Το υπουργείο άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ) σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή του διακλαδικού μαχητικού κρούσης (JSF) Lockheed Martin F-35 παρά τα σοβαρά ζητήματα υποστήριξης τα οποία έχουν επιμηκύνει τους χρόνους επισκευών και αυξήσει τα καθηλωμένα αεροσκάφη, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση ενός κυβερνητικού παρατηρητηρίου. Τα αεροσκάφη δεν μπόρεσαν να πετάξουν κατά το 22 τοις εκατό του χρόνου μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2017 λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, σύμφωνα με έκθεση του γραφείου κυβερνητικής λογοδοσίας (GAO) που αποδεσμεύθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Οι επισκευές στα εργοστάσια βρίσκονται έξι χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα, πέφτοντας στον μέσο χρόνο ανταλλακτικών επισκευών των 172 ημερών, δυο φόρες μεγαλύτερο από τον στόχο του προγράμματος. Η προμήθεια των εξαρτημάτων διαρκεί δύο έως τρία χρόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας μακράς περιόδου ανάθεσης που ακολουθείται από επιπλέον χρόνο για την παραγωγή των ανταλλακτικών.
Αν και ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του γραφείου κοινού προγράμματος (JPO), πτέραρχος Κρίστοφερ Μπογκντάν είχε χαλιναγωγήσει τις φουσκωμένες τιμές του JSF, η υποστήριξη εξακολουθεί να υπολογίζεται πως θα κοστίσει στην πολεμική αεροπορία (USAF), πολεμικό ναυτικό και σώμα πεζοναυτών (USMC) το εκτιμώμενο ποσό των 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για τον 60ετή κύκλο ζωής του αεροσκάφους. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Lockheed ανέλαβε μια σύμβαση αξίας 1 δις $ για την επιμελητεία και τις υλικοτεχνικές υπηρεσίες των F-35. Όμως η έκθεση του GAO προειδοποιεί ότι η συμπτωματική στρατηγική του προγράμματος θα σκορπίσει τους πόρους για να καλύψει ταυτόχρονα και γρήγορα τις ανάγκες ανάπτυξης και συντήρησης. Το USMC προσέφερε την επισκόπηση των προβλημάτων υποστήριξης που έπονται. Το USMC και το ναυτικό των ΗΠΑ σχεδιάζουν να αναπτύξουν το F-35 στα πλοία τους μετά το 2018, αλλά θα το πράξουν δίχως να απαιτείται η εν πλω συντήρηση. Εν τω μεταξύ, το πρόγραμμα συνεχίζει να ειναι αντιμέτωπο με τις καθυστερήσεις στο αυτόνομο σύστημα πληροφοριών επιμελητείας (ALIS) ένα περίπλοκο σύστημα υποστήριξης που έχει προκαλέσει τη δυσφορία κάποιων διεθνών συνεργατών του F-35.
Το πεντάγωνο διαθέτει ήδη περισσότερα απο 250 F-35, και σχεδιάζει μέχρι τα τέλη του 2021, κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του προγράμματος, να τριπλασιάσει τον στόλο και να τον φτάσει στα 3100 αεροσκάφη παγκοσμίως, αναφέρει το GAO. Όμως η κυβέρνηση των ΗΠΑ εμφανίζεται απροετοίμαστη για αυτή την επικείμενη αύξηση, καθώς αντιμετωπίζει τις επισκευές μερικών εκατοντάδων μαχητικών και τους τακτικισμούς της Lockheed σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν την μελλοντική ολοκλήρωση της υποστήριξης. Αρκετό καιρό αφότου η Lockheed θα ολοκληρώσει τις παραδόσεις, το πρόγραμμα θα συνεχίζει να ειναι αντιμέτωπο με τα προβλήματα υποστήριξης από τη στιγμή που το πεντάγωνο απέτυχε να αναγνωρίσει όλα τα απαραίτητα τεχνικά στοιχεία του κύριου εργολάβου ώστε να διασφαλίσει την απόδοση και υποστήριξη των οπλικών συστημάτων. “Το 2014, προτείναμε το γραφείο προγράμματος να αναπτύξει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική πνευματικών δικαιωμάτων για να συμπεριλάβει τον εντοπισμό όλων των κρίσιμων αναγκαίων τεχνικών δεδομένων και των σχετικών δαπανών τους”, ανάφερε το GAO. “Από τον Σεπτέμβριο του 2017, το πρόγραμμα έχει κάνει κάποια πρόοδο στην ανάπτυξη της στρατηγικής για την πνευματική ιδιοκτησία, αλλά δεν έχει εντοπίσει όλες τις κρίσιμες ανάγκες και τα σχετικά κόστη τους”.
http://www.proelasi.org/
Αν και ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του γραφείου κοινού προγράμματος (JPO), πτέραρχος Κρίστοφερ Μπογκντάν είχε χαλιναγωγήσει τις φουσκωμένες τιμές του JSF, η υποστήριξη εξακολουθεί να υπολογίζεται πως θα κοστίσει στην πολεμική αεροπορία (USAF), πολεμικό ναυτικό και σώμα πεζοναυτών (USMC) το εκτιμώμενο ποσό των 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για τον 60ετή κύκλο ζωής του αεροσκάφους. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Lockheed ανέλαβε μια σύμβαση αξίας 1 δις $ για την επιμελητεία και τις υλικοτεχνικές υπηρεσίες των F-35. Όμως η έκθεση του GAO προειδοποιεί ότι η συμπτωματική στρατηγική του προγράμματος θα σκορπίσει τους πόρους για να καλύψει ταυτόχρονα και γρήγορα τις ανάγκες ανάπτυξης και συντήρησης. Το USMC προσέφερε την επισκόπηση των προβλημάτων υποστήριξης που έπονται. Το USMC και το ναυτικό των ΗΠΑ σχεδιάζουν να αναπτύξουν το F-35 στα πλοία τους μετά το 2018, αλλά θα το πράξουν δίχως να απαιτείται η εν πλω συντήρηση. Εν τω μεταξύ, το πρόγραμμα συνεχίζει να ειναι αντιμέτωπο με τις καθυστερήσεις στο αυτόνομο σύστημα πληροφοριών επιμελητείας (ALIS) ένα περίπλοκο σύστημα υποστήριξης που έχει προκαλέσει τη δυσφορία κάποιων διεθνών συνεργατών του F-35.
Το πεντάγωνο διαθέτει ήδη περισσότερα απο 250 F-35, και σχεδιάζει μέχρι τα τέλη του 2021, κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του προγράμματος, να τριπλασιάσει τον στόλο και να τον φτάσει στα 3100 αεροσκάφη παγκοσμίως, αναφέρει το GAO. Όμως η κυβέρνηση των ΗΠΑ εμφανίζεται απροετοίμαστη για αυτή την επικείμενη αύξηση, καθώς αντιμετωπίζει τις επισκευές μερικών εκατοντάδων μαχητικών και τους τακτικισμούς της Lockheed σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν την μελλοντική ολοκλήρωση της υποστήριξης. Αρκετό καιρό αφότου η Lockheed θα ολοκληρώσει τις παραδόσεις, το πρόγραμμα θα συνεχίζει να ειναι αντιμέτωπο με τα προβλήματα υποστήριξης από τη στιγμή που το πεντάγωνο απέτυχε να αναγνωρίσει όλα τα απαραίτητα τεχνικά στοιχεία του κύριου εργολάβου ώστε να διασφαλίσει την απόδοση και υποστήριξη των οπλικών συστημάτων. “Το 2014, προτείναμε το γραφείο προγράμματος να αναπτύξει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική πνευματικών δικαιωμάτων για να συμπεριλάβει τον εντοπισμό όλων των κρίσιμων αναγκαίων τεχνικών δεδομένων και των σχετικών δαπανών τους”, ανάφερε το GAO. “Από τον Σεπτέμβριο του 2017, το πρόγραμμα έχει κάνει κάποια πρόοδο στην ανάπτυξη της στρατηγικής για την πνευματική ιδιοκτησία, αλλά δεν έχει εντοπίσει όλες τις κρίσιμες ανάγκες και τα σχετικά κόστη τους”.
http://www.proelasi.org/
Tο συνολικό ύψος της βιομηχανικής συνεργασίας της Τουρκίας με την Lockheed Martin καί την Pratt&Whitney αναμένεται να ανέλθει πάνω από 12 δισ. Ακολουθούν πληροφορίες 10 τουρκικών εταιρειών που έχουν εμπλακεί στην ανάπτυξη ή/και στην παραγωγή των F-35/F135. Δείτε τις, εδώ: https://www.f35.com/global/participation/turkey-industrial-participation
"Additionally, Turkish Industry are going to have significant Industrial Participation role supporting Lockheed Martin and Pratt and Whitney for F-35 aircraft sustainment and F135 engine production and sustainment. Turkey has been given the approval to build its own F135 engines and was also selected to have the first European Regional F135 Engine depot overhaul capability. Both the engine production and overhaul will take place at the 1st HIBM in Eskisehir. Additionally, TAI has also been assigned to represent the organic depots of the Turkish Armed Forces within the Autonomic Logistic Global Sustainment (ALGS) system and Havelsan has been assigned as the Turkish Integrator for the National Integrated Training Center (ITC)"
ΕΠΙΠΛΕΟΝ... Σύμφωνα με το Jane’s η κυβέρνηση της Τουρκίας απέστειλε αίτημα στις ΗΠΑ για την πιθανότητα αγοράς απροσδιόριστου αριθμού αεροσκαφών F-35B STOVL. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ..."ΝΑΥΤΙΚΗ" ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ F-35 ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ.
"Additionally, Turkish Industry are going to have significant Industrial Participation role supporting Lockheed Martin and Pratt and Whitney for F-35 aircraft sustainment and F135 engine production and sustainment. Turkey has been given the approval to build its own F135 engines and was also selected to have the first European Regional F135 Engine depot overhaul capability. Both the engine production and overhaul will take place at the 1st HIBM in Eskisehir. Additionally, TAI has also been assigned to represent the organic depots of the Turkish Armed Forces within the Autonomic Logistic Global Sustainment (ALGS) system and Havelsan has been assigned as the Turkish Integrator for the National Integrated Training Center (ITC)"
ΕΠΙΠΛΕΟΝ... Σύμφωνα με το Jane’s η κυβέρνηση της Τουρκίας απέστειλε αίτημα στις ΗΠΑ για την πιθανότητα αγοράς απροσδιόριστου αριθμού αεροσκαφών F-35B STOVL. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ..."ΝΑΥΤΙΚΗ" ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ F-35 ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ.
No comments :
Post a Comment