Διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια συστημάτων μη επανδρωμένων αεροχημάτων μεσαίου υψομέτρου – μεγάλης αυτονομίας (MALE: Medium Altitude Long Endurance) που θα καλύψουν τις ανάγκες και των τριών Κλάδων των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, προκήρυξε το υπουργείο Άμυνας της Ινδίας. Σύμφωνα με το αίτημα για πληροφορίες (RFI: Request For Information) που εξεδόθη, η προμήθεια των συστημάτων θα υπόκειται στις προβλέψεις της πολιτικής «Make in India», δηλαδή θα πρέπει να αναπτυχθούν και κατασκευαστούν από ινδικές εταιρίες. Ειδικότερα σε ότι αφορά την κατασκευή αυτή μπορεί να αναληφθεί και από κοινοπραξίες. Η προμήθεια αφορά ινδικής παραγωγής μη επανδρωμένα αεροχήματα, επίγειους σταθμούς ελέγχου, φορτία αποστολής και συναφή εξοπλισμό. Όπως αναφέρεται στο RFI, η βασική απαίτηση ανέρχεται σε 100 μη επανδρωμένα αεροχήματα, 50 επίγειους σταθμούς ελέγχου και 100 φορτία αποστολής, μπορεί όμως να αυξηθεί σε 150 μη επανδρωμένα αεροχήματα, 75 επίγειους σταθμούς ελέγχου και 150 φορτία αποστολής.
Τα προς προμήθεια μη επανδρωμένα αεροχήματα θα αναλάβουν αποστολές παρατήρησης και διόρθωσης πυρών πυροβολικού, υποστήριξης έρευνας και διάσωσης μάχης, ναυτικής επιτήρησης, επιτήρησης αστικών περιοχών, προστασίας υποδομών και εγκαταστάσεων και υποστήριξης της αντιμετώπισης φυσικών και τεχνητών καταστροφών. Λόγω των κλιματολογικών συνθηκών της Ινδίας απαιτείται η δυνατότητα λειτουργίας σε θερμοκρασιακό εύρος από -40 έως +55 βαθμούς Κελσίου.Το υπηρεσιακό υψόμετρο πτήσης απαιτείται να υπερβαίνει τα 30.000 πόδια (9.144 μέτρα), η μέγιστη εμβέλεια (σε γραμμή θέασης) να είναι ανώτερη των 250 χιλιομέτρων σε γραμμή θέασης και η αυτονομία ανώτερη των 25 ωρών με φορτίο αποστολής που θα περιλαμβάνει ραντάρ συνθετικής απεικόνισης (SAR) και αισθητήρα ηλεκτρο-οπτικό / υπερύθρων (EO/IR). Οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν επίσης την ύπαρξη δυνατότητας χρήσης δορυφορικού συστήματος ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένου και του ινδικού δορυφορικού συστήματος περιοχικής ναυτιλίας (IRNSS: India Regional Navigation Satellite System) και αυτόματης απο-προσγείωσης (ATOL: Automatic Take Off – Landing).
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ινδία έχει αναπτύξει ένα εγχώριας σχεδίασης μη επανδρωμένο αερόχημα MALE με την ονομασία Rustom I που κατά βάση αποτελεί πρωτότυπο επίδειξης τεχνολογίας και το Rustom II που εκτιμάται ότι στο άμεσο μέλλον θα εισαχθεί σε υπηρεσία.
http://www.defence-point.gr/news/?p=157910
Τα προς προμήθεια μη επανδρωμένα αεροχήματα θα αναλάβουν αποστολές παρατήρησης και διόρθωσης πυρών πυροβολικού, υποστήριξης έρευνας και διάσωσης μάχης, ναυτικής επιτήρησης, επιτήρησης αστικών περιοχών, προστασίας υποδομών και εγκαταστάσεων και υποστήριξης της αντιμετώπισης φυσικών και τεχνητών καταστροφών. Λόγω των κλιματολογικών συνθηκών της Ινδίας απαιτείται η δυνατότητα λειτουργίας σε θερμοκρασιακό εύρος από -40 έως +55 βαθμούς Κελσίου.Το υπηρεσιακό υψόμετρο πτήσης απαιτείται να υπερβαίνει τα 30.000 πόδια (9.144 μέτρα), η μέγιστη εμβέλεια (σε γραμμή θέασης) να είναι ανώτερη των 250 χιλιομέτρων σε γραμμή θέασης και η αυτονομία ανώτερη των 25 ωρών με φορτίο αποστολής που θα περιλαμβάνει ραντάρ συνθετικής απεικόνισης (SAR) και αισθητήρα ηλεκτρο-οπτικό / υπερύθρων (EO/IR). Οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν επίσης την ύπαρξη δυνατότητας χρήσης δορυφορικού συστήματος ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένου και του ινδικού δορυφορικού συστήματος περιοχικής ναυτιλίας (IRNSS: India Regional Navigation Satellite System) και αυτόματης απο-προσγείωσης (ATOL: Automatic Take Off – Landing).
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ινδία έχει αναπτύξει ένα εγχώριας σχεδίασης μη επανδρωμένο αερόχημα MALE με την ονομασία Rustom I που κατά βάση αποτελεί πρωτότυπο επίδειξης τεχνολογίας και το Rustom II που εκτιμάται ότι στο άμεσο μέλλον θα εισαχθεί σε υπηρεσία.
http://www.defence-point.gr/news/?p=157910
No comments :
Post a Comment