Το Αμερικανικό Ναυτικό πρόκειται να ξεκινήσει την εγκατάσταση ηλεκτρικού υβριδικού συστήματος (HED) μετάδοσης κίνησης στα καταδρομικά πλοία κλάσης Arleigh Burke. Στόχος είναι σε πρώτη φάση να εγκατασταθεί σε 34 σκάφη της έκδοσης Flight IIA, με σκοπό να μειωθεί το κόστος που προκύπτει από την κατανάλωση καυσίμων. Το HED συνδυάζει ηλεκτρικό κινητήρα στο κιβώτιο χαμηλών ταχυτήτων. Υπολογίζεται ότι με αυτό θα εξοικονομούνται μερικές χιλιάδες βαρέλια πετρελαίου σε κάθε κίνηση πλοίου. Οι κινητήρες των Arleigh Burke, οι LM-2500, θεωρούνται υψηλής απόδοσης στις υψηλές ταχύτητες. Ωστόσο, στις χαμηλές έχουν πολύ μεγάλη κατανάλωση καυσίμου. Το πρόγραμμα ύψους 50 εκατομμυρίων δολλαρίων έχει αναλάβει η L-3, η οποία είχε κερδίσει το σχετικό συμβόλαιο το 2012. Φέτος παρέδωσε τα δύο πρώτα συστήματα προ-παραγωγής προκειμένου να γίνουν οι σχετικές δοκιμές στο τέταρτο τρίμηνο του 2016. Αντίστοιχο σύστημα χρησιμοποιεί και το Βρετανικό Βασιλικό Ναυτικό στις φρεγάτες Type 23.
http://defense3.com/
http://defense3.com/
No comments :
Post a Comment