(1) Ο όρος παγανιστής για πολύ κόσμο είναι αρνητικά φορτισμένος. Συχνά δε, οι ίδιοι οι παγανιστές σήμερα αρνούνται αυτό τον χαρακτηρισμό για να αποφύγουν τις επικρίσεις που τους καταλογίζει η Χριστιανική Εκκλησία. Τι είναι για εσάς Παγανισμός και πόσο ορθή είναι η Εκκλησία ως προς τις κατηγορίες της (πως δεν υπάρχει παρά μονάχα ένας Θεός και πως ότι οποιαδήποτε άλλη μορφή λατρείας είναι κεκαλυμμένη δαιμονολατρεία);
- Στην εποχή που οι ορισμοί έχουν διασαλευτεί από εσκεμμένη παραπληροφόρηση ή απλώς από ημιμάθεια, ο αυτοπροσδιορισμός ενός ατόμου, οφείλει καταρχήν να είναι βιωματικός.. Για εμάς ο όρος Παγανισμός, δηλώνει τον ισχυρό δεσμό, ενός άνδρα ή γυναίκας, με την Γη, ως Μητέρα Τροφό, ως Πατρίδα και την Παράδοση που ζυμώθηκε στη διάρκεια αυτής της Σχέσης. Η αντίληψη του Θείου προερχόμενη από την κατανόηση της Φυσικής Τάξης, κωδικοποιημένη στις έννοιες εκάστου Έθνους/ Παράδοσης, μπορεί να οριστεί ως Παγανιστική. Ο Chuvin μάλιστα επεξήγησε τη λατινική λέξη Paganus τόσο γραμματικά όσο και στη νοηματοδότησή της, ώστε τοποθετήθηκαν ακόμη αρτιότερα τα πράγματα στη θέση τους. Η εκκλησία θα έπρεπε να ανησυχεί περισσότερο για την επίθεση της αδελφής της θρησκείας του Ισλάμ στην Ευρώπη άρα και στην Ελλάδα, και να ξεπεράσει τις συμπλεγματικές ιουδαϊκές ανοησίες που αναγκάστηκε να δημιουργήσει από νωρίς, και μάλιστα δίχως θεολογικό υπόβαθρο, αν και το τελευταίο λεχθέν, αφορά πρωτίστως τους πιστούς της, όχι εμάς. Δεν είναι «κακό» ότι είναι δυσνόητο στον άνθρωπο. Σίγουρα ο Δαίμονας Εαυτός, δεν αναζητά την αυτοκαταστροφή μας.
(2) Ποιες είναι οι βασικές αρχές που ορίζουν την παράδοση που ακολουθείτε; Με δυο λόγια, τι είναι ένας Έλληνας Εθνικός (και κατά πόσο στέκει αυτός ο όρος);
- Ο άνθρωπος που αποδέχεται και ενστερνίζεται τη διαδικασία που γέννησε τις πεποιθήσεις και τα νομιζόμενα που προέκυψαν στη διαδρομή του Έθνους του όσο αυτό τελούσε υπό Πνευματική αυτοκυριαρχία και αναζητεί τις ίδιες αυτές δομές στο σήμερα, μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του ως Εθνικό. Οι διαφορές στα νομιζόμενα επί διαφόρων Ιστορικών περιόδων, δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας αλλά φυσική κατάσταση. Η Εθνική μας Παράδοση δεν είναι πεδίο στασιμότητας αλλά εφαλτήριο για ενατένιση και εξέλιξη Πνευματική, Πολιτιστική και Κονωνική/Πολιτική. Είναι Ζώσα.
(3) Δεδομένου ότι οι Νεοπαγανιστές -ανεξάρτητα την παράδοση που ακολουθούν- λατρεύουν τους Θεούς και τις Θεές των προγόνων μας, τι αληθινά πιστεύουν για την φύση αυτού του Πάνθεου; Τι θεωρείτε δηλαδή πως είναι οι Θεοί αυτοί: ενδοψυχικές δυνάμεις που προβάλλονται συμβολικά στην φύση, απτές νοήμονες οντότητες ή κάτι άλλο;
- Δεν γνωρίζουμε πως αντιλαμβάνονται οι κοινότητες των νέο-παγανιστών το Θείο. Για εμάς τους Εθνικούς οι Θεοί, ΕΙΝΑΙ. Εντός του Σύμπαντος Κόσμου Οντότητες, συγγενείς προς τον άνθρωπο, πλασμένοι από το ίδιο υλικό της Δημιουργίας, και σε Ανωτάτη βαθμίδα Εξελιγμένες. Αλλά βιωματικά, Τους αντιλαμβανόμαστε ακριβώς στο βαθμό που Τους αναζητούμε. Δεν είναι «δεμένοι» στις αντιλήψεις των ανθρώπων, αλλά και δεν είναι σε απόσταση από εμάς. Μπορεί κανείς να Τους αναζητήσει σε μία σταγόνα νερό για παράδειγμα. Μικρόκοσμος, Μακρόκοσμος. Ένα Σύμπαν εντός Μεγαλύτερων Συμπάντων, και που εμπεριέχει πολλά μικρότερα, που όλα ορίζονται στη λειτουργία τους από τους Ταξιθέτες Θεούς και Θέαινες. Είναι πολύπλοκο να αναλυθεί σε μία απάντηση, και ταυτόχρονα ίσως δεν θέλει παραπάνω λόγια.
(4) Σήμερα στην χώρα μας υπάρχουν πολλές Νεοπαγανιστικές σχολές, όπως η Wicca, ο Δρυιδισμός κ.α. Πόσο κοντά πιστεύετε ότι βρίσκονται στην Ελληνική σκέψη; Και γιατί κάποιος να ακολουθήσει το μονοπάτι των Ελλήνων Εθνικών αντί μιας άλλης πολυθεϊστικής σχολής;
- Αναγκαστικά αντλούν όλες οι πολυθεϊστικές σχολές από τον Πολιτισμό και την Θεολογία μας. Είναι ισχυρά τα νοήματα και αποδεδειγμένη η αξία τους. Από κει και πέρα όμως, δεν νομίζω ότι συγκρίνεται η Wicca με τον Εθνισμό. Δηλαδή, ο Εθνισμός είναι πολλά παραπάνω από απλώς «σχολή». Στηρίζεται στις Πολιτισμικές Ρίζες και στηρίζει Αιώνες εξελίξεων και μία γραμμή Αίματος του Έθνους. Άρα καταρχήν δεν είναι διεθνιστικά δομημένος όπως η Wicca π.χ. Το τι θα διαλέξει κανείς αφορά τις ανάγκες του και πόσο τις αφουγκράζεται. Δεν θα κάνουμε όμως σε καμία περίπτωση περιήγηση προς «άγρα νέων Εθνικών». Απλά το Κάλεσμα απευθύνουμε. Όσες Ψυχές ανταποκρίνονται, γνωρίζουν πολύ καλά και το γιατί.
(5) Από την εμπειρία σας, πόσο ενήμερη είναι η κοινωνία για τα πιστεύω και την δράση του Νεοπαγανισμού; Και ποιες πιστεύετε πως είναι οι προοπτικές εξέλιξης της Εθνικής λατρείας στην χώρα μας;
- Η κοινωνία ζει στο γκρίζο και τη στάχτη της εποχής της Kali Yuga. Δεν είναι καλώς ενήμερη σχεδόν για τίποτε πέραν από τον ηδονισμό της και το εφήμερο. Ούτε καν για την επερχόμενη συντριβή της. Οι Εθνικοί θα καθορίσουν τις προοπτικές της εξέλιξης της Εθνικής Λατρείας στο μέλλον. Ο Πυρήνας, το Ηφαίστειο Πυρ, δεν πρόκειται να σβήσει ούτως ή άλλως.
(6) Τι θα συμβουλεύατε στα νεαρά άτομα που θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για την αρχαία Ελληνική Θρησκεία; Πως να ξεκινήσουν και τι να αποφύγουν;
- Η Γνώση είναι Δύναμη και Ευθύνη. Ας πάρουν τα νέα παιδιά βιβλία από τη Γραμματεία μας και να τα μελετούν εντός των Ιερών μας Τόπων. Να καθίσουν δίπλα στους Κίονες ενός Ναού, απέναντι από ένα Άγαλμα Θεού ή Θέας και να διαλογιστούν. Αργά ή γρήγορα θα ξέρουν μόνοι σας τι να πράξουν. Να αποφύγουν όσους υπόσχονται θαύματα. Κάθε είδους. Αν θέλουν να ενταχθούν σε συγκροτημένες Κοινότητες Εθνικών, που είναι και το φυσιολογικό κατά τη γνώμη μας ως κοινωνικά όντα που είμαστε, ας ακολουθήσουν αυτούς που ζουν σύμφωνα με τον τρόπο που προτείνουν και στους άλλους. Οι ιδεολογικές διαφορές που καθορίζουν και τους Οίκους των Εθνικών σήμερα στη Πατρίδα μας, είναι αρκετά εμφανείς, άρα δεν θα δυσκολευτεί κάποιος να προσεγγίσει τον Οίκο που του αρμόζει περισσότερο.
© Πνευματικά Δικαιώματα @ Περιοδικό Mystery τεύχος Μαρτίου
http://www.thyrsos.gr/interviewmystery.html
- Στην εποχή που οι ορισμοί έχουν διασαλευτεί από εσκεμμένη παραπληροφόρηση ή απλώς από ημιμάθεια, ο αυτοπροσδιορισμός ενός ατόμου, οφείλει καταρχήν να είναι βιωματικός.. Για εμάς ο όρος Παγανισμός, δηλώνει τον ισχυρό δεσμό, ενός άνδρα ή γυναίκας, με την Γη, ως Μητέρα Τροφό, ως Πατρίδα και την Παράδοση που ζυμώθηκε στη διάρκεια αυτής της Σχέσης. Η αντίληψη του Θείου προερχόμενη από την κατανόηση της Φυσικής Τάξης, κωδικοποιημένη στις έννοιες εκάστου Έθνους/ Παράδοσης, μπορεί να οριστεί ως Παγανιστική. Ο Chuvin μάλιστα επεξήγησε τη λατινική λέξη Paganus τόσο γραμματικά όσο και στη νοηματοδότησή της, ώστε τοποθετήθηκαν ακόμη αρτιότερα τα πράγματα στη θέση τους. Η εκκλησία θα έπρεπε να ανησυχεί περισσότερο για την επίθεση της αδελφής της θρησκείας του Ισλάμ στην Ευρώπη άρα και στην Ελλάδα, και να ξεπεράσει τις συμπλεγματικές ιουδαϊκές ανοησίες που αναγκάστηκε να δημιουργήσει από νωρίς, και μάλιστα δίχως θεολογικό υπόβαθρο, αν και το τελευταίο λεχθέν, αφορά πρωτίστως τους πιστούς της, όχι εμάς. Δεν είναι «κακό» ότι είναι δυσνόητο στον άνθρωπο. Σίγουρα ο Δαίμονας Εαυτός, δεν αναζητά την αυτοκαταστροφή μας.
(2) Ποιες είναι οι βασικές αρχές που ορίζουν την παράδοση που ακολουθείτε; Με δυο λόγια, τι είναι ένας Έλληνας Εθνικός (και κατά πόσο στέκει αυτός ο όρος);
- Ο άνθρωπος που αποδέχεται και ενστερνίζεται τη διαδικασία που γέννησε τις πεποιθήσεις και τα νομιζόμενα που προέκυψαν στη διαδρομή του Έθνους του όσο αυτό τελούσε υπό Πνευματική αυτοκυριαρχία και αναζητεί τις ίδιες αυτές δομές στο σήμερα, μπορεί να θεωρεί τον εαυτό του ως Εθνικό. Οι διαφορές στα νομιζόμενα επί διαφόρων Ιστορικών περιόδων, δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας αλλά φυσική κατάσταση. Η Εθνική μας Παράδοση δεν είναι πεδίο στασιμότητας αλλά εφαλτήριο για ενατένιση και εξέλιξη Πνευματική, Πολιτιστική και Κονωνική/Πολιτική. Είναι Ζώσα.
(3) Δεδομένου ότι οι Νεοπαγανιστές -ανεξάρτητα την παράδοση που ακολουθούν- λατρεύουν τους Θεούς και τις Θεές των προγόνων μας, τι αληθινά πιστεύουν για την φύση αυτού του Πάνθεου; Τι θεωρείτε δηλαδή πως είναι οι Θεοί αυτοί: ενδοψυχικές δυνάμεις που προβάλλονται συμβολικά στην φύση, απτές νοήμονες οντότητες ή κάτι άλλο;
- Δεν γνωρίζουμε πως αντιλαμβάνονται οι κοινότητες των νέο-παγανιστών το Θείο. Για εμάς τους Εθνικούς οι Θεοί, ΕΙΝΑΙ. Εντός του Σύμπαντος Κόσμου Οντότητες, συγγενείς προς τον άνθρωπο, πλασμένοι από το ίδιο υλικό της Δημιουργίας, και σε Ανωτάτη βαθμίδα Εξελιγμένες. Αλλά βιωματικά, Τους αντιλαμβανόμαστε ακριβώς στο βαθμό που Τους αναζητούμε. Δεν είναι «δεμένοι» στις αντιλήψεις των ανθρώπων, αλλά και δεν είναι σε απόσταση από εμάς. Μπορεί κανείς να Τους αναζητήσει σε μία σταγόνα νερό για παράδειγμα. Μικρόκοσμος, Μακρόκοσμος. Ένα Σύμπαν εντός Μεγαλύτερων Συμπάντων, και που εμπεριέχει πολλά μικρότερα, που όλα ορίζονται στη λειτουργία τους από τους Ταξιθέτες Θεούς και Θέαινες. Είναι πολύπλοκο να αναλυθεί σε μία απάντηση, και ταυτόχρονα ίσως δεν θέλει παραπάνω λόγια.
(4) Σήμερα στην χώρα μας υπάρχουν πολλές Νεοπαγανιστικές σχολές, όπως η Wicca, ο Δρυιδισμός κ.α. Πόσο κοντά πιστεύετε ότι βρίσκονται στην Ελληνική σκέψη; Και γιατί κάποιος να ακολουθήσει το μονοπάτι των Ελλήνων Εθνικών αντί μιας άλλης πολυθεϊστικής σχολής;
- Αναγκαστικά αντλούν όλες οι πολυθεϊστικές σχολές από τον Πολιτισμό και την Θεολογία μας. Είναι ισχυρά τα νοήματα και αποδεδειγμένη η αξία τους. Από κει και πέρα όμως, δεν νομίζω ότι συγκρίνεται η Wicca με τον Εθνισμό. Δηλαδή, ο Εθνισμός είναι πολλά παραπάνω από απλώς «σχολή». Στηρίζεται στις Πολιτισμικές Ρίζες και στηρίζει Αιώνες εξελίξεων και μία γραμμή Αίματος του Έθνους. Άρα καταρχήν δεν είναι διεθνιστικά δομημένος όπως η Wicca π.χ. Το τι θα διαλέξει κανείς αφορά τις ανάγκες του και πόσο τις αφουγκράζεται. Δεν θα κάνουμε όμως σε καμία περίπτωση περιήγηση προς «άγρα νέων Εθνικών». Απλά το Κάλεσμα απευθύνουμε. Όσες Ψυχές ανταποκρίνονται, γνωρίζουν πολύ καλά και το γιατί.
(5) Από την εμπειρία σας, πόσο ενήμερη είναι η κοινωνία για τα πιστεύω και την δράση του Νεοπαγανισμού; Και ποιες πιστεύετε πως είναι οι προοπτικές εξέλιξης της Εθνικής λατρείας στην χώρα μας;
- Η κοινωνία ζει στο γκρίζο και τη στάχτη της εποχής της Kali Yuga. Δεν είναι καλώς ενήμερη σχεδόν για τίποτε πέραν από τον ηδονισμό της και το εφήμερο. Ούτε καν για την επερχόμενη συντριβή της. Οι Εθνικοί θα καθορίσουν τις προοπτικές της εξέλιξης της Εθνικής Λατρείας στο μέλλον. Ο Πυρήνας, το Ηφαίστειο Πυρ, δεν πρόκειται να σβήσει ούτως ή άλλως.
(6) Τι θα συμβουλεύατε στα νεαρά άτομα που θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για την αρχαία Ελληνική Θρησκεία; Πως να ξεκινήσουν και τι να αποφύγουν;
- Η Γνώση είναι Δύναμη και Ευθύνη. Ας πάρουν τα νέα παιδιά βιβλία από τη Γραμματεία μας και να τα μελετούν εντός των Ιερών μας Τόπων. Να καθίσουν δίπλα στους Κίονες ενός Ναού, απέναντι από ένα Άγαλμα Θεού ή Θέας και να διαλογιστούν. Αργά ή γρήγορα θα ξέρουν μόνοι σας τι να πράξουν. Να αποφύγουν όσους υπόσχονται θαύματα. Κάθε είδους. Αν θέλουν να ενταχθούν σε συγκροτημένες Κοινότητες Εθνικών, που είναι και το φυσιολογικό κατά τη γνώμη μας ως κοινωνικά όντα που είμαστε, ας ακολουθήσουν αυτούς που ζουν σύμφωνα με τον τρόπο που προτείνουν και στους άλλους. Οι ιδεολογικές διαφορές που καθορίζουν και τους Οίκους των Εθνικών σήμερα στη Πατρίδα μας, είναι αρκετά εμφανείς, άρα δεν θα δυσκολευτεί κάποιος να προσεγγίσει τον Οίκο που του αρμόζει περισσότερο.
© Πνευματικά Δικαιώματα @ Περιοδικό Mystery τεύχος Μαρτίου
http://www.thyrsos.gr/interviewmystery.html
No comments :
Post a Comment