ΕΛΒΕΤΙΑ: Μαθητής δημοτικού δέχεται εκφοβισμό από τους μουσουλμάνους συμμαθητές του επειδή δεν ασπάζεται το Ισλάμ και εγκαταλείπει το σχολείο. Στην τάξη του οι 14 από τους 19 μαθητές ήταν μουσουλμάνοι… Το παιδί παρακολουθείται πλέον από ψυχίατρο.
Ο Peter είναι ένας ήσυχος μαθητής που δεν έχει δώσει δικαιώματα. Πηγαίνει στην έκτη δημοτικού και του αρέσει να πηγαίνει στο σχολείο, αλλά ένας συμμαθητής του έχει κάνει τη ζωή στο δημοτικό σχολείο του Winterthur δύσκολη. Και δεν πρόκειται για κάποιο συνηθισμένο «πείραγμα» μεταξύ μαθητών, αλλά είναι, κάτι παραπάνω, είναι ζήτημα θρησκείας. Ο ‘Αλί’ (αλλαγμένο όνομα) θέλει να πείσει τον Peter για τις θρησκευτικές ιδέες του και να τον προσηλυτίσει στο Ισλάμ. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών να παρέμβουν παραμένουν χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα ο Peter να δείχνει εμφανείς ψυχοσωματικές αντιδράσεις. Στην πρώτη τάξη ο Peter και ο Αλί τα πήγαιναν πολύ καλά. Δεν ήταν σημαντικό το γεγονός ότι οι 14 από τους 19 μαθητές της τάξης προέρχονταν από οικογένειες μουσουλμάνων. Αλλά αργότερα ο Ali, του οποίου ο πατέρας είναι μουσουλμάνος κληρικός, ήθελε να κατηχήσει στο Ισλάμ τον Peter. Αν ήταν μουσουλμάνος, θα μπορούσαν να είναι φίλοι, είπε ο Ali, του ο οποίου ο θρησκευτικός ζήλο γινόταν όλο και περισσότερο έντονος.
Ο Ali κορόιδευε τον Χριστιανισμό. Πώς είναι δυνατόν, ο Ιησούς να είναι ο Υιός του Θεού, έλεγε ο Ali κακόβουλα. Όταν η τάξη επισκέφτηκε ένα τζαμί κατά τη διάρκεια της «θρησκευτικής διδασκαλίας», ο Ali απαίτησε ο Peter να προσευχηθεί στον Αλλάχ. Μια μέρα ο Ali έδωσε στους συμμαθητές του ένα θρησκευτικό φυλλάδιο του Γερμανού φανατικού προσήλυτου στο Ισλάμ και κήρυκα μίσους Pierre Vogel, (δες εδώ και εδώ) στον οποίο απαγορεύτηκε να έρθει στην Ελβετία. Εκείνη την στιγμή ο Peter βρήκε το θάρρος να πει σε ολόκληρη την τάξη ότι αυτός δεν πρόκειται να ασπαστεί το Ισλάμ. Η απάντηση του Αλί ήταν: «Έχεις καταληφθεί από τον διάβολο!». Στη συνέχεια άλλοι μουσουλμάνοι συμμαθητές επίσης γύρισαν την πλάτη στον Peter. Η σύγκρουση κλιμακώθηκε όταν δύο συμμαθητές κρατούσαν σφιχτά τον Peter, ενώ ο Ali του πέταγε μπαλάκια του πινγκ πονγκ, φωνάζοντας : «Πέθανε»!
Ο Peter όλο και πιο συχνά υπέφερε από πονοκεφάλους και στομαχικές και ανεπτυγμένες αγχώδεις διαταραχές. Για το λόγο αυτό η μητέρα του τον πήρε από το σχολείο και άρχισε να τον διδάσκει η ίδια (Homeschooling). Ως δασκάλα η ίδια μπορούσε να το κάνει αυτό. Για αρκετούς μήνες τώρα, ο Peter ακολουθεί θεραπευτική αγωγή. Ο ψυχίατρος επιβεβαιώνει ότι τα ψυχοσωματικά συμπτώματα προκλήθηκαν από το «φόβο του για τους συμμαθητές του». «Εξαιτίας της διαταραχής προσαρμογής με άγχος και καταθλιπτικές αντιδράσεις, ο Peter σήμερα είναι σοβαρά εξασθενημένος στην προσωπική και εκπαιδευτική του ανάπτυξη», γράφει ο γιατρός στην γνωμάτευσή του. «Τα τελευταία τρία χρόνια έχω δει παρόμοιες αντιδράσεις σε μαθητές και βασίζονται σε συγκρούσεις που προκλήθηκαν κυρίως από τις κοινωνικού περιεχομένου διαφορές στην τάξη του Peter».
…Είναι όμως αναμφισβήτητο ότι, λόγω της μετανάστευσης και της ανάμειξης των πολιτισμών, τα θρησκευτικά θέματα συζητούνται ολοένα και πιο συχνά και μπορεί να οδηγήσουν σε εντάσεις, όπως διάφοροι καθηγητές έχουν επιβεβαιώσει σε συνέντευξη. Η Τages Αnzeiger γνωρίζει μια άλλη περίπτωση στην οποία ένας μουσουλμάνος μαθητής, που έστειλε στις συμμαθήτριές του που φορούσαν κοντές φούστες και κολλητά μπλουζάκια, τελεσίγραφο, που έλεγε να ντύνονται πιο σεμνά.
Ο Peter είναι ένας ήσυχος μαθητής που δεν έχει δώσει δικαιώματα. Πηγαίνει στην έκτη δημοτικού και του αρέσει να πηγαίνει στο σχολείο, αλλά ένας συμμαθητής του έχει κάνει τη ζωή στο δημοτικό σχολείο του Winterthur δύσκολη. Και δεν πρόκειται για κάποιο συνηθισμένο «πείραγμα» μεταξύ μαθητών, αλλά είναι, κάτι παραπάνω, είναι ζήτημα θρησκείας. Ο ‘Αλί’ (αλλαγμένο όνομα) θέλει να πείσει τον Peter για τις θρησκευτικές ιδέες του και να τον προσηλυτίσει στο Ισλάμ. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών να παρέμβουν παραμένουν χωρίς επιτυχία, με αποτέλεσμα ο Peter να δείχνει εμφανείς ψυχοσωματικές αντιδράσεις. Στην πρώτη τάξη ο Peter και ο Αλί τα πήγαιναν πολύ καλά. Δεν ήταν σημαντικό το γεγονός ότι οι 14 από τους 19 μαθητές της τάξης προέρχονταν από οικογένειες μουσουλμάνων. Αλλά αργότερα ο Ali, του οποίου ο πατέρας είναι μουσουλμάνος κληρικός, ήθελε να κατηχήσει στο Ισλάμ τον Peter. Αν ήταν μουσουλμάνος, θα μπορούσαν να είναι φίλοι, είπε ο Ali, του ο οποίου ο θρησκευτικός ζήλο γινόταν όλο και περισσότερο έντονος.
Ο Ali κορόιδευε τον Χριστιανισμό. Πώς είναι δυνατόν, ο Ιησούς να είναι ο Υιός του Θεού, έλεγε ο Ali κακόβουλα. Όταν η τάξη επισκέφτηκε ένα τζαμί κατά τη διάρκεια της «θρησκευτικής διδασκαλίας», ο Ali απαίτησε ο Peter να προσευχηθεί στον Αλλάχ. Μια μέρα ο Ali έδωσε στους συμμαθητές του ένα θρησκευτικό φυλλάδιο του Γερμανού φανατικού προσήλυτου στο Ισλάμ και κήρυκα μίσους Pierre Vogel, (δες εδώ και εδώ) στον οποίο απαγορεύτηκε να έρθει στην Ελβετία. Εκείνη την στιγμή ο Peter βρήκε το θάρρος να πει σε ολόκληρη την τάξη ότι αυτός δεν πρόκειται να ασπαστεί το Ισλάμ. Η απάντηση του Αλί ήταν: «Έχεις καταληφθεί από τον διάβολο!». Στη συνέχεια άλλοι μουσουλμάνοι συμμαθητές επίσης γύρισαν την πλάτη στον Peter. Η σύγκρουση κλιμακώθηκε όταν δύο συμμαθητές κρατούσαν σφιχτά τον Peter, ενώ ο Ali του πέταγε μπαλάκια του πινγκ πονγκ, φωνάζοντας : «Πέθανε»!
Ο Peter όλο και πιο συχνά υπέφερε από πονοκεφάλους και στομαχικές και ανεπτυγμένες αγχώδεις διαταραχές. Για το λόγο αυτό η μητέρα του τον πήρε από το σχολείο και άρχισε να τον διδάσκει η ίδια (Homeschooling). Ως δασκάλα η ίδια μπορούσε να το κάνει αυτό. Για αρκετούς μήνες τώρα, ο Peter ακολουθεί θεραπευτική αγωγή. Ο ψυχίατρος επιβεβαιώνει ότι τα ψυχοσωματικά συμπτώματα προκλήθηκαν από το «φόβο του για τους συμμαθητές του». «Εξαιτίας της διαταραχής προσαρμογής με άγχος και καταθλιπτικές αντιδράσεις, ο Peter σήμερα είναι σοβαρά εξασθενημένος στην προσωπική και εκπαιδευτική του ανάπτυξη», γράφει ο γιατρός στην γνωμάτευσή του. «Τα τελευταία τρία χρόνια έχω δει παρόμοιες αντιδράσεις σε μαθητές και βασίζονται σε συγκρούσεις που προκλήθηκαν κυρίως από τις κοινωνικού περιεχομένου διαφορές στην τάξη του Peter».
…Είναι όμως αναμφισβήτητο ότι, λόγω της μετανάστευσης και της ανάμειξης των πολιτισμών, τα θρησκευτικά θέματα συζητούνται ολοένα και πιο συχνά και μπορεί να οδηγήσουν σε εντάσεις, όπως διάφοροι καθηγητές έχουν επιβεβαιώσει σε συνέντευξη. Η Τages Αnzeiger γνωρίζει μια άλλη περίπτωση στην οποία ένας μουσουλμάνος μαθητής, που έστειλε στις συμμαθήτριές του που φορούσαν κοντές φούστες και κολλητά μπλουζάκια, τελεσίγραφο, που έλεγε να ντύνονται πιο σεμνά.
ΔΑΝΙΑ: Τα μέσα ενημέρωσης αναγκάστηκαν να παραδεχθούν ότι οι μετανάστες έχουν καταστρέψει τα σχολεία. (Φωτο, Σχολείο στην Δανία)
Οι «αριστεροί» υποστηρίζουν τα δημόσια σχολεία και την είσοδο στην χώρα ακόμα περισσόετρων τριτοκοσμικών μεταναστών, αλλά στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία, καθώς τα δημόσια σχολεία έχουν υποβαθμιστεί εντελώς από την παρουσία μεγάλου αριθμού μαθητών που προέρχονται από οικογένειες τριτοκοσμικών μεταναστών!!! Η Δανία βρίσκεται εν μέσω μιας μεγάλης κρίσης, καθώς οι μουσουλμάνοι μετανάστες αρνούνται εντελώς να "αφομοιωθούν", να πάρουν κάποια δουλειά και λένε στα παιδιά τους πως να συμπεριφέρονται στο σχολείο. Η σοσιαλιστική Δανία έχει τους υψηλότερους φόρους στον κόσμο. Μετανάστες από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή συνήθως απολαμβάνουν τα υψηλά επιδόματα που δίνει το κράτος, με το που φτάνουν. Η κατάσταση έχει γίνει τόσο εξωφρενική που τα δανικά μέσα ενημέρωσης επιτέλους μοιάζουν να ξεπερνάνε ‘ταμπού’ δεκαετιών. Ακόμα και με τα υψηλότερα ποσοστά φόρων στον κόσμο, η Δανία δεν έχει πλέον περιθώρια να παρέχει αυτά τα πολυτελή επιδόματα πρόνοιας σε όλους τους μετανάστες. Τα παιδιά των μεταναστών έχουν καταντήσει ανέκδοτο ένα από τα ωραιότερα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα στον κόσμο. Πολλοί μετανάστες αρνούνται εντελώς να συμπεριφέρονται σωστά στο σχολείο και αποκαλούν τις γυναίκες εκπαιδευτικούς «πόρνες».
Με μια φορολογική επιβάρυνση ύψους σχεδόν 49 τοις εκατό (όλοι οι φόροι και τα τέλη, διαιρούμενα με το ΑΕΠ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ίδιας της κυβέρνησης από τον Αύγουστο του 2012), η Δανία είναι η χώρα με την πιο βαριά φορολογία του κόσμου. Τα τελευταία χρόνια, η Δανία ανταγωνίζονταν με τη Σουηδία για την κορυφαία θέση αλλά τώρα αναδείχθηκε ως η αναμφισβήτητη νικήτρια. Οι Δανοί ανάμεσα σε όλους τους λαούς του κόσμου διατηρούν το μικρότερο μερίδιο του εισοδήματός τους μετά την επίσκεψη που θα τους κάνει η εφορία. Και, παραδόξως, φαίνεται ότι, τους αρέσει το σύστημα. Σε μία σειρά εκλογικών αναμετρήσεων έχουν δώσει μαζική υποστήριξη με την ψήφο τους στους Σοσιαλιστές Δημοκράτες και στα σοσιαλιστικά κόμματα που υποστηρίζουν ακόμη υψηλότερους φόρους, παρά σε κεντροδεξιούς πολιτικούς που ζητούν μια φορο-συγκράτηση και οι οποίοι έχουν δεχθεί έντονη κριτική για «αντι-οικονομικές φορολογικές ρυθμίσεις» προς χάριν των «πλουσίων». Αυτή η ιδεολογική συναίνεση βασίζεται στον κυβερνητικό μύθο των Σοσιαλιστών Δημοκρατών ότι ο στόχος της πολιτικής όλων είναι να δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός δημόσιος τομέας γιατί το κράτος είναι ο σοφός μας φίλος που ειλικρινά ενδιαφέρεται για εμάς και σίγουρα είναι ο καλύτερος που υπάρχει για να δαπανήσει τα χρήματά μας για άξιους σκοπούς.
Για δεκαετίες, το διογκωμένο κράτος πρόνοιας της Δανίας ήταν το καμάρι της πολιτικής τάξης και σχεδόν όλα τα πολιτικά κόμματα έκαναν το καλύτερο για να το αναπτύξουν. Τώρα υπάρχουν ενδείξεις ότι αυτό το κράτος πρόνοιας κινδυνεύει από επικείμενη κατάρρευση διότι δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα για να τροφοδοτηθεί και επειδή τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να βελτιωθεί με ακόμη περισσότερα χρήματα ή με ακόμη περισσότερους δημόσιους υπαλλήλους. Τα δημόσια σχολεία αντιπροσωπεύουν την κόλλα που διατηρεί κολλημένο ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό. Τώρα το σύστημα του δημόσιου σχολείου καταρρέει. Υπάρχουν τεράστια προβλήματα πειθαρχίας. Τα παιδιά –και ιδίως τα παιδιά από οικογένειες μεταναστών– δεν μαθαίνουν αρκετά (εκτιμάται ότι το 40 τοις εκατό των παιδιών που προέρχονται από οικογένειες αραβικού πληθυσμού εγκαταλείπουν το σχολείο ως λειτουργικά αναλφάβητα). Ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι γονείς παίρνουν τα παιδιά τους από τα δημόσια σχολεία και τα στέλνουν σε ιδιωτικά σχολεία, όπου η πειθαρχία είναι καλύτερη – ιδιαίτερα επειδή υπάρχουν λιγότεροι λεγόμενοι «διπλο-γλωσσικοί» μαθητές. «Διπλο-γλωσσικοί» είναι ο επίσημος όρος για τα παιδιά με καταγωγή από χώρες του τρίτου κόσμου, δηλαδή κυρίως από μουσουλμανικές χώρες. Ο όρος δεν υπονοεί ότι μπορούν να μιλήσουν δύο γλώσσες, αλλά ότι πιο συχνά μιλούν, π.χ., αραβικά ενώ τα δανέζικά τους είναι άσχημα, και έτσι ίσως ο όρος «διπλο-μισο-γλωσσικοί» θα ήταν μια καλύτερη περιγραφή.
Η είδηση που σόκαρε πολλούς στα μέσα Οκτωβρίου ήταν όταν έγινε γνωστό ότι το ήμισυ των οικογενειών που κατοικούν στο εσωτερικό της γειτονιάς του Nørrebro της Κοπεγχάγης στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία. Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο λαμβανομένου υπόψη του γεγονότος ότι το Nørrebro είναι μία από τις πιο «κόκκινες» περιοχές της χώρας, όπου οι ψηφοφόροι συστηματικά ψηφίζουν μαζικά κόμματα της αριστεράς και της άκρα-αριστεράς, δηλαδή τα κόμματα εκείνα που ζητούν την είσοδο στην χώρα ακόμα περισσότερων μεταναστών και την διατήρηση του συστήματος της δημόσιας εκπαίδευσης. Λίγες ημέρες αργότερα, οι Δανοί πήραν ένα μάθημα για το είδος των προβλημάτων που οδηγούν τους «αριστερούς» στο να στείλουν τα παιδιά τους στα σχολεία που ιδεολογικά θα έπρεπε να έχουν απορρίψει.
Μια «βόμβα» εξερράγη στην Σχολή του Ejerslykke στη πόλη του Odense. Η διευθύντρια του σχολείου, Birgitte Sonsby, ενοχλήθηκε τόσο πολύ με τον τρόπο που ορισμένοι από τους μαθητές του σχολείου συμπεριφέρονται, που αναφώνησε: «έχω τόσο πολύ κουραστεί από εσάς τους μουσουλμάνους που καταστρέφετε τα μαθήματα». Ο πατέρας ενός εκ των μαθητών κατήγγειλε την διευθύντρια στην αστυνομία για «ρατσισμό», και, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, η κυρία Sonsby αναγκάστηκε να αποσύρει τις παρατηρήσεις της και να ζητήσει «συγγνώμη». Στη συνέχεια δέχτηκε σκληρότατο έλεγχο από τον διευθυντή των δημοσίων σχολείων του Οντένσε. Κανονικά αυτό θα έπρεπε να έχει ως συνέπεια την αποκατάσταση μιας ειδυλλιακής πολιτικής ορθότητας, αλλά κάτι πολύ περίεργο συνέβη: Ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής του Ejerslykke, Peter Julius Jørgensen, έγραψε ένα άρθρο στην εφημερίδα Fyens Stiftstidende, στο οποίο εφιστούσε την προσοχή για το είδος των προβλημάτων που υπάρχουν με τους «διπλο-γλωσσικούς» μαθητές που το σχολείο καλείται να αντιμετωπίσει. Οι μαθητές αυτοί συνηθίζουν να αποκαλούν τις γυναίκες εκπαιδευτικούς «γ…..ς πόρνες» και δείχνουν ελάχιστο σεβασμό κάτι που που κάνει την διδασκαλία των μαθημάτων αδύνατη.
Disptach International
http://redskywarning.blogspot.gr/
No comments :
Post a Comment