07/03/2016

“Casus beli” από τους απόφοιτους της ΣΣΑΣ κατά του Ποταμιού. (ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΚΤΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΟ)

Τα όσα ειπώθηκαν στο συνέδριο του κόμματος από στελέχη του τομέα Άμυνας έχουν προκαλέσει την οργή των ΣΣΑΣιτών .

Τι ειπώθηκε;


Τα μηνύματα στην ιστοσελίδα της ΣΣΑΣ είναι οργισμένα και οι προτάσεις για το πως πρέπει να αντιδράσουν έναντι όσων ακούστηκαν δίνουν και παίρνουν. Ενδεικτικά ένα απ΄ αυτά, γιατί τα υπόλοιπα δεν είμαστε βέβαιοι ότι πρέπει να πάρουν κι άλλη δημοσιότητα:



Κι έτσι προέκυψε η σκληρή απάντηση του προέδρου του Συλλόγου Αποφοίτων Γιάννη Αντωνιάδη. Το κείμενό του:

ΠΡΟΣ : ΤΟΜΕΑ ΑΜΥΝΑΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ «ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ»

Κοιν/ση:Γ.Τσιτσιλιάνος–Δ.Αρβανίτης-Μ.Ζάκας-Μ.Κανδηλάκης-Π.Μουζάς-Ν.Νικηφοράκης-Κ.Παπακωνσταντίνου-Α.Παίδαρος-Φ.Πλακογιάννης-Φ.Σαραντόπουλος-Χ.Λάμπρου-Ν.Μπούτας-Γ.Σάγος

ΘΕΜΑ : Ένταξη στο πρόγραμμα του τομέα άμυνας του κόμματος σας, η παύση λειτουργίας των Στρ. Σχολών ΣΣΑΣ & ΣΑΝ !!!!!

«Κρύπτειν αμαθίην κρέσσον, ή ες το μέσον φέρειν» (Ηράκλειτος)

1. Η Σ.Σ.Α.Σ. παρέχει εκπαίδευση στους μελλοντικούς Αξιωματικούς ειδικοτήτων εντός της Σχολής, αέναη, άρτια και εναρμονισμένη με την εκπαίδευση των λοιπών Παραγωγικών Σχολών (ΑΣΕΙ), ούτως ώστε να αποδοθούν με την ορκωμοσία τους, στελέχη ικανά να στελεχώσουν Μονάδες και Συγκροτήματα και να αφομοιωθούν άμεσα σε αυτά και τις απαιτήσεις τους.

2. Στις 10 πρώτες Πανεπιστημιακές Σχολές Ανώτατης Εκπαίδευσης με τις υψηλότερες βάσεις, κατά το πανεπιστημιακό έτος 2015-2016, η ΣΣΑΣ εμφανίζεται στην 1η,2η,3η,6η,7η,8η και 10η θεση, με μ.ο. εισαγωγής άνω των 19.000 μορίων!!!!

3. Για την πρότασή σας, περί κάλυψης αυτών των θέσεων από την …αγορά εργασίας:
α) Και πάλι οι πρώτοι των πρώτων (ήτοι οι Σασίτες) θα καλύψουν αυτές τις θέσεις, εφόσον το επιδιώξουν.
β) Η δημόσια διοίκηση θα καλύψει την δωρεάν επιστημονική τους εκπαίδευση (βιβλία, φοιτητικές λέσχες, μετακινήσεις με ΜΜΦ), καθόσον πάλι οι ίδιοι μαθητές, ως αριστούχοι, θα εισέλθουν σε οποιαδήποτε Σχολή της αρεσκείας τους, ενώ παράλληλα, οι Ε.Δ. θα κληθούν να πληρώσουν και το κόστος , έστω και αυτής της 9μηνης εκπαίδευσης που προβλέπεται για ...εξοικείωση & μετέπειτα ορκωμοσίας σε Αξκούς, !!!
γ) Με το να προσλαμβάνουμε ιατρούς «απ’ έξω» δλδ, έναν ιατρό στο 32ο τουλάχιστον έτος της ηλικίας του (που να έχει τελειώσει την ιατρική σχολή, να έχει λάβει & ειδικότητα, ίσως και να έχει εκπληρώσει τη στρατιωτική του υποχρέωση-θητεία & παράλληλα να έχει εξαντλήσει όλες τις επιλογές του για να ενταχθεί στο σύστημα δημόσιας υγείας ή να φύγει για το εξωτερικό) θα χρειαστεί να τον κρατήσουμε στις Ε.Δ, σύμφωνα με το νέο ασφαλιστικό & να ασκεί το λειτούργημά του, έως το……72ο έτος της ηλικίας του !!! (άντε και στα….100)

4. Με «πρόσληψη» επαγγελματιών Αξιωματικών αποδομούνται τα θεμέλια του ψυχισμού του Έλληνα Αξκού που παραδοσιακά χτίζονταν, πάνω στις αρχές που παραλάμβαναν οι νεότεροι από τους παλαιότερους εντός των Στρατιωτικών Σχολών/Ιδρυμάτων. Η λογική του επαγγελματία Αξιωματικού, ο οποίος φοράει τη στολή για βιοποριστικούς και μόνο λόγους καταργεί στην ουσία την παράδοση των προτύπων, η οποία ίσχυε παλαιόθεν, στις Ένοπλες Δυνάμεις. Με την έλλειψη της 4χρονης στρατιωτικής εκπαίδευσης του Αξιωματικού, «μηδενίζεται» η ιστορική συνέχεια που ήταν ριζωμένη στον ψυχισμό του Έλληνα Αξιωματικού.

5. Το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από το τυχόν κλείσιμο της ΣΣΑΣ δε θα είναι ουσιαστικό. Μιλάμε για …69 μαθητές, το κόστος των οποίων για την 4ετη φοίτησή τους κοστιζει 30.000 ευρω για τον καθένα (με στοιχεία από το ΥΠ.ΕΘ.Α.). Παρόλα αυτά, η οποιαδήποτε απόπειρα οικονομικοτεχνικής ανάλυσης, στο όνομα ενδεχομένως του εξορθολογισμού, επί της σχέσεωςκόστους-οφέλους,η οποία προκύπτει από τη λειτουργία της Σχολής, είναι εξ΄ορισμού ανεπαρκής αν δεν εξεταστεί πρώτα υπό το πρίσμα της ιδιαιτερότητας του θεσμού της άμυνας, αυτού καθ΄αυτού. Αυτό γιατί, ενώ είναι εφικτό, μέχρι ενός βαθμού, να κοστολογήσουμε τις δαπάνες που συνδέονται με τη λειτουργία της άμυνα μιας χώρας, είναι ανέφικτο παγκοσμίως να ποσοτικοποιήσουμε με ακρίβεια το πραγματικό όφελος που παράγεται από τη λειτουργία του θεσμού των Ε.Δ. και των παραγωγικών Σχολών τους.

6. Υπάρχουν φυσικά και άλλες Στρατιωτικές Σχολές, από τις οποίες έχουν αποφοιτήσει οι κύριοι συνάδελφοι της κοινοποίησης με 4-5πλασιο αριθμό μαθητών & κόστος λειτουργίας και που φυσικά ποτέ ως Σύνδεσμος δεν θα ζητήσουμε το κλείσιμό τους, απλά το αναφέρουμε ως αντεπιχείρημα στη δική τους επιχειρηματολογία, πως και σε άλλες χώρες οι Ε.Δ. τους, προσλαμβάνουν εκτός Στρ. Σχολών διάφορες ειδικότητες (π.χ. μηχανικούς, ιπταμένους κλπ)

7. Ο ψυχολογικός αντίκτυπος που θα έχει στα στελέχη, που ήδη μεγαλουργούν στον χώρο τους (θα προτρέπαμε τους συναδέλφους της κοινοποίησης να ενημερωθούν από την ιστοσελίδα μας ή τις αντίσΤοιχες που ασχολούνται με τα θέματα των Ε.Δ., για τα επιτελύγματα των στρατιωτικών μας ιατρών, οικονομολόγων, δικαστικών κλπ) και προέρχονται από τη ΣΣΑΣ, σε μια περίοδο που η απαξίωσή τους συνειδητοποιείται καθημερινά και που ο μέχρι πρότινος ισχνός μισθός τους αποσκελετώθηκε, θα είναι ΤΕΡΆΣΤΙΟΣ και ίσως προκαλέσει φαινόμενα εσωστρέφειας.

8. Θα οφείλατε να γνωρίζετε, πως στο παρελθόν (συγκεκριμένα το 1984) το Υπουργείο Εθν. Άμυνας, αποπειράθηκε και υλοποίησε για μια 10ετία, μια αντίστοιχη πρόταση για το “κλείσιμο” των τμηματων των Σωμάτων της ΣΣΑΣ. Τι επακολούθησε? Με το πέρας της 10ετίας και τα βιωματα-εντυπώσεις-συμπεράσματα-παραστάσεις-αποτελέσματα που απεκομίσθησαν/συγκεντρώθηκαν και αξιολογήθηκαν από τα 3 σώματα των Ε.Δ., οδηγήθηκαν ΑΠΑΝΤΕΣ στην λήψη της ορθότατης αποφάσεως επαναλειτουργίας των τμημάτων αυτών στη ΣΣΑΣ και την παράλληλη ένταξή τους στα αντίστοιχα μηχανογραφικά εντυπα των Πανελλαδικών εξετάσεων του Υπουργειου Παιδειας (βρίσκοντάς τα και παλι στην 1η θέση της προτίμησης αλλά και εισαγωγής όλων των σπουδαστών από τότε έως και σήμερα, μια ματιά στα στατιστικά ακόμα και σε σύγκριση με όλες τις άλλες Στρ. Σχολές, θα σας πείσει. Ισως και μια επίσκεψη στην ίδια τη Σχολή μας, για να διαπιστώσετε εκ του σύνεγγυς και πως λειτουργεί, αλλά και το υψηλότατο επίπεδο των μαθητών αυτης)

9. Η προσφορά των Στρατιωτικών Σχολών, δεν αποτιμάται σε μετρήσιμα οικονομικά μεγέθη. Η προσφορά τους είναι εθνική και γι’ αυτό πρέπει να τις αναβαθμίζουμε συνεχώς. Στη Στρατιωτική Σχολή σφυρηλατείται η πειθαρχία από την πρώτη στιγμή που εισέρχεται ένας νέος, και εμπεδώνεται κατά τη διάρκεια της τετραετούς, πενταετούς ή εξαετούς διαβίωσής του σ’ αυτή. Οι δύσκολες καθημερινές καταστάσεις συσπειρώνουν τους μαθητές. Άτομα ετερόκλητα, με διαφορετικό κοινωνικό, οικονομικό και ιδιοσυγκρασιακό υπόβαθρο συγκλίνουν αναγκαστικά για να μάθουν να συνεργάζονται αποτελεσματικά στο βαθμό που απαιτεί η στρατιωτική αποστολή. Μαθαίνουν να διοικούν και να διοικούνται. Και αυτό για να επιτευχθεί απαιτείται ο χρόνος της Σχολής. Δημιουργεί συνθήκες όπου αναπτύσσονται προσωπικές και κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των στελεχών που διατηρούνται ακόμα και όταν αυτά περάσουν στην εφεδρεία. Τα παραδείγματα αυτοθυσίας Αξιωματικών για χάρη συμπολεμιστών τους στα πεδία των μαχών που έχει καταγεγραμμένα η Ελληνική ιστορία, έχουν έρεισμα στον τρόπο σκέψης και στους δεσμούς που καλλιεργούνται μέσα στις Στρατιωτικές Σχολές.

10. Υπάρχουν και κάποια χαρακτηριστικά που συνδέονται άμεσα με την ίδια τη σύσταση καιτην οργάνωση της ΣΣΑΣ όπως είναι αυτά της αξιοπιστίας της διαφάνειας και της αξιοκρατίας, τα οποία «τελούν υπό εξαφάνιση» στη χώρα. Τα εν λόγω εγγενή χαρακτηριστικά της ΣΣΑΣ, εγγυώνται, από τη μιά μεριά η πάρα πολύ υψηλή επίδοση των εισακτέων μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις και από την άλλη ότι η εισαγωγή των μαθητών γίνεται με διαφανή αντικειμενικά εκπαιδευτικά κριτήρια χωρίς παρεμβάσεις. Αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής είναι, πέρα από την αξιοκρατία και την αξιοπιστία του θεσμού, το γεγονός ότι στις Ε.Δ, προωθούνται εν τέλει, στελέχη με αυτοπεποίθηση που διακρίνονται για τα φυσικά και τα πνευματικά προσόντα και διαθέτουν ικανότητες να παρακολουθούν τις σύγχρονες εξελίξεις και να ανταποκρίνονται με επιτυχία στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό στρατιωτικό περιβάλλον.

11. Σε μια εποχή λοιπόν που η ελληνική κοινωνία ταλανίζεται από την αμφιβολία για την αξιοπιστία των θεσμών και στην οποία το έλλειμα εμπιστοσύνης θεσμών-πολίτη είναι διάχυτο, υποχρέωση της πολιτείας είναι να εντοπίσει και να προβάλει θεσμούς και πρόσωπα που αντανακλούν ακριβώς την διαφάνεια, την αξιοκρατία και την αξιοπιστία. Ότι αξιόπιστο και αξιοκρατικό έμεινε σε αυτή τη χώρα θα πρέπει να αποτελέσει το παράδειγμα για τη σύσταση ή την εξυγίανση και των υπολοίπων θεσμών. Κάθε άλλη σκέψη εκφράζει το παλαιό και νοσηρό πελατειακό σύστημα της κατάρευσης. Το όφελος, από την υποστήριξη θεσμών με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως η Σχολή, είναι ανεκτίμητο στην προσπάθεια της αλλαγής των αντιλήψεων που έχει ανάγκη ο τόπος. Είναι υποχρέωση των πολιτικών δυνάμεων να αναδείξουν θεσμούς και αξίες που μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση και όχι να απεργάζονται σχέδια για την εγκατάλειψη τέτοιων θεσμών.

12. Το κλείσιμο της μοναδικής παραγωγικής σχολής της Θεσσαλονίκης και γενικά της Μακεδονίας, με λογικές και προτάσεις γκρεμίσματος και όχι δημιουργίας, θα προκαλέσει το μένος όλων των Μακεδόνων συμπολιτών ΜΑΣ .

13. Το έμψυχο υλικό είναι το βασικότερο συστατικό της άμυνας της πατρίδας μας, και οι Στρατιωτικές σχολές είναι τα λίκνα που γαλουχούν Έλληνες με υψηλό εθνικό φρόνημα, με ακμαιότατο ηθικό, με απαράμιλλο αίσθημα ευθύνης και αυτοθυσίας.

14. Τέλος, το βέβαιο είναι ότι οι απόφοιτοι της ΣΣΑΣ, προερχόμενοι από ένα σύστημα διαφάνειας και αξιοκρατίας και διαθέτοντας χάρη σε αυτό, υψηλά μαθησιακά πνευματικά και ηθικά προσόντα, θα πορεύονται στην κοινωνία πάντα με σιγουριά και αυτοπεποίθηση και οι δεξιότητες και ικανότητες που ανέπτυξαν, βασιζόμενοι αποκλειστικά στις δικές τους δυνάμεις και με την αρωγή του θεσμού, θα αποτελούν τεκμήριο της επιτυχίας της Σχολής.

ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ !!!!
Γιάννης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Συνδ. Αποφοίτων ΣΣΑΣ

ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ":  ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

1) ΔΗΛΑΔΗ 1 ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΕΤΟΙΜΟΥΣ;

2) Ε ΚΑΙ; ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΚΡΙΒΩΣ; ΤΑ 19000 ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ.

3)α) ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ. β)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ (ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ).γ) ΔΛΔ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ. ΑΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ... ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΛΟΙ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ.

4) ΔΛΔ ΟΙ ΤΩΡΙΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ; ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ; ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΛΩΝ ΤΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ "ΣΩΜΑΤΑ" ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.

5) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ "ΣΩΜΑΤΩΝ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΙΚΑΝΟΥΣ ΑΞ/ΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΓΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ, ΜΗΧ/ΝΙΚΟΙ, ΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ Κ.Λ.Π ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ; ΕΣΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΩΣ ΗΓΕΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΧΕΤΟ; ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΟΧΙ. Ε ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΞΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟ ΑΠΛΟ ΛΟΧΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.

6) ........

7) ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΥΦΗΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΙΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΑΝ. ΤΟ ΑΝ Ο Α,Β,Γ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΗΓΗΤΟΡΑ ΚΑΙ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ. (ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΚ ΠΙΚΡΗΣ ΠΕΙΡΑΣ).

8) ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΒΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, Κ.Λ.Π) ΛΟΓΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ Ε.Δ

9) ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΟΠΛΑ) ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΣΧΟΛΩΝ "ΣΩΜΑΤΩΝ" ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΔΩ.

10) ΠΟΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ; ΒΑΖΕΤΕ ή ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ "ΠΑΡΑΘΥΡΑ" ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ; ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ή ΔΕΝ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ "ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ" ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ; ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΓΟΝΟΙ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ "ΣΩΜΑΤΩΝ". ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΕΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ "ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ" ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ "ΣΤΡΑΤΑΡΧΗΣ". ΑΛΛΑ ΟΛΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ. ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ "ΔΙΑΚΡΙΣΗ" ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΑΣ; ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑΝ;

11) ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ. ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ π.χ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, ΜΑΧΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

12) ΔΛΔ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ. ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ.

13) ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ. ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΟΛΕΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΩΜΑΤΩΝ, ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ.

14) ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.

ΕΜΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΟΤΑΜΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΡΕΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΟΥΤΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ. ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΤΗΝ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙΣΑ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ,  ΠΩΣ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΩΝ "ΣΩΜΑΤΩΝ", ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΟΣΟ Ο ΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ" ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΔΗΘΕΝ "ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ" ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΜΑΧΗΣ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ, ΟΥΔΕΙΣ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΑΤΟΧΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΔΛΔ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ, Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ "ΑΡΧΗΓΟΣ", ΛΟΓΩ ΘΑΝΑΤΟΥ ή ΑΛΛΗΣ ΣΟΒΑΡΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ (ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ "ΟΠΛΩΝ") ΟΜΟΙΟΒΑΘΜΩΝ ΤΟΥ. ΠΑΡΑΝΟΙΑ.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ:  https://isxys.blogspot.com/2013/04/blog-post_1544.html

8 comments :

  1. Anonymous7/3/16 17:32

    Ακριβως οπως τα λεει το ιστολογιο ειναι. Δεν εχουν καμμια σχεση οι αποφοιτοι της ΣΣΑΣ με τους αποφοιτους της ΣΣΕ. Ο πολεμος ειναι ενα αντικειμενο που οι προθεσεις μονον δεν αρκουν.

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/3/16 17:44

    Αδικείτε κατάφωρα χιλιάδες Έλληνες Αξιωματικούς αποφοίτους της ΣΣΑΣ. Η τυπική ιεραρχία και των Ε.Δ της Ελλάδας, έχει στην κεφαλή της τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ουδεμία σχέση είχαν, στην μέχρι τώρα πορεία της σύγχρονης Ελλάδος, τα πρόσωπα που έτυχαν της τιμής αυτής, με τις Ε.Δ. Αυτό δεν σημαίνει πως επλήγει το αξιόμαχο αυτών. Όλοι οι Έλληνες Αξιωματικοί/Υπαξιωματικοί , έχουν πλήρη συνείδηση του έργου και της αποστολής του και δεν θα έπρεπε να τους διαχωρίζετε.

    ReplyDelete
  3. ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΧΥΣ. ΑΝΩΝΥΜΕ 7/3/16 17:44 ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ.

    ReplyDelete
  4. Anonymous7/3/16 18:23

    Η 40ΑΡΑ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ 12ΠΟΝΤΕΣ ΓΟΒΕΣ ΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΣΟΚΟΙΛΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΝ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΘΑ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο "ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΕΝΟΣ" ΛΟΧΑΧΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΙΣΧΥΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ...ΗΓΗΤΟΡΕΣ ΝΑ ΤΥΧΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΩΡΑ . ΑΙΝΤΕ ...

    ReplyDelete
  5. Anonymous11/3/16 20:14

    ''Πατσοκοιλιάς'' ξερόλες, δεν είναι μόνον ο στρατολόγος και ''12ποντες γόβες'' δεν φοράει μόνον η ''40άρα οικονομικός''.Η μαλακία είναι συχνό γνώρισμα γενικότερα στις ελλαδικές ΕΔ και όχι μόνον στα στελέχη τα προερχόμενα από την ΣΣΑΣ.
    Αρχικά η ΣΙΣ(Στρατιωτική Ιατρική Σχολή) ιδρύθηκε αμέσως μετά την γερμανική κατοχή και κατά την έναρξη του συμμοριτοπολέμου το 1946 έχοντας ως μαθητές τέκνα γονέων που είχαν δώσει εθνικούς αγώνες κατά την περίοδο αυτή, ως ευγνωμοσύνη,κατά κάποιο τρόπο, της Πολιτείας .Το 1970 η στρατιωτική κυβέρνηση επέκτεινε την προπαρασκευή στελεχών σωμάτων και σε άλλους επιστημονικούς τομείς(οικονομικό,στρατολογικό,δικαστικό) πλην του υγειονομικού.
    Ο ρόλος προφανώς της ΣΣΑΣ ήταν,αν θέλετε,τουλάχιστον συμβολικός,και όχι μόνο, στα πλαίσια ενεργειών,από πλευράς κυβερνήσεων, ''στρατικοποίησης''της κοινωνίας της εποχής εκείνης.
    Ας μην ξεχνάμε άλλωστε,αν μπορεί να μου επιτραπεί η σύγκριση, ότι και κατά την διάρκεια του εθνικοσοσιαλιστικού καθεστώτος στην Γερμανία υπήρχαν στα SS ή και στην Bέρμαχτ,πλην των μαχίμων και διάφορα βοηθητικά επιστημονικά σώματα(ιατροί,πολιτικοί μηχανικοί,νομικοί κλπ).

    ReplyDelete
  6. Έτσι είναι ανώνυμε που τα λες με μια διαφορά όμως. Ο πατσοκοιλιάς των Τ/Θ του Π/Β κ.λ.π μπορεί πάντα να αδυνατίσει και πάντα θα έχει την γνώση του πολεμικού αντικειμένου και του όπλου του. Ο πατσοκοιλιάς του ιατρικού, δικαστικού, οικονομικού, διοικητικού κ.λ.π όσο και να αδυνατίσει γνώση του πολεμικού αντικειμένου ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ. Έχει και θα έχει πάντα την γνώση του επιστημονικού του αντικειμένου, την οποία φυσικά και σεβόμαστε αλλά δεν κρίνουμε ως απαραίτητο να την αποκτά εντός των στρατιωτικών σχολών οι οποίες θα έπρεπε να παράγουν ΜΟΝΟΝ ειδικότητες άμεσα σχετικές με το αντικείμενο. Επιπλέον είναι ακατάλληλος (ασχέτως βαθμού) να ΗΓΕΙΤΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ και να δίνει διαταγές. Αυτό λέμε κι αυτό υποστηρίζουμε.

    Το "ξερόλες" που γράφεις είναι μάλλον περιττό. Ουδείς ισχυρίστηκε πως τα ξέρει όλα. Προβληματισμούς μας γράφουμε.

    ReplyDelete
  7. Εμάς πάντως δεν μας δυσαρεστεί η στρατικοποίηση της κοινωνίας, μας δυσαρεστεί η αποστρατικοποίηση των Ε.Δ και η διάχυτη ..."χαζοβιολίαση" που φαίνεται να αιωρείται και να επικάθεται ως νέφος αποβλάκωσης πάνω τους. Όταν ας πούμε προσελάμβαναν κατά το παρελθόν γυναίκες ως γεμίστριες πυροβόλων αρμάτων, όταν θεωρούν πως γυναίκα αξ/κος του υγιειονομικού μπορεί να δίνει διαταγές σε αλεξιπτωτιστές, όταν θεωρούν πως ο συνδικαλισμός είναι καλό πράγμα και πρέπει να υπάρχει, όταν θεωρούν πως οι πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές, όταν ουδείς αξιωματικός περνά τακτική ουσιαστική σωματική αξιολόγηση κι άλλα πολλά.

    ReplyDelete
  8. Anonymous12/3/16 10:37

    Το ''ξερόλες'' σαφώς και δεν απευθύνεται στο ISXYS αλλά στα κακοήθη σχόλια ανωνύμων τα οποία συνοδεύονται από ''χάχανα''.Αυτό ήδη έπρεπε να το είχα επισημάνει προς αποφυγή περεξηγήσεως.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ReplyDelete