρούν συλλήβδην άκριτα ολόκληρη την αρχαιοελληνική παράδοση
ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΛΟΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΙΑΙΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ , ΠΡΕΠΟΝ ΤΙΜΙΟ , ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΜΕ , ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ.
4) «την πιο εξευγενισμένη θρησκεία της ανθρωπότητας», όπως υποστηρίζουν και η οποία «γέννησε το αρχαιοελληνικό πολιτιστικό θαύμα»
ΑΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΠΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΤΕ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ. ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ, ΑΥΤΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ. ΑΛΛΗ ΘΕΩΡΙΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. ΑΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΑΝ ΟΧΙ , ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΑΣ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ , ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ) ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΒΑΣΗ , ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ . ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΑΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΗΣΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΑΡΑ ΟΤΙ ΓΕΝΝΑ ΑΥΤΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΘΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.
5) οι μισάνθρωποι «θεοί», αυτοί που μισούσαν τους ανθρώπους και τους στερούσαν το αγαθό της φωτιάς
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΕΡΟΥΣΕ ΤΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ. ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΑ Ο ΧΡΙΣΤΑΝΙΚΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΝΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΜΗΛΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΜΟΥ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΑΝ ΕΝΘΥΜΗΣΤΕ ΚΑΛΩΣ , ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΡΗΣΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ, ΔΟΞΑΣΙΕΣ, ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΗΓΟΡΙΕΣ Κ.Λ.Π
6) «Πιερία: Το γραφικό σόου της "παρέλασης" από τους δωδεκαθεϊστές στο Λιτόχωρο»
ReplyDeleteΟΜΟΙΩΣ ΣΚΩΠΤΙΚΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΟΛΟΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ. ΠΕΡΙ ΧΛΑΜΥΔΑΣ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑΣ ΚΑΙ ΡΟΛΕΞ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΡΑΨΕΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ, Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ "POWER RANGERS" (ΜΙΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΠΑΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ). ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΙΝΩΣ "ΝΑ ΦΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΤΕΣ". ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΚΛΩΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝΞ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ , ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΕΧΩ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΟΤΕ. ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟ.(ΕΙΠΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑ)
7) προγόνους των συγχρόνων πολυθεϊστών, οι οποίοι, για αιώνες, στα πρωτοχριστιανικά χρόνια, μακέλεψαν τους δικούς μας προγόνους στην πίστη, με τα έντεκα εκατομμύρια Μάρτυρες.
ΠΑΛΙ , ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΩΣ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ , ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΡΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ, ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΣΦΑΓΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΣΦΑΓΕΣ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΑΤΕ , ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΝΩΣΤΕΣ. (ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ)
8) Πως είναι δυνατόν να τιμούν τους «θεούς» τους και ταυτόχρονα τον εχθρό τους, τον οποίο καταδίκασαν να τυραννιέται αιώνια στον Καύκασο;
ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ , ΤΕΛΙΚΩΣ ΔΕΝ ΕΔΟΘΗ ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΑ; Ο ΗΡΑΚΛΗΣ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΑΛΘΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ; ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΡΩΠΑΤΟΡΙΚΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΛΥΤΡΩΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ;
9) Προμηθέας ταυτίζεται με το πρόσωπο του Εωσφόρου, ο οποίος, εναντιώθηκε κατά του Θεού
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ. ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΕΩΣΦΟΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ; ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ; ΘΑ ΕΠΑΝΕΒΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ , ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΟΣ ΝΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΝΟΣ ΚΥΚΛΟΥ; ΕΠΕΙΔΗ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΩΤΑΤΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΣΑΣ.
10) Γνωρίζουν άραγε καλά τι ήταν στην ουσία οι πολυποίκιλες μορφές της αρχαιοελληνικής θρησκευτικής παράδοσης και πόση σχέση είχαν με τους μορφωμένους αρχαίους σοφούς και επιστήμονες προγόνους μας;
ΑΠΑΝΤΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΜΟΝΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΛΙΓΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ. ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΑΝΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ . ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΤΕ. ΑΡΑ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΔΑΩΝ.
11) Η σύγχρονη έρευνα κατονόμασε τουλάχιστον πεντακόσιους, από τους κορυφαίους σοφούς, οι οποίοι διώχτηκαν, μόνο στην Αθήνα, ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχουμε στοιχεία, όπου ασφαλώς η αρχαία θρησκεία έκανε τις διώξεις της και ίσως πολύ χειρότερα από την Αθήνα.
ReplyDeleteΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ Η "ΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ" ΑΛΛΑ Η ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ/ΠΟΛΙΤΕΙΑ ή/και Ο ΑΝΟΟΣ ΟΧΛΟΣ.ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
12) το κέντρο της αρχαιοελληνικής θρησκείας, οι Δελφοί, υπήρξε το πλέον ανθελληνικό κέντρο, το οποίο συντάχτηκε με τους Πέρσες και έδινε ψευδείς χρησμούς (άλλωστε όλοι ψεύτικοι ήταν), προς τις ελληνικές πόλεις να παραδοθούν στους Πέρσες, ως θέλημα των «θεών»!
ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΩ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ ΥΠΑΚΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ ΣΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ , ΟΠΩΣ ΥΠΑΚΟΥΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ 400 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΧΡΙΣΤΑΙΝΙΚΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ.
13) κατεπολέμουν παντιοτρόπως την πίστιν του λαού εις αυτούς, δι' επιχειρημάτων … οι Κυνικοί και οι Στωικοί φιλόσοφοι εχλεύαζον την πίστιν των πολλών ότι δια θυσιών και προσφορών εξηυμενίζοντο οι θεοί, ενώ κατ' αυτούς η εσωτερική κάθαρσις μόνον δέον να διακρίνη τον αληθώς ευσεβή»
Ο ΠΟΛΥΣ ΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑ ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ , (ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ) ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΤΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ (ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΛΑΟΝ) ΜΕ ΟΜΟΙΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΣΩΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ; ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ , ΜΕ ΕΝΑ ΙΕΡΑΤΕΙΟ (ΑΛΛΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑΙ) ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ;
14) Μπορούν να μας πουν τι σχέση έχουν οι μύθοι της αρχαίας θρησκείας, ήτοι η «θεολογία» της, με την πίστη του Αναξαγόρα για το Θεό:
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ή ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΑΙΝΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΞΑΓΟΡΑ , ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΩΣ ΘΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ; ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΞΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΩΣ ΘΕΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΜΟ ΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΘΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΩΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ";
15) δεν έχουν παρά να διαπιστώσουν ότι η ακαθορίστων ορίων αρχαιοελληνική θρησκεία υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες παρακμής της αρχαίας Ελλάδος.
ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΠΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΔΟΧΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ ΘΕΩΝ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΗΚΕ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ , ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΛΑΜΒΑΝΕΣΘΕ ΠΩΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΤΕ ΔΛΔ ΑΠΟ ΣΑΠΙΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΑΠΙΛΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟΠΟΙΕΙΤΕ ΜΕ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΟΠΩΣ "ΑΠΟ ΑΓΚΑΘΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΡΟΔΟ" Κ.Λ.Π , ΤΟ ΓΕΝΝΗΜΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΗΨΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΠΙΟ. ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΑΣ. ΕΙΣΤΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
το καινοφανές παγκόσμιο κίνημα της στροφής προς τον πολυθεϊσμό, δεν είναι τίποτε άλλο από μια σύγχρονη μορφή και τακτική αντιχριστιανισμού.
ReplyDeleteΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΔΛΔ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ; ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΑΣ. ΔΙΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΕΧΕΦΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΙΠΟΔΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ (ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΩΣ ΑΤΕΛΗ ΟΝΤΑ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΕΙΝΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΑΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΩΣΗ; Ο ΛΕΥΚΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ, Ο ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΙΝΔΟΣ, Ο ΜΑΥΡΟΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ, Ο ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΑΣΙΑΤΗΣ , Ο ΠΥΓΜΑΙΟΣ, Ο ΜΟΓΓΟΛΟΣ , ΠΟΙΟΣ; ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΟΛΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟΝ 21-22 ο ΑΙΩΝΑ ΘΑ ΑΝΑΒΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΖΟΜΠΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΘΕΟΥ ΣΑΣ.
Η ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ -ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΡΙΖΙΚΑ. ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΕΞ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΗΜΩΝ.
ΟΙ ΘΕΟΙ, Ο ΘΕΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ.
ΕΧΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑ (ΤΙ ΛΕΩ ΛΑΙΚΙΣΤΙ) Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ή ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΛΕΤΕΣ; ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΤΕΛΕΣΤΕΣ, ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ Κ.Λ.Π. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΛΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ , ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ; ΑΥΤΟΥΣ ΑΝ ΠΕΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΕΝΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΟΧΟ. ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ. ΤΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣ ΚΑΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ...
ΚΟΥΡΗΤΗΣ - Χ.Ο.
Delete16 - 0
@Χ.Ο.26/8/20 16:07
Delete"Εσῷπασᾷν οι ἐθνικοἷ;"
https://www.olympusgaia.com/?p=1218
μουγκαθηκαν οι διεθνικοι;;;
Deletehttps://video.wixstatic.com/video/7df7df_47400ff83c5e4ea0b02f0e6f4969307a/720p/mp4/file.mp4
ReplyDeletehttps://www.youtube.com/watch?v=2gxhdem30z4
DeleteΚουρήτη, πώς διαχειρίζεσαι το γήρας;
ReplyDeleteΜου επιτρέπεις τον ενικό, πρώτο σχόλιο/σχολιανό.
Άννα
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ , (1 ΩΡΑ ΣΤΑ 20 = 3+ ΩΡΕΣ ΣΤΑ 50, ΜΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 1 ΩΡΑ ΑΝΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΑΜΕΝΟ ΑΠΟ ΧΕΡΙ)
DeleteΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΛΗΨΗ D + C , (ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΒΙΤΑΜΙΝΩΝ) . ΠΡΩΤΕΙΝΟΥΧΑ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΣΥΝΕΧΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΟΥΤΩΣ ή ΑΛΛΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ)
ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΑΣΡΕΝΑΛΙΝΗΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΗΣΣΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ, ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ 25ΑΡΗ.
ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ, ΕΧΩ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙ , ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΑ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΦΕΚΤΟ ΓΗΡΑΣ ΘΑ ΕΠΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ.
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
DeleteΗ Τέχνη μετράει ως εγκεφαλική εξάσκηση;
Εγω δεν έχω συμφιλιωθεί ακόμη.
Την καλημέρα μου.
Άννα
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ . ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ , ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΥΦΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΑΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ , ΜΟΛΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ReplyDeleteΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙΣ, ΑΚΟΜΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΚΡΟΧΟΛΗ . Ο ΚΥΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΣΧΟΛΗ, Ο ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ (ΧΙΟΥΜΟΡ) ΒΟΗΘΟΥΝ .
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΕΝΙΚΑ, ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ , ΟΙ ΙΔΙΑΤΕΡΩΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
ΕΝΑ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟ, ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΔΕΡΜΑ. ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΡΜΑ.
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑΧΕΙΣ ΡΥΘΜΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 15 ΕΤΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΙΜΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ 15 ΕΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΣΤΑ 50 ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ 35. ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ (ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ) , ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ (ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ) ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΤΩΡΑ 15.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ, Η ΓΕΝΙΚΗ ΥΓΙΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή Η ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ.
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.