Απλήρωτοι παραμένουν για πάνω από 6 μήνες οι βατραχάνθρωποι του Λιμενικού καθώς για κάθε επιχείρηση στην οποία καλούνται να πάνε αναγκάζονται και πληρώνουν από την τσέπη τους το σύνολο των οδοιπορικών. Συγκεκριμένα, πριν από κάθε επιχείρηση ο Διευθυντής Επιχειρήσεων υποχρεούται να εκδίδει διαταγή βάσει της οποίας οι βατραχάνθρωποι διατάσσονται να εκτελέσουν την εκάστοτε επιχείρηση. Στην πραγματικότητα όμως ο Διευθυντής Επιχειρήσεων, με την συναίνεση του Διοικητή της Μ.Υ.Α./Λ.Σ. όπως πληροφορούμαστε, δεν εκδίδει εγκαίρως έγγραφες διαταγές αλλά μόνο προφορικές. Αποτέλεσμα της απουσίας γραπτής διαταγής είναι η αδυναμία της αρμόδιας οικονομικής Διεύθυνσης να καταβάλλει την απαραίτητη προκαταβολή που αναλογεί στους βατραχανθρώπους. Όχι μόνο αυτό αλλά ο Διευθυντής δεν εκδίδει γραπτή διαταγή ούτε μέχρι το πέρας της αποστολής και συνεπώς οι βατραχάνθρωποι χάνουν το δικαίωμα της προκαταβολής και αναμένουν να πληρωθούν το σύνολο του ποσού 6-7 μήνες αφότου έχουν καταβάλλει τα χρήματα από την τσέπη τους. Δεδομένης της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης τα στελέχη της Μ.Υ.Α./Λ.Σ. εξοντώνονται από κωλυσιεργία του Διοικητή και του Διευθυντή να δοθεί λύση στο πρόβλημα, καθώς πρέπει να βάλουν μεγάλα οικονομικά ποσά από την τσέπη τους (έως και 200 Ευρώ) δύο και τρεις φορές τον μήνα, τα οποία στερούνται οι οικογένειες τους. Να σημειωθεί πως υπάρχουν στελέχη που έχουν αναγκαστεί να διαμένουν εντός της Μονάδας, χωριστά από την οικογένεια τους, την οποία έχουν μετεγκαταστήσει σε πατρικά σπίτια στην επαρχία ώστε να μην πληρώνουν νοίκι.
O Διοικητής της Μ.Υ.Α./Λ.Σ. και ο Διευθυντής Επιχειρήσεων προβάλλουν ως πρόφαση για να μην εκδίδουν γραπτές διαταγές συγκεκριμένο άρθρο του Κανονισμού το οποίο δίνει την δυνατότητα σε περιπτώσεις ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ να κινητοποιείται η Μονάδα απλώς με προφορική διαταγή. Η διάταξη αυτή όμως, παρόλο που είναι σε ισχύ άνω των 10 ετών, χρησιμοποιείται τον τελευταίο καιρό καταχρηστικά για κάθε επιχείρηση ρουτίνας. Το όλο ζήτημα είναι ακόμα μία ένδειξη της προβληματικής κατάστασης που επικρατεί στην Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών, καθώς λύση, εντός του ισχύοντος νομικού πλαισίου, στο πρόβλημα έχουν δώσει οι αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες υπό την καθοδήγηση της φυσικής και πολιτικής ηγεσίας του Λιμενικού Σώματος, η οποία όμως για αγνώστους λόγους δεν υιοθετείται από τους αρμόδιους αξιωματικούς της Διεύθυνσης και της Μονάδας. Είναι χαρακτηριστική η αγανάκτηση των αξιωματικών στο Αρχηγείο Λ.Σ. οι οποίοι έχουν ζητήσει μια συντακτική διαφοροποίηση στην διαταγή της Διεύθυνσης Επιχειρήσεων έτσι ώστε να την ερμηνεύσουν νομίμως και να πληρώσουν τους βατραχανθρώπους καθώς όπως ισχυρίζονται υπάρχουν οι πόροι. Αυτό έως σήμερα δεν έχει γίνει.
http://defencenews.gr/
O Διοικητής της Μ.Υ.Α./Λ.Σ. και ο Διευθυντής Επιχειρήσεων προβάλλουν ως πρόφαση για να μην εκδίδουν γραπτές διαταγές συγκεκριμένο άρθρο του Κανονισμού το οποίο δίνει την δυνατότητα σε περιπτώσεις ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ να κινητοποιείται η Μονάδα απλώς με προφορική διαταγή. Η διάταξη αυτή όμως, παρόλο που είναι σε ισχύ άνω των 10 ετών, χρησιμοποιείται τον τελευταίο καιρό καταχρηστικά για κάθε επιχείρηση ρουτίνας. Το όλο ζήτημα είναι ακόμα μία ένδειξη της προβληματικής κατάστασης που επικρατεί στην Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών, καθώς λύση, εντός του ισχύοντος νομικού πλαισίου, στο πρόβλημα έχουν δώσει οι αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες υπό την καθοδήγηση της φυσικής και πολιτικής ηγεσίας του Λιμενικού Σώματος, η οποία όμως για αγνώστους λόγους δεν υιοθετείται από τους αρμόδιους αξιωματικούς της Διεύθυνσης και της Μονάδας. Είναι χαρακτηριστική η αγανάκτηση των αξιωματικών στο Αρχηγείο Λ.Σ. οι οποίοι έχουν ζητήσει μια συντακτική διαφοροποίηση στην διαταγή της Διεύθυνσης Επιχειρήσεων έτσι ώστε να την ερμηνεύσουν νομίμως και να πληρώσουν τους βατραχανθρώπους καθώς όπως ισχυρίζονται υπάρχουν οι πόροι. Αυτό έως σήμερα δεν έχει γίνει.
http://defencenews.gr/
No comments :
Post a Comment