Μπορεί στην Ελλάδα οι «προοδευτικές» φωνές που προέρχονται κυρίως από τον χώρο της αριστεράς να επιδιώκουν την εξαφάνιση από το ελληνικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα οτιδήποτε θυμίζει την ελληνική ταυτότητα στο εξωτερικό τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Σε δημόσια διαβούλευση έθεσε η βρετανική κυβέρνηση με το νέο σχολικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει την υποχρεωτική διδασκαλία ξένων γλωσσών από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Μεταξύ των γλωσσών που προτείνονται είναι τα λατινικά τα μανδαρίνικα και τα … αρχαία ελληνικά. Τραγούδια και ποιήματα θα χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία που θα φέρουν σε επαφή τους μαθητές με τη γλώσσα, δια μέσου της αποστήθισης. Η υποχρεωτική διδασκαλία ξένων γλωσσών έχει την υποστήριξη της αντιπολίτευσης, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 μόλις το 43% των 14χρονων μαθητών ζήτησε να διδαχθεί κάποια ξένη γλώσσα όταν το ποσοστό αυτό ήταν 75% το 2002.
Τμήμα ειδήσεων defencenet
ΣΧΕΤΙΚΟ: http://dailynews24.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14029
ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ defencenet. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ (ΕΜΕΙΣ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ, ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ Ο ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΣΟΥΑΧΙΛΙ ΚΑΙ Η ΙΝΔΙΚΗ-ΠΑΣΤΟΥΝ (ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ, Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΙΣΑΧΘΕΙ) ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ... ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΙΑΖΟΥΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ...
ΣΧΕΤΙΚΟ: http://dailynews24.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14029
ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ defencenet. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ (ΕΜΕΙΣ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ) ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ, ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ Ο ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΣΑΧΘΟΥΝ ΤΑ ΣΟΥΑΧΙΛΙ ΚΑΙ Η ΙΝΔΙΚΗ-ΠΑΣΤΟΥΝ (ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟΣ, Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΕΙΣΑΧΘΕΙ) ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ... ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΙΑΖΟΥΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ...
No comments :
Post a Comment