Σύμφωνα με ενδιαφέροντα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, η τουρκική Αεροπορία διαθέτει 321 μαχητικά αεροσκάφη, εκ των οποίων τα 240 τύπου F-16. Για τα μαχητικά αεροσκάφη αυτά, τον περασμένο Μάρτιο διέθετε στις τάξεις της δύναμη περίπου 600 πιλότων. Πλέον, η δύναμη αυτή έχει εκ των πραγμάτων περικοπεί στο μισό. Προ της απόπειρας πραξικοπήματος δηλαδή, οι Τούρκοι πτέραρχοι και το γενικό επιτελείο είχαν φροντίσει ώστε να διαθέτουν περί τους δύο χειριστές πιλότους ανά μαχητικό αεροσκάφος. Η απόλυση όμως περίπου 280 πιλότων, έχει οδηγήσει στη διάθεση 0,8 πιλότων για κάθε μαχητικό, ενώ οι έρευνες που βρίσκονται σε εξέλιξη, δεν αποκλείεται να οδηγήσουν στην απόλυση περισσότερων… Σύμφωνα με τον αναλυτή και πρώην στέλεχος των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων, Μετίν Γκουρκάν που παραθέτει τα άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία σε άρθρο-ανάλυση για τον ιστοχώρο «Al Monitor», μία από τις λύσεις που εξετάζει το γενικό επιτελείο των τουρκικών αεροπορικών δυνάμεων, είναι η επέκταση του ορίου υποχρεωτικής υπηρεσίας των πιλότων, από τα 15 στα 18 έτη. Επίσης, οι Τούρκοι σχεδιάζουν να προχωρήσουν στη στρατολόγηση αξιόλογων περιπτώσεων νεαρών φοιτητών στους τομείς μηχανολογίας, ηλεκτρονικών, αεροναυπηγικής, διαστημικών επιστημών και πληροφορικής, τους οποίους να τους εντάξει σε ταχύρυθμο διετές πρόγραμμα ιπταμένων.
Εν κατακλείδι, η τουρκική κυβέρνηση απηύθυνε πρόσκληση σε Τούρκους πιλότους που εγκατέλειψαν την υπηρεσία και εργάζονται σε αεροπορικές εταιρίες να επιστρέψουν στην υπηρεσία και σύμφωνα με την προαναφερθείσα πηγή, ήδη 140 εξ αυτών ετοιμάζονται να επιστρέψουν. Εικάζεται, ότι για να πετύχουν τον στόχο τους, οι Τούρκοι θα παρέχουν σημαντικά επιπρόσθετα κίνητρα. Η ουσία είναι, ότι με αυτό το «πακέτο» μέτρων, ευελπιστούν ώστε η κάλυψη του σοβαρού επιχειρησιακού κενού που έχει δημιουργηθεί, να καλυφθεί σε βάθος διετίας. Στο μεταξύ, ο φόρτος εργασίας της υπάρχουσας δύναμης έχει αναπόφευκτα αυξηθεί θεαματικά. Όπως επισημαίνει ο Γκουρκάν, πρόβλημα έχει δημιουργήσει και η απόλυση περίπου 30 πιλότων που υπηρετούσαν στην αεροπορική βάση του Ιντσιρλίκ, οι οποίοι πετούσαν τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού. Κατά συνέπεια, είναι πολύ πιθανό η κατάσταση αυτή να έχει επηρεάσει τις επιχειρησιακές δυνατότητες της THK και στον τομέα του εναέριου ανεφοδιασμού, μια κατάσταση που θα συνεχιστεί προφανώς για ένα διάστημα να τους ταλαιπωρεί.
http://www.defence-point.gr/news/?p=161112
Εν κατακλείδι, η τουρκική κυβέρνηση απηύθυνε πρόσκληση σε Τούρκους πιλότους που εγκατέλειψαν την υπηρεσία και εργάζονται σε αεροπορικές εταιρίες να επιστρέψουν στην υπηρεσία και σύμφωνα με την προαναφερθείσα πηγή, ήδη 140 εξ αυτών ετοιμάζονται να επιστρέψουν. Εικάζεται, ότι για να πετύχουν τον στόχο τους, οι Τούρκοι θα παρέχουν σημαντικά επιπρόσθετα κίνητρα. Η ουσία είναι, ότι με αυτό το «πακέτο» μέτρων, ευελπιστούν ώστε η κάλυψη του σοβαρού επιχειρησιακού κενού που έχει δημιουργηθεί, να καλυφθεί σε βάθος διετίας. Στο μεταξύ, ο φόρτος εργασίας της υπάρχουσας δύναμης έχει αναπόφευκτα αυξηθεί θεαματικά. Όπως επισημαίνει ο Γκουρκάν, πρόβλημα έχει δημιουργήσει και η απόλυση περίπου 30 πιλότων που υπηρετούσαν στην αεροπορική βάση του Ιντσιρλίκ, οι οποίοι πετούσαν τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού. Κατά συνέπεια, είναι πολύ πιθανό η κατάσταση αυτή να έχει επηρεάσει τις επιχειρησιακές δυνατότητες της THK και στον τομέα του εναέριου ανεφοδιασμού, μια κατάσταση που θα συνεχιστεί προφανώς για ένα διάστημα να τους ταλαιπωρεί.
http://www.defence-point.gr/news/?p=161112
No comments :
Post a Comment