ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΜΕΘΟΡΙΟΣ, ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΑ (ΙΡΛΑΝΔΙΑ), ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΑ (ΙΣΠΑΝΙΑ) ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ (ΕΛΛΑΔΑ), ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ... ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ, ΠΕΤΥΧΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ "ΡΑΣΤΩΝΗ" ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΝΟΤΟΥ.
Το Ισπανικό Ναυτικό αδυνατεί να εφαρμόσει πρόγραμμα εκσυγχρονισμού στο μοναδικό αεροπλανοφόρο.
Το Ισπανικό Ναυτικό αδυνατεί να εφαρμόσει πρόγραμμα εκσυγχρονισμού στο μοναδικό αεροπλανοφόρο.
Πονοκέφαλο στους επιτελείς του Ισπανικού Ναυτικού προκαλούν οι δραστικές περικοπές στον αμυντικό προυπολογισμό της χώρας στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων για τη μείωση του δημοσίου χρέους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας El Pais, το Ισπανικό Ναυτικό εξετάζει τον διοικητικό παροπλισμό του αεροπλανοφόρου PRINCIPE DE ASTURIAS (R11) και τουλάχιστον δύο φρεγατών κλάσης Santa María καθώς αδυνατεί να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού μέσης ζωής λόγω υψηλού κόστους.
Συγκεκριμένα, για την διατήρηση του μοναδικού αεροπλανοφόρου σε επιχειρησιακή κατάσταση απαιτείται κατ΄έτος δαπάνη ύψους €30 εκατ. ενώ η προγραμματισμένη για το 2013 εφαρμογή προγράμματος εκσυγχρονισμού κοστίζει €400 εκατ. όταν ο συνολικός προυπολογισμός του Ισπανικού Ναυτικού για το 2012 ανέρχεται σε €903 εκατ. Σημαντικές επιπτώσεις στις επιχειρησιακές ικανότητες του Ισπανικού Ναυτικού θα έχει και η καθυστερημένη είσοδος σε υπηρεσία νέων μονάδων που βρίσκονται υπό ναυπήγηση. Το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι για τον προσωρινό(;) παροπλισμό του PRINCIPE DE ASTURIAS θα απαιτηθεί λήψη αποφάσεων σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο λόγω υψηλού συμβολισμού ενώ σε μια προσπάθεια να προκαταλάβει αντιδράσεις, σημειώνει ότι και η Μ. Βρετανία παραμένει χωρίς αεροπλανοφόρα αυτή την περίοδο.
http://strategyreports.wordpress.com/2012/05/08/
http://strategyreports.wordpress.com/2012/05/08/
No comments :
Post a Comment