Ίσως βέβαια για κάποιους δεν ήταν, δεν είναι και θα συνεχίσει να μην είναι, προτεραιότητα, η έλευση των OH-58D στην οικογένεια της Αεροπορίας Στρατού. Όχι γιατί δεν έχουν ενημερωθεί για την τεράστια ανάσα που θα έδιναν στον στόλο των AH64A+/ AH-64DHA ... Όχι γιατί δεν ξέρουν τι καταστροφή μπορεί να σπείρουν στον Έβρο και στο Αιγαίο... Αλλά γιατί δεν μπορούν να τα εντάξουν άμεσα σε αποστολές ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ όπως:
Αεροδιακομιδές ...
Μεταφορά Μοσχευμάτων...
Μεταφορά Προσφύγων και Λαθρομεταναστών...
Αεροπυρόσβεσης με πυροσβεστικό κάδο ...
Eλπίζουμε ειλικρινά, οι εξελίξεις να μας διαψεύσουν και να μην χαθεί τελικά και αυτή η ευκαιρία. Πολλά έχουν γραφτεί για την χρησιμότητα των ελικοπτέρων αυτών για την Αεροπορία Στρατού και τις ελληνικές επιχειρησιακές ιδιαιτερότητες. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη.
Λογικά, οι αρμόδιοι φορείς πρέπει να έχουν ήδη σχηματίσει μια τελική άποψη για το συνολικό κόστος των ελικοπτέρων, που συμπεριλαμβάνει κόστος κτήσης, μεταφοράς και κόστος που αφορά τον προβλεπόμενο κύκλο ζωής του. Δηλαδή, κόστος υποστήριξης για όπλα, κινητήρες, συστήματα αυτοπροστασίας, αισθητήρες επί του ιστού MMS, αεροναυτιλιακά βοηθήματα, συστήματα επικοινωνιών, συστήματα IFF, ανταλλακτικά, αναλώσιμα καθώς και υπηρεσίες επιθεώρησης/συντήρησης/ενεργοποίησης και εκπαίδευσης πληρωμάτων. Η εκτίμηση μας είναι ότι παρά την ένταξη της παραχώρησης σε πρόγραμμα αγοράς και αποπληρωμής μέσω FMS και την παραχώρηση σημαντικού αριθμού ανταλλακτικών και ανάλογων συσκευών εκπαίδευσης, η τραγική μας οικονομική κατάσταση έχει εξ ορισμού “παγώσει” το πρόγραμμα με άγνωστο τον ορίζοντα υλοποίησης του.
Το να αναφέρουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου θα “σκουπίζονται” σταδιακά τα διαθέσιμα ελικόπτερα και φυσικά θα δεσμεύονται όσα θα είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Τα ελικόπτερα βέβαια είχαν περάσει το πρόγραμμα αναβάθμισης SEP του κινητήρα και του κεντρικού υπολογιστή πτήσης από το 1998 μέχρι το 2011 ενώ από το 2005 μέχρι και το 2013 βρισκόταν σε εξέλιξη προγράμματα αναβάθμισης, επισκευών και συντήρησης των αισθητήρων του ιστού MMS με το τελευταίο συμβόλαιο αναβάθμισης να αφορά την ενσωμάτωση νέου τακτικού υπολογιστή Parvus DuraCORE 810. Κατά τα φαινόμενα και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ότι διαθέσιμο κονδύλι διατεθεί από το Υπουργείου Οικονομικών θα κατευθυνθεί προς το πρόγραμμα εκσυχρονισμού τμήματος του στόλου των F-16, πρόγραμμα που έχει λάβει τον χαρακτήρα “ζωής και θανάτου” για την ΠΑ.
ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΕΔΩ: http://defencenews.gr/
Αεροδιακομιδές ...
Μεταφορά Μοσχευμάτων...
Μεταφορά Προσφύγων και Λαθρομεταναστών...
Αεροπυρόσβεσης με πυροσβεστικό κάδο ...
Eλπίζουμε ειλικρινά, οι εξελίξεις να μας διαψεύσουν και να μην χαθεί τελικά και αυτή η ευκαιρία. Πολλά έχουν γραφτεί για την χρησιμότητα των ελικοπτέρων αυτών για την Αεροπορία Στρατού και τις ελληνικές επιχειρησιακές ιδιαιτερότητες. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη.
Λογικά, οι αρμόδιοι φορείς πρέπει να έχουν ήδη σχηματίσει μια τελική άποψη για το συνολικό κόστος των ελικοπτέρων, που συμπεριλαμβάνει κόστος κτήσης, μεταφοράς και κόστος που αφορά τον προβλεπόμενο κύκλο ζωής του. Δηλαδή, κόστος υποστήριξης για όπλα, κινητήρες, συστήματα αυτοπροστασίας, αισθητήρες επί του ιστού MMS, αεροναυτιλιακά βοηθήματα, συστήματα επικοινωνιών, συστήματα IFF, ανταλλακτικά, αναλώσιμα καθώς και υπηρεσίες επιθεώρησης/συντήρησης/ενεργοποίησης και εκπαίδευσης πληρωμάτων. Η εκτίμηση μας είναι ότι παρά την ένταξη της παραχώρησης σε πρόγραμμα αγοράς και αποπληρωμής μέσω FMS και την παραχώρηση σημαντικού αριθμού ανταλλακτικών και ανάλογων συσκευών εκπαίδευσης, η τραγική μας οικονομική κατάσταση έχει εξ ορισμού “παγώσει” το πρόγραμμα με άγνωστο τον ορίζοντα υλοποίησης του.
Το να αναφέρουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου θα “σκουπίζονται” σταδιακά τα διαθέσιμα ελικόπτερα και φυσικά θα δεσμεύονται όσα θα είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Τα ελικόπτερα βέβαια είχαν περάσει το πρόγραμμα αναβάθμισης SEP του κινητήρα και του κεντρικού υπολογιστή πτήσης από το 1998 μέχρι το 2011 ενώ από το 2005 μέχρι και το 2013 βρισκόταν σε εξέλιξη προγράμματα αναβάθμισης, επισκευών και συντήρησης των αισθητήρων του ιστού MMS με το τελευταίο συμβόλαιο αναβάθμισης να αφορά την ενσωμάτωση νέου τακτικού υπολογιστή Parvus DuraCORE 810. Κατά τα φαινόμενα και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου ότι διαθέσιμο κονδύλι διατεθεί από το Υπουργείου Οικονομικών θα κατευθυνθεί προς το πρόγραμμα εκσυχρονισμού τμήματος του στόλου των F-16, πρόγραμμα που έχει λάβει τον χαρακτήρα “ζωής και θανάτου” για την ΠΑ.
ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΕΔΩ: http://defencenews.gr/
Άσχετο με το θέμα αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω έστω και για μία μόνο φορά υπουργό αυτής της κυβέρνησης.!
ReplyDeleteΤέλος στις παιδικές αποκριάτικες στολές με σεξουαλικά υπονοούμενα
http://www.enikos.gr/society/433483,Telos-stis-paidikes-apokriatikes-stoles-me-sexoyalika-yponooymena.html
Πέραν του σεξουαλικού θέματος, που αυτό είναι το σημαντικότερο, δεν θα επιτρέπετε επίσης "η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως η παιδική στολή που αναπαριστά τον Χίτλερ"...ευχαριστώ και γιαυτό αφού είναι καιρός να σταματήσει ο περίγελος περί του συγκεκριμένου ανθρώπου. Αφήστε ελεύθερα προϊόντα που έχουν να κάνουν με μαρξ λένιν και λοιπούς, κανένα πρόβλημα εκεί!
12G