Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας προωθεί αλλαγές στις Ανώτατες Στρατιωτικές Σχολές τόσο στο τρόπο διοίκησής τους όσο και στον τρόπο εισαγωγής των σπουδαστών, εξετάζοντας ακόμη την εξαίρεση των σχολών από το θεσμό των Πανελλαδικές εξετάσεων. Για το μεν πρώτο σκέλος, ορθώς εξετάζεται ο περιορισμός της συμμετοχής των καθηγητών στη διοίκηση των Στρατιωτικών Σχολών και η αλλαγή του τρόπου επιλογής του διδακτικού προσωπικού, η επιστημονική επάρκεια του οποίου είναι σε γενικές γραμμές υποδεέστερη σε σχέση με τα μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ της χώρας. Το δεύτερο σκέλος και ειδικά το ενδεχόμενο αποσύνδεσης των Στρατιωτικών Σχολών από τις Πανελλαδικές εξετάσεις προκαλεί ήδη σφοδρές αντιδράσεις καθώς είναι διάχυτη η εντύπωση ότι πολύ σύντομα θα εμφανιστούν φαινόμενα αναξιοκρατίας και παρεμβάσεων στην επιλογή των υποψηφίων για εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές. Ενισχυτική της παραπάνω άποψης είναι άλλωστε η φημολογία που συνοδεύει εδώ και χρόνια τη διαδικασία επιλογής στη Διπλωματική Ακαδημία του υπουργείου Εξωτερικών…
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής του τρόπου εισαγωγής των υποψηφίων στις Στρατιωτικές Σχολές; Τα δεδομένα έχουν ως εξής:
- η μείωση του αριθμού των εισακτέων στις Στρατιωτικές Σχολές καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη για εξεύρεση των καταλληλότερων υποψηφίων που θα στελεχώσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις.
- ο θεσμός των Πανελλαδικών εξετάσεων εξασφαλίζει αδιάβλητες διαδικασίες επιλογής.
- ο θεσμός των Πανελλαδικών εξετάσεων δεν αποτελεί τη βέλτιστη διαδικασία επιλογής για τις Ένοπλες Δυνάμεις, ειδικά σε περίοδο οικονομικής κρίσης και υψηλής ανεργίας που η εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές εξασφαλίζει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.
- η Ελληνική κοινωνία είναι ανέτοιμη να αποδεχθεί οποιοδήποτε σύστημα επιλογής που δεν είναι μηχανιστικό.
Με βάση τα παραπάνω, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας οφείλει να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες για την βελτίωση του υφιστάμενου συστήματος επιλογής υποψηφίων:
1. στην καθιέρωση 6ου επιστημονικού πεδίου στο μηχανογραφικό δελτίο του υπουργείο Παιδείας που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά τις Στρατιωτικές Σχολές.
2. στην αυστηροποίηση των ορίων για τις αθλητικές δοκιμασίες. Ενδεικτικά το όριο για τρέξιμο 1000 μέτρων είναι 4΄ και 20″ για ΣΣΕ/ΟΠΛΑ, ΣΝΔ, ΣΙ/ΙΠΤ, ΣΜΥ/ΟΠΛΑ και 4′ και 30” για ΣΩΜΑΤΑ, ΣΣΑΣ, ΣΤΥΑ, ΣΜΥΝ κλπ όταν στους διαγωνισμούς προσλήψεων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας το συγκεκριμένο όριο είναι στα 4΄ για άνδρες και γυναίκες! Η Πυροσβεστική Υπηρεσία θέτει ως προϋπόθεση την ικανότητα εκτέλεσης 5 έλξεων σε μονόζυγο, οι Στρατιωτικές Σχολές όχι!
3. στην καθιέρωση ειδικού τεστ δεξιοτήτων και συνέντευξης για όλους τους επιτυχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές κατά το μήνα Σεπτέμβριο, πριν την εισαγωγή τους δηλαδή σε αυτές. Με αυτό τον τρόπο θα “κόβονται” οι διάφοροι προβληματικοί που ναι μεν έχουν υψηλό επίπεδο γνώσεων, όχι όμως και τις αναγκαίες ηγετικές και άλλες ικανότητες που απαιτούνται για τη σταδιοδρομία στις ΕΔ. Επιπλέον, σε αυτή τη φάση θα “κόβονται” οι διάφοροι “ελληνοποιημένοι” που θα επιχειρήσουν να ενταχθούν στις ΕΔ.
4. στην υποχρέωση εξέτασης σε μία ξένη γλώσσα (Αγγλικά) για όσους επιλέξουν τις Στρατιωτικές Σχολές, όπως αντίστοιχα απαιτείται ως Ειδικό Μάθημα για εισαγωγή σε συγκεριμένα τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ ώστε να διασφαλιστεί η γλωσσομάθεια των υποψηφίων.
5. στην εντατικοποίηση της στρατιωτικής εκπαίδευσης και των μεθόδων πειθαρχίας εντός των Σχολών καθώς και στη δυνατότητα των Σχολών να αποβάλλουν με συνοπτικές διαδικασίες οποιονδήποτε εκπαιδευόμενο κριθεί ακατάλληλος κατά το πρώτο έτος.
http://strategyreports.wordpress.com/2012/12/18/
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ "ΙΣΧΥΣ": ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ/ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΙΣ ΠΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΧΩΡΙΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
- ΜΗ "ΜΑΧΙΜΕΣ" ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ (ΣΩΜΑΤΑ) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΟΙΚΟΝ/ΓΟΥΣ, ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ κ.λ.π ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΤΟΙΜΟΥΣ, ΚΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. (ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ). ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΝΣΤΟΛΟ. ΕΝΟΡΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
- Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠ/ΑΞ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 16ου ΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ.
- ΕΝΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ (ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ) ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής του τρόπου εισαγωγής των υποψηφίων στις Στρατιωτικές Σχολές; Τα δεδομένα έχουν ως εξής:
- η μείωση του αριθμού των εισακτέων στις Στρατιωτικές Σχολές καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη για εξεύρεση των καταλληλότερων υποψηφίων που θα στελεχώσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις.
- ο θεσμός των Πανελλαδικών εξετάσεων εξασφαλίζει αδιάβλητες διαδικασίες επιλογής.
- ο θεσμός των Πανελλαδικών εξετάσεων δεν αποτελεί τη βέλτιστη διαδικασία επιλογής για τις Ένοπλες Δυνάμεις, ειδικά σε περίοδο οικονομικής κρίσης και υψηλής ανεργίας που η εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές εξασφαλίζει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.
- η Ελληνική κοινωνία είναι ανέτοιμη να αποδεχθεί οποιοδήποτε σύστημα επιλογής που δεν είναι μηχανιστικό.
Με βάση τα παραπάνω, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας οφείλει να προβεί σε συγκεκριμένες ενέργειες για την βελτίωση του υφιστάμενου συστήματος επιλογής υποψηφίων:
1. στην καθιέρωση 6ου επιστημονικού πεδίου στο μηχανογραφικό δελτίο του υπουργείο Παιδείας που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά τις Στρατιωτικές Σχολές.
2. στην αυστηροποίηση των ορίων για τις αθλητικές δοκιμασίες. Ενδεικτικά το όριο για τρέξιμο 1000 μέτρων είναι 4΄ και 20″ για ΣΣΕ/ΟΠΛΑ, ΣΝΔ, ΣΙ/ΙΠΤ, ΣΜΥ/ΟΠΛΑ και 4′ και 30” για ΣΩΜΑΤΑ, ΣΣΑΣ, ΣΤΥΑ, ΣΜΥΝ κλπ όταν στους διαγωνισμούς προσλήψεων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας το συγκεκριμένο όριο είναι στα 4΄ για άνδρες και γυναίκες! Η Πυροσβεστική Υπηρεσία θέτει ως προϋπόθεση την ικανότητα εκτέλεσης 5 έλξεων σε μονόζυγο, οι Στρατιωτικές Σχολές όχι!
3. στην καθιέρωση ειδικού τεστ δεξιοτήτων και συνέντευξης για όλους τους επιτυχόντες στις Στρατιωτικές Σχολές κατά το μήνα Σεπτέμβριο, πριν την εισαγωγή τους δηλαδή σε αυτές. Με αυτό τον τρόπο θα “κόβονται” οι διάφοροι προβληματικοί που ναι μεν έχουν υψηλό επίπεδο γνώσεων, όχι όμως και τις αναγκαίες ηγετικές και άλλες ικανότητες που απαιτούνται για τη σταδιοδρομία στις ΕΔ. Επιπλέον, σε αυτή τη φάση θα “κόβονται” οι διάφοροι “ελληνοποιημένοι” που θα επιχειρήσουν να ενταχθούν στις ΕΔ.
4. στην υποχρέωση εξέτασης σε μία ξένη γλώσσα (Αγγλικά) για όσους επιλέξουν τις Στρατιωτικές Σχολές, όπως αντίστοιχα απαιτείται ως Ειδικό Μάθημα για εισαγωγή σε συγκεριμένα τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ ώστε να διασφαλιστεί η γλωσσομάθεια των υποψηφίων.
5. στην εντατικοποίηση της στρατιωτικής εκπαίδευσης και των μεθόδων πειθαρχίας εντός των Σχολών καθώς και στη δυνατότητα των Σχολών να αποβάλλουν με συνοπτικές διαδικασίες οποιονδήποτε εκπαιδευόμενο κριθεί ακατάλληλος κατά το πρώτο έτος.
http://strategyreports.wordpress.com/2012/12/18/
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ "ΙΣΧΥΣ": ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ/ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΙΣ ΠΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΡΡΕΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΧΩΡΙΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ, ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
- ΜΗ "ΜΑΧΙΜΕΣ" ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ (ΣΩΜΑΤΑ) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΟΙΚΟΝ/ΓΟΥΣ, ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ κ.λ.π ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΤΟΙΜΟΥΣ, ΚΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. (ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΜΕΣΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ). ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΝΣΤΟΛΟ. ΕΝΟΡΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ή ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
- Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΛΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠ/ΑΞ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΩΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 16ου ΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥΣ.
- ΕΝΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ (ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ) ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.
No comments :
Post a Comment