Είναι 333 μέτρα σε μήκος, διαθέτει δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες για την παραγωγή ενέργειας και το κόστος του αναφέρεται με 6,2 δισεκατομύρια δολάρια. Το πιο σύγχρονο αεροπλανοφόρο της Αμερικής -"George HW Bush"- έχει ένα ασήμαντο... βαρυσήμαντο πρόβλημα: έως 5500 άνδρες και γυναίκες που βρίσκονται επί του πλοίου, δεν έχουν προσωρινά μια λειτουργική τουαλέτα, αναφέρεει σε σχετικό δημοσίευμα το "Navy Times". Το... σύμφωνα με τον πρώην Αμερικανό Πρόεδρο Τζόρτζ Μπους ονομαζόμενο αεροπλανοφόρο, τέθηκε σε λειτουργία την άνοιξη του 2009, και για πρώτη φορά βρήκε ευρεία επιχειρησιακή χρήση το ίδιο έτος. Σύμφωνα με το "Navy Times" υπήρχαν τουλάχιστον δύο περιπτώσεις νωρίτερα όπου όλες οι 423 τουαλέτες του αεροπλανοφόρου δεν λειτούργησαν.
Η εφημερίδα επικαλείται πληροφορίες που παρέχονται από τα μέλη του πληρώματος. Πολλές περισσότερες φορές οι τουαλέτες δεν λειτούργησαν σε ορισμένα συγκροτήματα του πλοίου. Στη συνέχεια, η αναζήτηση για ένα ήσυχο μέρος έχει διαρκέσει έως και μία ώρα - μερικές φορές μετά από τόση περιπλάνηση είναι πολύ αργά. Πέντε χιλιάδες άτομα επί του πλοίου, σε απόγνωση. Μετά από αυτό, οι άνδρες κατουράνε σε φιάλες νερού ή μέσα στο ντους. Μερικές γυναίκες προσπαθούν να το κρατήσουν τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να σημειώνονται κακώσεις. Κάποιοι αδειάζουν τα μπουκάλια με τα ούρα, και ανάλογα με το πού φυσάει ο άνεμος, το φαινόμενο λαμβάνει δυσάρεστες συνέπειες για κάποιους άλλους. Επισήμως έχει επιβεβαιωθεί μια τιμωρία για ένα ναύτη που δεν άντεξε άλλο και κατούρησε δίπλα από ένα πολυβολείο.
Ο προμηθευτής αυτού του συστήματος τουαλέτας είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον συγκεκριμένο χώρο, η εταιρία EVAC. Έχει μάλιστα εγκατασταστήσει πάνω από μισό εκατομμύριο τουαλέτες - από πολυτελές σε κρουαζιερόπλοια έως τα καταδρομικά του πολεμικού ναυτικού. Η εταιρία ανήκει στη γαλλική Zodic Aerospace, η οποία πρέπει επίσης να έχει αρκετή εμπειρία. Μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστές άλλες αναφορές για παρόμοια προβλήματα. Η αιτία για αυτή τη δυστυχία είναι το σύστημα υποπίεσης της τουαλέτας, με συνολικό δίκτυο αποχέτευσης 400 χιλιομέτρων. Μέσα σε αυτό υπάρχει «ακατάλληλο υλικό» που ευθύνεται για την απόφραξη, αναφέρει η εφημερίδα.
Ήδη έγιναν σχετικές εργασίες για πάνω από 10.000 ώρες, για μια ικανοποιητική λύση. Συνολικά, τα συστήματα του αεροπλανοφόρου είναι κατά 94 τοις εκατό έτοιμα για χρήση - αναφέρεται επίσημα. Ο κυβερνήτης του αεροπλανοφόρου, Brian Luther, έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα με την τουαλέτα. Τα πάντα λειτουργούν σωστά, όταν χρησιμοποιούνται όπως προβλέπεται, είπε ο κυβερήτης στην εφημερίδα. Οι αγωγοί είναι φραγμένοι με κάλτσες, εσώρουχα, πουκάμισα, προϊόντα γυναικείας υγιεινής... Ως εκ τούτου, το σύστημα δεν ήταν σχεδιασμένο για όλα αυτά. Ο κυβερνήτης έχει ζητήσει ένα πράγμα: Την εγκατάσταση σωλήνων αποχέτευσης μεγαλύτερου διαμετρήματος.
http://www.fox2magazine.net/
Η εφημερίδα επικαλείται πληροφορίες που παρέχονται από τα μέλη του πληρώματος. Πολλές περισσότερες φορές οι τουαλέτες δεν λειτούργησαν σε ορισμένα συγκροτήματα του πλοίου. Στη συνέχεια, η αναζήτηση για ένα ήσυχο μέρος έχει διαρκέσει έως και μία ώρα - μερικές φορές μετά από τόση περιπλάνηση είναι πολύ αργά. Πέντε χιλιάδες άτομα επί του πλοίου, σε απόγνωση. Μετά από αυτό, οι άνδρες κατουράνε σε φιάλες νερού ή μέσα στο ντους. Μερικές γυναίκες προσπαθούν να το κρατήσουν τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να σημειώνονται κακώσεις. Κάποιοι αδειάζουν τα μπουκάλια με τα ούρα, και ανάλογα με το πού φυσάει ο άνεμος, το φαινόμενο λαμβάνει δυσάρεστες συνέπειες για κάποιους άλλους. Επισήμως έχει επιβεβαιωθεί μια τιμωρία για ένα ναύτη που δεν άντεξε άλλο και κατούρησε δίπλα από ένα πολυβολείο.
Ο προμηθευτής αυτού του συστήματος τουαλέτας είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στον συγκεκριμένο χώρο, η εταιρία EVAC. Έχει μάλιστα εγκατασταστήσει πάνω από μισό εκατομμύριο τουαλέτες - από πολυτελές σε κρουαζιερόπλοια έως τα καταδρομικά του πολεμικού ναυτικού. Η εταιρία ανήκει στη γαλλική Zodic Aerospace, η οποία πρέπει επίσης να έχει αρκετή εμπειρία. Μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστές άλλες αναφορές για παρόμοια προβλήματα. Η αιτία για αυτή τη δυστυχία είναι το σύστημα υποπίεσης της τουαλέτας, με συνολικό δίκτυο αποχέτευσης 400 χιλιομέτρων. Μέσα σε αυτό υπάρχει «ακατάλληλο υλικό» που ευθύνεται για την απόφραξη, αναφέρει η εφημερίδα.
Ήδη έγιναν σχετικές εργασίες για πάνω από 10.000 ώρες, για μια ικανοποιητική λύση. Συνολικά, τα συστήματα του αεροπλανοφόρου είναι κατά 94 τοις εκατό έτοιμα για χρήση - αναφέρεται επίσημα. Ο κυβερνήτης του αεροπλανοφόρου, Brian Luther, έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα με την τουαλέτα. Τα πάντα λειτουργούν σωστά, όταν χρησιμοποιούνται όπως προβλέπεται, είπε ο κυβερήτης στην εφημερίδα. Οι αγωγοί είναι φραγμένοι με κάλτσες, εσώρουχα, πουκάμισα, προϊόντα γυναικείας υγιεινής... Ως εκ τούτου, το σύστημα δεν ήταν σχεδιασμένο για όλα αυτά. Ο κυβερνήτης έχει ζητήσει ένα πράγμα: Την εγκατάσταση σωλήνων αποχέτευσης μεγαλύτερου διαμετρήματος.
http://www.fox2magazine.net/
No comments :
Post a Comment