Το σχεδιαστικό γραφείο ναυτικών μηχανολογικών συστημάτων «Ρούμπιν» (Rubin Central Design Bureau for Marine Engineering) ανέπτυξε ένα σύστημα αναερόβιας πρόωσης AIP (air-independent propulsion) για ντιζελοκίνητα υποβρύχια, όπως προκύπτει από τηλεγράφημα του πρακτορείου TASS που ασχολείται με το θέμα που προέκυψε από την ετήσια έκθεση του σχεδιαστικού γραφείου. Το σχεδιαστικό γραφείο πρόκειται για θυγατρική της United Ship-Building Corporation που συνενώνει τις προσπάθειες διαφορετικών ναυπηγείων της Ρωσίας. Το σύστημα AIP που ανέπτυξε έχει τη δυνατότητα να καίει «εναλλακτικό καύσιμο» ντίζελ όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην είδηση, ενώ διαθέτει και ηλεκτροχημική γεννήτρια. Το νέο σύστημα πρόωσης που ολοκληρώθηκε εντός του 2015, θα δίνει τη δυνατότητα παραμονής του υποβρυχίου σε κατάδυση για περισσότερο από έναν μήνα. Αυτό σημαίνει ότι πλέον έχει ανοίξει ο δρόμος για τη ναυπήγηση των υποβρυχίων τύπου Kalina πέμπτης γενιάς – κατά δήλωση είναι αυτή συχνότατα – που θα φέρει το σύστημα, όπως έγραφε το RIA Novosti στις 22 Μαρτίου. Τα νέα υποβρύχια θα συνδυάζουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά των υποβρυχίων του Project 636 (Varshavyanka) και του Project 677 (Lada).
http://www.defence-point.gr/news/?p=155344
http://www.defence-point.gr/news/?p=155344
No comments :
Post a Comment