23/03/2016

Το άθλιο μήνυμα του υπουργού Παιδείας για την 25η Μαρτίου

Ο ανεκδιήγητος υπουργός Παιδείας μάλλον δεν γνωρίζει ότι η Ελλάδα ήταν σκλαβωμένη για 400 ολόκληρα χρόνια στους Τούρκους. Διαβάστε το σημερινό τρισάθλιο μήνυμά του προς τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την Επέτειο της Επανάστασης του 1821 και αν καταλάβετε ποιον πολεμήσαμε τότε, πείτε το και σε μας…

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ...

"Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες. Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας. Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες. Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.

Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών. Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού. Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου. Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.

Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση; Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα; Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει; Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της."

Τουτέστιν: Άρες μάρες κουκουνάρες, κουταμάρες και… αγγινάρες. Τα συριζά ξεβρακώθηκαν εντελώς στους Τούρκους! Συνάδελφοι, πετάξτε τo στο καλάθι των αχρήστων (μη πω κάπου αλλού) και πείτε την ιστορική αλήθεια στα Ελληνόπουλα! Δικαιολογήστε και τον υπουργό… ίσα ίσα το Λύκειο τελείωσε. Ούτε για Γενοκτονία γνωρίζει ούτε για τούρκικη σκλαβιά! Ο Καραϊσκάκης χρειάζεται να γυρίσει και... https://www.youtube.com/watch?v=KXnWS5jmO9A

http://pekp.gr/?p=63686

Προτεινόμενη Ομιλία για τη Γιορτή της 25ης Μαρτίου

2 comments :

  1. Anonymous23/3/16 22:21

    Οι μπολσεβίκοι είναι χειρότεροι και από τον σατανά...
    Γι' αυτό πολλές φορές πιστεύω ότι οι μακαρίτες Αντώνης Δάγκουλας και Βαγγέλης Μαγγανάς έπραξαν τα ελάχιστα εναντίον των κόκκινων ερπετών...

    ReplyDelete
  2. Anonymous25/3/16 10:44

    Εδώ είναι οι ''λεβεντιές'':
    http://6gym-chanion.chan.sch.gr/index.php/component/content/article/2-uncategorised/86-synavlia-gia-tous-prosfyges
    Τώρα που είναι κυβέρνηση οι μπολσεβίκοι, ποιος τους πιάνει τους ''εκπαιδευτικούς''!!! Πλύση εγκεφάλου εις την νιοστή δύναμη κάνουν στα παιδάκια την βρωμερή ανθελληνική τους ιδεολογία !!!...τι ''νεοελληνική γλώσσα'',τι ''ιστορία'' διδάσκουν,τι ''ανεκτικότητα προς την διαφορετικότητα'' της πουστιάς διδάσκουν !!!...το εγκεφαλικό δεν το αποφεύγεις !!!
    Βέβαια στο κούτβικο έργο τους τους βοηθάνε και τα ''εκπαιδευτικά'' εγχειρίδια τα οποία εξέδωσε η ''πατριωτική'' παράταξη της ΝΔ το 2006 !!!
    Εκεί παίζετε όλο το παιχνίδι της σιχαμερής,μαρξιστικής,κατά συνέπεια εθνοαποδομητικής,ιδεολογίας...ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ !!!...εκεί δουλεύουν ασταμάτητα οι μιαροί ανθέλληνες μαρξιστές...στα ελληνόπουλα...δημιουργώντας τον αυριανό ψηφοφόρο που θα διατηρήσει την μαρξιστική τους εξουσία-σκέψη-επικρατούσα ιδεολογία μέσα στο πλαίσιο της αστικής δημοκρατίας !!!...το έχουμε καταλάβει;
    OXI, δεν το έχουμε καταλάβει ακόμη και οι πραγματικοί Έλληνες !
    ΚΑΙ Ο ΓΚΙΑΟΥΡΗΣ ΓΟΝΕΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;
    Είναι θύμα της 42χρονης φτιασιδωμένης πόρνης η οποία τον έπεισε να αποδέχετε τον αφανισμό του ίδιου και τον απογόνων του δεχόμενος το παρά φύση ως κατά φύση!!!

    ReplyDelete