Η Οργάνωση Επιστημονικής Τεχνολογίας και Παραγωγής της Ρωσίας, ανακοίνωσε ότι ανέπτυξε ένα νέο συνθετικό υλικό το οποίο μειώνει ακόμα περισσότερο την ηλεκτρομαγνητική "υπογραφή" της καλύπτρας του υπερμαχητικού Τ-50 PAK-FA.
Η τεχνολογία αφορά μία ειδική επικάλυψη που μειώνει την υπέρυθρη και υπεριώδη ακτινοβολία κατά 250 φορές, προστατεύοντας ταυτοχρόνως και τα πλαστικά μέρη του πιλοτηρίου. Η επικάλυψη αποτελείται από πολλαπλά στρώματα μετάλλου, που περιλαμβάνουν χρυσό, ίνδιο και χαλκό και επιλέχθηκαν έπειτα από πολύχρονες έρευνες φασματογραφίας. Το πάχος του καθενός δε ξεπερνά τα 20 νανόμετρα, ενώ το συνολικό πάχος φτάνει τα 90 νανόμετρα.
Η τοποθέτησή του γίνεται με ψεκασμό χρησιμοποιώντας συσκευή μάγνητρου, σε κενό αέρος. Το κόστος της μετασκευής της κάθε καλύπτρας υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 24.000 ευρώ περίπου και θα γίνει μετά την κατασκευή του αεροσκάφους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet
Armata: Το πρώτο άρμα στην ιστορία των αρμάτων μάχης που εγκρίθηκε να εισέλθει σε παραγωγή που δεν θα έχει επανδρωμένο πύργο, αλλά απολύτως τηλεχειριζόμενο, με την σημαντικότερη καινοτομία να είναι «σφραγισμένο» με ειδική θωράκιση το διαμέρισμα του τριμελούς πληρώματος.
Η τεχνολογία αφορά μία ειδική επικάλυψη που μειώνει την υπέρυθρη και υπεριώδη ακτινοβολία κατά 250 φορές, προστατεύοντας ταυτοχρόνως και τα πλαστικά μέρη του πιλοτηρίου. Η επικάλυψη αποτελείται από πολλαπλά στρώματα μετάλλου, που περιλαμβάνουν χρυσό, ίνδιο και χαλκό και επιλέχθηκαν έπειτα από πολύχρονες έρευνες φασματογραφίας. Το πάχος του καθενός δε ξεπερνά τα 20 νανόμετρα, ενώ το συνολικό πάχος φτάνει τα 90 νανόμετρα.
Η τοποθέτησή του γίνεται με ψεκασμό χρησιμοποιώντας συσκευή μάγνητρου, σε κενό αέρος. Το κόστος της μετασκευής της κάθε καλύπτρας υπολογίζεται ότι θα φτάσει τα 24.000 ευρώ περίπου και θα γίνει μετά την κατασκευή του αεροσκάφους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet
Armata: Το πρώτο άρμα στην ιστορία των αρμάτων μάχης που εγκρίθηκε να εισέλθει σε παραγωγή που δεν θα έχει επανδρωμένο πύργο, αλλά απολύτως τηλεχειριζόμενο, με την σημαντικότερη καινοτομία να είναι «σφραγισμένο» με ειδική θωράκιση το διαμέρισμα του τριμελούς πληρώματος.
No comments :
Post a Comment