Είναι εύκολο να βαφτίζεις κάποιους γονείς ρατσιστές ή φασίστες. Αλλά έτσι δεν λύνεις κανένα πρόβλημα. Η λύση είναι η απάντηση στα συγκεκριμένα ερωτήματα που οδήγησαν τους γονείς του Ωραιοκάστρου στην έκδοση της ανακοίνωσής τους, όπως κι αν την χαρακτηρίζεις. Ας τα δούμε:
-Πώς θα “ενταχθούν” στο ελληνικό σχολείο παιδιά διαφορετικών ηλικιών που δεν μιλάνε ούτε λέξη Ελληνικά; Είναι προφανές ότι δεν μπορούν να μπουν κατευθείαν στην τάξη, ανάλογα με την ηλικία τους. Θα είναι δυσάρεστο για τα ίδια, θα καθυστερούν και την πρόοδο των υπολοίπων. Δεν είναι άδικο για τα παιδιά του Ωραιοκάστρου να χάνουν εκπαιδευτικό έδαφος σε σχέση με τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων στα οποία όλοι οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ στέλνουν τα βλαστάρια τους; Αν η ένταξη γίνεται τόσο εύκολα, ας ξεκινήσουν πειραματικά στέλνοντας την πρώτη ομάδα παιδιών προσφύγων στη σχολή Χιλλ. Ο μικρός Ερνέστο, από τη Βενεζουέλα, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα υποθέτω να καθήσει στο ίδιο θρανίο με τον μικρό Αχμέτ από το Αφγανιστάν. Ίσως μάλιστα ο δεύτερος ακούει στον καταυλισμό καλύτερα Ελληνικά απ’ ό,τι ο πρώτος στο σπίτι του.
-Οι μετανάστες προέρχονται από 77 χώρες. Χρειάζονται ανάλογοι μεταφραστές και ειδική τάξη προσαρμογής με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς που θα διαχειριστούν και τις πολιτισμικές διαφορές των παιδιών. Υπάρχει καμμία πρόβλεψη για όλα αυτά; Όχι βέβαια. Το Υπουργείο θεωρεί πως η ενσωμάτωση γίνεται αυτόματα, ενδεχομένως με έναν νόμο με ένα άρθρο.
- Πότε από την ειδική τάξη θα μεταπηδήσουν στην κανονική; Ποιος θα το κρίνει αυτό, βάσει ποίων κριτηρίων; Υπάρχει κάποιο εκπαιδευτικό πρωτόκολλο που να λειτουργεί ως οδηγός; Όχι βέβαια. Δεν ξέρουμε αν ο ευρυμαθής κ. Καρανίκας επεξεργάζεται κάτι, αλλά μέχρι στιγμής στο Υπουργείο Παιδείας έχουν μαύρα (καλύτερα: σκουρόχρωμα για να μην μας κατηγορήσουν ως ρατσιστές) μεσάνυχτα.
-Ποια είναι η προοπτική τους που θα καθορίσει και το περιεχόμενο των σπουδών; Να ενσωματωθούν πλήρως στην ελληνική κοινωνία διότι η οικογένειά τους θα μείνει για πάντα εδώ ή να καλύψουν τη διδακτέα ύλη της πατρίδας τους, αν πρόκειται σύντομα, όπως προβλέπουν οι συμφωνίες να επαναπροωθηθούν στις χώρες προέλευσης; Υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός από το Υπουργείο Παιδείας; Όχι βέβαια.
- Επειδή το θέμα δεν αφορά μόνο το Ωραιόκαστρο, αλλά κάθε περιοχή στην οποία βρίσκονται κέντρα κράτησης που κατ’ ευφημισμόν ονομάζονται κέντρα φιλοξενίας, υπάρχει κάποιο ενιαίο σχέδιο για την εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών το οποίο να αντιμετωπίζει και θέματα “ταμπού”; Θα εκπαιδευθούν, για παράδειγμα, στο να θεωρούν τη γυναίκα ισότιμη; Τον νόμο του κράτους ανώτερο κάθε άλλου νόμου; Τη θρησκευτική ελευθερία, (όχι μόνο τη δική τους) απαραβίαστη; Το δικαίωμα που έχει κάποιος σε μια ελεύθερη κοινωνία, να κατακρίνει, ακόμα και να διακωμωδεί το δόγμα σου; Υπάρχουν απαντήσεις από το Υπουργείο; Εδώ δεν υπήρξαν ποτέ από το σύνολο του πολιτικού κόσμου, περιμένουμε να έχουν απαντήσεις οι ιδεοληπτικοί “αλληλέγγυοι”;
-Πώς θα διευθετηθεί το θέμα της τροφής; Θα αρχίσουν τα σχολεία να φτιάχνουν γεύματα “χαλάλ”;
-Τι θα συμβεί όταν αρχίσουν να μας επιστρέφονται οι μετανάστες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες βάσει των διεθνών συνθηκών που έχουμε υπογράψει; Πού θα μείνουν, σε ποια σχολεία θα πάνε τα παιδιά τους;
-Ποιο είναι το συνολικό κόστος της εκπαίδευσης των παιδιών των μεταναστών, ειδικά τη στιγμή που 37.000 παιδιά φορολογουμένων Ελλήνων είναι εκτός παιδικών σταθμών; Ποιος θα το καλύπτει και ποιος θα το διαχειρίζεται; Μήπως πάλι οι ΜΚΟ;
-Πώς εξαλείφεται ο υγειονομικός κίνδυνος; Υπάρχει ιστορικό εμβολιασμού κάθε παιδιού, όταν δεν υπάρχουν ούτε καν ταξιδιωτικά έγγραφα; Έχουν ενταχθεί τα παιδιά των προσφύγων σε πρόγραμμα εμβολιασμών;
Αν δεν απαντηθούν συγκεκριμένα και υπεύθυνα όλα τα παραπάνω, οι ανησυχίες οποιουδήποτε γονέα είναι απολύτως δικαιολογημένες, ακόμα κι αν τις εκφράζει με άκομψο τρόπο. Βέβαια, οι τελευταίοι που θα έπρεπε να ενοχλούνται από το ενδεχόμενο καταλήψεων σχολικών κτηρίων θα έπρεπε να είναι οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο πρωθυπουργός. Αυτοί δίδαξαν την τεχνική κι αυτοί την επέβαλαν ως πολιτικό μέσο πίεσης. Επίσης, ένα κόμμα που προπαγάνδιζε την άμεση δημοκρατία των λαϊκών συνελεύσεων καταργώντας το θεσμικό και νομικό πλαίσιο της χώρας, γιατί ενοχλείται από την εφαρμογή αυτής της πατέντας από έναν σύλλογο γονέων; Η πραγματικότητα είναι πως δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να μην θέλει ένα παιδί, απ’ όπου κι αν προέρχεται, να έχει την εκπαίδευση που δικαιούται. Όμως, δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να δέχεται αυτό να γίνει εις βάρος του δικού του παιδιού. Δυστυχώς δεν υπάρχει και κανένας υπεύθυνος του ΣΥΡΙΖΑ που να μπορεί να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα. Κι όσο αυτές οι απαντήσεις καθυστερούν, η σχετική “συζήτηση” είναι καθαρή υποκρισία. Την ώρα που οι πραγματικοί ρατσιτές, οι πραγματικοί φασίστες κερδίζουν το έδαφος που εγκαταλείπει η εθελοτυφλία της Πολιτείας. Δεν θα θέλαμε να τους δούμε να απαντούν με τον τρόπο που εκείνοι ξέρουν.
Τζήμερος Θάνος
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": "πως δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να μην θέλει ένα παιδί, απ’ όπου κι αν προέρχεται, να έχει την εκπαίδευση που δικαιούται".
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ. ΛΕΣ Κε ΤΖΗΜΕΡΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ..."δικαιούται"; ΠΟΘΕΝ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ή ΑΛΛΕΣ;
-Πώς θα “ενταχθούν” στο ελληνικό σχολείο παιδιά διαφορετικών ηλικιών που δεν μιλάνε ούτε λέξη Ελληνικά; Είναι προφανές ότι δεν μπορούν να μπουν κατευθείαν στην τάξη, ανάλογα με την ηλικία τους. Θα είναι δυσάρεστο για τα ίδια, θα καθυστερούν και την πρόοδο των υπολοίπων. Δεν είναι άδικο για τα παιδιά του Ωραιοκάστρου να χάνουν εκπαιδευτικό έδαφος σε σχέση με τα παιδιά των ιδιωτικών σχολείων στα οποία όλοι οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ στέλνουν τα βλαστάρια τους; Αν η ένταξη γίνεται τόσο εύκολα, ας ξεκινήσουν πειραματικά στέλνοντας την πρώτη ομάδα παιδιών προσφύγων στη σχολή Χιλλ. Ο μικρός Ερνέστο, από τη Βενεζουέλα, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα υποθέτω να καθήσει στο ίδιο θρανίο με τον μικρό Αχμέτ από το Αφγανιστάν. Ίσως μάλιστα ο δεύτερος ακούει στον καταυλισμό καλύτερα Ελληνικά απ’ ό,τι ο πρώτος στο σπίτι του.
-Οι μετανάστες προέρχονται από 77 χώρες. Χρειάζονται ανάλογοι μεταφραστές και ειδική τάξη προσαρμογής με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς που θα διαχειριστούν και τις πολιτισμικές διαφορές των παιδιών. Υπάρχει καμμία πρόβλεψη για όλα αυτά; Όχι βέβαια. Το Υπουργείο θεωρεί πως η ενσωμάτωση γίνεται αυτόματα, ενδεχομένως με έναν νόμο με ένα άρθρο.
- Πότε από την ειδική τάξη θα μεταπηδήσουν στην κανονική; Ποιος θα το κρίνει αυτό, βάσει ποίων κριτηρίων; Υπάρχει κάποιο εκπαιδευτικό πρωτόκολλο που να λειτουργεί ως οδηγός; Όχι βέβαια. Δεν ξέρουμε αν ο ευρυμαθής κ. Καρανίκας επεξεργάζεται κάτι, αλλά μέχρι στιγμής στο Υπουργείο Παιδείας έχουν μαύρα (καλύτερα: σκουρόχρωμα για να μην μας κατηγορήσουν ως ρατσιστές) μεσάνυχτα.
-Ποια είναι η προοπτική τους που θα καθορίσει και το περιεχόμενο των σπουδών; Να ενσωματωθούν πλήρως στην ελληνική κοινωνία διότι η οικογένειά τους θα μείνει για πάντα εδώ ή να καλύψουν τη διδακτέα ύλη της πατρίδας τους, αν πρόκειται σύντομα, όπως προβλέπουν οι συμφωνίες να επαναπροωθηθούν στις χώρες προέλευσης; Υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός από το Υπουργείο Παιδείας; Όχι βέβαια.
- Επειδή το θέμα δεν αφορά μόνο το Ωραιόκαστρο, αλλά κάθε περιοχή στην οποία βρίσκονται κέντρα κράτησης που κατ’ ευφημισμόν ονομάζονται κέντρα φιλοξενίας, υπάρχει κάποιο ενιαίο σχέδιο για την εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών το οποίο να αντιμετωπίζει και θέματα “ταμπού”; Θα εκπαιδευθούν, για παράδειγμα, στο να θεωρούν τη γυναίκα ισότιμη; Τον νόμο του κράτους ανώτερο κάθε άλλου νόμου; Τη θρησκευτική ελευθερία, (όχι μόνο τη δική τους) απαραβίαστη; Το δικαίωμα που έχει κάποιος σε μια ελεύθερη κοινωνία, να κατακρίνει, ακόμα και να διακωμωδεί το δόγμα σου; Υπάρχουν απαντήσεις από το Υπουργείο; Εδώ δεν υπήρξαν ποτέ από το σύνολο του πολιτικού κόσμου, περιμένουμε να έχουν απαντήσεις οι ιδεοληπτικοί “αλληλέγγυοι”;
-Πώς θα διευθετηθεί το θέμα της τροφής; Θα αρχίσουν τα σχολεία να φτιάχνουν γεύματα “χαλάλ”;
-Τι θα συμβεί όταν αρχίσουν να μας επιστρέφονται οι μετανάστες από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες βάσει των διεθνών συνθηκών που έχουμε υπογράψει; Πού θα μείνουν, σε ποια σχολεία θα πάνε τα παιδιά τους;
-Ποιο είναι το συνολικό κόστος της εκπαίδευσης των παιδιών των μεταναστών, ειδικά τη στιγμή που 37.000 παιδιά φορολογουμένων Ελλήνων είναι εκτός παιδικών σταθμών; Ποιος θα το καλύπτει και ποιος θα το διαχειρίζεται; Μήπως πάλι οι ΜΚΟ;
-Πώς εξαλείφεται ο υγειονομικός κίνδυνος; Υπάρχει ιστορικό εμβολιασμού κάθε παιδιού, όταν δεν υπάρχουν ούτε καν ταξιδιωτικά έγγραφα; Έχουν ενταχθεί τα παιδιά των προσφύγων σε πρόγραμμα εμβολιασμών;
Αν δεν απαντηθούν συγκεκριμένα και υπεύθυνα όλα τα παραπάνω, οι ανησυχίες οποιουδήποτε γονέα είναι απολύτως δικαιολογημένες, ακόμα κι αν τις εκφράζει με άκομψο τρόπο. Βέβαια, οι τελευταίοι που θα έπρεπε να ενοχλούνται από το ενδεχόμενο καταλήψεων σχολικών κτηρίων θα έπρεπε να είναι οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο πρωθυπουργός. Αυτοί δίδαξαν την τεχνική κι αυτοί την επέβαλαν ως πολιτικό μέσο πίεσης. Επίσης, ένα κόμμα που προπαγάνδιζε την άμεση δημοκρατία των λαϊκών συνελεύσεων καταργώντας το θεσμικό και νομικό πλαίσιο της χώρας, γιατί ενοχλείται από την εφαρμογή αυτής της πατέντας από έναν σύλλογο γονέων; Η πραγματικότητα είναι πως δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να μην θέλει ένα παιδί, απ’ όπου κι αν προέρχεται, να έχει την εκπαίδευση που δικαιούται. Όμως, δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να δέχεται αυτό να γίνει εις βάρος του δικού του παιδιού. Δυστυχώς δεν υπάρχει και κανένας υπεύθυνος του ΣΥΡΙΖΑ που να μπορεί να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα. Κι όσο αυτές οι απαντήσεις καθυστερούν, η σχετική “συζήτηση” είναι καθαρή υποκρισία. Την ώρα που οι πραγματικοί ρατσιτές, οι πραγματικοί φασίστες κερδίζουν το έδαφος που εγκαταλείπει η εθελοτυφλία της Πολιτείας. Δεν θα θέλαμε να τους δούμε να απαντούν με τον τρόπο που εκείνοι ξέρουν.
Τζήμερος Θάνος
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": "πως δεν υπάρχει ούτε ένας γονιός που να μην θέλει ένα παιδί, απ’ όπου κι αν προέρχεται, να έχει την εκπαίδευση που δικαιούται".
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ. ΛΕΣ Κε ΤΖΗΜΕΡΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ..."δικαιούται"; ΠΟΘΕΝ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΕΙΣΒΟΛΕΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΣ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ή ΑΛΛΕΣ;
No comments :
Post a Comment