05/10/2018

ΧΙΟΣ: Με εξώδικο 1.130 γονείς μαθητών ζητούν να μη λειτουργήσουν Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) στα σχολεία. - Αντιδράσεις από ΕΛΜΕ και Δήμαρχο

Αυτές να δημιουργηθούν μέσα στον καταυλισμό της ΒΙΑΛ.

Η επιστολή διαμαρτυρίας αυτή κοινοποιήθηκε με δικαστικούς επιμελητές στο Υπουργείο Παιδείας και σε φορείς της εκπαίδευσης, στον αντιπεριφερειάρχη Χίου και στο δήμαρχο του νησιού, στον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας καθώς και στην Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Χίου.

«Εμείς, οι κάτοικοι των νησιών αυτών, είμαστε εκείνοι που έχουμε επωμιστεί σχεδόν όλο το βάρος αυτής της κατάστασης, κάτι που δεν φαίνεται όμως να θέλουν να κατανοήσουν σε πρακτικό τουλάχιστον επίπεδο, οι ιθύνοντες. Είναι όμως ο σχεδιασμός του υπουργείου σωστά μελετημένος σε όλες τις παραμέτρους του και τέτοιος που να λειτουργήσει το εγχείρημα υπέρ όλων των παιδιών; Απάντηση δίνει η μέχρι τώρα ασυνέπεια σε όλο το φάσμα διαχείρισης του μεταναστευτικού, η χαώδης απόσταση ανάμεσα στις κατά καιρούς εξαγγελίες και υποσχέσεις και τα αποτελέσματα αυτών, καθώς και η υποχρέωση μας ως γονείς και ως πολίτες , που μας οδηγεί να επισημάνουμε τα κακώς κείμενα τα οποία εντοπίζουμε. Η εξέλιξη και η παγίωση που έχει λάβει το όλο πρόβλημα του προσφυγικού και μεταναστευτικού, μας κατέστησε ορθολογικούς και επιφυλακτικούς».

Οι γονείς σημειώνουν:
– Αντιτιθέμεθα στην δημιουργία ΔΥΕΠ ή ΖΕΠ γενικώς (και όχι μόνο για αυτά του 2018 -19 ) στα σχολεία του Νομού μας.
– Ζητάμε την δημιουργία Δ.Υ.Ε.Π εντός του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης της ΒΙΑΛ, γιατί σαν λύση είναι αυτή με τα ελάχιστα προβλήματα για όλους.
– Ζητάμε με το ψήφισμα αυτό να λάβουν γνώση και οι υπόλοιποι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων εκτός αυτών των σχολείων της Χίου και των υπολοίπων νησιών, που μαστίζονται από το προσφυγικό πρόβλημα, μιας και είναι νησιά υποδοχής, ανεξέλεγκτων και απρόβλεπτων σε αριθμό, προσφύγων και μεταναστών.
– Ζητάμε από τους Διευθυντές και το Σύλλογο Διδασκόντων του κάθε Σχολείου να ενημερώνουν τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και την ειδική Επιτροπή Γονέων του σχολείου τους, που έχει συγκροτηθεί για τον σκοπό αυτό, για κάθε πιθανή εξέλιξη που θα υπάρξει από οποιονδήποτε φορέα.
– Απαιτούμε οι εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και η Επιτροπές Γονέων, που εκλέχθηκαν για το συγκεκριμένο θέμα, να παρευρίσκονται σε οποιαδήποτε συνάντηση, τακτική ή έκτακτη, του Συλλόγου Διδασκόντων ή άλλων φορέων, που θα γίνει στο μέλλον και θα έχει σχέση με την ίδρυση η λειτουργία ΔΥΕΠ ή ΖΕΠ για τα σχολεία μας, διότι αφορά άμεσα τα παιδιά μας και έχουμε κάθε έννομο δικαίωμα να γνωρίζουμε αλλά και να έχουμε άποψη επί του θέματος.
– Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας, την Περιφερειακή, την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση να σεβαστούν τα αιτήματα μας.
– Ζητάμε από την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας την αμέριστη, ουσιαστική συμμετοχή και συμπαράσταση σε όλες τις αυτοδίκαιες απαιτήσεις μας ως γονείς και πολίτες.
– Σε αντίθετη περίπτωση επιφυλασσόμαστε και επικαλούμαστε κάθε έννομο συμφέρον που έχουμε ως γονείς και πολίτες σύμφωνα με το Σύνταγμα και του Νόμους του Ελληνικού Κράτους.

Στο εξώδικο των 1130 αντιδρά με ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Χίου:
«η ΕΛΜΕ Χίου επικροτεί την ουσιαστική έναρξη και λειτουργία του προγράμματος εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας «Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων» (ΔΥΕΠ), οι οποίες θα λειτουργήσουν εντός σχολικών διδακτηρίων κατά το απογευματινό ωράριο, με σκοπό την παροχή εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης των ανήλικων προσφυγόπουλων. Μια θετική υποχρέωση του κράτους που υπαγορεύεται από διατάξεις αυξημένης τυπικής ισχύος, όπως το Σύνταγμα και η σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού. 
Στεκόμαστε δίπλα στους συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς που καλούνται να υπηρετήσουν το εν λόγω έργο και ταυτόχρονα απαιτούμε την αρτιότερη στελέχωση αυτών των δομών με συναδέλφους πλήρους ωραρίου. 
Στεκόμαστε απέναντι σε οποιαδήποτε άρνηση ή παρεμπόδιση αυτού του δικαιώματος των παιδιών, όπως η ρατσιστική και ξενοφοβική φωνή των «ανώνυμων γονέων και κηδεμόνων», που χειραγώγησαν τη διαδικασία του εξώδικου των 1130 υπογραφών.»
Με ανακοίνωσή της στηρίζει τον αγώνα των εκπαιδευτικών της Χίου για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων και η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου και καταδικάζει τον ρατσισμό και την ξενοφοβία.

Στο θέμα της εκπαίδευσης των προσφυγόπουλων πήρε θέση και ο δήμαρχος Χίου, Μανώλης Βουρνούς.
«Στο νησί του Ομήρου, όπου κάθε καλοκαίρι με καμάρι υποδεχόμαστε μαθητές από όλο τον κόσμο στην Ομηρική Ακαδημία, στο νησί του πατέρα του Νεοελληνικού Διαφωτισμού Αδαμάντιου Κοραή, στο νησί που δίδαξε ο Όσιος Αθανάσιος ο Πάριος στη Σχολή του Γένους, κάθε παιδί πρέπει να πηγαίνει στο σχολείο, εφόσον μένει για πολλούς μήνες αποκλεισμένο εδώ. Αλίμονο στους γνωστούς καλοθελητές που καλλιεργούν ψευτοδιλήμματα πολώνοντας την τοπική κοινωνία, αλίμονο σε αυτούς που ψάχνουν αφορμές για να μην εφαρμόσουν καμία πολιτική, εγκλωβίζοντας ατελέσφορα πρόσφυγες και τοπικές κοινωνίες».

10 comments :

  1. Anonymous6/10/18 00:47

    Οι Χιώτες θα πρέπει να νοιώσουν τις συνέπειες των επιλογών τους, όπως και οι κάτοικοι των υπολοίπων νησιών του ανατολικού Αγαίου.
    Αυτοί που δεν κατάλαβαν τίποτε είναι οι λεβεντομαλάκες κάτοικοι της Κρήτης.
    Δεν θα πρέπει όμως να νοιώσουν κάτι και αυτοί οι απόγονοι των εκχριστιανισμένων, από τον βυζαντινοφωκά, Αράβων σημερινοί κάτοικοι της Κρήτης;

    ReplyDelete
  2. ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ , ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΟΡΚΣ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΑΠΛΑ ΚΡΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΚ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΣΚΕΤΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Η ΟΜΑΣ ΙΣΧΥΣ ΑΥΤΟΔΙΕΛΥΘΕΙ.

    Υ.Γ: ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΧΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΥΡΙΖΑ. (ΟΠΩΣ ΟΙ ΛΕΣΒΙΟΙ, ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ, ΟΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ)) ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΧΩ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΖΙΚΑ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ , ΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ "ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ". ΑΡΑ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ Η ΨΗΦΟΣ ΑΡΚΕΤΩΝ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    Η ΕΣΧΑΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ "ΙΣΧΥΣ" , ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η "ΙΣΧΥΣ" ΑΥΤΟΔΙΑΛΥΘΗΚΕ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ : https://isxys.blogspot.com/2017/12/256.html

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/10/18 13:45

    Ανωνυμε 00:47, δε χρειαζεται να μας δειχνεις τη κακια του ευατου σου, αλλα ξερω, σε καλυπτει η ανωνυμια.
    Εγω παντως δεν θα το ευχαριστηθω που θα την πληρωσουν οι παντες.
    Αυτοι οι λεβεντομαλακες που λες, ειναι παντως περισσοτερο ετοιμοι να υπερασπιστουν τον τοπο τους απο κατι αθηναιους..

    Τελος παντων, εγω βασικα σχολιασα γιατι θελω να σε ρωτησω Κουρητη να μας πεις τι ερχεται για τη Κρητη.

    Μινως

    ΥΓ Εχω φιλο αραβοφατσα αλλα σε πληροφορω οτι στη ψυχη και στο χαρακτηρα ειναι πολυ καλυτερος απο κατι αθηναιους και μεγαλοαστους που γνωρισα ως φοιτητης.

    ReplyDelete
  4. ΜΙΝΩΣ

    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΚΙΑ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ... "ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ". ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ . ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ . ΕΝΑΣ ΛΑΝΘΑΝΩΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ 25%.
    ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΑΧΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΩΣ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΩΣ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΟΧΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΝ.
    ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΝΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΕΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΩ , ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΦΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΟΧΙ ΑΠΛΑ "ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ" ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ReplyDelete
  5. ΜΙΝΩΣ

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    ΑΝΗΣΥΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ
    - ΒΛΕΠΩ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΗΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Ε.Δ
    - ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ-ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΝΩ Η ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΛΛΩΝ ΝΗΣΩΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ
    - ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΕ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ. (ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΚΡΗΤΗ, ΑΛΛΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ)
    - ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΝΑ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ", ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ , ΜΕ ΑΓΓΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
    - ΟΙ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
    - ΓΑΙΕΣ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΟΛΛΑΝΔΟΙ, ΑΓΓΛΟΙ, ΓΑΛΛΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ή ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ.
    - ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΕ ΣΩΡΕΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ , ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ Κ.Λ.Π
    - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ, ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΡΜΟ.
    - ΥΠΕΡΠΡΟΒΟΛΗ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ. ΟΘΩΜΑΝΙΚΑ ΤΕΜΕΝΗ, ΤΖΑΜΙΑ, ΕΝΕΤΙΚΑ ΤΕΙΧΗ ΣΤΕΡΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΛΛΗ ΞΕΝΟΦΕΡΤΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΑΠΑΛΟΙΦΗ ΕΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΤΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ.
    - Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΗΚΟΟΙ , ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ, ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΟΣ. ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕΣ ΕΘΕΤΑΝ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟΣ (ΠΡΟ-ΕΒΡΑΙΚΟΣ ΕΛΕΓΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ). ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ... "ΛΕΓΕ ΛΕΓΕ ΤΟ ΚΟΠΕΛΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΓΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ."

    ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ. ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΧΕ Η "ΙΣΧΥΣ". ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΕ, ΑΛΛΑ ΠΑΜΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕ ΠΡΙΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΕΤΡΕΠΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ. ΟΧΙ ΟΛΑ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΙΩΝΕ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Η "ΙΣΧΥΣ" ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΕΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ . ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΘΟΔΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΕΠΟΙΚΩΝ. ΤΗ ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΗΚΕ , ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ. ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΟΙ "ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ" ΜΑΣ.

    ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ. ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΦΕΔΡΟΙ, ΟΥΤΕ ΚΟΜΜΑΤΑ (Χ.Α) , ΟΥΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ, ΟΥΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΡΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΟΥΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ReplyDelete
  6. ":ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΚΡΗΤΗ, ΑΛΛΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ"

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΛΗΘΕΥΕΙ; ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΕΝΤΟΝΗ ΠΙΚΡΙΑ ΚΟΥΡΗΤΗ, ΛΕΣ ΚΙ ΕΜΕΙΝΕΣ ΜΟΝΟΣ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ.

    ReplyDelete
  7. ΕΧΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΩΣ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΞΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΠΡΑΓΜΑ. Η ΚΡΗΤΗ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ. ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΚΟΠΟ. ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ-ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.

    Η ΙΔΙΑ Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΜΥΝΘΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΖΟΡΙ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ. Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΚΕΧΩΡΥΜΕΝΟ ΟΧΥΡΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΥΡΑ. ΔΛΔ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ (ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ), ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΠΡΟΚΕΧΩΡΥΜΕΝΑ ΟΧΥΡΑ , ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΕΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΠΕΣ ΠΕΡΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΠΩΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΑΕΡΙΟ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ.ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΡΧΙΚΟΣ ΤΗΣ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΟΧΥΡΟΥ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΙΜΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ.

    Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΑΟΖ ΜΕ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΩΣ ΤΑΠΑ ΤΗΝ ΜΕΣΩ ΝΑΙΣΙΠΛΟΟΙΑΣ ΔΙΟΔΟ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΥΕΖ ΠΡΟΣ ΑΥΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΗΝ ΔΙΟΔΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΟΥΕΖ ΑΠΟ ΤΟ ΓΙΒΡΑΛΤΑΡ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΑΟΖ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.

    ΟΣΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΨΟΦΟΔΕΩΣ, ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΑΥΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΘΑ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΘΥΜΟ. Ο ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΥΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΑΟΖ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΕΣ , ΩΣΤΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ "ΠΑΡΩΝ".

    ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΕΙ Η ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΕΣΠΟΤΕΙΑ ΩΣ ΗΜΙΑΥΤΟΝΟΜΗ, ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ Η ΧΑΒΑΗ ΔΛΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ ΤΩΡΑ, ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ. ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΕΒΡΑΙΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΕΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΙΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ , ΘΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΤΕΙ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ. ΑΠΕΤΥΧΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. ΑΥΤΑ ΦΟΒΑΜΑΙ.

    ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΠΙΚΑ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΘΝΙΚΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ. ΚΑΙ ΓΥΡΝΑΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ. ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΔΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΕΡΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ !!!
    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ "ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" ή "ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ" ή "ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ" . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΑΣ. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ή ΤΟΥΡΚΟΥΣ ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΟ ΤΩΝ ΗΠΑ.

    ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ "ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ" ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ , ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΤΟΤΕ "ΙΣΧΥΣ" ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΠΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ. ΤΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ.

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/10/18 19:26

    Κουρητη φανταζομαι εχεις αντιληφθει την αγαπη μου για τον Ελληνισμο και την Ελλαδα. Και γω θελω περισσοτερη εθνικη συνειδηση απο τους Ελληνες και να γινουν ετοιμοι να υπερασπιστουν ολη την Ελλαδα.
    Αλλα νομιζω πρωτα πρεπει ν' αγαπησεις τον τοπο σου, και μετα θα καταλαβεις οτι ολη η Ελλαδα πρεπει να ειναι ενωμενη και μια γροθια για να κρατηθει και ο τοπος σου.

    Τις προαλλες μου ελεγε ενας γνωστος για το σαπιο κρατος και στο τελος ειπε εγω θα ηθελα η Κρητη να ηταν αυτονομη. Του ειπα οχι, η Κρητη δεν μπορει να σταθει απο μονη της, ειμαστε μια χαψιά. Του ειπα εγω θα ηθελα μια μεγαλη Ελλαδα με κεντρο τη Κρητη, οπως πρεπει να ηταν στη Μινωικη εποχη.

    Αυτο που περιγραφεις, οπως Χαβαυ, Πουερτο Ρικο, ομοιαζει καπως με αυτο που ειχε πει ο Καζακης και στο ειχα αναφερει σε παλαιοτερο σχολιο. Οτι η Κρητη θα γινει στρατιωτικη βαση οπως ενα νησι (δεν θυμαμαι το ονομα) στον ινδικο ωκεανο.

    Μίνως

    ReplyDelete
  9. ΜΙΝΩΣ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ. ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ. ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ. ΓΙΑΤΙ; ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΡΕΨΑΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΕΠΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΝΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΣΕΙ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ.

    Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΕΠΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ. ΔΙΟΤΙ Η ΕΠΑΝΕΠΟΙΚΗΣΗ ΑΥΤΗ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ, ΟΥΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΑΡΑ ΕΞ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΝΟΙΚΙΑΣΑΝ ΤΑ ΚΟΤΕΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΩΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ . ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΝ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΡΗΤΕΣ.
    ΑΡΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ; ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΩ (ΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ) ή ΑΥΤΟΙ; ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΙΣΩΣ ΠΩΣ ΕΧΩ ΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΛΟΓΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΖΗΛΟΥ. ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΑΙΝΟΙ ...ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ...ΑΓΑΠΗ...ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΙΠΕΣ.

    ΜΙΝΩΣ,
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑ ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΜΑΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ. ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΕΤΣΙ. ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΥΟΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΤΣΙ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 150 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΠΟΙΚΗΣΗ.

    ΤΗΛΕΜΑΧΕ
    ΑΛΗΘΕΥΕΙ. ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΟΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΜΕ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

    ΜΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΠΟΙΟΣ....
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ; ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ;
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ...
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΟΛΙΚΗ-ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΧΡΗΣΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ;;;
    ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ. ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ; "ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ". ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
    ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΙΩΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΧΡΗΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

    ReplyDelete
  10. Anonymous7/10/18 03:08

    Κουρήτη, συμφωνω και παλι σε ολα μαζι σου. Και να ξερεις οτι με τα σχολια σου, εχεις βαλει ενα λιθαρακι στην εξελιξη της κρισης μου.
    Νομιζω η κουβεντα καταληγει και παλι στο ποιος ελεγχει την εξουσια. Αν την κατειχαν οι αριστοι και γνησιοι Έλληνες, δεν θα επετρεπαν την εποικιση της Ελλαδας απο τους μουσουλμανους, αλβανους και αλλους, ουτε την καταστροφη της οικονομιας, ουτε την αλλοιωση την παιδειας κτλ..
    Αυτος θα πρεπει να ειναι ο στοχος μας, μετα θα φτιαχτουν ολα απ' την αρχη. Αλλα εδω που εχουμε φτασει, μου φαινεται μονο μεσα απ΄ τη καταστροφη και το χαος μπορουν να παρουν την εξουσια οι αριστοι.

    Μίνως

    ReplyDelete