12/03/2016

Κεντρικό Συντονιστικό Όργανο Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π.) ή αλλιώς... η επίσημη θεσμική μετατροπή των Ε.Δ σε υπηρέτριες των εισβολέων. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ; ...ΚΑΜΜΙΑ

Το Κεντρικό Συντονιστικό Όργανο Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π) υπάγεται απευθείας στον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) και λειτουργεί εντός των εγκαταστάσεων του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ). Αποστολή του ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π είναι η διεύθυνση και ο συντονισμός, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ασύλου και την Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής, των δράσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των θεμάτων, που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στη Χώρα, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών.

Ειδικότερα, είναι αρμόδιο για:
– Τον συντονισμό και την παροχή σχετικών διαταγών και κατευθύνσεων στα Τοπικά Συντονιστικά Κέντρα Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π), όσον αφορά στην εύρυθμη λειτουργία των Κέντρων Πρώτης Υποδοχής (ΚΕ.Π.Υ), των Κέντρων Υποδοχής και Ταυτοποίησης (Κ.Υ.Τ) και των Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά για τα ως άνω θέματα.
– Την άμεση ενημέρωση της Ιεραρχίας ΓΕΕΘΑ, σε περίπτωση διαφοροποίησης της τρέχουσας κατάστασης και για κάθε έκτακτο συμβάν, προκειμένου να λαμβάνονται ταχέως οι αναγκαίες αποφάσεις.
– Την εξέταση και κατ” αρμοδιότητα προώθηση αιτημάτων, που υποβάλλονται από τους εμπλεκόμενους φορείς και αφορούν στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών.

Του ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π. προΐσταται ανώτερος αξιωματικός βαθμού Συνταγματάρχη και αντιστοίχων των άλλων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων ως Συντονιστής, με δύο (2) Βοηθούς Συντονιστή ανώτερους αξιωματικούς βαθμού Αντισυνταγματάρχη και αντιστοίχων.

Στο ως άνω Όργανο λειτουργούν τα εξής Τμήματα, τα οποία στελεχώνονται όπως παρακάτω:
α. Τμήμα Νομικού Συμβούλου, με έναν (1) αξιωματικό του Σώματος Στρατολογικού – Στρατιωτικών Νομικών Συμβούλων (ΣΣΝΣ).
β. Τμήμα Μεταφορών, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το Στρατό Ξηράς (ΣΞ), θα ανήκει στο Σώμα Εφοδιασμού – Μεταφορών.
γ. Τμήμα Εφοδιασμού – Σίτισης, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το ΣΞ, θα ανήκει στο Σώμα Εφοδιασμού – Μεταφορών, ενώ οι αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) και της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) θα έχουν τις ειδικότητες του Οικονομικού και του Εφοδιαστή αντίστοιχα.
δ. Τμήμα Υποδομών – Διαμονής, με έναν (1) αξιωματικό, ο οποίος, εφόσον προέρχεται από το ΣΞ, θα ανήκει στο Όπλο του Μηχανικού, ενώ οι αξιωματικοί του ΠΝ και της ΠΑ θα έχουν τις ειδικότητες του Μηχανικού και του Μηχανικού Εγκαταστάσεων αντίστοιχα.
ε. Τμήμα Υγειονομικού, με έναν (1 ) αξιωματικό Υγειονομικού (Ιατρό).
στ. Τμήμα Συνδέσμων Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛΑΣ) και Λιμενικού Σώματος/Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ/ΕΛΑΚΤ), με δύο (2) αξιωματικούς, ανά ένα (1) προερχόμενο από την ΕΛΑΣ και το ΛΣ/ΕΛΑΚΤ.
ζ. Τμήμα Συνδέσμων Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) – Ύπατης Αρμοστείας Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) -Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ), το οποίο θα στελεχώνεται κατόπιν προτάσεων των αρμόδιων φορέων.
η. Τμήμα Συνδέσμου Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, που θα στελεχώνεται κατόπιν πρότασης του ως άνω Υπουργείου.
θ. Γραμματεία, με δύο (2) υπαξιωματικούς.
ι. Υπηρετεί επίσης και στέλεχος με ειδικότητα Τεχνικός Δικτύων Η/Υ, που δύναται να είναι εκ των υπηρετούντων στο Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων (ΕΘΚΕΠΙΧ) του ΓΕΕΘΑ.
Το ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π. συγκροτείται με απόφαση του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ.

Τοπικά Συντονιστικά Κέντρα Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.)
Με διαταγή του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ καθορίζεται το Γενικό Επιτελείο του Κλάδου των Ενόπλων Δυνάμεων, στο οποίο ανατίθεται η αρμοδιότητα εκδήλωσης των απαιτούμενων ενεργειών για τη συγκρότηση, λειτουργία και υπαγωγή Τοπικών Συντονιστικών Κέντρων Διαχείρισης Προσφυγικής Κρίσης (ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π.). Αποστολή των ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π. είναι η παρακολούθηση και ο συντονισμός των δράσεων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των θεμάτων, που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στις περιοχές όπου λειτουργούν, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών.

Ειδικότερα, τα ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π:
α. Διευθύνουν και συντονίζουν, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Ασύλου και την Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής, τις κατά τόπους λοιπές δημόσιες υπηρεσίες και αρχές, κοινωνικούς φορείς και ΜΚΟ, που επικουρούν τη λειτουργία των τοπικών ΚΕ.Π.Υ, Κ.Υ.Τ και Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών. Προς τούτο, τα στελέχη τους μπορούν να προβαίνουν σε κάθε αναγκαία ενέργεια, εντός του πλαισίου του νόμου και σύμφωνα με τις διαταγές της Ιεραρχίας.
β. Αναφέρουν ιεραρχικά, κατά τα προβλεπόμενα, ενημερώνοντας παράλληλα το ΚΕ.Σ.Ο.Δ.Π., επί θεμάτων που προκύπτουν από τις προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στις περιοχές όπου λειτουργούν.
Των ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π. προΐστανται ανώτεροι αξιωματικοί, οι οποίοι υπηρετούν στις Μονάδες–Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων, που εδρεύουν στις περιοχές, όπου λειτουργούν τα ως άνω Κέντρα, ως Επικεφαλής Συντονιστές, με Βοηθούς Συντονιστή αξιωματικούς της ΕΛΑΣ.

Τα ΤΟ.Σ.ΚΕ.Δ.Π στελεχώνονται από στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, που υπηρετεί στις ανωτέρω Μονάδες–Υπηρεσίες, καθώς και από προσωπικό της ΕΛΑΣ, του ΛΣ/ΕΛΑΚΤ, των Περιφερειακών Ενοτήτων και λοιπών δημόσιων αρχών, διαρθρώνονται δε σε Τμήματα, όπως παρακάτω:
α. Τμήμα Μεταφορών.
β. Τμήμα Εφοδιασμού–Σίτισης.
γ. Τμήμα Υποδομών–Διαμονής.
δ. Τμήμα Υγειονομικού.
ε. Τμήμα Συνδέσμων ΕΛΑΣ–ΛΣ/ΕΛΑΚΤ.
στ. Τμήμα Συνδέσμων Ε.Ε-Ύπατης Αρμοστείας ΟΗΕ.

Αρμοδιότητα σύναψης–εκτέλεσης συμβάσεων
Στο πλαίσιο της δυνατότητας που παρέχεται ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, με διαταγή του, καθορίζει τον Κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων, που θα έχει την αρμοδιότητα σύναψης των αναφερόμενων στη διάταξη αυτή συμβάσεων, ήτοι εκτέλεσης έργων, παροχής υπηρεσιών, προμήθειας αγαθών ή μισθώσεων, σχετικά με την ίδρυση, κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία των ΚΕ.Π.Υ, των Κ.Υ.Τ και των Ανοικτών Δομών Προσωρινής Υποδοχής και Φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών, αποκλειστικά σε ό,τι αφορά στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών.

Κάλυψη δαπανών
Στο πλαίσιο της συνδρομής του ΥΠΕΘΑ στη διαχείριση της προσφυγικής κρίσης και με την παραδοχή φιλοξενίας είκοσι χιλιάδων (20.000) ατόμων στα κέντρα -δομές αρμοδιότητας του, εκτιμάται ότι θα προκύψουν δαπάνες συνολικού ύψους, κατ” έτος, 73.988.692 ευρώ, οι οποίες αντιστοιχούν σε δαπάνες, που αφορούν στη λειτουργία των κέντρων – δομών αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ και ειδικότερα στη μεταφορά, διαμονή, σίτιση και υγειονομική περίθαλψη των προσφύγων και μεταναστών, όπως αυτές αναλύονται παρακάτω:
– Δαπάνες μεταφοράς εκτιμώμενου ύψους 4.950.000 ευρώ (ΚΑΕ 0829), με χρηματοδότηση τους από πιστώσεις είτε του Τακτικού Προϋπολογισμού ΥΠΕΘΑ είτε του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, καθ” υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του ως άνω Προϋπολογισμού.
– Δαπάνες διαμονής εκτιμώμενου ύψους 19.794.704 ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται εν γένει οι δαπάνες κατασκευής – διαμόρφωσης (δαπάνες κατασκευής έργων, επισκευής -συντήρησης εγκαταστάσεων, προμήθειας υλικών συντήρησης – επισκευής εγκαταστάσεων κ.α.) και λειτουργίας (καθαριότητα, ύδρευση, ηλεκτρική ενέργεια, προμήθεια εξοπλισμού κ.α.) των κέντρων – δομών αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις παραπάνω πιστώσεις, καθ” υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου.
– Δαπάνες σίτισης και τροφοδοσίας εκτιμώμενου ύψους 45.743.988 ευρώ στις οποίες περιλαμβάνονται οι δαπάνες σίτισης και τροφοδοσίας των φιλοξενουμένων στα κέντρα – δομές αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις ίδιες πιστώσεις, καθ” υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου.

Οικονομικών και Δημόσιας Τάξης (Β” 1022).
– Δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης εκτιμώμενου ύψους 3.500.000 ευρώ, στις οποίες περιλαμβάνονται οι δαπάνες υγειονομικής περίθαλψης (προμήθεια ιατρικού και φαρμακευτικού υλικού, καθώς και τυχόν αναγκαίου ιατρικού εξοπλισμού) των φιλοξενουμένων στα κέντρα – δομές αρμοδιότητας ΥΠΕΘΑ, με χρηματοδότηση τους από τις ίδιες ως άνω πιστώσεις, καθ” υπέρβαση των εγγεγραμμένων πιστώσεων του Προϋπολογισμού του Υπουργείου. Οι εμπλεκόμενοι φορείς χρηματοδότησης των παραπάνω δαπανών και ειδικότερα οι φορείς διαχείρισης ευρωπαϊκών κονδυλίων θα διερευνούν, κατά προτεραιότητα, τη δυνατότητα ένταξης και χρηματοδότησης τους από σχετικά χρηματοδοτικά εργαλεία της ΕΕ, παρέχοντας τις ανάλογες κατευθυντήριες οδηγίες ένταξης και επιλεξιμότητας των οικείων δαπανών.

Σχετικό: https://isxys.blogspot.com/2016/02/blog-post_2.html

9 comments :

  1. Anonymous13/3/16 23:29

    Βρήκα μια πολύ ωραία απάντηση για το ότι δήθεν θα ξεσηκωθεί ο λαός και τέτοια, που εξηγεί γιατί δεν υπάρχει ενα ενιαίο πράμα που λέγεται λαός και το βάζω εδώ. Συμφωνείτε?

    δυστυχως δεν ειναι τοσο απλοικα τα πραγματα και μεις δεν ειμαστε τοσο αισιοδοξοι.
    οι μαρξιστες αριστεροι κομουνιστες αναρχικοι δηλαδη συνηδειτοι μισελληνες προδοτες ειναι το εν τριτο του πλυθησμου εδω μεσα, η μεγαλη πλειοψηια της νεολαιας καιεχουν την απολυτη εξουσια στον ιδεολογικο πολιτικο και πνευματικο τομεα. ειναι οι αριστερη νομενκλατουρα που κυβερναει απο το 74 μεχρι σημερα ειτε μεσω πασοκ ειτε μεσω σφαλιαρονουδουλας ειτε μεσω τσυριζα σημερα
    το αλλο εν τριτο του πληθυσμου εχει ελληνικη εθνικη συνηδειση αλλα ειναι σκορπιο μεσα κυριως στη χαζονουδουλα στη χρυσαυγη λαος ανελ ή στο σπιτι του. αυτο πρεπει να το ενοποιησουμε να το κανουμε ενα εθνικολαικο κινημα
    το αλλο εν τριτο ειναι οι αδιαφοροι οι απολιτικοι όι ασχετοι οι βλακες πανηλιθιοι αστουληδες χριστιανουληδες και λοιποι σαχλαμαρες και φυτα. αυτοι μπορουν να γινουν παλι ελληνες με σκληρη προσπαθεια εκ μερους μας, οι αριστεροι δεν μπορουν να γινουν με τιποτα ελληνες και τσαμπα ο κοπος ορισμενων δικων μας πατριωτων που καθονται και συζητουν μαζι τους και τους εξηγουν με ολοκληρα κατεβατα....αρα πρεπει να τους εξαφανισουμε μαζι με τους λαθρο τους
    αυτη δυστυχως ειναι η μονη αληθεια και πανω σαυτη την πραγματικοτητα πρεπει να κανουμε τους υπολογισμους μας....

    ReplyDelete
  2. Μάλλον αισιόδοξο είναι το παραπάνω. Η δική μας εκτίμηση θεωρεί πως περίπου 300-350 χιλιάδες ΕΛΛΗΝΕΣ υπάρχουν αυτή την στιγμή στην χώρα, λαμβάνοντας υπόψιν και τον φυλετικό παράγοντα που δεν αναφέρεται παραπάνω. Επιπλέον "μεταφυσικώς", (δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε πραγματιστικά) θεωρούμε πως αυτές οι 300-350 χιλιάδες έχουν ήδη συνειδητοποιήσει τον εαυτό τους και έχουν καταλάβει τι συμβαίνει. Το αν θα κινητοποιηθούν και πότε, αυτό είναι άλλο θέμα.

    * Ο αποκαλούμενος "λαός" ΠΟΤΕ δεν ξεσηκώθηκε από μόνος του και ούτε ποτέ θα ξεσηκωθεί. ΛΑΟΣ=ΜΑΖΑ, κοπάδι και τα κοπάδια χρειάζονται "κριάρια". Τα έθνη ξεσηκώνονται από μόνα τους εφόσον έχουν συνείδηση της εθνικότητος τους κι αυτό μόνον όταν το μαχαίρι φτάσει στο κόκκαλο, δλδ κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Είτε λοιπόν κάποιος ΗΓΕΤΗΣ (όχι απαραίτητα ΕΛΛΗΝ και όχι απαραίτητα στην ΕΘΝΙΚΗ κατεύθυνση που εμείς επιθυμούμε) θα μπορέσει να ξεσηκώσει τον λαό και να ηγηθεί αυτού, (τρέχα γύρευε με ποιά κρυφή η φανερή ατζέντα, με τι προσωπικές ή άλλες επιδιώξειες), είτε αυτές οι 300-350 χιλιάδες ΕΛΛΗΝΕΣ απλά θα αποφασίσουν να επιβάλλουν την θέληση τους επί όλων (με ή χωρίς ΗΓΕΤΗ), δεδομένου πως όλοι αυτοί οι ΕΛΛΗΝΕΣ είναι εκ φύσεως ΗΓΕΤΕΣ. Πάλι όμως χρειάζεται ένα ελάχιστο σημείο συννενόησης μεταξύ αυτών, αν είναι να αποφύγουμε τα χειρότερα. Εδώ που φτάσαμε η ανταλλαγή επιχειρημάτων ως τρόπος πειθούς άλλων δεν έχει κανένα νόημα. Μόνον η ΕΠΙΒΟΛΗ της δικής μας άποψης με ορίζοντα πέραν της 25ετιας είναι η απαραίτητη και ικανή λύση για την αποτελμάτωση και ανάταξη της χώρας, την επιβίωση και την αναπαραγωγή των ΕΛΛΗΝΩΝ. Παρατεινόμενη η παρούσα κατάσταση, οδηγεί σε ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΠΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ *

    *(Η ΕΝΤΟΣ ΑΣΤΕΡΙΣΚΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΗΣ "ΙΣΧΥΣ" ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ.)

    Η επιτυχία μιας τέτοιας προσπάθειας έχει συγκεκριμένες σταθερές, "δικλείδες" που πρέπει να εξασφαλιστούν πριν δοκιμάσουμε καν. Δυστυχώς αυτές ακόμη δεν έχουν όχι "ασφαλιστεί", αλλά ούτε καν τοποθετηθεί. Κάποιες θα μπουν αυτόματα μόνες τους λόγω της δυσαρέσκειας των κατοίκων αυτής της χώρας αλλά αρκετές πρέπει να ετοιμαστούν από εμας. Είναι πεποίθηση μας πως ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/3/16 14:42

    Αγαπητή ΙΣΧΥΣ πού στηρίζεται το γεγονός πως φυλετικά οι Έλληνες είναι μόνον 300 - 350 χιλιάδες;Γνωρίζω πως από την πλευρά της εθνικής συνειδήσεως ισχύει σίγουρα.Αλλά και φυλετικά;Μ'αυτά που βλέπω όμως,μάλλον έχετε δίκαιο.

    ReplyDelete
  4. Θα πικράνω πολλούς με τα παρακάτω. Οι κάτοικοι του κράτους "Ελληνική Δημοκρατία" (πρίν την είσοδο των νεότερων εισβολέων απο πέρισυ τέτοια εποχή) ήταν περίπου 14.5 εκατ εκ των οποίων 9 "έλληνες".

    Γενικά ενώ ΕΛΛΗΝΕΣ υπάρχουν σε όλο το κράτος, πλέον κατά πλειοψηφία είναι μόνον στις ορεινές και ημι-ορεινές περιοχές του. Όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι είτε έχουν Ελληνική εθνική συνείδηση είτε όχι, δεν είναι.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ...
    1) ανθρωπολογικώς - ανθρωπομετρικώς ανήκουν σε άλλες φυλές
    2) μέσω του βίου τους και της γενικότερης στάσης ζωής τους, έχασαν την επαφή τους με την ΕΛΛΑΣ ως έννοια
    3) δεν έχουν 9* γενιές αποκλειστικά ΕΛΛΗΝΩΝ προγόνων
    4) δεν έχουν επαφή ούτε με την λεγόμενη ελληνική παιδεία (δεν αναφερόμαστε στην δημόσια εκπαίδευση, αυτή εχει πάρει διαζύγιο με την ελληνικότητα από το 1978), δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να μάθουν και να μορφωθούν ως ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Περιοχές που χαρακτηριστικά έχουν τρομερή έλλειψη ΕΛΛΗΝΩΝ είναι η ανατολική Κρήτη και τα πεδινά αλλά και τα παράλια όλης της νήσου, τα νησιά του Αιγαίου πελάγους, (σε φοβερό χάλι η Λέσβος, η Ρόδος και η Σάμος) η Θράκη, οι Ιόνιοι νήσοι, η δυτική και ανατολική Πελοπόννησος, η Στερεά Ελλάδα η Εύβοια και η ανατολική Μακεδονία. Εξαιρούνται όπως έγραψα παραπάνω οι ορεινές τοποθεσίες ακόμη και σε αυτές τις περιοχές.

    *Γερμανοί κυρίως γενετιστές του μεσοπολέμου είχαν καταλήξει πως αρκούν 7. Έκαναν ΛΑΘΟΣ. Χρειάζονται 9 (ή και περισσότερες αναλόγως και κυρίως έαν ο ανήρ πρόγονος ήταν αλλοεθνής, εκ του οποίου παρήχθησαν άρρενες απόγονοι. Αυτή την παράμετρο οι Γερμανοί δεν την είχαν αξιολογήσει όσο θα έπρεπε και αντιθέτως είχαν υπερσπουδαιολογήσει το μιτοχονδριακό DNA. Ξεχωριστά υπόψιν πρέπει να λαμβάνεται και η φυλή του προγόνου. Αλλιώς είναι δλδ αν ο πρόγονος ήταν μεν μη ΕΛΛΗΝ αλλά λευκός κι αλλιώς έαν ήταν σημίτης, μαύρος, μογγόλος, σίνης. Σημειώνω εδώ πως οι λεγόμενοι ασκεναζίμ Εβραίοι ανήκουν πλέον στην λευκή φυλή αν και η αρχική καταγωγή τους ήταν μογγολικής προέλευσης (Χάζαροι). Βοήθησαν σε αυτό οι ασθένειες τον μεσαίωνα που αποκάθαραν το ετερόκλητο μείγμα των.

    Γιατί 350000 ; Γιατί τόσοι πάνω-κάτω πληρούν στην ανάποδη αυτά που γράφω παραπάνω. Μακάρι να κάνουμε λάθος και να εκπλαγούμε όλοι ευχάριστα.

    Σχετικό: https://isxys.blogspot.com/p/blog-page_21.html

    ReplyDelete
  5. Anonymous14/3/16 20:10

    Δλδ οι πόντιοι,πολίτες,βλάχοι κλπ ανθρωπολογικώς - ανθρωπομετρικώς δεν είναι Έλληνες.Πάντα είχα αυτήν την απορία σε σχέση με τα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους...

    ReplyDelete
  6. Κάποιοι Πόντιοι, Βλάχοι, Κρήτες, Μακεδόνες, Θράκες, Ηπειρώτες Κ.Λ.Π δεν είναι ΕΛΛΗΝΕΣ, άσχετα από το τί νομίζουν. Όχι γενικά όλοι οι Πόντιοι ή όλοι οι Κρήτες κ.λ.π και οι άλλοι που αναφέρεις. Ειδικά οι Βλάχοι (κάποιοι εξ'αυτών) έχουν αρχαιότατο και Ελληνικότατο DNA χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχουν επιμειχθεί κι αυτοί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Για όλους τους κατοίκους της Ελλάδας ισχύει ο γενικός κανόνας-παρατήρηση... "όσο πιο ορεινά τόσο πιο πολλοί και πιο πολύ ΕΛΛΗΝΕΣ"

    ReplyDelete
  7. Anonymous14/3/16 23:25

    αγαπητε ισχυς θα συμφωνησω σε μερικα απολυτα μαζι σου
    οπως οτι ειμαστε λιγοτεροι απο 9 εκατομμυρια εδω μεσα συν 5-6 εκ. λαθροεποικοι.
    και οτι οι εχοντες εθνικη συνηδειση ειναι λιγοτεροι απο το εν τριτο του πληθυσμου.
    χωρις ηγετη και μερικες χιλιαδες ιδεολογικοπολιτικα καταρτησμενα στελεχη ομως δεν κανουμε τιποτα
    χρειαζομαστε επειγοντως εναν πουτιν η εναν ερτογαν
    θα προτιμουσα βεβαια εναν κεμαλ ο οποιος κατορθωσε και νικησε σε 14 μετωπα το 19-23 και εφτιαξε οχι μονο κρατος (devlet) αλλα και τουρκικο εθνος (millet) κατακρεουργωντας ανετα 5-6 εκατομμυρια χριστιανουλικα προβατα(ελληνες, αρμενηδες, συριους, αραβες χριστιανους και μετα τους συμαχους του κουρδους) και καθαρισε.... ο καθε τουρκος ηταν πολιτης-στρατιωτης και εβλεπες μεγαλους μικρους γριουλες παιδακια με τσεκουρια μαχαιρια πριονια τσαπες φτυαρια να κομματιαζουν τα χριστιανουλικα προβατα... μονο εμεις οι ορεσειβιοι ποντιοι κυριως δυτικου ποντου(μπαφρα, σαντα)αντισταθηκαμε μεχρις εσχατων....
    τα ιδια εκαναν και οι εαμοβουλγαροι κομουνιστες το 41-49 παλι εναντιον των ελληνικων προβατων....
    οπως λεει και ο κιτσικης θα πρεπει να κανουμε και μεις οι ελληνες τα ιδια σε λαθρο και αριστερους οταν ερθει η ωρα (αλλα μαλλον βλεπω να γινεται παλι το αντιθετο γιατι αυτοι ειναι πανετοιμοι και γεματοι ανθελληνικο και ταξικο μισος)τα υπολοιπα που πρεπει να γινουν δεν μπορω να τα γραψω δημοσιως....
    η εαμοβουλγαρικη αριστερα υπερεχει ημων ετη φωτος.... θα πρεπει προς το παρων να αφησουμε τις φυλετικες καθαροτητες και να παρουμε ακομα και γιουφτους, τουρκαλμπαν αραπηδες και ισλαμιστες για να πολεμησουμε εναντιον των μαρξιστων....
    και φυσικα εμεις οι εθνικιστες πρεπει να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ την θεληση μας επι των αστων οπως την εχουν επιβαλλει οι εαμοβουλγαροι απο το 74 μεχρι σημερα!

    ReplyDelete
  8. ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΔΩ: https://isxys.blogspot.com/2016/03/blog-post_55.html

    "Κατά 67% οι ελληνόφωνοι θέλουν να βοηθήσουν τους εισβολείς. Με το πρώτο "μπαμ" θα γίνουν 7%. Αυτό το 7% είναι οι πραγματικοί πεμπτοφαλαγγίτες. Το υπόλοιπο 60% θα μιξοκλαίει και θα τρέχει πανικόβλητο να σωθεί. Εσύ κάνε οτι θές με αυτούς, βοήθα τους ή μη, εγώ πάντως δεν έχω σκοπό να διακινδυνεύσω για να τους βοηθήσω. Αυτό που έχω όμως σκοπό να κάνω είναι να προσπαθήσω με όλες μου τις δυναμεις να εξοντώσω όσο πιο πολλούς πεμποφαλαγγίτες μπορώ. Η χώρα δεν έχει πλέον εθνική συνείδηση που είναι βασική για την επιβίωση της. Αυτή η χώρα που τώρα ονομάζεται "Ελληνική Δημοκρατία" έχει πεθάνει. Εαν επιβιώσουμε αρκετοί απο εμάς τους ΕΛΛΗΝΕΣ ίσως μπορέσουμε να δημιουργήσουμε πάλι την ΕΛΛΑΣ κι αν ο Θεός το θελήσει να την κάνουν οι απόγονοι μας πάλι τον ΦΑΡΟ του πλανήτη. "

    Συμφωνώ μαζί του και με εσένα. Όσο για την ΕΠΙΒΟΛΗ της δικής μας θέλησης-κοσμοθέασης-οπτκής των πραγμάτων, ο πρώτος που εγω άκουσα να το λέει ευθαρσώς και δημοσίως ήταν ο Επικεφαλής της "ΙΣΧΥΣ".

    Ταξικό μίσος: Όρος του περασμένου αιώνος ή μήπως νομίζεις πως τα αναρχοάπλυτα
    κομμουνιστοσυρφύματα ανήκουν στην εργατική τάξη. Το ίδιο το κκε είναι κανονική επιχείρηση. Κοινοί ανθέλληνες είναι και έχουν μίσος ΜΟΝΟΝ σε ότι είναι-αφορά Ελλάδα και Έλληνες. Μια χαρά συνεργάζονται με Τούρκους, Σλάβους, αμερικανούς ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ. Οι οικογένειες τους και οι ίδιοι μια χαρά τα κονομάνε με τις καπιταλιστικές δραστηριότητες τους και με τις παχυλές χορηγίες του ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ" ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ. Είναι καλύτερα οργανωμένοι και μιλούν πολλοί με πολλούς. Έχουν καλύτερα δίκτυα επικοινωνίας μεταξύ τους και με την κοινωνία απ'ότι εμείς. Έχουν όμως και την κρατική ανοχή αν όχι έμμεση βοήθεια και υποστήριξη. Η επιβολή της οπτικής τους επί των αστών ήταν και είναι μια αργή σταθερή και ύπουλη δραστηριότητα που ξεκίνησε την επαύριο της λήξης του συμμοριτοπολέμου, εκμεταλευόμενοι την θλίψη των αστών για τον δήθεν εμφύλιο.

    Ακριβώς αυτό αναγνωρίζουμε στην "ΙΣΧΥ" και λέμε οτι ΠΡΕΠΕΙ να διατηρήσουμε με κάθε τρόπο την εξουσία στην Ελλάδα για τουλάχιστον 25 έτη, ώστε να προλάβουμε να παράξουμε μερικές γενιές ΥΓΙΩΝ (πνευματικά, σωματικά, ψυχικά) ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    ReplyDelete
  9. Anonymous16/3/16 02:17

    ταξικο μισος το ονομαζουν οι ιδιοι
    ουσιαστικα ειναι μισος εναντιον καθε τι εθνικου και ελληνικου
    οπως οι γερμανοι αριστεροι μισουν καθε τι γερμανικο οι γαλοι καθε τι γαλικο κ.λ.π
    2.ειναι μυημενοι ολοι οι αναρχοκομουνιστες. δεν χρειαζεται να τους πει κανεις ινστρουχτορας τους τι θα κανουν θα γινει αυτοματα διοτι τους εχει πει χρονια πριν και εχει εσωτερικευθει, και φυσικα το σοβιετικο καθεστως της μεταπολιτευσης με τις δεξιες και αριστερες του παραλλαγες,τους χρειαζεται και τους ενισχυει και ως παρακρατος της εαμοβουλγαρικης αριστερας των εξαρχειων του ιντιμιντια του σορος, γιατι η παγκοσμιοποιηση πονταρει στον προλεταριακο διεθνισμο και ανθελληνισμο τους.αρα γνωριζουν πολυ καλα οτι εχουν γερες πλατες και εξω(νεα αμερικανικη αριστερα, πολιτισμικος μαρξισμος σχολη φρανκουρτης σικαγου κ.λ.π
    μετα τον μπολσεβικοπολεμο εμφανιστηκαν δειλα δειλα συμφωνω αλλα υπηρχαν ακομα αντιστασεις απο τον εθνικο χωρο. μετα το 74 και κυριως το 81 επικρατησαν ΑΠΟΛΥΤΑ σε ολους τους τομεις και οι δεξιοι κεντρωοι μεσαιοι ακραιοι και λοιποι δεν τολμουσαν να βγαλουν κιχ.
    και φυσικα οι καπιταλιστες πλουτοκρατες νταβαντζηδες ειναι ολοι εαμοβουλγαροι. μπομπολας γερμανος κοκαλης μηνας κυριακου και αλλοι ολοι ειναι της εαμοβουλγαρικης αριστερας. ο μονος δεξιος κεφαλαιουχος ειναι λεει ο εμφιετζογλου, ο οποιος φυσικα δεν ασκει καμια απολυτως ιδεολογικοπολιτικη επιρροη....δεν υπαρχει ουτε ενας ΜΗ αριστερος καλιτεχνης διανοουμενος πανεπιστημιακος δημοσιοκαφρος(εκτος του γελοιου γραφικου τραγκα)καποιος τελοσπαντων να μπορεσει να αντιπαρατεθει στην κοκκινη πανουκλα(μονο ο αδωνις τολμαει να πει οτι ειναι δεξιος ουτε καν ο βοριδης!.
    3.στον ορο πεμπτοφαλλαγιτες θα διαφωνησω
    τι παει να πει αυτο?
    αναρχοκομουνιστες ειναι και πρεπει να κατονομαζουμε παντα τον εχθρο ιδεολογικοποιωντας τα παντα, αλλιως δημιουργουμε συγχυση και μπερδευουμε τον κοσμο,γινομενοι δεξιουληδες που λενε οτι υπαρχουν καποιοι καπου καποτε κακοι προδοτες χωρις να τους κατονομαζουν ποτέ...
    οι αριστεροι θα παρασυρουν εκατομμυρια απολιτικους κεντρωους αριστεριζοντες μαζι τους και θα τους βαζουν να σφαζουν τους ελληνες εθνικιστες λεγοντας τους οτι προκειται περι φασιστων ναζιστων προδοτων οπως εκαναν και το 41-49
    ειναι ικανοτατοι στο να αντσιτρεφουν τελειως την πραγματικοτητα ειναι αδιστακτοι υποκριτες και δεν πρεπει να τους υποτιμαμε

    χρονια μεσα στην αριστερα τους ξερω πολυ καλα, γιαυτο και αγωνιω ευρισκομενος τωρα στον εθνικο χωρο για την ανεπαρκεια των δικων μας.
    τεσπα πρεπει να επικρατησουμε μερικα εκατομμυρια ελληνες με καθε μεσον και καθε τροπο εστω και σε μια ελλαδα κατω απο τον ολυμπο εστω και μονο στην πελοπονησο...και το λεω εγω που ειμαι απο θρακη....
    και οπως λεει και ο καθηγητης μιχαλοπουλος- ο οποιος δηλωνει δεξιος και ειναι αυτος που του εφαγε την θεση ο μπολσεβικος ιστορικος λιακος στο παντειο- ουτε το οικονομικο ουτε το δημογραφικο ουτε οι τουρκοι ουτε οι ισλαμιστες ουτε οι λαθρομεταναστες ουτε οι τουρκαλμπαν θα μας εξολοθρευσουν απο τον πλανητη. μονο οι αριστεροι θα μας εξαφανισουν για παντα συνεργαζομενοι με ολους αυτους....

    ReplyDelete