πλην όμως δεν χωράει στη ναυτική μας βάση.
Το πλοίο αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα στην Κύπρο και θα καταπλεύσει είτε στο λιμάνι της Λάρνακας είτε της Λεμεσού, καθώς λόγω μεγέθους δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταπλεύσει στη ναυτική βάση Ευάγγελος Φλωράκης στο Μαρί. Στο πλοίο επιβαίνουν αξιωματικοί του Ναυτικού της Εθνικής Φρουράς, καθώς και στελέχη από το Βασιλικό Ναυτικό του Ομάν, οι οποίοι παράλληλα με το ταξίδι εκπαιδεύουν τους Κύπριους αξιωματικούς στα τεχνικά ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας και της διακυβέρνησης του πλοίου. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει συνολικό μήκος 61,47 μέτρα, πλάτος 10,67 μέτρα, βύθισμα 3,9 μέτρα, εκτόπισμα 948 τόνους, έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων, ενώ η οικονομική του ταχύτητα είναι 12 ναυτικά μίλια. Στο πλοίο έχουν γίνει οι αναγκαίες μηχανικές εργασίες καθώς και όλες οι εργασίες συντήρησης στα υπόλοιπα τμήματά του. Το συνολικό κόστος των εργασιών ανήλθε περίπου στα €4 εκατ. και καταβλήθηκε εξ ολοκλήρου από το Σουλτανάτο του Ομάν. Την πρόοδο των εργασιών, αλλά και το πλοίο μετά την αποπεράτωση των εργασιών, επιθεώρησαν τουλάχιστον δύο φορές, στελέχη του Ναυτικού της Εθνικής Φρουράς που επισκέφθηκαν το Ομάν.
Με την απόκτηση του πρώτου μεγάλου πλοίου για το Ναυτικό της Εθνικής Φρουρά, καθώς και η άφιξη του πλοίου, που αγοράστηκε από το Ισραήλ, τον ερχόμενο Δεκέμβριο, καθιστά την ανάγκη για επέκταση της ναυτικής βάσης στο Μαρί πιο επιτακτική. Το θέμα της επέκτασης της ναυτικής βάσης βρίσκεται υπό μελέτη στο υπουργείο Άμυνας, έτσι ώστε να υπάρχει αφενός η δυνατότητα κατάπλευσης μεγαλύτερων πλοίων και αφετέρου να μπορούν να φιλοξενηθούν όλα τα σκάφη που παρήγγειλε η Κυπριακή Δημοκρατία για τις ανάγκες επιτήρησης της Κυπριακής Αποκλειστικής Ζώνης και για τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», ιδιωτική εταιρεία έχει εκφράσει ενδιαφέρον για να αναλάβει τις εργασίες επέκτασης της ναυτικής βάσης με τη μέθοδο BOT (Build operate transfer - κατασκευή εκμετάλλευση μεταβίβαση).
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2017/02/blog-post_85.html
Το πλοίο αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα στην Κύπρο και θα καταπλεύσει είτε στο λιμάνι της Λάρνακας είτε της Λεμεσού, καθώς λόγω μεγέθους δεν υπάρχει η δυνατότητα να καταπλεύσει στη ναυτική βάση Ευάγγελος Φλωράκης στο Μαρί. Στο πλοίο επιβαίνουν αξιωματικοί του Ναυτικού της Εθνικής Φρουράς, καθώς και στελέχη από το Βασιλικό Ναυτικό του Ομάν, οι οποίοι παράλληλα με το ταξίδι εκπαιδεύουν τους Κύπριους αξιωματικούς στα τεχνικά ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας και της διακυβέρνησης του πλοίου. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει συνολικό μήκος 61,47 μέτρα, πλάτος 10,67 μέτρα, βύθισμα 3,9 μέτρα, εκτόπισμα 948 τόνους, έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων, ενώ η οικονομική του ταχύτητα είναι 12 ναυτικά μίλια. Στο πλοίο έχουν γίνει οι αναγκαίες μηχανικές εργασίες καθώς και όλες οι εργασίες συντήρησης στα υπόλοιπα τμήματά του. Το συνολικό κόστος των εργασιών ανήλθε περίπου στα €4 εκατ. και καταβλήθηκε εξ ολοκλήρου από το Σουλτανάτο του Ομάν. Την πρόοδο των εργασιών, αλλά και το πλοίο μετά την αποπεράτωση των εργασιών, επιθεώρησαν τουλάχιστον δύο φορές, στελέχη του Ναυτικού της Εθνικής Φρουράς που επισκέφθηκαν το Ομάν.
Με την απόκτηση του πρώτου μεγάλου πλοίου για το Ναυτικό της Εθνικής Φρουρά, καθώς και η άφιξη του πλοίου, που αγοράστηκε από το Ισραήλ, τον ερχόμενο Δεκέμβριο, καθιστά την ανάγκη για επέκταση της ναυτικής βάσης στο Μαρί πιο επιτακτική. Το θέμα της επέκτασης της ναυτικής βάσης βρίσκεται υπό μελέτη στο υπουργείο Άμυνας, έτσι ώστε να υπάρχει αφενός η δυνατότητα κατάπλευσης μεγαλύτερων πλοίων και αφετέρου να μπορούν να φιλοξενηθούν όλα τα σκάφη που παρήγγειλε η Κυπριακή Δημοκρατία για τις ανάγκες επιτήρησης της Κυπριακής Αποκλειστικής Ζώνης και για τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», ιδιωτική εταιρεία έχει εκφράσει ενδιαφέρον για να αναλάβει τις εργασίες επέκτασης της ναυτικής βάσης με τη μέθοδο BOT (Build operate transfer - κατασκευή εκμετάλλευση μεταβίβαση).
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2017/02/blog-post_85.html
No comments :
Post a Comment