17.11.16

Σκάνδαλο δεκαετιών στον τρόπο διακίνησης και πώλησης ντήζελ και βενζίνης

Σύμφωνα με το ΦΕΚ B 606 - 02.04.2009 η επιτρεπόμενη μέγιστη μεταβολή του όγκου λόγω θερμοκρασίας για το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης είναι για τις υπόγειες δεξαμενές 0.4% και για τις υπέργειες 0.6%. Για συντελεστή θερμικής διαστολής του πετρελαίου 0.001 ανα βαθμό Κελσίου (ντήζελ) και μια μεταβολή θερμοκρασίας 4 βαθμών Κελσίου στο πετρέλαιο, τα 100 λίτρα πετρελαίου γίνονται λόγω διαστολής 100.4 λίτρα, που αντιστοιχεί σε μεταβολή 0.4% του όγκου του ενώ μια μεταβολή θερμοκρασίας 6 βαθμών Κελσίου στο πετρέλαιο, τα 100 λίτρα πετρελαίου γίνονται λόγω διαστολής 100.6 λίτρα, που αντιστοιχεί σε μεταβολή 0.6% του όγκου του. Για 10 βαθμούς τα λίτρα γίνονται 101 (1%), για 20 βαθμούς τα λίτρα γίνονται 102 (2%) κοκ. Με αναγωγή στα 1000 λίτρα, έχουμε για μεταβολή 1 βαθμού Κελσίου αύξηση όγκου κατά ένα λίτρο, για 2 βαθμούς κατά 2 λίτρα, για 10 βαθμούς κατά 10 λίτρα (κάτι σύνηθες) κοκ. 1 λίτρο είναι το μεγάλο μπουκάλι της Coca-Cola και σαν όγκος δεν είναι τεχνολογικά μη μετρήσιμος. Το όριο μεταβολής των 4 βαθμών Κελσίου για τις υπόγειες δεξαμενές και των 6 βαθμών για τις υπέργειες είναι αυτό που καθορίζει την ποιότητα μιας συναλλαγής στα πετρελαιοειδή και φανερώνει έμμεσα και τη καθαρότητα του πετρελαίου.

Μετράει κανένας βενζινάς ή καταναλωτής την πυκνότητα του πετρελαίου ή της βειζίνας που παραλαμβάνει; Είναι δυνατό οι βενζινάδες να πληρώνουν 10,000 ευρώ ο καθένας για ένα κ… βυθόμετρο; To κράτος και τα ανώτατα δικαστήρια πού είναι; H Tρόικα τί ρόλο παίζει; Σε πανελλαδική κλίμακα έχει παρατηρηθεί ότι η μεταβολή στο μέγεθος του όγκου του πετρελαίου (ή της βεζίνης) κατά την διακίνηση του στο κύκλωμα εμπορίας δεν είναι καθόλου μικρή αφού σε κάθε στάδιο της διακίνησης προστίθεται στη προηγούμενη και οι ποσότητες που διακινούνται επι χρόνια στην Ελλάδα είναι τεράστιες, πράγμα το οποίο πληρώνει ο μέσος καταναλωτής ενώ το κράτος χάνει φόρους απο τη διακίνηση. Μόνα κερδοφόρα είναι τα διυλιστήρια, που κατά σύμπτωση τα έχουν εφοπλιστές όπως και τα κανάλια της πληροφόρησης…

Σας υπενθυμίζουμε το πρόσφατο συμβάν που έγινε θέμα για γέλιο (όπως πάντα) απο τα ΜΜΕ της ανοησίας και της διαπλοκής, όπου ένας οδηγός αυτοκινήτου παραπονέθηκε ότι η βενζίνη που του έβαλε ο βενζινάς ήταν περισσότερη απο αυτή που πλήρωσε. Κανείς δεν κατάλαβε τί έγινε. Ακόμη γελούν! Θα μου πείτε ένα διάδρομο για την υποδοχή του κ.Ομπάμα δεν κατάφεραν να στρώσουν ή ένα έλεγχο στο δρόμο απο τον οποίο θα πέρναγε η λιμουζίνα του δεν κατάφεραν να κάνουν, άδειες για ΜΜΕ θα έδιναν με σωστά κριτήρια ή θα μπορούσαν να κάνουν την επιζητούμενη ανάπτυξη; Αν δεν ελέγχεται σε κάθε στάδιαο της διακίνησης η διαφορά θερμοκρασίας των 4 ή των 6 βαθμών Κελσίου, τί νόημα έχει η διασύνδεση των βενζινοπωλών με την εφορία; Όση σχέση έχει ο κ.Ομπάμα με τη δημοκρατία ή οι σημερινοί Έλληνες με τους αρχαίους… Ο νόμος και οι προδιαγραφές στη διακίνηση πετρελαιοειδών είναι λάθος και αυτό δεν είναι τυχαίο. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα σωστό. Είναι άχρηστοι και αυτοί και η παρέα τους.

Σχετικές συνδέσεις
ΦΕΚ B 606 - 02.04.2009
Volumetric - Cubic - Thermal Expansion
Volumetric or Cubical Expansion Coefficients of Liquids
Liquids - Densities

Tου Καθηγητή Γ.Ζουγανέλη
http://zcode-gr.blogspot.gr/2016/11/blog-post_15.html

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ:  Η στιγμή της εφαρμογής του Κόφτη πλησιάζει. Φορέστε μάσκες…

No comments :

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF