Για να διατηρήσουμε το σύστημα της εξουσίας μας είναι απαραίτητο το σύστημα μιας παγκόσμιας δημόσιας εκπαίδευσης. Η αναρχία της Ιδιωτικής εκπαίδευσης μέσω της οποίας θα μπορούσαν να διαδοθούν κάθε είδους επικίνδυνες ιδέες δεν μπορεί να γίνει ΑΝΕΚΤΗ… Έτσι κάνουμε την ιδιωτική εκπαίδευση οικονομικά αδύνατη στους περισσότερους και επιτρέπεται μόνο σε λίγους, Κυρίως στα παιδιά της Ελίτ, του οικονομικού μας περιβάλλοντος, με μέσα βαρείας φορολογίας και ρυθμίσεων.. Έτσι μόνο κάποια από τα… παιδιά σαν της Άννας Διαμαντοπούλου- Μπίλντεμπεργκ, Ντόρας Μητσοτάκη, θα μπορούν να σπουδάζουν και κυρίως με χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων…
Ο πρωταρχικός στόχος της δημόσιας εκπαίδευσης είναι να χαράξει την ιδέα πως τα κρίσιμα Ιδρύματά μας και τα μονοπώλια μας ιδρύθηκαν για το κοινό καλό από δημοφιλείς ήρωες για να αποστομώσουν την παλαιά εξουσία των κακοποιών του μεγάλου πλούτου. Είναι κρίσιμης σημασίας να δημιουργήσουμε την εντύπωση πως αν και ο λαός έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης στο παρελθόν, σήμερα οι πλούσιοι είναι στο έλεος μιας πανίσχυρης κυβέρνησης η οποία βρίσκεται σταθερά στα χέρια του λαού ή των Αγαθοποιών Φιλελευθέρων. Γι’ αυτούς που έχουν καλύτερη εκπαίδευση και απορρίπτουν αυτή την άποψη της πραγματικότητας, προωθούμε την ( Φιλελεύθερη αναμορφωτική πνευματικότητα ) η οποία υποστηρίζει πως μία νέα αποχή μεταρρυθμίσεων βρίσκεται στην πορεία για να συντρίψει για πάντα τα τελευταία ίχνη των Λόρδων του χρήματος.
Φυσικά οι μεταρρυθμίσεις αφού πάρουν σχήμα σαν μια εξαναγκαστική μυριάδα ρυθμιστικών Υπηρεσιών και Φόρων, αποκαλύπτεται πως είναι αναποτελεσματικές στο να υποτάξουν τη δύναμη μας στη λαϊκή θέληση κι έτσι δημιουργούμε μια νέα εποχή (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ). Το φάσμα της Αριστεράς – Δεξιάς που εμείς εφηύραμε και που η εξαναγκαστική εκπαίδευση βοηθά να Γίνει Διάσημο, είναι πολύτιμο στην εξασφάλιση ώστε αυτός ο συλλαβόγριφος να μην Φύγει από τα χέρια μας. Αυτοί που βρίσκονται στο κέντρο δεν είναι ούτε επικίνδυνοι, Ούτε Χρήσιμοι στην προσπάθεια αυτή. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένας αδύναμος αλλά επίμονος συντηρητισμός της Δεξιάς για να μετριάσει και να ΕΥΝΟΥΧΙΣΕΙ τις Φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις.
Οι συντηρητικοί τείνουν να αντιτίθεται σε όλα τα προτερήματα της Συγκεντρωτικής Κυβερνητικής Εξουσίας που οδηγούμε τους φιλελεύθερους να δουν ως απαραίτητα ώστε να θέσουν ολοκληρωτικό τέλος στην (μη δημοκρατική εξουσία) του ΧΡΗΜΑΤΟΣ στην κοινωνία. Ο συντηρητισμός θα προωθεί μάλλον έναν ( πλουραλισμό) ανταγωνιστικών συμφερόντων στα οποία το Χρήμα δεν είναι παρά ένα μέσον ανταγωνισμού και δεν δημιουργεί τους κινδύνους των υπερβολών μιας μεγάλης Κυβέρνησης. Όταν οι (φιλελεύθερες) μεταρρυθμίσεις δίνουν σημάδια πως υπονομεύουν τις προθέσεις μας και τελικά ΑΠΕΙΛΟΥΝ να τοποθετήσουν τα ιδρύματα-ΚΛΕΙΔΙΑ που έχουμε στα χέρια του λαού μπορούμε πάντα να υπολογίσουμε στους συντηρητικούς για να υπερασπιστούν την εξουσία μας κάτω από την ψευδαίσθηση πως υπεραμύνονται των νόμιμων δικαιωμάτων των (-ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ-).
Σε σπάνιες περιπτώσεις οι συντηρητικοί ζητούν να υποτάξουν τις επιχειρήσεις μας στον ελεύθερο ανταγωνισμό. Μπορούμε όμως να υπολογίζουμε στους φιλελευθέρους ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΕΣ που θα επιμένουν για περισσότερη ανάμειξη της κυβέρνησης καθώς θα είναι απληροφόρητοι πως αυτό επιθυμούμε κι εμείς στην πραγματικότητα θα ωθούν σε αυτοδιοικούμενες ρυθμίσεις. Η Δεξιά φοβάται τόσο το όνειρο της Αριστεράς για δημοκρατική συγκεντρωτικότητα και η Αριστερά έχει τόσο μίσος γι’ αυτό που βλέπει ως ελιτισμό της Δεξιάς και άγριο ατομισμό, ώστε υπάρχει Μικρός κίνδυνος να ενώσουν ποτέ τις δυνάμεις τους για να ανατρέψουν τα Μονοπώλια που Υποστηρίζονται από την Κυβέρνηση, έστω κι αν υπονομεύσουμε τα ιδανικά τόσο της Αριστεράς όσο και της Δεξιάς… Ο συγκεντρωτισμός του ΕΛΕΓΧΟΥ στο ΚΡΑΤΟΣ ή πιθανόν στο εθνικό επίπεδο βοηθά στη δημιουργία ενός κλίματος γνώμης που απαιτούμε στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ..
Εάν αποτύχουμε να εξαλείψουμε τον τοπικό έλεγχο υπάρχουν και άλλες ΜΕΘΟΔΟΙ το ίδιο Αποτελεσματικές. Η ασύγκριτη οικονομική μας δύναμη στη βιομηχανία εκδόσεων μπορεί να παράγει μία σχετικά ομοιόμορφη επιλογή ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.. Όπως της Ρεπούση, με το στρίμωγμα στην Σμύρνη. ΤΗ ΣΦΑΓΗ Η ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΕ ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ… Επίσης μπορούν να δημιουργηθούν μοχλοί για την προώθηση παιδαγωγικών σχολών και εκπαιδευτικών μηχανών. Οι εθνικές ενώσεις Διδασκάλων (δείτε τα Πανεπιστήμια πόσους προδότες ραγιάδες έχουν) είναι επίσης μια ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΦΑΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ με την οποία προωθούμε τα Προγράμματα Διδασκαλίας. Με την μεγάλη επιρροή που έχουμε στις εκδόσεις και την δημοσιότητα, είμαστε ικανοί να κάνουμε δημοφιλείς του Θεωρητικούς της εκπαίδευσης που ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ και που οι απόψεις τους είναι Συμπωματικά επωφελείς, Συμβατές ή τουλάχιστον δεν βρίσκονται σε σύγκρουση με τους στόχους μας .. έναντι αμοιβών ή ανταλλαγών βέβαια, διότι και αυτοί είναι άπληστοι σαν μέτριοι που είναι !!!
Για τον λόγο αυτό ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ειλικρινείς και Ενεργητικούς ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ για να διαδώσουν τις επιθυμίες μας χωρίς να μπορούν να αποκαλύψουν τα κίνητρά μας ή ακόμα και την ύπαρξή μας.. Δεν Θέλουμε Ένα Εκπαιδευτικό Σύστημα που να Παράγει σκληρά Εργαζόμενα άτομα που στόχο τους είναι να συγκεντρώνουν μεγάλο Πλούτο και εξουσία.. Έτσι αποθαρρύνουμε μια κυβέρνηση που θα αναπτύξει τις ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ στον ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ τους… Στρέφουμε τα ΦΩΤΑ της Δημοσιότητας στους κατωτάτου επιπέδου σπουδαστές τους οποίους ονομάζουμε (-ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-) οι οποίοι απορροφούν μεγάλα ποσά για την συντήρησή τους ενώ ΟΔΗΓΟΥΜΕ στη ΛΗΘΗ και την ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ τα ΙΔΙΟΦΥΗ ΠΑΙΔΙΑ… Μια κοινωνία για να επιβιώσει στηρίζεται στα εξαιρετικό και στις ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΣ… Κοινωνίες που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο ασθενές και το προβληματικό είναι καταδικασμένες να Οπισθοδρομήσουν…
Γι’ αυτό στηλιτεύουμε την Σπαρτιάτικη κοινωνία για τον Καιάδα της. Αν υπήρχε μια τέτοια κοινωνία που θεοποιεί το Ισχυρό, Υγειές, Ευφυές και δυναμικό άτομο, τότε θα είχαμε ένα αγκάθι στα πλευρά μας. Γι’ αυτό προωθούμε το ασθενές, προβληματικό, διαλυτικό και Μειονεκτικό άτομο. Αυτή την απόφαση πήρε ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος όταν τύφλωνε τους αιχμαλώτους του κατά χιλιάδες.. Μια κοινωνία με τόσους ΤΥΦΛΟΥΣ για να ΣΥΝΕΛΘΕΙ θα χρειαζόταν τουλάχιστον τρεις γενιές. Διότι για να συντηρηθεί ένας τυφλός, χρειάζονται τρεις υγιείς. Η (φιλελεύθερη) εκπαίδευση που σχεδιάζει τη γνώση προς όφελός της, ακόμη και η σοφιστεία και η Στείρα πνευματική γυμναστική, δεν αποτελούν κίνδυνο για μας.. Η επαγγελματική ή η εκπαίδευση που έχει στόχο τη σταδιοδρομία, δεν θέτει κανέναν κίνδυνο στην ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΣ.
Η εκπαίδευση που προετοιμάζει τους σπουδαστές να αποδεχθούν μια ύπαρξη που λειτουργεί ως οδόντας τροχού στο στρατιωτικό–βιομηχανικό–κοινωνικό σύμπλεγμα ρυθμίσεων, είναι το ιδανικό που επιδιώκουμε. Η προοδευτική εκπαίδευση που τείνει προς την **κοινωνική διευθέτηση ** παράγει επίσης την ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ που ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τους ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΜΑΣ. Η έμφαση στα ανταγωνιστικά αθλήματα μπορεί να παράγει ένα συγκεκριμένο ποσοστό διεστραμμένης ανταγωνιστικότητας ανάμεσα στα άτομα κυρίως όμως έχει τη δύναμη να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΣΟΒΙΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ που με ενθουσιασμό θα υποτάσσουν την ανταγωνιστικότητα τους σε ατελείωτες ώρες κολλεγιακών και επαγγελματικών πρωταθλημάτων που ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!
ΟΙ θαυμάσιες ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Συγκρούσεις είναι επίσης παραπλανήσεις με τις οποίες Απασχολούμε τις ΜΑΖΕΣ!!! Κάθε ένας που αναζητά κοινωνικές αλλαγές θα υποκύπτει στον τομέα της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ . Η στρατηγική μας είναι ΑΠΛΗ: θα αφήνουμε να πετυχαίνουν μόνον αυτοί που η επιρροή τους να είναι συμβατή με την ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΣ !! Ενθαρρύνουμε όλους αυτούς που αναπτύσσουν μια ΠΑΘΗΤΙΚΗ ή ΔΕΚΤΙΚΗ μορφή Ύπαρξης.!!. Δημιουργούμε μια μεγάλη λατρεία σωτηρίας μέσω ατελείωτης ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (**σαν αυτή που εξήγγειλε η Διαμαντοπούλου, Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ**), Διαδίδοντας πως είναι ο (-δημοκρατικός -) δρόμος για την επιτυχία!!!! Χλευάζουμε την επικίνδυνη προσέγγιση για την επιτυχία των παλιομοδίτικων και τραχέων ατομιστών…
Θα ήθελα να σχολιάσω την χρήση της θρησκευτικής εκπαίδευσης ως όχημα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. Η θρησκεία στην εποχή της ήταν ένα σημαντικό όπλο για την δημιουργία ΥΠΗΡΕΤΩΝ, αλτρουιστών και όλων αυτών των στρατιών ανοήτων που ΑΠΑΡΝΟΥΝΤΑΙ τον ΕΑΥΤΟ τους. Δεν εγκαταλείπουμε με τη θέλησή μας αυτό το όπλο. Ο παππούς σου για παράδειγμα, υποστήριζε τους Βαπτιστές, ενώ οι περισσότεροι τραπεζικοί καπιταλιστές στράφηκαν ολοκληρωτικά σε αστικές ιδεολογίες. Μια τάση στην εκλογίκευση στις ανθρώπινες υποθέσεις προχωρά αργά αλλά αδυσώπητα και βρίσκεται πέρα από την εξουσία μας. Μόνον οι ολοκληρωτικές μας δικτατορίες μπορούν να συντρίψουν πλήρως την τάση αυτή.. Στις ημιανοιχτές κοινωνίες στις οποίες βασίζεται η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ μας ΕΞΟΥΣΙΑ, οι δυνάμεις της λογικής μπορούν μόνο να Εμποδιστούν ή να ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
Κάποιοι θεωρούν πως τελικά ο διαδεδομένος και εκλογικευμένος εγωισμός θα ανατρέψει την Εξουσία μας.. Έχω την πεποίθηση πως οι αστικές απόψεις και η καθαρή σύγχυση θα είναι επαρκείς για να διατηρήσουν την εξουσία μας στους αιώνες που θα έλθουν….
Διαγγελέας
Ο πρωταρχικός στόχος της δημόσιας εκπαίδευσης είναι να χαράξει την ιδέα πως τα κρίσιμα Ιδρύματά μας και τα μονοπώλια μας ιδρύθηκαν για το κοινό καλό από δημοφιλείς ήρωες για να αποστομώσουν την παλαιά εξουσία των κακοποιών του μεγάλου πλούτου. Είναι κρίσιμης σημασίας να δημιουργήσουμε την εντύπωση πως αν και ο λαός έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης στο παρελθόν, σήμερα οι πλούσιοι είναι στο έλεος μιας πανίσχυρης κυβέρνησης η οποία βρίσκεται σταθερά στα χέρια του λαού ή των Αγαθοποιών Φιλελευθέρων. Γι’ αυτούς που έχουν καλύτερη εκπαίδευση και απορρίπτουν αυτή την άποψη της πραγματικότητας, προωθούμε την ( Φιλελεύθερη αναμορφωτική πνευματικότητα ) η οποία υποστηρίζει πως μία νέα αποχή μεταρρυθμίσεων βρίσκεται στην πορεία για να συντρίψει για πάντα τα τελευταία ίχνη των Λόρδων του χρήματος.
Φυσικά οι μεταρρυθμίσεις αφού πάρουν σχήμα σαν μια εξαναγκαστική μυριάδα ρυθμιστικών Υπηρεσιών και Φόρων, αποκαλύπτεται πως είναι αναποτελεσματικές στο να υποτάξουν τη δύναμη μας στη λαϊκή θέληση κι έτσι δημιουργούμε μια νέα εποχή (ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ). Το φάσμα της Αριστεράς – Δεξιάς που εμείς εφηύραμε και που η εξαναγκαστική εκπαίδευση βοηθά να Γίνει Διάσημο, είναι πολύτιμο στην εξασφάλιση ώστε αυτός ο συλλαβόγριφος να μην Φύγει από τα χέρια μας. Αυτοί που βρίσκονται στο κέντρο δεν είναι ούτε επικίνδυνοι, Ούτε Χρήσιμοι στην προσπάθεια αυτή. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ένας αδύναμος αλλά επίμονος συντηρητισμός της Δεξιάς για να μετριάσει και να ΕΥΝΟΥΧΙΣΕΙ τις Φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις.
Οι συντηρητικοί τείνουν να αντιτίθεται σε όλα τα προτερήματα της Συγκεντρωτικής Κυβερνητικής Εξουσίας που οδηγούμε τους φιλελεύθερους να δουν ως απαραίτητα ώστε να θέσουν ολοκληρωτικό τέλος στην (μη δημοκρατική εξουσία) του ΧΡΗΜΑΤΟΣ στην κοινωνία. Ο συντηρητισμός θα προωθεί μάλλον έναν ( πλουραλισμό) ανταγωνιστικών συμφερόντων στα οποία το Χρήμα δεν είναι παρά ένα μέσον ανταγωνισμού και δεν δημιουργεί τους κινδύνους των υπερβολών μιας μεγάλης Κυβέρνησης. Όταν οι (φιλελεύθερες) μεταρρυθμίσεις δίνουν σημάδια πως υπονομεύουν τις προθέσεις μας και τελικά ΑΠΕΙΛΟΥΝ να τοποθετήσουν τα ιδρύματα-ΚΛΕΙΔΙΑ που έχουμε στα χέρια του λαού μπορούμε πάντα να υπολογίσουμε στους συντηρητικούς για να υπερασπιστούν την εξουσία μας κάτω από την ψευδαίσθηση πως υπεραμύνονται των νόμιμων δικαιωμάτων των (-ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ-).
Σε σπάνιες περιπτώσεις οι συντηρητικοί ζητούν να υποτάξουν τις επιχειρήσεις μας στον ελεύθερο ανταγωνισμό. Μπορούμε όμως να υπολογίζουμε στους φιλελευθέρους ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΕΣ που θα επιμένουν για περισσότερη ανάμειξη της κυβέρνησης καθώς θα είναι απληροφόρητοι πως αυτό επιθυμούμε κι εμείς στην πραγματικότητα θα ωθούν σε αυτοδιοικούμενες ρυθμίσεις. Η Δεξιά φοβάται τόσο το όνειρο της Αριστεράς για δημοκρατική συγκεντρωτικότητα και η Αριστερά έχει τόσο μίσος γι’ αυτό που βλέπει ως ελιτισμό της Δεξιάς και άγριο ατομισμό, ώστε υπάρχει Μικρός κίνδυνος να ενώσουν ποτέ τις δυνάμεις τους για να ανατρέψουν τα Μονοπώλια που Υποστηρίζονται από την Κυβέρνηση, έστω κι αν υπονομεύσουμε τα ιδανικά τόσο της Αριστεράς όσο και της Δεξιάς… Ο συγκεντρωτισμός του ΕΛΕΓΧΟΥ στο ΚΡΑΤΟΣ ή πιθανόν στο εθνικό επίπεδο βοηθά στη δημιουργία ενός κλίματος γνώμης που απαιτούμε στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ..
Εάν αποτύχουμε να εξαλείψουμε τον τοπικό έλεγχο υπάρχουν και άλλες ΜΕΘΟΔΟΙ το ίδιο Αποτελεσματικές. Η ασύγκριτη οικονομική μας δύναμη στη βιομηχανία εκδόσεων μπορεί να παράγει μία σχετικά ομοιόμορφη επιλογή ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.. Όπως της Ρεπούση, με το στρίμωγμα στην Σμύρνη. ΤΗ ΣΦΑΓΗ Η ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΗΝ ΒΑΦΤΙΣΕ ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ… Επίσης μπορούν να δημιουργηθούν μοχλοί για την προώθηση παιδαγωγικών σχολών και εκπαιδευτικών μηχανών. Οι εθνικές ενώσεις Διδασκάλων (δείτε τα Πανεπιστήμια πόσους προδότες ραγιάδες έχουν) είναι επίσης μια ΕΞΑΙΡΕΤΗ ΦΑΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ με την οποία προωθούμε τα Προγράμματα Διδασκαλίας. Με την μεγάλη επιρροή που έχουμε στις εκδόσεις και την δημοσιότητα, είμαστε ικανοί να κάνουμε δημοφιλείς του Θεωρητικούς της εκπαίδευσης που ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ και που οι απόψεις τους είναι Συμπωματικά επωφελείς, Συμβατές ή τουλάχιστον δεν βρίσκονται σε σύγκρουση με τους στόχους μας .. έναντι αμοιβών ή ανταλλαγών βέβαια, διότι και αυτοί είναι άπληστοι σαν μέτριοι που είναι !!!
Για τον λόγο αυτό ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ειλικρινείς και Ενεργητικούς ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ για να διαδώσουν τις επιθυμίες μας χωρίς να μπορούν να αποκαλύψουν τα κίνητρά μας ή ακόμα και την ύπαρξή μας.. Δεν Θέλουμε Ένα Εκπαιδευτικό Σύστημα που να Παράγει σκληρά Εργαζόμενα άτομα που στόχο τους είναι να συγκεντρώνουν μεγάλο Πλούτο και εξουσία.. Έτσι αποθαρρύνουμε μια κυβέρνηση που θα αναπτύξει τις ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ στον ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ τους… Στρέφουμε τα ΦΩΤΑ της Δημοσιότητας στους κατωτάτου επιπέδου σπουδαστές τους οποίους ονομάζουμε (-ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-) οι οποίοι απορροφούν μεγάλα ποσά για την συντήρησή τους ενώ ΟΔΗΓΟΥΜΕ στη ΛΗΘΗ και την ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ τα ΙΔΙΟΦΥΗ ΠΑΙΔΙΑ… Μια κοινωνία για να επιβιώσει στηρίζεται στα εξαιρετικό και στις ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΗΣ… Κοινωνίες που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο ασθενές και το προβληματικό είναι καταδικασμένες να Οπισθοδρομήσουν…
Γι’ αυτό στηλιτεύουμε την Σπαρτιάτικη κοινωνία για τον Καιάδα της. Αν υπήρχε μια τέτοια κοινωνία που θεοποιεί το Ισχυρό, Υγειές, Ευφυές και δυναμικό άτομο, τότε θα είχαμε ένα αγκάθι στα πλευρά μας. Γι’ αυτό προωθούμε το ασθενές, προβληματικό, διαλυτικό και Μειονεκτικό άτομο. Αυτή την απόφαση πήρε ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος όταν τύφλωνε τους αιχμαλώτους του κατά χιλιάδες.. Μια κοινωνία με τόσους ΤΥΦΛΟΥΣ για να ΣΥΝΕΛΘΕΙ θα χρειαζόταν τουλάχιστον τρεις γενιές. Διότι για να συντηρηθεί ένας τυφλός, χρειάζονται τρεις υγιείς. Η (φιλελεύθερη) εκπαίδευση που σχεδιάζει τη γνώση προς όφελός της, ακόμη και η σοφιστεία και η Στείρα πνευματική γυμναστική, δεν αποτελούν κίνδυνο για μας.. Η επαγγελματική ή η εκπαίδευση που έχει στόχο τη σταδιοδρομία, δεν θέτει κανέναν κίνδυνο στην ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΣ.
Η εκπαίδευση που προετοιμάζει τους σπουδαστές να αποδεχθούν μια ύπαρξη που λειτουργεί ως οδόντας τροχού στο στρατιωτικό–βιομηχανικό–κοινωνικό σύμπλεγμα ρυθμίσεων, είναι το ιδανικό που επιδιώκουμε. Η προοδευτική εκπαίδευση που τείνει προς την **κοινωνική διευθέτηση ** παράγει επίσης την ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ που ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από τους ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΜΑΣ. Η έμφαση στα ανταγωνιστικά αθλήματα μπορεί να παράγει ένα συγκεκριμένο ποσοστό διεστραμμένης ανταγωνιστικότητας ανάμεσα στα άτομα κυρίως όμως έχει τη δύναμη να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΣΟΒΙΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ που με ενθουσιασμό θα υποτάσσουν την ανταγωνιστικότητα τους σε ατελείωτες ώρες κολλεγιακών και επαγγελματικών πρωταθλημάτων που ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!!!
ΟΙ θαυμάσιες ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ Συγκρούσεις είναι επίσης παραπλανήσεις με τις οποίες Απασχολούμε τις ΜΑΖΕΣ!!! Κάθε ένας που αναζητά κοινωνικές αλλαγές θα υποκύπτει στον τομέα της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ . Η στρατηγική μας είναι ΑΠΛΗ: θα αφήνουμε να πετυχαίνουν μόνον αυτοί που η επιρροή τους να είναι συμβατή με την ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΑΣ !! Ενθαρρύνουμε όλους αυτούς που αναπτύσσουν μια ΠΑΘΗΤΙΚΗ ή ΔΕΚΤΙΚΗ μορφή Ύπαρξης.!!. Δημιουργούμε μια μεγάλη λατρεία σωτηρίας μέσω ατελείωτης ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (**σαν αυτή που εξήγγειλε η Διαμαντοπούλου, Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ**), Διαδίδοντας πως είναι ο (-δημοκρατικός -) δρόμος για την επιτυχία!!!! Χλευάζουμε την επικίνδυνη προσέγγιση για την επιτυχία των παλιομοδίτικων και τραχέων ατομιστών…
Θα ήθελα να σχολιάσω την χρήση της θρησκευτικής εκπαίδευσης ως όχημα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. Η θρησκεία στην εποχή της ήταν ένα σημαντικό όπλο για την δημιουργία ΥΠΗΡΕΤΩΝ, αλτρουιστών και όλων αυτών των στρατιών ανοήτων που ΑΠΑΡΝΟΥΝΤΑΙ τον ΕΑΥΤΟ τους. Δεν εγκαταλείπουμε με τη θέλησή μας αυτό το όπλο. Ο παππούς σου για παράδειγμα, υποστήριζε τους Βαπτιστές, ενώ οι περισσότεροι τραπεζικοί καπιταλιστές στράφηκαν ολοκληρωτικά σε αστικές ιδεολογίες. Μια τάση στην εκλογίκευση στις ανθρώπινες υποθέσεις προχωρά αργά αλλά αδυσώπητα και βρίσκεται πέρα από την εξουσία μας. Μόνον οι ολοκληρωτικές μας δικτατορίες μπορούν να συντρίψουν πλήρως την τάση αυτή.. Στις ημιανοιχτές κοινωνίες στις οποίες βασίζεται η ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ μας ΕΞΟΥΣΙΑ, οι δυνάμεις της λογικής μπορούν μόνο να Εμποδιστούν ή να ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ.
Κάποιοι θεωρούν πως τελικά ο διαδεδομένος και εκλογικευμένος εγωισμός θα ανατρέψει την Εξουσία μας.. Έχω την πεποίθηση πως οι αστικές απόψεις και η καθαρή σύγχυση θα είναι επαρκείς για να διατηρήσουν την εξουσία μας στους αιώνες που θα έλθουν….
Διαγγελέας
No comments :
Post a Comment