Αίτημα για την παροχή πληροφοριών (RfP) από εταιρείες για τον εκσυγχρονισμό των υποβρυχίων Type 209/1400 εξέδωσε η Τουρκία με τελική ημερομηνία υποβολής των σχετικών πληροφοριών τις 22 Ιουλίου. Τα 4 υποβρύχια του τύπου κατασκευάστηκαν στην Τουρκία μεταξύ 1989 και 1994, μετά από άδεια της Γερμανικής Howaldtswerke-Deutsche Werft και στόχος είναι να παραμείνουν σε υπηρεσία έως τη δεκαετία του 2030 όπου η Τουρκία σχεδιάζει να αντικαταστήσει τελικά τα σκάφη της κλάσης με κάποιο εγχώριας σχεδίασης υποβρύχιο.
Παράλληλα η Τουρκία εξέδωσε και αίτημα για την παροχή πληροφοριών (RfP) για την απόκτηση 6 ελαφρών μεταγωγικών αεροσκαφών με τελική ημερομηνία υποβολής των σχετικών πληροφοριών την 19η Αυγούστου. Το κόστος απόκτησης των 6 αεροσκαφών αναμένεται να ανέλθει στα 100 με 150 εκατομμύρια δολάρια και στους πιθανούς πλειοδότες του θα περιλαμβάνονται κατασκευαστές από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, την Ουκρανία και την Κίνα αν πιθανότερο είναι να προτιμηθεί το CASA-295 το οποίο υπηρετεί ήδη με τα Τουρκικά χρώματα σε μια σειρά ρόλων. Αξίζει να σημειωθεί πως και στις 2 περιπτώσεις η Τουρκία απαιτεί την μεγαλύτερη δυνατή εμπλοκή της Τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας.
Η χώρα προχωρά και στην αξιολόγηση σε πραγματικές συνθήκες, στη μεθόριο με τη Συρία, των εγχώριας σχεδίασης και παραγωγής συστημάτων αεράμυνας αντιαεροπορικού πυροβόλου Korkut καθώς και του αντι-ολμικού ραντάρ της Aselsan, Serhat. Το Serhat σύμφωνα με τους Τούρκους προσφέρει περιμετρική κάλυψη 360 μοιρών και έχει δυνατότητα εντοπισμού και ιχνηλάτησης βλημάτων όλμων ενώ διαθέτει σπονδυλωτή αρχιτεκτονική σχεδίαση που του επιτρέπει να εγκατασταθεί επί τρίποδα, επί κτιρίων ή πύργων ή επί οχήματος ενώ το αντιεροπορικό σύστημα Korkut κατά τους Τούρκους έχει ταχυβολία 1.100 βλημάτων ανά λεπτό και μπορεί να προσβάλλει επερχόμενες ρουκέτες σε απόσταση περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων από το στόχο τους.
http://defencenews.gr/
Παράλληλα η Τουρκία εξέδωσε και αίτημα για την παροχή πληροφοριών (RfP) για την απόκτηση 6 ελαφρών μεταγωγικών αεροσκαφών με τελική ημερομηνία υποβολής των σχετικών πληροφοριών την 19η Αυγούστου. Το κόστος απόκτησης των 6 αεροσκαφών αναμένεται να ανέλθει στα 100 με 150 εκατομμύρια δολάρια και στους πιθανούς πλειοδότες του θα περιλαμβάνονται κατασκευαστές από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, την Ουκρανία και την Κίνα αν πιθανότερο είναι να προτιμηθεί το CASA-295 το οποίο υπηρετεί ήδη με τα Τουρκικά χρώματα σε μια σειρά ρόλων. Αξίζει να σημειωθεί πως και στις 2 περιπτώσεις η Τουρκία απαιτεί την μεγαλύτερη δυνατή εμπλοκή της Τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας.
Η χώρα προχωρά και στην αξιολόγηση σε πραγματικές συνθήκες, στη μεθόριο με τη Συρία, των εγχώριας σχεδίασης και παραγωγής συστημάτων αεράμυνας αντιαεροπορικού πυροβόλου Korkut καθώς και του αντι-ολμικού ραντάρ της Aselsan, Serhat. Το Serhat σύμφωνα με τους Τούρκους προσφέρει περιμετρική κάλυψη 360 μοιρών και έχει δυνατότητα εντοπισμού και ιχνηλάτησης βλημάτων όλμων ενώ διαθέτει σπονδυλωτή αρχιτεκτονική σχεδίαση που του επιτρέπει να εγκατασταθεί επί τρίποδα, επί κτιρίων ή πύργων ή επί οχήματος ενώ το αντιεροπορικό σύστημα Korkut κατά τους Τούρκους έχει ταχυβολία 1.100 βλημάτων ανά λεπτό και μπορεί να προσβάλλει επερχόμενες ρουκέτες σε απόσταση περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων από το στόχο τους.
http://defencenews.gr/
No comments :
Post a Comment