Είναι τόσο έντονες οι προκλήσεις των Τούρκων που στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας υπάρχει πλέον ισχυρό “κύμα” εισηγήσεων από επιτελείς που ζητούν να μην ανανεωθούν οι διπλωματικές άδειες για το ΝΑΤΟ που λήγουν αύριο! Αποκαλύπτουμε δύο από τα πιο σοβαρά περιστατικά που έγιναν στο Αιγαίο τις τελευταίες μόνο ημέρες.
Πριν περίπου 10 ημέρες το πρώτο επεισόδιο στην ναυαρχίδα της νατοϊκής δύναμης SNMG2. Μαζί με τον Γερμανό διοικητή στο πλοίο BONN επιβαίνει ένας Έλληνας κι ένας Τούρκος αξιωματικός. Για λόγους …ισορροπίας υποτίθεται. Το γερμανικό πλοίο έπλεε μεταξύ Λεσβου Χίου, όταν ο Έλληνας αξιωματικός πληροφορήθηκε τη δυσάρεστη είδηση του θανάτου του πατέρα του. Το ΓΕΝ ζήτησε από τον Γερμανό διοικητή να πλεύσει προς τη Λέσβο για να αποβιβάσει τον Έλληνα αξιωματικό. Ο Γερμανός ναύαρχος απάντησε ότι βεβαίως και θα το κάνει. Σε μια τέτοια ανθρώπινη στιγμή όλα επιτρέπονται. Αυτό όμως δεν ισχύει για την Τουρκία. Ο Τούρκος αξιωματικός παρενέβη και είπε ότι δεν επιτρέπει (!!!) να πλεύσει το BONN στην Μυτιλήνη, γιατί το νησί είναι αποστρατικοποιημένο!!! Ο Γερμανός διοικητής προσπάθησε να του εξηγήσει ότι η περίσταση επιβάλλει να αφεθούν αυτές οι ενστάσεις στην άκρη. Μάταια. Και κάπως έτσι φθάσαμε στο τραγελαφικό σημείο ο Γερμανός διοικητής να μιλά με τον Αρχηγό του Τουρκικού Επιτελείου Ναυτικού για να …διαπραγματευθεί την αποβίβαση Έλληνα αξιωματικού σε ελληνικό νησί!!! Αποτέλεσμα; Οι Τούρκοι ήταν ανένδοτοι και το ΓΕΝ αναγκάστηκε να απονηώσει το ελικόπτερο της φρεγάτας ΣΑΛΑΜΙΣ για να παραλάβει τον αξιωματικό μας από την ναυαρχίδα της νατοϊκής δύναμης SNMG2 και να πάει στην κηδεία το πατέρα του.
Το δεύτερο επεισόδιο έγινε τις πρωινές ώρες της 5ης Απριλίου. Τουρκικό ελικόπτερ S-70 του ναυτικού εισήλθε εντός FIR ΑΘΗΝΩΝ, χωρίς να αιτηθεί άδεια από τις ελληνικές αρχές προκειμένου να παραλάβει ασθενή από την τουρκική κορβέτα BEYKOZ (F-503) η οποία συνοδεύει στο Αιγαίο το Υδρογραφικό-Ωκεανογραφικό πλοίο του τουρκικού ναυτικού ÇΕSME (A-599) το οποίο εκτελεί έρευνες σε περιοχή του Κεντρικού Αιγαίου (Νότια ΣΚΥΡΟΥ-Δυτικά Ψαρών-Βόρεια Άνδρου) σύμφωνα με την NAVTEX 226/16. Το ελικόπτερο εισήλθε στο FIR AΘΗΝΩΝ νοτίως της Χίου και παρέλαβε τον ασθενή από την κορβέτα η οποία έπλεε δυτικά του νησιού. Στη συνέχεια εξήλθε από το FIR ΑΘΗΝΩΝ από το ίδιο σημείο από το οποίο εισήλθε. Υπόψη ότι η τουρκική κορβέτα δεν διαθέτει ελικοδρόμιο, οπότε η παραλαβή ασθενούς, εάν έγινε, πραγματοποιήθηκε με αιώρηση του ελικοπτέρου και τράβηγμα του ειδικού καλαθιού-φορείου. Η παραπάνω πτήση έχει καταγραφεί ως παραβίαση ενώ πληροφορίες λένε ότι το ελικόπτερο δεν απάντησε σε καμία κλήση των ελληνικών σταθμών ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Πρόκειται για ιταμή πρόκληση όπως λένε κύκλοι του ΥΠΕΘΑ, που δείχνει πόσο η Άγκυρα περφρονεί κάθε έννοια νομιμότητας.
Ακόμη και με την παρουσία του ΝΑΤΟ. Το οποίο για να μην το “αθωώσουμε” τελικά κάνει όλα τα κέφια των Τούρκων, έστω κι αν προσπαθεί υποτίθεται… να τους μεταπείσει για όσα παράλογα ζητούν και τελικά επιβάλλουν. Δεν διαφεύγει το γεγονός ότι η νατοϊκή δύναμη αποφεύγει συστηματικά από την έναρξη της τυπικής της παρουσίας να πλεύσει στα Δωδεκάνησα. Έχει αποφύγει επίσης να ελιμενίσει σκάφος της σε νησί του Αιγαίου! Όλα τα πλοία εξυπηρετούνται από τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πειραιά και φυσικά τη Σούδα. Όλα αυτά έχουν προκαλέσει τις εισηγήσεις επιτελών για να ζητηθεί επί της ουσίας η αποχώρηση του ΝΑΤΟ από το Αιγαίο. Το οποίο βέβαια έτσι κι αλλιώς έχει αρχίσει να …αποχωρεί από μόνο του. H ναυτική Διοίκηση του ΝΑΤΟ (ΝΑΤΟ ΜΑRCOM) αποφάσισε το «σπάσιμο» στα δύο, της μόνιμης δύναμης SNMG-2 η οποία έχει διατεθεί υποτίθεται για την αντιμετώπιση των προσφυγικών –μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο. Ειδικότερα:
α. Απέσυρε από τη δύναμη του Αιγαίου την Καναδική Φρεγάτα HCMS FREDERICTON (337), η οποία βρίσκεται ήδη στον λιμένα της Βάρνας στη Μαύρη Θάλασσα.
β. Συγκρότησε την υποομάδα SNMG Task Unit 2 (SNMG TU. 02) της οποίας τέθηκε επικεφαλής το Καναδικό πλοίο (flag ship). Στην Task Unit 2 της SNMG εντάχθηκαν επίσης 1 ρουμανική Φρεγάτα (ROS REGINA MARIA F-222) και 1 βουλγαρική Κoρβέτα (BGS RESHITELNI-13) , ενώ πρόκειται να ενταχθούν και πλοία του τουρκικού ΠΝ. Σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις του ΝΑΤΟ, σε πρώτη φάση η SNMG TU. 02 θα διεξάγει ασκήσεις στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας σχετικά με την αντιμετώπιση απειλών από αέρος, ασκήσεις ανθυποβρυχιακού πολέμου και θα εξασκηθεί στην αντιμετώπιση επιθέσεων από μικρά σκάφη. Συνεπώς η δύναμη της SNMG-2 μειώθηκε από 7 σε 6 πλοία εκ των οποίων επιχειρεί τις περισσότερες ημέρες το 50%.
http://www.militaire.gr/
Σχόλιο "Ισχύς":
1) Η Λέσβος είναι αποστρατικοποιημένη νήσος ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αλλά ανθρωπιστική (ΟΛΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ, ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ), οπότε οι Έλληνες που χειρίστηκαν το θέμα ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. Επιπλέον η αποστρατικοποίηση αφορά μόνον τις Ελληνικές Ε.Δ (αυτές δεν ήθελαν και δεν θέλουν οι Τούρκοι) όχι τις ΝΑΤΟΙΚΕΣ μέλος των οποίων είναι και οι τουρκικές. Εκτός κι αν για πρώτη φορά στην ιστορία η Λέσβος (και άλλες αποστρατικοποιημένες νήσοι) θεωρούνται επιπλέον ΑΠΟΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ...ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ.
2) Το ΝΑΤΟ... "να πλεύσει στα Δωδεκάνησα" δεν γίνεται. Ήταν απαράβατος Τουρκικός όρος της άθλιας συμφωνίας που οι κυβερνητικοί υπέγραψαν και οι στρατιωτικοί απεδέχθησαν Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Α ΤΑ.
3) Είχαμε "λυσάξει" να μην υλοποιηθεί αυτή η συμφωνία και θέλαμε η όποια συμμετοχή του ΝΑΤΟ να περιοριστεί στα 2Ν.Μ από τα παράλια της Τουρκίας. Γιατί ; Ήμασταν τρελοί και αντι-νατοικοι; Μήπως τα παίρναμε από τους Τούρκους; Τι; Την ευθύνη για ότι στραβό συμβαίνει την έχει ο εσμός των γελοίων που ο ανόητος "Λαός", επέλεξε να τον κυβερνήσουνγια άλλη μια φορά.
Πριν περίπου 10 ημέρες το πρώτο επεισόδιο στην ναυαρχίδα της νατοϊκής δύναμης SNMG2. Μαζί με τον Γερμανό διοικητή στο πλοίο BONN επιβαίνει ένας Έλληνας κι ένας Τούρκος αξιωματικός. Για λόγους …ισορροπίας υποτίθεται. Το γερμανικό πλοίο έπλεε μεταξύ Λεσβου Χίου, όταν ο Έλληνας αξιωματικός πληροφορήθηκε τη δυσάρεστη είδηση του θανάτου του πατέρα του. Το ΓΕΝ ζήτησε από τον Γερμανό διοικητή να πλεύσει προς τη Λέσβο για να αποβιβάσει τον Έλληνα αξιωματικό. Ο Γερμανός ναύαρχος απάντησε ότι βεβαίως και θα το κάνει. Σε μια τέτοια ανθρώπινη στιγμή όλα επιτρέπονται. Αυτό όμως δεν ισχύει για την Τουρκία. Ο Τούρκος αξιωματικός παρενέβη και είπε ότι δεν επιτρέπει (!!!) να πλεύσει το BONN στην Μυτιλήνη, γιατί το νησί είναι αποστρατικοποιημένο!!! Ο Γερμανός διοικητής προσπάθησε να του εξηγήσει ότι η περίσταση επιβάλλει να αφεθούν αυτές οι ενστάσεις στην άκρη. Μάταια. Και κάπως έτσι φθάσαμε στο τραγελαφικό σημείο ο Γερμανός διοικητής να μιλά με τον Αρχηγό του Τουρκικού Επιτελείου Ναυτικού για να …διαπραγματευθεί την αποβίβαση Έλληνα αξιωματικού σε ελληνικό νησί!!! Αποτέλεσμα; Οι Τούρκοι ήταν ανένδοτοι και το ΓΕΝ αναγκάστηκε να απονηώσει το ελικόπτερο της φρεγάτας ΣΑΛΑΜΙΣ για να παραλάβει τον αξιωματικό μας από την ναυαρχίδα της νατοϊκής δύναμης SNMG2 και να πάει στην κηδεία το πατέρα του.
Το δεύτερο επεισόδιο έγινε τις πρωινές ώρες της 5ης Απριλίου. Τουρκικό ελικόπτερ S-70 του ναυτικού εισήλθε εντός FIR ΑΘΗΝΩΝ, χωρίς να αιτηθεί άδεια από τις ελληνικές αρχές προκειμένου να παραλάβει ασθενή από την τουρκική κορβέτα BEYKOZ (F-503) η οποία συνοδεύει στο Αιγαίο το Υδρογραφικό-Ωκεανογραφικό πλοίο του τουρκικού ναυτικού ÇΕSME (A-599) το οποίο εκτελεί έρευνες σε περιοχή του Κεντρικού Αιγαίου (Νότια ΣΚΥΡΟΥ-Δυτικά Ψαρών-Βόρεια Άνδρου) σύμφωνα με την NAVTEX 226/16. Το ελικόπτερο εισήλθε στο FIR AΘΗΝΩΝ νοτίως της Χίου και παρέλαβε τον ασθενή από την κορβέτα η οποία έπλεε δυτικά του νησιού. Στη συνέχεια εξήλθε από το FIR ΑΘΗΝΩΝ από το ίδιο σημείο από το οποίο εισήλθε. Υπόψη ότι η τουρκική κορβέτα δεν διαθέτει ελικοδρόμιο, οπότε η παραλαβή ασθενούς, εάν έγινε, πραγματοποιήθηκε με αιώρηση του ελικοπτέρου και τράβηγμα του ειδικού καλαθιού-φορείου. Η παραπάνω πτήση έχει καταγραφεί ως παραβίαση ενώ πληροφορίες λένε ότι το ελικόπτερο δεν απάντησε σε καμία κλήση των ελληνικών σταθμών ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Πρόκειται για ιταμή πρόκληση όπως λένε κύκλοι του ΥΠΕΘΑ, που δείχνει πόσο η Άγκυρα περφρονεί κάθε έννοια νομιμότητας.
Ακόμη και με την παρουσία του ΝΑΤΟ. Το οποίο για να μην το “αθωώσουμε” τελικά κάνει όλα τα κέφια των Τούρκων, έστω κι αν προσπαθεί υποτίθεται… να τους μεταπείσει για όσα παράλογα ζητούν και τελικά επιβάλλουν. Δεν διαφεύγει το γεγονός ότι η νατοϊκή δύναμη αποφεύγει συστηματικά από την έναρξη της τυπικής της παρουσίας να πλεύσει στα Δωδεκάνησα. Έχει αποφύγει επίσης να ελιμενίσει σκάφος της σε νησί του Αιγαίου! Όλα τα πλοία εξυπηρετούνται από τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πειραιά και φυσικά τη Σούδα. Όλα αυτά έχουν προκαλέσει τις εισηγήσεις επιτελών για να ζητηθεί επί της ουσίας η αποχώρηση του ΝΑΤΟ από το Αιγαίο. Το οποίο βέβαια έτσι κι αλλιώς έχει αρχίσει να …αποχωρεί από μόνο του. H ναυτική Διοίκηση του ΝΑΤΟ (ΝΑΤΟ ΜΑRCOM) αποφάσισε το «σπάσιμο» στα δύο, της μόνιμης δύναμης SNMG-2 η οποία έχει διατεθεί υποτίθεται για την αντιμετώπιση των προσφυγικών –μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο. Ειδικότερα:
α. Απέσυρε από τη δύναμη του Αιγαίου την Καναδική Φρεγάτα HCMS FREDERICTON (337), η οποία βρίσκεται ήδη στον λιμένα της Βάρνας στη Μαύρη Θάλασσα.
β. Συγκρότησε την υποομάδα SNMG Task Unit 2 (SNMG TU. 02) της οποίας τέθηκε επικεφαλής το Καναδικό πλοίο (flag ship). Στην Task Unit 2 της SNMG εντάχθηκαν επίσης 1 ρουμανική Φρεγάτα (ROS REGINA MARIA F-222) και 1 βουλγαρική Κoρβέτα (BGS RESHITELNI-13) , ενώ πρόκειται να ενταχθούν και πλοία του τουρκικού ΠΝ. Σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις του ΝΑΤΟ, σε πρώτη φάση η SNMG TU. 02 θα διεξάγει ασκήσεις στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας σχετικά με την αντιμετώπιση απειλών από αέρος, ασκήσεις ανθυποβρυχιακού πολέμου και θα εξασκηθεί στην αντιμετώπιση επιθέσεων από μικρά σκάφη. Συνεπώς η δύναμη της SNMG-2 μειώθηκε από 7 σε 6 πλοία εκ των οποίων επιχειρεί τις περισσότερες ημέρες το 50%.
http://www.militaire.gr/
Σχόλιο "Ισχύς":
1) Η Λέσβος είναι αποστρατικοποιημένη νήσος ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ αλλά ανθρωπιστική (ΟΛΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ, ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ), οπότε οι Έλληνες που χειρίστηκαν το θέμα ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. Επιπλέον η αποστρατικοποίηση αφορά μόνον τις Ελληνικές Ε.Δ (αυτές δεν ήθελαν και δεν θέλουν οι Τούρκοι) όχι τις ΝΑΤΟΙΚΕΣ μέλος των οποίων είναι και οι τουρκικές. Εκτός κι αν για πρώτη φορά στην ιστορία η Λέσβος (και άλλες αποστρατικοποιημένες νήσοι) θεωρούνται επιπλέον ΑΠΟΚΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ...ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ.
2) Το ΝΑΤΟ... "να πλεύσει στα Δωδεκάνησα" δεν γίνεται. Ήταν απαράβατος Τουρκικός όρος της άθλιας συμφωνίας που οι κυβερνητικοί υπέγραψαν και οι στρατιωτικοί απεδέχθησαν Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Ο Τ Α ΤΑ.
3) Είχαμε "λυσάξει" να μην υλοποιηθεί αυτή η συμφωνία και θέλαμε η όποια συμμετοχή του ΝΑΤΟ να περιοριστεί στα 2Ν.Μ από τα παράλια της Τουρκίας. Γιατί ; Ήμασταν τρελοί και αντι-νατοικοι; Μήπως τα παίρναμε από τους Τούρκους; Τι; Την ευθύνη για ότι στραβό συμβαίνει την έχει ο εσμός των γελοίων που ο ανόητος "Λαός", επέλεξε να τον κυβερνήσουνγια άλλη μια φορά.
No comments :
Post a Comment