12/10/2019

Lockheed Martin: Διασυνδέει F-35 και U-2 με προηγμένους αισθητήρες 5ης γενιάς

Στα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου (2019) η ομάδα Skunk Works της Lockheed Martin εκτέλεσε με επιτυχία σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πυραυλικής Άμυνας των ΗΠΑ (Missile Defense Agency) και την USAF σενάριο συνεργασίας μεταξύ μαχητικού F-35A, αεροσκάφους ISR τύπου U-2 και σταθμού ελέγχου και διοίκησης στο έδαφος, για τον έγκαιρο εντοπισμό εκτόξευσης βαλλιστικού πυραύλου και την καταστροφή του… Συγκεκριμένα, το F-35 με τους αισθητήρες του, (EOTS), εντόπισε την εκτόξευση, μεταβιβάζοντας εικόνα και στοιχεία στοχοποίησης το U-2 που πετούσε σε μεγάλη απόσταση και αρκετά ψηλότερα. Τα στοιχεία μεταβιβάστηκαν σε πραγματικό χρόνο σε σταθμό στο έδαφος, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα άμεσης αντιμετώπισης της απειλής από τον διοικητή του.

Το σενάριο βασίστηκε στην αναμετάδοση στοιχείων και εικόνων που προέρχονται από προηγμένους αισθητήρες 5ης γενιάς, μέσω συστημάτων λήψης και μετάδοσης δεδομένων ανοικτής αρχιτεκτονικής με σαφώς μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με ότι είναι διαθέσιμο σήμερα… Η “ανοικτή αρχιτεκτονική” πέρα από το ότι μπορεί να καταστεί απολύτως ασφαλής, παρέχει δυνατότητες μεγάλων ταχυτήτων και σχεδόν απεριόριστης συμβατότητας μεταξύ των χρησιμοποιούμενων συστημάτων.

Οι πρώτες δοκιμές για την υλοποίηση αυτού του σεναρίου πραγματοποιήθηκαν το 2013 και απώτερος στόχος, είναι η απόδοση ικανότητας ένταξης του συνόλου των αισθητήρων που έχει τη διάθεσή της USAF επάνω στα αεροσκάφη της, στο παγκόσμιο δίκτυο διοίκησης και ελέγχου (Universal Command & Control Interface), μέσω του οποίοι οι διοικητές των μονάδων θα έχουν εικόνα της τακτικής κατάστασης και θα μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις εμπλοκής σε πραγματικό χρόνο.

https://www.defence-point.gr/news/lockheed-martin-to-skunk-works-diasyndeei-f-35-kai-u-2-gia-tin-usaf-mda

ΚΟΥΡΗΤΗΣ:
1) "αισθητήρες 5ης γενιάς" = 5G = HUAWEI (KINEZOI).  ΜΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ 5G; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ  ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΛΛΑ Η ΒΑΣΗ (ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 30%) ΟΛΩΝ ΤΩΝ 5G ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗ.
2) ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ" ΜΠΟΡΕΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΑΣΦΑΛΕΣ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

No comments :

Post a Comment