ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΑΝΤΙΤΙΜΟ ΠΩΛΗΣΗΣ, Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΕΡΟΣΚΑΣΦΗ ΕΙΧΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ Η Π.Α...
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ...
Με απευθείας ανάθεση ...εταιρεία "φάντασμα" έκανε την αποτίμηση των AIRBUS A340-300
Στις 30.11.2011 η GRANT THORNTON σύμβουλος της Ελληνικής κυβέρνησης με επιστολή της δηλώνει ότι, δεν είναι σε θέση να ολοκληρώσει την αποτίμηση κατόπιν επιτόπιας επιθεώρησης, των 4 προς πώληση αεροσκαφών AIRBUS A340-300 πριν από τις 18 Ιανουαρίου του 2011..Δείτε τώρα τι έκαναν στην συνέχεια τα λαμόγια...
Στις 02.12.2011 πήραν γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου της συναλλαγής Hogan Lovells LLP (άλλος ένας ακριβοπληρωμένος νομικός Σύμβουλος), που λέει ότι: Είναι δυνατή η απευθείας ανάθεση του έργου του ανεξάρτητου επιτόπιου απομιμητή, για λόγους επείγοντος και εφόσον η αμοιβή είναι μικρότερη από συγκεκριμένο όριο.
Αφού έλαβαν υπόψη όλα τα ανωτέρω:Με απευθείας ανάθεση, ανέθεσαν στην εταιρία SL ENGINEERING & SERVICES LTD, την επιτόπια την αποτίμηση της αξίας
τους.
Δείτε τώρα ποια είναι η εταιρεία "SL ENGINEERING & SERVICES LTD "
Δεν την ξέρει ούτε η θειά τους...Μια ανύπαρκτη εταιρεία... Δείτε την ιστοσελίδα της και θα καταλάβετε.
Ούτε τηλέφωνο, ούτε διεύθυνση, ούτε ποιοι είναι, μόνο ένα mail... Και από δουλειές χαμός... Δυο επιθεωρήσεις το 2010 και μια το 2011
Μια εταιρεία φάντασμα !!!
Υ.Γ
Ξεχάσαμε να σας πούμε ότι στην εταιρεία, Apollo Aviation Group, που πουλήθηκαν τα 4 αεροπλάνα, δυο υψηλόβαθμα στελέχη της δούλευαν πριν στις PricewaterhouseCoopers (PwC) και KPMG...
Ξέρετε αυτές οι καλές εταιρείες συμβούλων, μέλος των Βig 5, που κατοικοεδρεύουν στην Ελλάδα από πέρυσι τον Ιούνιο...
Για να σας θυμίσουμε το ιστορικό διαβάστε αυτό: Το Ιστορικό του ξεπουλήματος και οι Βig 5...
Η τελευταία ευκαιρία για να αποκτήσει η Πολεμική Αεροπορία αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού με εξαιρετικά χαμηλό κόστος, χάθηκε πριν μερικές ημέρες όταν «αντί πινακίου φακής» ( οι πληροφορίες του defencenet.gr αναφέρουν 31 εκατ. ευρώ ή 40,4 εκατ. δολάρια το ένα) πουλήθηκαν τα τέσσερα Airbus Α340-300 της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, τα οποία η Π.Α. προ διετίας σκόπευε να τα μετατρέψει σε αεροσκάφη-τάνκερ, σε μια μυστηριώδη αμερικανική εταιρεία με την επωνυμία Apollo Aviation Group.
Το κόστος της πώλησης των τεσσάρων αεροσκαφών είναι κυριολεκτικά εξευτελιστικό καθώς και τα τέσσερα, σχεδόν καινούρια, πουλήθηκαν αντί 124 εκατ. ευρώ όταν τα νέας παργωγής κοστίζουν 164 εκατ. ευρώ η μονάδα και πρόσφατα πουλήθηκαν μεταχιερισμένα αεροσκάφη της ίδιας σειράς αντί 80 εκα. Ευρώ το ένα!
Μυστήριο καλύπτει και το γιατί η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, την ρποπαραμονή των Χριστουγέννων 23 Δεκεμβρίου αποφάσισε τέτοια πώληση. Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Μ. Βορίδης και Γ. Κουτρουμάνης. Το τίμημα της πώλησης δεν ανακοινώθηκε … ποτέ! Και πώς να ανακοινωθεί όταν με τέτοιο τίμημα καλύτερα να μιλάμε για λεηλασία, παρά για πώληση.
Πηγή της Π.Α. ανέφερε στο defencenet ότι «Τα τέσσερα Αirbus με το 15% του κόστους ενός αεροσκάφους Α330 MRTT θα έδιναν πρωτόγνωρες ικανότητες δράσης στην Π.α. στην Α.Μεσόγειο και θα ισορροπούσαν την τουρκική υπεροχή στο τομέα συνεχούς παραμονής τις περιοχές ενδιαφέροντος σε αποστολές CAΡ που έχει λόγω των αεροσκαφών-τάνκερ που διαθέτει". Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν είναι στην ουσία πανομοιότυπα με το αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού Α330 MRTT το οποίο θεωρείται σήμερα το κορυφαίο αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού στο κόσμο.
Η μετατροπή του Α340 σε αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, αν και δεν υπάρχει προς το παρόν αεροσκάφος του τύπου πιστοποιημένο για το ρόλο, μπορεί όμως να ακολουθήσει την πεπατημένη του πανομοιότυπου A330 MRTT (KC 30B) μειώνοντας έτσι κατά πολύ το κόστος της πιστοποίησής του. Οι αρχικοί υπολογισμοί αναφέρουν ότι οι εργασίες μετατροπής, η ολοκλήρωση και η πιστοποίηση, εργασίες που μπορούν να εκτελεστούν στο σύνολό τους στην ΕΑΒ, κοστίζουν ανά αεροσκάφος το 1/6 από αυτό που θα στοίχιζε ένα καινούριο A330 MRTT!
Πριν από 27 χρόνια η Πολεμική Αεροπορία απώλεσε μία σπάνια ευκαιρία να αποκτήσει έναντι ανάλογου τιμήματος αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, όταν «έναντι πινακίου φακής» πούλησε στο Ισραήλ τα παρωχημένης τεχνολογίας συγκριτικά με τα Α 340, Boeing Β-707 της ΟΑ. Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν στο Ισραήλ και εκεί με μικρό κόστος μετατράπηκαν σε εναέρια τάνκερ! Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται…
Τμήμα ειδήσεων defencenet
Το κόστος της πώλησης των τεσσάρων αεροσκαφών είναι κυριολεκτικά εξευτελιστικό καθώς και τα τέσσερα, σχεδόν καινούρια, πουλήθηκαν αντί 124 εκατ. ευρώ όταν τα νέας παργωγής κοστίζουν 164 εκατ. ευρώ η μονάδα και πρόσφατα πουλήθηκαν μεταχιερισμένα αεροσκάφη της ίδιας σειράς αντί 80 εκα. Ευρώ το ένα!
Μυστήριο καλύπτει και το γιατί η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, την ρποπαραμονή των Χριστουγέννων 23 Δεκεμβρίου αποφάσισε τέτοια πώληση. Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος, καθώς και οι υπουργοί Μ. Χρυσοχοΐδης, Γ. Παπακωνσταντίνου, Μ. Βορίδης και Γ. Κουτρουμάνης. Το τίμημα της πώλησης δεν ανακοινώθηκε … ποτέ! Και πώς να ανακοινωθεί όταν με τέτοιο τίμημα καλύτερα να μιλάμε για λεηλασία, παρά για πώληση.
Πηγή της Π.Α. ανέφερε στο defencenet ότι «Τα τέσσερα Αirbus με το 15% του κόστους ενός αεροσκάφους Α330 MRTT θα έδιναν πρωτόγνωρες ικανότητες δράσης στην Π.α. στην Α.Μεσόγειο και θα ισορροπούσαν την τουρκική υπεροχή στο τομέα συνεχούς παραμονής τις περιοχές ενδιαφέροντος σε αποστολές CAΡ που έχει λόγω των αεροσκαφών-τάνκερ που διαθέτει". Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν είναι στην ουσία πανομοιότυπα με το αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού Α330 MRTT το οποίο θεωρείται σήμερα το κορυφαίο αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού στο κόσμο.
Η μετατροπή του Α340 σε αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, αν και δεν υπάρχει προς το παρόν αεροσκάφος του τύπου πιστοποιημένο για το ρόλο, μπορεί όμως να ακολουθήσει την πεπατημένη του πανομοιότυπου A330 MRTT (KC 30B) μειώνοντας έτσι κατά πολύ το κόστος της πιστοποίησής του. Οι αρχικοί υπολογισμοί αναφέρουν ότι οι εργασίες μετατροπής, η ολοκλήρωση και η πιστοποίηση, εργασίες που μπορούν να εκτελεστούν στο σύνολό τους στην ΕΑΒ, κοστίζουν ανά αεροσκάφος το 1/6 από αυτό που θα στοίχιζε ένα καινούριο A330 MRTT!
Πριν από 27 χρόνια η Πολεμική Αεροπορία απώλεσε μία σπάνια ευκαιρία να αποκτήσει έναντι ανάλογου τιμήματος αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, όταν «έναντι πινακίου φακής» πούλησε στο Ισραήλ τα παρωχημένης τεχνολογίας συγκριτικά με τα Α 340, Boeing Β-707 της ΟΑ. Τα αεροσκάφη πουλήθηκαν στο Ισραήλ και εκεί με μικρό κόστος μετατράπηκαν σε εναέρια τάνκερ! Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται…
Τμήμα ειδήσεων defencenet
No comments :
Post a Comment