Το Ισραηλινό Ναυτικό σκοπεύει να αναβαθμίσει τον στόλο επιφανείας του εισάγοντας νέες, γερμανικής κατασκευής κορβέτες Sa’ar-6. Παράλληλα σκοπεύει να εκσυγχρονίσει τις υπάρχουσες κορβέτες Sa’ar-5 και Sa’ar 4.5. Τα υπάρχοντα πλοία θα εφοδιαστούν με νέα ραντάρ της Elta Systems, ενεργητικά και παθητικά ηλεκτρονικά αντίμετρα της Elbit Systems Elisra. Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού αναμένεται να ξεκινήσει το επόμενο έτος. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουν ενταχθεί σε υπηρεσία και οι τέσσερις κορβέτες Sa’ar-6. Η ναυπήγηση των πλοίων εντάσσεται στην συμφωνία, ύψους 430 εκ. ευρώ, που έχει συναφθεί μεταξύ Ισραήλ και Γερμανίας. Στόχος των Ισραηλινών είναι η φύλαξη των υποδομών ενέργειας εντός της ισραηλινής ΑΟΖ. Βάσει της συμφωνίας αυτής που υπεγράφη τον Μάιο, μετά από διαπραγματεύσεις πέντε ετών, η Γερμανία θα χρηματοδοτήσει τις ναυπηγήσεις με 115 εκ. ευρώ καλύπτοντας το κόστος των προωστικών, κυρίως, συστημάτων και μηχανολογικών εργασιών, μέσω της ThyssenKrupp Marine Systems. Το Ισραήλ θα αναλάβει τον εξοπλισμό των σκαφών. Οι εκτοπίσματος 1.800 τόνων κορβέτες βασίζονται σε αυτές της Κλάσης 130 της Blohm+Voss, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του Ισραηλινού Ναυτικού.
Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα των πλοίων, όπως και τα ραντάρ, θα είναι ισραηλινής κατασκευής. Οι οκτώ εκτοπίσματος 500 τόνων κορβέτες της κλάσης Nirit, Sa’ar-4.5 θα ξεκινήσουν να εκσυγχρονίζονται από το 2016. Το ίδιο θα συμβεί και στις τρεις κορβέτες Sa’ar-5s. Οι Sa’ar 4.5s θα εφοδιαστούν με το ραντάρ ELM-2258 ALPHA.Οι νέες κορβέτες Sa’ar-6 θα διαθέτουν το ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών επιτήρησης, ελέγχου και καθοδήγησης ELM-2248 Adir. Θα διαθέτουν επίσης το προηγμένο σύστημα επιφανείας-επιφανείας, επιφανείας-αέρος Barak-8, της Israel Aerospace Industries (IAI). Τα σκάφη Sa’ar-5 ένα διαθέτει ήδη το ραντάρ Adir και το σύστημα Barak-8. Τα άλλα δύο σκάφη είτε θα εφοδιαστούν αναλόγως, είτε το ραντάρ ALPHA. Παράλληλα όμως «τρέχουν» και άλλα προγράμματα εκσυγχρονισμού με στόχο την προστασία του στόλου από πυραυλικές απειλές. Το σημαντικότερο αφορά ένα σύστημα υπερύθρων, ένα σύστημα ελέγχου αντιμέτρων και την αναβάθμιση των συστημάτων επικοινωνιών. Ένα πρωτότυπο του νέου συστήματος υπερύθρων δοκιμάζεται ήδη από τον Ισραηλινό Στρατό, επιτρέποντάς του να αντιδρά άμεσα και με ακρίβεια σε εχθρικά πυρά.
http://www.defence-point.gr/news/?p=132354
Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα των πλοίων, όπως και τα ραντάρ, θα είναι ισραηλινής κατασκευής. Οι οκτώ εκτοπίσματος 500 τόνων κορβέτες της κλάσης Nirit, Sa’ar-4.5 θα ξεκινήσουν να εκσυγχρονίζονται από το 2016. Το ίδιο θα συμβεί και στις τρεις κορβέτες Sa’ar-5s. Οι Sa’ar 4.5s θα εφοδιαστούν με το ραντάρ ELM-2258 ALPHA.Οι νέες κορβέτες Sa’ar-6 θα διαθέτουν το ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών επιτήρησης, ελέγχου και καθοδήγησης ELM-2248 Adir. Θα διαθέτουν επίσης το προηγμένο σύστημα επιφανείας-επιφανείας, επιφανείας-αέρος Barak-8, της Israel Aerospace Industries (IAI). Τα σκάφη Sa’ar-5 ένα διαθέτει ήδη το ραντάρ Adir και το σύστημα Barak-8. Τα άλλα δύο σκάφη είτε θα εφοδιαστούν αναλόγως, είτε το ραντάρ ALPHA. Παράλληλα όμως «τρέχουν» και άλλα προγράμματα εκσυγχρονισμού με στόχο την προστασία του στόλου από πυραυλικές απειλές. Το σημαντικότερο αφορά ένα σύστημα υπερύθρων, ένα σύστημα ελέγχου αντιμέτρων και την αναβάθμιση των συστημάτων επικοινωνιών. Ένα πρωτότυπο του νέου συστήματος υπερύθρων δοκιμάζεται ήδη από τον Ισραηλινό Στρατό, επιτρέποντάς του να αντιδρά άμεσα και με ακρίβεια σε εχθρικά πυρά.
http://www.defence-point.gr/news/?p=132354
No comments :
Post a Comment