Η «Al Jabbar», είναι μια μουσουλμανική οργάνωση που έχει συσταθεί στη χώρα μας και δραστηριοποιείται σχετικά με τα θρησκευτικά δικαιώματα των εδώ μουσουλμάνων μεταναστών. Ο αριθμός των μελών της το 2009 υπολογίζονταν στους 45.000. Εδώ και μερικά χρόνια ο κύριος στόχος τους είναι να κατασκευάσουν ένα δικό τους χώρο λατρείας (τζαμί) καθώς και κάποιο μουσουλμανικό νεκροταφείο. Πριν από δύο χρόνια κατασκεύασαν ένα «πολιτιστικό κέντρο» στο Μοσχάτο που χρησίμευε σαν τόπος λατρείας. Παράλληλα αγόρασαν το 2008-2009 ένα κτίριο στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Αισχύλου 37. Το συνολικό κόστος της αγοράς αλλά και της ανοικοδόμησης του συγκεκριμένου κτιρίου ήταν 550.000 ευρώ. Τον Απρίλιο του 2009 σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπίας» (εδώ το δημοσίευμα) αναφέρθηκε πως η εν λόγω οργάνωση είχε αποταμιεύσει περίπου στις 400.000 ευρώ ενώ βρίσκονταν παράλληλα υπό τη προσπάθεια εξεύρεσης των υπολοίπων 150.000 ευρώ. Ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, Ναίμ Ελ Γαντούρ, δήλωσε τότε (2009) πως «τα μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας, είναι οι βασικοί αρωγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε τότε, τα μέλη της οργάνωσης εργάζονται στη χώρα μας σαν εργάτες, μικροί έμποροι, αλλά και πολλοί από αυτούς ζούνε καθαρίζοντας τα τζάμια των αυτοκινήτων στα φανάρια».
Ερωτήματα που προκύπτουν:
1. Κατά πόσο η συγκεκριμένη οργάνωση είναι νόμιμη και πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις νομότυπης σύστασης που έγκειται στους νόμους του κράτους;
2. Κατά πόσο τα 45.000 μέλη της (το 2009) – και πόσα άλλα σήμερα ή αύριο – βρίσκονται νόμιμα στη χώρα μας;
3. Πως αποταμιεύθηκε το ποσόν των 400.000 ευρώ μέχρι τώρα, την ώρα που ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας Ναίμ Ελ Γαντούρ, ξεκαθαρίζει πως οι βασικοί αρωγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι άνθρωποι χαμηλόμισθοι, μικροί έμποροι (ας μας ξεκαθαρίσει τι εννοεί μικροί έμποροι - πιθανόν τους παράνομους με τα καρότσια), αλλά και οι επαίτες των φαναριών;
4. Ποιοι από αυτούς φορολογούνται και έχουν ΑΦΜ;
5. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη θα υπήρχαν τα συγκεκριμένα διλήμματα;
6. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη δεν θα είχε γίνει ήδη ο απαιτούμενος έλεγχος;
Το Ελληνικό κράτος είναι ανύπαρκτο και συμπεριφέρεται ρατσιστικά πρωτίστως στον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, σημειωτέον που δεν ξέρει αν θα συνταξιοδοτηθεί, και μετέπειτα σε όσους έφτασαν στη χώρα μας, για διάφορους λόγους. Σε κάθε περίπτωση το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι πέρα του δέοντος σοβαρό, είναι παράλληλα λυπηρό και για τους ίδιους που μπαίνουν στη διαδικασία να μεταναστεύσουν και χωρίς αμφιβολία κρύβει «παγίδες» που μοιάζουν με χειροβομβίδες στη …τσέπη μας. Και όλα αυτά εις αναμονή …ανάπτυξης.
Geopolitics & Daily News (Λουκάς)
Ερωτήματα που προκύπτουν:
1. Κατά πόσο η συγκεκριμένη οργάνωση είναι νόμιμη και πληροί όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις νομότυπης σύστασης που έγκειται στους νόμους του κράτους;
2. Κατά πόσο τα 45.000 μέλη της (το 2009) – και πόσα άλλα σήμερα ή αύριο – βρίσκονται νόμιμα στη χώρα μας;
3. Πως αποταμιεύθηκε το ποσόν των 400.000 ευρώ μέχρι τώρα, την ώρα που ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας Ναίμ Ελ Γαντούρ, ξεκαθαρίζει πως οι βασικοί αρωγοί της συγκεκριμένης προσπάθειας είναι άνθρωποι χαμηλόμισθοι, μικροί έμποροι (ας μας ξεκαθαρίσει τι εννοεί μικροί έμποροι - πιθανόν τους παράνομους με τα καρότσια), αλλά και οι επαίτες των φαναριών;
4. Ποιοι από αυτούς φορολογούνται και έχουν ΑΦΜ;
5. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη θα υπήρχαν τα συγκεκριμένα διλήμματα;
6. Σε ποιο σοβαρό κράτος του πλανήτη δεν θα είχε γίνει ήδη ο απαιτούμενος έλεγχος;
Το Ελληνικό κράτος είναι ανύπαρκτο και συμπεριφέρεται ρατσιστικά πρωτίστως στον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, σημειωτέον που δεν ξέρει αν θα συνταξιοδοτηθεί, και μετέπειτα σε όσους έφτασαν στη χώρα μας, για διάφορους λόγους. Σε κάθε περίπτωση το θέμα της λαθρομετανάστευσης είναι πέρα του δέοντος σοβαρό, είναι παράλληλα λυπηρό και για τους ίδιους που μπαίνουν στη διαδικασία να μεταναστεύσουν και χωρίς αμφιβολία κρύβει «παγίδες» που μοιάζουν με χειροβομβίδες στη …τσέπη μας. Και όλα αυτά εις αναμονή …ανάπτυξης.
Geopolitics & Daily News (Λουκάς)
No comments :
Post a Comment