10/09/2015

I Who Have Nothing

5 comments :

  1. Anonymous10/9/15 20:51

    Αυτά είναι...

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/9/15 21:05

    ΚΕΦΙΑ ΑΠΟΨΕ...

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/9/15 21:13

    Λοιπόν, έχω εντυπωσιαστεί από την μεγάλη ποικιλία διαφορετικών ειδών μουσικής που ανεβάζετε. Ακόμη κι αυτά που είναι πολύ "σκληρά" ή πολύ "μαλακά" για τα γούστα μου είναι ιδιαίτερα. Το συγκεκριμένο δεν περίμενα ποτέ να το δώ εδώ και μου είναι πολύ αγαπημένο.
    Γενικά διαφέρει το ιστολόγιο αυτό απο τα άλλα του χώρου μας. Είναι σαν να έχετε τιθασεύσει, εκλογικεύσει και κατευθύνει δημιουργικά την ορμή του εθνικισμού με τρόπους που τον κάνουν βατό και κατανοητό σε όλους.
    Μεχρι τώρα δεν είχα σχολιάσει ποτέ ενώ είμαι καθημερινός αναγνώστης σας. Ουσιαστικά αυτό που θέλω να σας πω είναι ένα ευχαριστώ !

    ReplyDelete
  4. Anonymous10/9/15 21:33

    ΤΑ ΜΙΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΝ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕ. ΤΡΕΧΑ ΓΥΡΕΥΕ ...

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/9/15 21:45

    ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 10/9/15 21:13:

    ''Γενικά διαφέρει το ιστολόγιο αυτό απο τα άλλα του χώρου μας. Είναι σαν να έχετε τιθασεύσει, εκλογικεύσει και κατευθύνει δημιουργικά την ορμή του εθνικισμού με τρόπους που τον κάνουν βατό και κατανοητό σε όλους.''

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ! ΝΑΙ,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Ι ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΛΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ/Α ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟ.ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΟΥ ΤΟΥΣ ΣΒΑΣΤΙΚΕΣ,ΦΑΣΙΣΜΟ,ΝΑΖΙΣΜΟ ΚΛΠ ΚΛΠ.Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ!

    -ΔΗΜΗΤΡΑ-

    ReplyDelete