ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΜΟΝΤΑΡΟΥΝ (ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΕΙΑ) ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ, (ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟ) ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ..."ΣΟΟΥ". ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΕΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΣΟΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΦΙΛΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ, ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ. ΤΟ ΑΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΠΕΔΩΣΑΝ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΤΕΛΙΚΩΣ, Ο ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.
Υ.Γ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΕΔΡΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΗ ΥΠΕΡ-ΠΟΛΥΤΙΜΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. ΤΟ ΝΑ ΧΤΥΠΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΧΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΛΕΟΝ, ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ. ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΔΩ: http://e-amyna.com/
Εν έτει 2016 βλέπουμε ασκήσεις (ή πιο σωστά επιδείξεις) με ελικόπτερα εποχής 1960
Η ΤΑΜΣ ΣΑΡΙΣΑ 2016 ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προβολή των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του Ελληνικού Στρατού σε θέματα αεροκίνησης. Το σκέλος της άσκησης που εκτελέστηκε στο πεδίο ασκήσεων βολών "ΑΣΚΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ" περιλάμβανε την εκτέλεση αεροκίνησης από τα παρωχημένα ελικόπτερα UH-1H του 2ου Τάγματος Αεροπορίας Στρατού καθώς και το προσωπικό της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας. Εκτός των UH-1H Huey χρησιμοποιήθηκαν και ορισμένα CHINOOK καθώς και μόλις ένα ΝΗ-90. Γιατί όμως χρησιμοποιήθηκε μόλις ένα ΝΗ-90 τη στιγμή που διαθεσιμότητες της Αεροπορίας Στρατού (βάσει πραγματικών υπηρεσιακών αναφορών του 2ου ΣΥΑΣ προς τη Διεύθυνση Α.Σ) είναι από 3 έως και 5 ελικόπτερα από τα 11 που συνολικά διαθέτουμε; Η απάντηση είναι προφανής: είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας αποστράτευσε τον πρώην Α/ΓΕΣ Χρήστο Μανωλά ο οποίος αρνούνταν συστηματικά να συνηγορήσει υπερ της παύσης των παραλαβών των υπερσύγχρονων ΝΗ-90. Ο κατά τα άλλα ελικοπτεράς Υπουργός έχει κηρύξει ανελέητο πόλεμο προς τα κορυφαίων επιδόσεων ελικόπτερα ΝΗ-90. Κι όλα αυτά τη στιγμή που τα UH-1H οριακά ανταποκρίνονται. Στη ΤΑΜΣ ΣΑΡΙΣΑ είδαμε πως τα τέσσερα ελικόπτερα UH-1H αποβίβασαν μόλις 4 άνδρες της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας έκαστο. Κι όλα αυτά δεδομένου πως η μεταφορική ικανότητα του UH-1H είναι 10 με 11 άνδρες. Σημειώνεται, πως η ομάδα μάχης της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας είναι 6 άτομα. Ούτε καν την ομάδα μάχης δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τα UH-1H.
Η απάντηση που δίνει η Αεροπορία Στρατού για το γεγονός πως τα Huey μετέφεραν μόνον 4 άνδρες έκαστο είναι πως αφενός δεν πρέπει να καταπονείται το ελικόπτερο λόγω παλαιότητας και αφετέρου για λόγους ασφαλείας. Ούτε καν μια διμοιρία ολόκληρη της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας δεν κατέβηκε στο πεδίο ασκήσεων βολών "ΑΣΚΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ". Κι όλα αυτά ενώ κάλλιστα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μερικά από τα υπερσύγχρονα ΝΗ-90. Ο λόγος για τον οποίο δεν χρησιμοποιήθηκαν είναι διότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ επιλέγει σκοπίμως να δυσφιμίσει και να απαξιώσει το ελικόπτερο. Σας θυμίζει τίποτα; Τη περίπτωση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη που απαξιώνε τα καλύτερα συμβατικά υποβρύχια στο κόσμο, τα υποβρύχια "214". Τελικά σε αυτή τη χώρα όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν. Φυσικά το πρόβλημα δεν λύνουν οι παραλαβές των βαρέων μεταφορικών ελικοπτέρων CHINOΟΚ από τις ΗΠΑ. Κι ο λόγος είναι απλός: άλλη η επιχειρησιακή χρησιμότητα του ενός ελικοπτέρου και άλλη του άλλου.
O σημερινός υπουργός άμυνας έχει ευθύνες για την κατάσταση που βιώνει η Αεροπορία Στρατού. Και εξηγούμαστε:
Το συμπέρασμα είναι πως εν έτει 2016 βλέπουμε ασκήσεις (ή πιο σωστά επιδείξεις) με ελικόπτερα εποχής 1960, ξυπνώντας αναμνήσεις της Μάχης La Drang στα υψίπεδα του κεντρικού Βιετνάμ. Μάλιστα, σύμφωνα με τη νέα δομή δυνάμεων του Ε.Σ η ΑΣΔΕΝ αποκτά εκτός από την 32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών και δεύτερη εφεδρεία την 5η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία Πεζικού από τα Χανιά. Πως λοιπόν θα επιχειρήσουν συνολικά δύο αεροκίνητες ταξιαρχίες, συν τη 1η Ταξιαρχία Καταδρομών συν τις Δυνάμεις Ειδικών Επιχειρήσεων; Με τι ιπτάμενα μέσα; Με ποια υποδομή; Ο καθένας ας εξάγει τα συμπεράσματα του...
Υ.Γ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΕΔΡΩΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΗ ΥΠΕΡ-ΠΟΛΥΤΙΜΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. ΤΟ ΝΑ ΧΤΥΠΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΑΣ, ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΑΣ, ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΧΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΚΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ, ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΛΕΟΝ, ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ. ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΔΩ: http://e-amyna.com/
Εν έτει 2016 βλέπουμε ασκήσεις (ή πιο σωστά επιδείξεις) με ελικόπτερα εποχής 1960
Η ΤΑΜΣ ΣΑΡΙΣΑ 2016 ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προβολή των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του Ελληνικού Στρατού σε θέματα αεροκίνησης. Το σκέλος της άσκησης που εκτελέστηκε στο πεδίο ασκήσεων βολών "ΑΣΚΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ" περιλάμβανε την εκτέλεση αεροκίνησης από τα παρωχημένα ελικόπτερα UH-1H του 2ου Τάγματος Αεροπορίας Στρατού καθώς και το προσωπικό της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας. Εκτός των UH-1H Huey χρησιμοποιήθηκαν και ορισμένα CHINOOK καθώς και μόλις ένα ΝΗ-90. Γιατί όμως χρησιμοποιήθηκε μόλις ένα ΝΗ-90 τη στιγμή που διαθεσιμότητες της Αεροπορίας Στρατού (βάσει πραγματικών υπηρεσιακών αναφορών του 2ου ΣΥΑΣ προς τη Διεύθυνση Α.Σ) είναι από 3 έως και 5 ελικόπτερα από τα 11 που συνολικά διαθέτουμε; Η απάντηση είναι προφανής: είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίο ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας αποστράτευσε τον πρώην Α/ΓΕΣ Χρήστο Μανωλά ο οποίος αρνούνταν συστηματικά να συνηγορήσει υπερ της παύσης των παραλαβών των υπερσύγχρονων ΝΗ-90. Ο κατά τα άλλα ελικοπτεράς Υπουργός έχει κηρύξει ανελέητο πόλεμο προς τα κορυφαίων επιδόσεων ελικόπτερα ΝΗ-90. Κι όλα αυτά τη στιγμή που τα UH-1H οριακά ανταποκρίνονται. Στη ΤΑΜΣ ΣΑΡΙΣΑ είδαμε πως τα τέσσερα ελικόπτερα UH-1H αποβίβασαν μόλις 4 άνδρες της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας έκαστο. Κι όλα αυτά δεδομένου πως η μεταφορική ικανότητα του UH-1H είναι 10 με 11 άνδρες. Σημειώνεται, πως η ομάδα μάχης της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας είναι 6 άτομα. Ούτε καν την ομάδα μάχης δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τα UH-1H.
Η απάντηση που δίνει η Αεροπορία Στρατού για το γεγονός πως τα Huey μετέφεραν μόνον 4 άνδρες έκαστο είναι πως αφενός δεν πρέπει να καταπονείται το ελικόπτερο λόγω παλαιότητας και αφετέρου για λόγους ασφαλείας. Ούτε καν μια διμοιρία ολόκληρη της 71 Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας δεν κατέβηκε στο πεδίο ασκήσεων βολών "ΑΣΚΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ". Κι όλα αυτά ενώ κάλλιστα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μερικά από τα υπερσύγχρονα ΝΗ-90. Ο λόγος για τον οποίο δεν χρησιμοποιήθηκαν είναι διότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ επιλέγει σκοπίμως να δυσφιμίσει και να απαξιώσει το ελικόπτερο. Σας θυμίζει τίποτα; Τη περίπτωση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη που απαξιώνε τα καλύτερα συμβατικά υποβρύχια στο κόσμο, τα υποβρύχια "214". Τελικά σε αυτή τη χώρα όλα τριγύρω αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν. Φυσικά το πρόβλημα δεν λύνουν οι παραλαβές των βαρέων μεταφορικών ελικοπτέρων CHINOΟΚ από τις ΗΠΑ. Κι ο λόγος είναι απλός: άλλη η επιχειρησιακή χρησιμότητα του ενός ελικοπτέρου και άλλη του άλλου.
O σημερινός υπουργός άμυνας έχει ευθύνες για την κατάσταση που βιώνει η Αεροπορία Στρατού. Και εξηγούμαστε:
- Σταμάτησε τις παραλαβές των ελικοπτέρων αποτελώντας τροχοπέδη στην κατακόρυφη βελτίωση των ικανοτήτων αεροκίνησης του Ε.Σ.
- Απαξιώνει συστηματικά τα ΝΗ-90. Μέχρι και ο πρωθυπουργός της χώρας πετάει με ένα αρχαίο μονοκινητήριο ελικόπτερο πάνω από θάλασσα με Huey.
- Δεν υπογράφει τη σύμβαση εν συνεχεία τεχνικής υποστήριξης, το γνωστό FOLLOW ON SUPPORT με στόχο την κάθετη αύξηση των διαθεσιμοτήτων. Πρόκειται για σύμβαση πενταετούς διάρκειας ύψους 71 εκατ. ευρώ.
Το συμπέρασμα είναι πως εν έτει 2016 βλέπουμε ασκήσεις (ή πιο σωστά επιδείξεις) με ελικόπτερα εποχής 1960, ξυπνώντας αναμνήσεις της Μάχης La Drang στα υψίπεδα του κεντρικού Βιετνάμ. Μάλιστα, σύμφωνα με τη νέα δομή δυνάμεων του Ε.Σ η ΑΣΔΕΝ αποκτά εκτός από την 32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών και δεύτερη εφεδρεία την 5η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία Πεζικού από τα Χανιά. Πως λοιπόν θα επιχειρήσουν συνολικά δύο αεροκίνητες ταξιαρχίες, συν τη 1η Ταξιαρχία Καταδρομών συν τις Δυνάμεις Ειδικών Επιχειρήσεων; Με τι ιπτάμενα μέσα; Με ποια υποδομή; Ο καθένας ας εξάγει τα συμπεράσματα του...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΗΣΗ...ΚΑΙ ΟΧΙ "ΣΟΟΥ"....ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ.
ReplyDeletehttp://siil.postimees.ee/3189257/video-tapa-vanal-lennuvaljal-rivistati-ules-ule-4000-reservvaelase-ajateenija-ja-tegevvaelase
ΧΧΧΧ.
Να συμπληρώσω ότι παρά την προπόνηση κατάφεραν να χάσουν κι ένα ελικόπτερο, τα γίδια!
ReplyDelete12G
ΦΙΛΕ 12G ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ,ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ....ΓΙΑ ΤΟ Longbow ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ,ΔΕΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ.
ReplyDeletehttps://www.youtube.com/watch?v=yN54bKvKFzY
ΧΧΧΧ.
"Mushing is a temporary stall condition that occurs in helicopters when rapid aft cyclic is applied at high forward airspeeds. Normally associated with dive recoveries, which result in a significant loss of altitude, this phenomenon can also occur in a steep turn that will result in an increased turn radius. Mushing results during high g maneuvers when at high forward airspeeds aft cyclic is abruptly applied. This results in a change in the airflow pattern on the rotor exacerbated by total lift area reduction as a result of rotor disc coning. Instead of an induced flow down through the rotor system, an up flow is introduced which results in a stall condition on portions of the entire rotor system. While this is a temporary condition (because in due time the up flow will dissipate and the stall will abate), the situation may become critical during low altitude recoveries or when maneuvering engagements require precise, tight turning radii. High aircraft gross weight and high density altitude are conditions that are conducive to, and can aggravate mushing."
ReplyDeleteΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ...ΤΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟ 25% ΣΕ ΑΠΩΛΙΕΣ ΤΑ 3 ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ 12 ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ Α64D ΜΕΣΑ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ....ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
ΧΧΧΧ.
Φίλε χχχχ συμφωνώ και επαυξάνω, να γίνονται ασκήσεις και στο διπλάσιο μάλιστα, οι κάμερες και το σόου δεν χρειάζονταν! Όσο κι αν θέλουν να μας πείσουν για το αξιόμαχο δήθεν του Ελληνικού στρατού δεν πείθουν! Με 9 μήνες αγγαρείες και εξοπλιστικά με βάση την μίζα στρατό δεν κάνεις!
ReplyDelete12G
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ 12G. ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ.
ReplyDeleteΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΤΟΥΕΛΦ ΤΖΙ...ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ "ΧΩΡΑ";;ΕΧΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ;;ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;;ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;ΑΡΑ ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ;;
ReplyDeleteΓΙΑ ΤΟ Longbow ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΖΕΣ ....ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ....ΑΠΟ ΤΑ 6-7 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ,ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ 18 ΕΤΗ...ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟ "ΤΑΛΕΝΤΟ"....ΠΟΙΟΣ ΓΟΝΙΟΣ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ;;ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ....ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ)..ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ...
ΧΧΧΧ.