12/04/2013

Επένδυση 71 εκατ. ευρώ για την επέκταση του αεροδρομίου των Χανίων ενέκρινε η ΕΕ. ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ 115 Π.Μ;;;

Επένδυση ύψους 71 εκατομμυρίων ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) για την επέκταση του αεροδρομίου των Χανίων, ανακοίνωσε ότι ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το αεροδρόμιο Χανίων αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Αεροδρομίων για τη βελτίωση της προσπελασιμότητας σε όλη την Ευρώπη, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη. Συγκεκριμένα το σχέδιο προβλέπει τετραώροφο κτίριο τερματικού σταθμού, την κατασκευή ενός εξαώροφου πύργου ελέγχου και έναν διώροφο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, καθώς και μια νέα μονάδα διαχείρισης αποβλήτων. Το έργο επέκτασης και εκσυγχρονισμού θα βοηθήσει στην εναρμόνιση του αεροδρομίου με τα πρότυπα διεθνών οργανισμών, όπως της Διεθνούς Οργάνωσης Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) και της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (ΙATA). «Η μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στο αεροδρόμιο των Χανίων, σε πλήρη συμμόρφωση με τα διεθνή πρότυπα, όχι μόνο θα βελτιώσει την πρόσβαση στην Κρήτη, αλλά θα είναι και ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ανάπτυξης στο νησί, διότι θα προσελκύσει περισσότερους τουρίστες και επενδυτές», δήλωσε ο Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Γιοχάνες Χαν. Το έργο θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, ενώ 17 θέσεις εργασίας θα διατηρηθούν και μετά την ολοκλήρωση του, η οποία αναμένεται εντός του 2015. Η επένδυση γίνεται μέσω ενός προγράμματος που ονομάζεται "Ενίσχυση της προσπελασιμότητας" στο πλαίσιο του άξονα προτεραιότητας "Αεροπορικές μεταφορές – Αεροδρόμια περιφερειών αμιγούς στόχου σύγκλισης". Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του ΕΤΠΑ, θα συμβάλει με 71 εκατ. ευρω σε μια συνολική επένδυση ύψους 120 εκατ. ευρώ.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΧΑΝΙΩΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;; ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ;;; ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΧΑΝΙΩΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΓΕΙΤΝΙΑΖΕΙ (ΦΥΣΙΚΑ) ΜΕ ΤΗΝ 115ΠΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΑΥΤΗΣ. Ο ΝΕΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ...ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ;;; ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ;;;; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ;;;

ΡΩΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΘΕΩΣ: Η ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ ΜΑΧΗΣ;;;

No comments :

Post a Comment