20/12/2016

Πράσινη Νέμεσις-Πράξη 2η: Προειδοποιητικό μήνυμα για δηλητηρίαση προϊόντων μεγάλων εταιρειών - Στην προληπτική απομάκρυνση συγκεκριμένων προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική προχωρούν οι εταιρείες Coca Cola, Nestle, Unilever και η ΔΕΛΤΑ.

Το απόγευμα της Δευτέρας, οι αστυνομικές αρχές τέθηκαν σε συναγερμό, μετά την ανάρτηση σε σελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου ενός μηνύματος που ανέφερε ότι έχουν μολυνθεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ διάφορα τρόφιμα ευρείας κατανάλωσης που απαλλοτριώθηκαν και θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων σούπερ μάρκετ της Αθήνας. Η Αστυνομία και η Ασφάλεια θεωρεί ως άκρως σημαντική τη συγκεκριμένη ανάρτηση, κινητοποιήθηκε η Αντιτρομοκρατική αλλά και οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας και διεξάγει έρευνες καθώς θεωρεί ότι δεν πρόκειται για μπλόφα αλλά για πραγματική ενέργεια αντιεξουσιαστικών ομάδων. Αξίζει να τονισθεί ότι το σχέδιο “Πράσινη Νέμεσις ΙΙ” όπως περιγράφεται στο site του αντιεξουσιαστικού χώρου αποτελεί συνέχεια του σχεδίου “Πράσινη Νέμεσις” που πριν ακριβώς από τρία χρόνια δηλαδή τα χριστούγεννα του 2013 όπως έγραφαν οι συντάκτες του κειμένου είχαν μολύνει με 100 ml υδροχλωρικό οξυ κουτάκια αναψυκτικών. Σημειώνεται, ότι η έρευνα για την υπόθεση αυτή έχει ανατεθεί στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία. Για το θέμα ενημερώθηκαν από την ΕΛΑΣ, ο ΕΦΕΤ, καθώς και οι εταιρείες που αναφέρονται στο κείμενο της ανάρτησης.

Το κειμενο των δηλητηριαστών

"Προϊόντα των μεγαλοεταιρειών Coca Cola, Nestle, Unilever και ΔΕΛΤΑ (αναλυτικότερα αναφέρονται παρακάτω) έχουν δηλητηριαστεί με χλωρίνη και υδροχλωρικό οξύ. Για ένα διάστημα, το οποιο δε θα αποκαλύψουμε καθώς δε θέλουμε να αποσυρθούν μερικώς οι παρτίδες που κυκλοφορούν, απαλλοτριώσαμε από γνωστες αλυσίδες super market σε όλη την Αττική τα προϊόντα αυτά.

Η σάλτσα για Ceasar σαλάτες τις Hellmans (που ανήκει στην Unilever) ήταν αρκετά εύκολη. Απλά τραβήξαμε το καπάκι με δύναμη, χωρίς να ξεσφραγιστει, αφαιρέσαμε 10mL του προϊόντος και προσθέσαμε 10mL χλωρίνη. Ανακινήσαμε και το προϊόν δεν παρουσιάζει καμια εμφανή αλλοίωση.
Για το ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ ήταν επίσης απλή η διαδικασία. Το μονο που χρειάστηκε ήταν να εμβολίσουμε μια σύριγγα στο πάνω μέρος της συσκευασίας, να γείρουμε τη συσκευασία, να αφαιρέσουμε 20mL του προϊόντος και να γεμίσουμε με 20mL υδροχλωρικό οξύ (HCl). ξαναπιεσαμε το χαρτόνι για να σιγουρευτούμε ότι δε στάζει και βεβαιωθήκαμε πως είναι σαν καινούργιο.
Για τις σάλτσες ντομάτας Pummaro (της Unilever) ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία με το γάλα, με τη διαφορα ότι χρειάστηκε να ανασηκώσουμε λίγο το πάνω μέρος της συσκευασίας, ώστε να τοποθετηθεί η σύριγγα, να αφαιρέσουμε 10mL προϊόν και να γεμίσουμε με 10mL υδροχλωρικό οξύ. Έπειτα απλά συγκολλήσαμε τα πλαϊνά του πάνω μέρους με λίγη κολλα σε ένα λεπτό πινέλο.
Για τα προϊόντα τις Nestle και της Coca Cola ακολουθήθηκε η εξής διαδικασία: ξεκολλήσαμε ελάχιστα την ετικέτα τους, και στο σημείο της κολλας ανοίξαμε με πυρωμένο τσιμπιδάκι πολύ λεπτή τρυπα ώστε να χωρα ισα ισα η μύτη της σύριγγας και να αφαιρέσουμε 20mL απ' τα προϊόντα, επανατοποθετώντας 20mL υδροχλωρικού οξέως. Σφραγίσαμε την τρυπα με ελαχιστη σιλικόνη και απλά ξανακολλήσαμε την ετικέτα. Δεν υπήρξε κάποια εμφανής παραμόρφωση του προϊόντος.
Καθ' όλη τη διάρκεια τις διαδικασίας φροντίσαμε ώστε να μην αφήσουμε καθόλου γενετικό υλικό που να μπορεί να μας ταυτοποιησει, και επίσης μετά το τέλος τις διαδικασίας για όλα τα προϊόντα, καθαρίστηκαν επαρκώς, για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά.

Πιο συγκεκριμένα, απαλλοτριώθηκαν και δηλητηριάστηκαν:
- 12 σάλτσες για Ceasar σαλάτες της Hellmans (Unilever)
- 23 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Κλασσική'' (Unilever)
- 11 συσκευασίες σάλτσα ντομάτας Pummaro ''Πιο συμπυκνωμένη'' (Unilever)
- 35 συσκευασίες ''Φρέσκο γάλα'' της ΔΕΛΤΑ
- 12 μπουκάλια Nestea ροδάκινο, της Nestle
- 10 μπουκάλια Nestea λεμόνι, της Nestle
- 29 μπουκάλια Coca Cola Light
Τα δηλητηριασμένα προϊόντα θα επανατοποθετηθούν στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market σε όλη την Αττική. Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ''μάτια'', ηλεκτρονικά και μη). Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017).

Επιχειρησιακή στοχοθεσία της συγκεκριμένης δράσης είναι το σαμποτάζ των παραπάνω εταιρειών μέσω της πλήρους απόσυρσης των προϊόντων τους για τις 2 αυτές εβδομάδες, καθιστώντας σαφές πως δεν αποσκοπούμε να προκαλέσουμε οποιαδήποτε ζημια σε καταναλωτές. Χτυπώντας το μαρκετιστικο προφίλ των συγκεκριμένων μεγαλοεταιρειών, επιδιώκουμε να τους προκαλέσουμε οικονομικό πλήγμα, καθώς, αν θέλουν να είναι ''ασφαλείς'' οι πελάτες τους, θα πρέπει να αποσύρουν όλες τις παρτίδες των προϊόντων που θα είναι στα ράφια για όλο το διάστημα κατά το οποιο θα διαρκέσει η δράση.

Για τη δημοσίευση του συγκεκριμένου προειδοποιητικού μηνύματος καθιστούμε υπεύθυνα τα καθεστωτικά μέσα στα οποια έχει αποσταλεί (Καθημερινή, Ζούγκλα, Bloko, Newsbeast). Σε περίπτωση μη δημοσίευσης, με ο,τι αυτό συνεπάγεται, καθαρά υπεύθυνα θα είναι πάλι τα συγκεκριμένα μέσα.

Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης."

ΦΩΤΟ ΕΔΩ: http://www.logiosermis.net/2016/12/blog-post_62.html

Μετά την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ αναφορικά με κείμενο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο και αφορά σε επαπειλούμενη επιμόλυνση συγκεκριμένων προϊόντων οι εταιρίες Coca-Cola, Nestlé, Unilever και ΔΕΛΤΑ μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές, προχωρούν άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:
  • Hellmann’s Caesar Salad Dressing (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)
  • Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)
  • Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
  • Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
  • Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
  • ΔΕΛΤΑ Φρέσκο Γάλα πλήρες 1 λίτρου (χάρτινη συσκευασία/μπλε χρώμα)
Οπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση των εταιρειών «από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας. Οι εταιρείες ζητούν την κατανόηση των καταναλωτών και σημειώνουν ότι θα ενημερώνουν με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές. Επιπλέον διατηρούν ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:
Coca-Cola: 800-11-55800
Unilever: 800-11-99099
Νestea: 800-11-55800

"Η ΔΕΛΤΑ, σε συνέχεια ηλεκτρονικής ανάρτησης, αναφορικά με το Φρέσκο Γάλα Πλήρες 1 λίτρου (χάρτινη συσκευασία/μπλε χρώμα) και μετά από σύσταση των αρμόδιων αρχών, προχωράει προληπτικά στην προσωρινή διακοπή της διάθεσής του, στον Νομό Αττικής. Το γεγονός αυτό πλήττει μια ελληνική εταιρεία, η οποία απασχολεί περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους, συνεργάζεται καθημερινά με 1.400 Έλληνες κτηνοτρόφους και για περισσότερα από 60 χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικογένεια, οικονομία και περιφέρεια. Πέρα από τη ζημιά που της δημιουργεί, στρέφεται ενάντια στους κτηνοτρόφους και τους εκατοντάδες συνεργαζόμενους (δίκτυο διανομής, σημεία πώλησης, προμηθευτές) και τελικά στρέφεται άμεσα ενάντια στην ίδια την ελληνική κοινωνία. Η ασφάλεια, καθώς και η ποιότητα των προϊόντων μας, αποτελούν για εμάς αδιαπραγμάτευτες αξίες, τις οποίες θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και να υπηρετούμε, με κάθε κόστος. Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τη διαλεύκανση της υπόθεσης καθώς και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών. Για κάθε επιπλέον πληροφορία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης ΔΕΛΤΑ, στο τηλέφωνο 800 11 99 800."

"Ο ΕΦΕΤ, μετά από σχετική ενημέρωση από την Ελληνική Αστυνομία για επαπειλούμενη επιμόλυνση τροφίμων, συνδράμει ενεργά, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, το έργο της Ελληνικής Αστυνομίας. Με κυρίαρχο γνώμονα την προάσπιση της δημόσιας υγείας και την προστασία του καταναλωτή, ο ΕΦΕΤ καλεί τους καταναλωτές στην Αττική όπως, για προληπτικούς λόγους, να μην προβούν στην προμήθεια και κατανάλωση των συγκεκριμένων προϊοντων που ήδη οι εταιρείες απέσυραν προληπτικά. Ο ΕΦΕΤ, που σε κάθε περίπτωση έχει ήδη ξεκινήσει τους σχετικούς ελέγχους στην στοχοποιημένη αγορά της Αττικής και σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, θα ήθελε να διαβεβαιώσει τους Έλληνες καταναλωτές ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να προστατευθεί η υγεία τους από τέτοια συμβάντα."

No comments :

Post a Comment