Το μαχητικό αεροσκάφος Eurofighter της Γερμανικής Πολεμικής Αεροπορία, ανησυχεί το Υπουργείο Άμυνας στο Βερολίνο.
Με βάση υπολογισμούς του SPIEGEL Online το πρόγραμμα πιθανότατα θα είναι πολύ πιο ακριβό από αυτά που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του SPIEGEL το Υπουργείο Άμυνας στο Βερολίνο παλεύει με τεράστια οικονομικά και ποιοτικά προβλήματα του Eurofighter. Έτσι, έως το τέλος του 2013 θα έχουν δαπανηθεί €14,5 δισεκατομμύρια για το πρόγραμμα, και ενώ έχουν εγκριθεί € 14,7 δισεκατομμύρια για την προμήθεια 180 αεροσκαφών, η Γερμανική Πολεμική Αεροπορία θα παραλάβει μόνο 108 αεροσκάφη έως το τέλος του έτους. Η Γερμανική Πολεμική Αεροπορία ήδη υπολογίσει με πληρωμές ύψους €16,8 δισεκατομμυρίων μέχρι το 2018, ενώ ακόμη και αυτό το ποσό αναμένεται να αυξηθεί κατά ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Προφανώς, το θέμα διατηρήθηκε έως σήμερα σε χαμηλούς τόνους, λόγω της προεκλογικής εκστρατείας στην Γερμανία. Επίσης, οι ελλείψεις στο τομέα της ποιότητας είναι προφανώς πολύ πιο σοβαρές σε σχέση με αυτά που ήταν γνωστά μέχρι τώρα. Αυτά είναι τα συμπεράσματα, με βάση στρατιωτικά έγγραφα εσωτερικής χρήσης που επικαλείται το SPIEGEL.
Η κακοδιαχείριση προχώρησε σε τέτοιο σημείο, ώστε οι Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις άφησαν την άδεια των δραστηριοτήτων για το Eurofighter του εργοστασίου Μάνχινγκ της εταιρίας EADS, Manching στην Άνω Βαυαρία, να εξαντληθεί στις 30 Σεπτεμβρίου του 2008. Σε επιστολή του τον Μάρτιο του 2009 προς την υπηρεσία προμηθειών των Γερμανικών Ενόπλων Δυνάμεων στο Κόππλεντς, ο επικεφαλής της EADS Deutschland Military Air Systems, Μπέρνχαρντ Γκέρβερτ, αναφέρει «σημαντικά σφάλματα και ελλείψεις στο σύστημα διαχείρισης της ποιότητας». Σύμφωνα με τα έγγραφα εσωτερικής χρήσης, συνολικά «35 ελαττώματα στη διαδικασία παραγωγής κατά τη διάρκεια του τελικού ελέγχου, προσδιορίζονται και τεκμηριώνονται». Σύμφωνα με τα έγγραφα, το εργοστάσιο στο Μάνχινγκ έλαβε την άδεια των δραστηριοτήτων για το Eurofighter πίσω μόλις τον Απρίλιο του 2011, κάτι το οποίο η EADS και Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις αρνούνται. Εάν αυτό ισχύει, πρόκειται για μια διαδικασία στα άκρα της νομιμότητας.
Το SPIEGEL αναφέρει ένα παρολίγο ατύχημα στις 31 Μαρτίου 2006 όπως ένα από τα ιπτάμενα κιβώτια πορσελάνης της Λούφτβαφε προσγειώθηκε με ένα σπασμένο ριναίο τροχό, επειδή ένα μπουλόνι δεν είχε εγκατασταθεί σωστά. Σε ένα υπόμνημα με ημερομηνία 27 Απριλίου 2006, η EADS αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι επρόκειτο για λάθος στην διαδικασία συναρμολόησης, και ότι αυτό προήρθε από απροσεξία. Το 2007, ένα Eurofighter (οι Γερμανοί το αναφέρουν πολλές φορές και ως «Jäger 90» - δώστε προσοχή στο «90») σε έναν ελιγμό στο αεροδρόμιο Νόιμπουργκ, εξαιτίας ενός σφάλματος στο λογισμικό, βρέθηκε σε μια ακραία κατάσταση. Ο πιλότος ήταν σε θέση να κερδίσει την τελευταία στιγμή τον έλεγχο του αεροσκάφους του, που παρολίγο να συντριβεί πάνω στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου! Η EADS αρνείται ότι είχαν εντοπιστεί ελαττώματα στην ποιότητα των προϊόντων της.
http://www.fox2magazine.net/
Η κακοδιαχείριση προχώρησε σε τέτοιο σημείο, ώστε οι Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις άφησαν την άδεια των δραστηριοτήτων για το Eurofighter του εργοστασίου Μάνχινγκ της εταιρίας EADS, Manching στην Άνω Βαυαρία, να εξαντληθεί στις 30 Σεπτεμβρίου του 2008. Σε επιστολή του τον Μάρτιο του 2009 προς την υπηρεσία προμηθειών των Γερμανικών Ενόπλων Δυνάμεων στο Κόππλεντς, ο επικεφαλής της EADS Deutschland Military Air Systems, Μπέρνχαρντ Γκέρβερτ, αναφέρει «σημαντικά σφάλματα και ελλείψεις στο σύστημα διαχείρισης της ποιότητας». Σύμφωνα με τα έγγραφα εσωτερικής χρήσης, συνολικά «35 ελαττώματα στη διαδικασία παραγωγής κατά τη διάρκεια του τελικού ελέγχου, προσδιορίζονται και τεκμηριώνονται». Σύμφωνα με τα έγγραφα, το εργοστάσιο στο Μάνχινγκ έλαβε την άδεια των δραστηριοτήτων για το Eurofighter πίσω μόλις τον Απρίλιο του 2011, κάτι το οποίο η EADS και Γερμανικές Ένοπλες Δυνάμεις αρνούνται. Εάν αυτό ισχύει, πρόκειται για μια διαδικασία στα άκρα της νομιμότητας.
Το SPIEGEL αναφέρει ένα παρολίγο ατύχημα στις 31 Μαρτίου 2006 όπως ένα από τα ιπτάμενα κιβώτια πορσελάνης της Λούφτβαφε προσγειώθηκε με ένα σπασμένο ριναίο τροχό, επειδή ένα μπουλόνι δεν είχε εγκατασταθεί σωστά. Σε ένα υπόμνημα με ημερομηνία 27 Απριλίου 2006, η EADS αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι επρόκειτο για λάθος στην διαδικασία συναρμολόησης, και ότι αυτό προήρθε από απροσεξία. Το 2007, ένα Eurofighter (οι Γερμανοί το αναφέρουν πολλές φορές και ως «Jäger 90» - δώστε προσοχή στο «90») σε έναν ελιγμό στο αεροδρόμιο Νόιμπουργκ, εξαιτίας ενός σφάλματος στο λογισμικό, βρέθηκε σε μια ακραία κατάσταση. Ο πιλότος ήταν σε θέση να κερδίσει την τελευταία στιγμή τον έλεγχο του αεροσκάφους του, που παρολίγο να συντριβεί πάνω στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου! Η EADS αρνείται ότι είχαν εντοπιστεί ελαττώματα στην ποιότητα των προϊόντων της.
http://www.fox2magazine.net/
No comments :
Post a Comment