Τον προσεχή Απρίλιο, πρόκειται να πραγματοποιηθεί η άσκηση ΗΝΙΟΧΟΣ 2019 της Πολεμικής Αεροπορίας, με ξένες συμμετοχές από τις ΗΠΑ (F-16), Ισραήλ (F-16) και Ιταλία (F-35 και Tornado). Η “επαφή” για πρώτη φορά των Ελλήνων με το F-35, στο πλαίσιο μιας τέτοιας ασκήσεως, έστω και σε “αποστειρωμένη” μορφή, εξάπτει το ενδιαφέρον και την φαντασία. Ωστόσο, σε ένα τέτοιο “διεθνές περιβάλλον”, περίπου κανείς και πολύ περισσότερο ο οικοδεσπότης, δεν έχει πρόθεση αποκαλύψεως των μυστικών του, δηλαδή των ειδικών αεροπορικών τακτικών που εξελίσσει, προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αυτός αντιμέτωπος. Και αν Αμερικανοί, Ισραηλινοί και Ιταλοί κατά κανόνα ρίχνουν “σίδερα” σε υπανάπτυκτους αντιπάλους, οι Έλληνες αεροπόροι εκπαιδεύονται και προετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν έναν ισχυρό και εξελιγμένο αντίπαλο με παρεμφερείς ικανότητες. Τα “μυστικά” της, η Πολεμική Αεροπορία τα εξελίσσει μέσω του Σχολείου Όπλων Τακτικής και τα δοκιμάζει κατά κανόνα στην εθνική άσκηση ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ, που έχει και διακλαδική μορφή. Μακριά από τον εχθρό, στο Ιόνιο, πραγματοποιούνται ειδικές ασκήσεις και ακονίζονται απαιτητικές τακτικές.
Ωστόσο, ο εχθρός δείχνει ότι δεν στηρίζεται μόνο σε τακτικές με την συμμετοχή των “τυπικών” εναερίων μέσων αλλά αναπτύσσει και το οπλοστάσιό του, αποκτώντας νέα μέσα που εμπίπτουν στην κατηγορία των “πολλαπλασιαστών δυνάμεως”. Τυπικό παράδειγμα αναλόγου προγράμματος που έχει δρομολογηθεί για την Τουρκική Αεροπορία, είναι αυτό της Αεροπορικής Πλατφόρμας Ικανότητος Ηλεκτρονικής Υποστηρίξεως & Ηλεκτρονικής Επιθέσεως εξ Αποστάσεως (HAVASOJ). Το πρόγραμμα αφορά 4 αεροσκάφη Global 6000 της Bombardier, ειδικά τροποποιημένα με εξοπλισμό αποστολής Ηλεκτρονικού Πολέμου (EW) που θα μπορεί με ισχυρές παρεμβολές (jamming) να παρεμβάλει ραντάρ αεράμυνας. Τέτοια αεροσκάφη, προορίζονται να “ανοίξουν τον δρόμο” μέσα σε ένα ισχυρό δίκτυο αεράμυνας, για τα αεροσκάφη κρούσεως που θα επιδιώξουν την καταστροφή της αντιαεροπορικής αμύνης και την προσβολή τακτικών στόχων. Χάρη σε αυτά, η Τουρκική Αεροπορία θα επιτύχει την απόλυτη μεγιστοποίηση της αξιοποιήσεως των μαχητικών F-35, δεδομένου ότι όχι μόνο οι σταθμοί ραντάρ θα τα εντοπίζουν σε πολύ μικρότερες αποστάσεις, λόγω των χαρακτηριστικών stealth, αλλά μέσω των παρεμβολών “θορύβου”, η απόδοση των ραντάρ θα υποβαθμίζεται καίρια. Στις 15 Μαρτίου 2019 αφίχθησαν στις εγκαταστάσεις της Τurkish Aerospace τα πρώτα δύο αεροσκάφη του τύπου Global 6000 .
Η Τουρκία όμως ενισχύει και τις ικανότητες συλλογής πληροφοριών από την παρακολούθηση και καταγραφή με ηλεκτρονικά μέσα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Οι Πληροφορίες Σημάτων (SIGINT) περιλαμβάνουν παρακολούθηση των ηλεκτρονικών εκπομπών (ELINT) και των Επικοινωνιών (COMINT) από τις οποίες “διαβάζει” κανείς τον τρόπο διεξαγωγής ασκήσεων, εξάγοντας συμπεράσματα για τις εφαρμοζόμενες τακτικές αλλά και τις επιχειρησιακές δυνατότητες των μονάδων. Στις 9 Φεβρουαρίου 2019, αποκαλύφθηκε στην διάρκεια της σχετικής τελετής καθελκύσεως, το “μυστηριώδες” Πλοίο Δοκιμών & Αξιολογήσεως UFUK (A591), το οποίο προγραμματίζεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Ιούλιο του 2020. Πρόκειται για ένα πλοίο “κατασκοπείας”, που όπως φαίνεται θα αντικαταστήσει τα παλαιότερα ÇEŞME (A-599) και ÇANDARLI (A588) του Τουρκικού Ναυτικού. Το UFUK μπορεί να επιχειρεί με πλήρωμα του ναυτικού ωστόσο, η επιχειρησιακή του αξιοποίηση γίνεται από την Τουρκική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΜΙΤ) δεδομένου ότι το 2012 η Διοίκηση Ηλεκτρονικών Συστημάτων, αρμόδια για αποστολές EW, υπήχθη από το Γενικό Επιτελείο Ενόπλων Δυνάμεων στην ΜΙΤ. Φυσιολογικώς, στο πλοίο θα εγκατασταθεί η “τελευταία λέξη” της τεχνολογίας, σε συστήματα ηλεκτρονικής παρακολουθήσεως. Η παρουσία των τουρκικών πλοίων συλλογής ηλεκτρονικών πληροφοριών είναι σχεδόν καθημερινή στο Αιγαίο, ιδίως στις περιόδους γυμνασίων. Η λήψη μέτρων “προστασίας”, στηρίζεται περίπου στην αυστηρή τήρηση κανόνων και πρακτικών που καθορίζονται αλλά στην ρουτίνα τις καθημερινότητος πολλές φορές αυτά παραβιάζονται. Ιδίως δε στις αεροπορικές ασκήσεις, η χρήση ασφαλών επικοινωνιών μεταξύ των αεροπορικών μέσων και του Εθνικού Κέντρου Αεροπορικών Επιχειρήσεων, είναι κρίσιμης σημασίας.
Πάντως εάν το UFUK μπορεί να πλεύσει στο Ιόνιο και να προβεί στο έργο του, ιδίως στις εθνικώς ευαίσθητες περιπτώσεις ασκήσεων της Πολεμικής Αεροπορίας, η ηγεσία πρέπει να μεριμνήσει περισσότερο για την λήψη μέτρων. Όχι μόνο προστασίας, που δεν μπορεί παρά να είναι παθητικά, αλλά και ενισχύσεως των μέσων που μπορούν να προσφέρουν ανάλογο έργο.
https://doureios.com/ilektronikos-polemos-i-katastasi-poy-mas-erhetai/
Ωστόσο, ο εχθρός δείχνει ότι δεν στηρίζεται μόνο σε τακτικές με την συμμετοχή των “τυπικών” εναερίων μέσων αλλά αναπτύσσει και το οπλοστάσιό του, αποκτώντας νέα μέσα που εμπίπτουν στην κατηγορία των “πολλαπλασιαστών δυνάμεως”. Τυπικό παράδειγμα αναλόγου προγράμματος που έχει δρομολογηθεί για την Τουρκική Αεροπορία, είναι αυτό της Αεροπορικής Πλατφόρμας Ικανότητος Ηλεκτρονικής Υποστηρίξεως & Ηλεκτρονικής Επιθέσεως εξ Αποστάσεως (HAVASOJ). Το πρόγραμμα αφορά 4 αεροσκάφη Global 6000 της Bombardier, ειδικά τροποποιημένα με εξοπλισμό αποστολής Ηλεκτρονικού Πολέμου (EW) που θα μπορεί με ισχυρές παρεμβολές (jamming) να παρεμβάλει ραντάρ αεράμυνας. Τέτοια αεροσκάφη, προορίζονται να “ανοίξουν τον δρόμο” μέσα σε ένα ισχυρό δίκτυο αεράμυνας, για τα αεροσκάφη κρούσεως που θα επιδιώξουν την καταστροφή της αντιαεροπορικής αμύνης και την προσβολή τακτικών στόχων. Χάρη σε αυτά, η Τουρκική Αεροπορία θα επιτύχει την απόλυτη μεγιστοποίηση της αξιοποιήσεως των μαχητικών F-35, δεδομένου ότι όχι μόνο οι σταθμοί ραντάρ θα τα εντοπίζουν σε πολύ μικρότερες αποστάσεις, λόγω των χαρακτηριστικών stealth, αλλά μέσω των παρεμβολών “θορύβου”, η απόδοση των ραντάρ θα υποβαθμίζεται καίρια. Στις 15 Μαρτίου 2019 αφίχθησαν στις εγκαταστάσεις της Τurkish Aerospace τα πρώτα δύο αεροσκάφη του τύπου Global 6000 .
Η Τουρκία όμως ενισχύει και τις ικανότητες συλλογής πληροφοριών από την παρακολούθηση και καταγραφή με ηλεκτρονικά μέσα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Οι Πληροφορίες Σημάτων (SIGINT) περιλαμβάνουν παρακολούθηση των ηλεκτρονικών εκπομπών (ELINT) και των Επικοινωνιών (COMINT) από τις οποίες “διαβάζει” κανείς τον τρόπο διεξαγωγής ασκήσεων, εξάγοντας συμπεράσματα για τις εφαρμοζόμενες τακτικές αλλά και τις επιχειρησιακές δυνατότητες των μονάδων. Στις 9 Φεβρουαρίου 2019, αποκαλύφθηκε στην διάρκεια της σχετικής τελετής καθελκύσεως, το “μυστηριώδες” Πλοίο Δοκιμών & Αξιολογήσεως UFUK (A591), το οποίο προγραμματίζεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Ιούλιο του 2020. Πρόκειται για ένα πλοίο “κατασκοπείας”, που όπως φαίνεται θα αντικαταστήσει τα παλαιότερα ÇEŞME (A-599) και ÇANDARLI (A588) του Τουρκικού Ναυτικού. Το UFUK μπορεί να επιχειρεί με πλήρωμα του ναυτικού ωστόσο, η επιχειρησιακή του αξιοποίηση γίνεται από την Τουρκική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΜΙΤ) δεδομένου ότι το 2012 η Διοίκηση Ηλεκτρονικών Συστημάτων, αρμόδια για αποστολές EW, υπήχθη από το Γενικό Επιτελείο Ενόπλων Δυνάμεων στην ΜΙΤ. Φυσιολογικώς, στο πλοίο θα εγκατασταθεί η “τελευταία λέξη” της τεχνολογίας, σε συστήματα ηλεκτρονικής παρακολουθήσεως. Η παρουσία των τουρκικών πλοίων συλλογής ηλεκτρονικών πληροφοριών είναι σχεδόν καθημερινή στο Αιγαίο, ιδίως στις περιόδους γυμνασίων. Η λήψη μέτρων “προστασίας”, στηρίζεται περίπου στην αυστηρή τήρηση κανόνων και πρακτικών που καθορίζονται αλλά στην ρουτίνα τις καθημερινότητος πολλές φορές αυτά παραβιάζονται. Ιδίως δε στις αεροπορικές ασκήσεις, η χρήση ασφαλών επικοινωνιών μεταξύ των αεροπορικών μέσων και του Εθνικού Κέντρου Αεροπορικών Επιχειρήσεων, είναι κρίσιμης σημασίας.
Πάντως εάν το UFUK μπορεί να πλεύσει στο Ιόνιο και να προβεί στο έργο του, ιδίως στις εθνικώς ευαίσθητες περιπτώσεις ασκήσεων της Πολεμικής Αεροπορίας, η ηγεσία πρέπει να μεριμνήσει περισσότερο για την λήψη μέτρων. Όχι μόνο προστασίας, που δεν μπορεί παρά να είναι παθητικά, αλλά και ενισχύσεως των μέσων που μπορούν να προσφέρουν ανάλογο έργο.
- Τα περίφημα “πρωθυπουργικά” αεροπλάνα Embraer, που κάποτε λεγόταν με ελαφρότητα ότι θα πωληθούν, μήπως θα ήταν καλύτερο να αξιοποιηθούν για τους σκοπούς κάποιου προγράμματος τροποποιήσεως σε αεροσκάφη EW;
- Γιατί στο πρόγραμμα αναβαθμίσεως των Ρ-3Β δεν επιδείχθηκε ενδιαφέρον ώστε να αποκτήσουν ενισχυμένη ικανότητα EW; Μήπως επειδή δεν υπήρξε καμμία διακλαδική αντίληψη;
- Τί μπορούμε να πράξουμε με τα υφιστάμενα ΑΣΕΠΕ EMB-145H, στο πλαίσιο ενός προγράμματος αναβαθμίσεως;
https://doureios.com/ilektronikos-polemos-i-katastasi-poy-mas-erhetai/
Περίμενε ξέρω το αποτέλεσμα.! Όλα τα εθνικιστικά ντεφενσομπλογκς και σαιτς θα βγάλουν πόρισμα ότι οι έλληνες πιλότοι...που σαν αυτούς άλλοι δεν υπάρχουν, κατεβάζουν και ουφο λέμε...τσάκισαν τα άχρηστα F35 σε αερομαχίες και οπότε δεν υπάρχει φόβος για την αεράμυνα μας προς το παρόν. Άλλωστε όπως γράφετε κι εσείς εδώ στο μπλογκ, όντας προφανώς ειδικοί στα περί μαχητικών αεροσκαφών, το F35 είναι τενεκές. Όταν θα πετάει πάνω από τις κεφάλες σας να δούμε τι παραμύθι θα βρείτε να λέτε!
ReplyDelete12G
"ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΚΟΥΒΑΣ". ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΕΔΩ: https://isxys.blogspot.com/2017/09/f-35.html
ReplyDeleteΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΛΛΟΥ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΜΗ ΘΕΡΑΠΕΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ:
"ΧΑΚΑΡΕΤΑΙ": https://isxys.blogspot.com/2018/09/f-35_2.html
ΚΑΙ ΘΑ "ΧΑΚΑΡΕΤΑΙ" (ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ) ΕΣΑΕΙ: https://isxys.blogspot.com/2018/11/f-35.html
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ ΕΧΩ ΕΜΦΑΝΩΣ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΜΙΑ, ΗΠΙΑ, ΕΔΩ: https://isxys.blogspot.com/2013/05/lock.html
ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ. ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΜΕΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ (ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ) ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ "ΑΜΥΝΤΟΛΟΓΟΥΣ". ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΖΗΣΩ.
Βεβαίως διότι εκεί στην lockheed έχουν παπάρες προγραμματιστές και χακάρωντε τα συστήματα τους. Μαζί με όλες τις άλλες παπαριές περί προβλημάτων που διαβάσαμε στο ιντερνετ, μεταξύ άλλων ότι δεν στρίβει καλύτερα από f16 όταν οι κατασκευαστές δήλωναν 20 χρόνια πίσω ότι δεν τους ενδιαφέρει να στρίβει γιατί την δουλειά θα την κάνουν οι πύραυλοι που στρίβουν με όσα G γουστάρουν απροβλημάτιστα. Είναι το πρώτο αεροπλάνο που φτιάχνουν οι αμερικάνοι και πιάστηκαν κορόιδα. Γιατί όλα τα άλλα αεροσκάφη δεν χακάρωντε αλλά ειδικά το υψηλοτερο τεχνολογικά αεροσκάφος! Ειδικοί της ΕΛΑΙΣ, στο παρθένο ελαιόλαδο την αεροπορική τεχνολογία και τον ψηφιακό αλφαβητισμό!
ReplyDelete12G
....ΕΝΤΑΞΕΙ....ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ + ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΥΧΡΟΝΩΝ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ , ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ, ΟΙ ΓΑΛΛΟΓΕΡΜΑΝΟΙ ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΚΟΛΟΓΩ.
ReplyDeleteΕΣΥ ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΠΛΕΟΝ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ.
Επιτέλους, ρωσολάγνε, πάω στοίχημα ότι τρέφεσαι με σπιρουλίνα και ιποφαές από τον λιακόπουλο!
ReplyDelete12G
Η lockheed ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΠΑΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ή Η ΝΑΣΑ ή Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΥΡΑΥΛΙΚΗΣ -ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΤΟΥΣ.
ReplyDeleteΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ, ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ Κ.Λ.Π
ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ Ε.Δ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΠΕΙΛΗΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΔΛΔ Ο ΜΗ ΠΑΠΑΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΝΑ ΔΙΕΤΑΧΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΩΔΙΚΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ F-35
https://isxys.blogspot.com/2019/03/the-us-navy-is-leaking-secrets-nasas.html
ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΠΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ-ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΟΜΕΩΝ.