1.2.17

NH-90: Έπεσαν υπογραφές για την παραλαβή των υπολοίπων;

Ραγδαίες εξελίξεις υπάρχουν σύμφωνα με πληροφορίες, στο θέμα των ελικοπτέρων NH-90, το πρόγραμμα των οποίων είχε διακοπεί με πρωτοβουλία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου. Πληροφορίες επιμένουν πως σήμερα έπεσαν υπογραφές για την συνέχιση του προγράμματος και πως σύντομα θα παραλάβουμε τα υπόλοιπα τρια ελικόπτερα. Εάν αυτές οι πληροφορίες ισχύουν, τότε μιλάμε για ραγδαίες εξελίξεις, καθώς είναι λογικό να υπάρχει τροποποίηση της σύμβασης και συνέχιση του προγράμματος υποστήριξης των ελικοπτέρων, η οποία είχε διακοπεί με αποτέλεσμα να υπάρχουν αφενός σημαντικές ελλείψεις σε ανταλλακτικά και σε υποστήριξη ακόμα και ερωτημάτων απο τους Γάλλους. Οι πληροφορίες μας λένε ότι οι υπογραφές “έπεσαν” σήμερα το απόγευμα (την τελευταία ημέρα της παράτασης που είχαν συμφωνήσει η ελληνική και η γαλλική πλευρά) και θα πρέπει να περιμένουμε σχετική ανακοίνωση απο την πλευρά του υπουργείο Εθνικής Άμυνας για να δούμε εάν ισχύει ή όχι.

Να θυμίσουμε ότι ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος είχε διακόψει με δική του πρωτοβουλία την σύμβαση με την ευρωπαϊκή κοινοπραξία NHIndustries, ζητώντας παράλληλα να μην παραληφθεί το 12ο ελικόπτερο έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα της σύμβασης προμήθειας των ελικοπτέρων απο διακλαδική επιτροπή εσωτερικού ελέγχου του υπουργείου. Μάλιστα, επειδή ο τότε Αρχηγός ΓΕΣ Στρατηγός Μανωλάς υποστήριζε πως τα ελικόπτερα έπρεπε να παραληφθούν και στη συνέχεια να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την απόδοση ευθυνών για την σύμβαση, προχώρησε στην αποστρατεία του. Λίγους μήνες αργότερα, σε ιστοσελίδες αμυντικού περιεχομένου εμφανίστηκε η είδηση ότι ο Πάνος Καμμένος είχε αποφασίσει να πουλήσει τα ελικόπτερα, καθώς θεωρούσε το συγκεκριμένο πρόγραμμα προβληματικό. Σήμερα, εάν ισχύουν οι πληροφορίες, φαίνεται να έχει επέλθει συμφωνία με την γαλλική πλευρά και να προχωρεί η σύμβαση. Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι άλλαξε στην σύμβαση ώστε να δοθεί η έγκριση να προχωρήσει. Και το γεγονός ότι οι δυο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία, αποδεικνύνεται, λένε οι πληροφοριοδότες μας, απο το ότι η γαλλική πλευρά δεν φαίνεται να επιθυμεί να διεκδικήσει αποζημίωση για την καθυστέρηση. Τις επόμενες ημέρες πάντως ελπίζουμε να γίνουν γνωστές περισσότερες πληροφορίες για το θέμα.

http://www.armynow.net/nh-90-epesan-ypografes-paralavi/

1 comment :

XXXX. said...

MIA MIKΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ...Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, NH INDUSTRIES ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑΛΛΙΚΗ...ΑΛΛΑ ΓΑΛΛΟ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ (EURO COPTER, AGUSTA, FOKKER)ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ Η DEUTSCHE BANK.

"• Τα Ε/Π αγοράστηκαν σε ΤΙΜΕΣ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ σε σχέση μ’ αυτές που τα προμηθεύτηκαν άλλες χώρες π.χ. Φινλανδία. Μιλάμε για 100άδες εκατομμύρια € Συνολικό κόστος 657,5 εκ. € «καπελωμένο» με 70 εκ. € από την DEUTSCHE BANK (για την πληρωμή με SWAPS). Όλες οι προμήθειες έπρεπε να περνούν από τον πάγκο της D.B. Σύνολον 727,50 εκ. €"

http://www.onalert.gr/stories/nh-90-ta-panta-gia-tin-ypothesi-pou-o-kammenos-theorei-skandalo/41004

"Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι άλλαξε στην σύμβαση ώστε να δοθεί η έγκριση να προχωρήσει"

ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΓΝΩΜΗ....NAI MEN EIΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΣΑΝ Ε/Π ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ...ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟ-ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.

ΧΧΧΧ.