Τα τεχνικά στοιχεία είναι εντυπωσιακά. Σχεδόν 15 τόνους βάρος, 14,5 μέτρα μήκος και άνοιγμα φτερών περίπου 40 μέτρα. Περί τις 30 ώρες μπορεί να παραμείνει στον αέρα και να ταξιδέψει μέχρι 25.000 χιλιόμετρα - από το Βερολίνο μέχρι το Τόκιο, και να πετάξει πίσω, χωρίς ενδιάμεση προσγείωση, σε ύψος έως και 20.000 πόδια. Οι συλλεγόμενες πληροφορίες θα μεταδίδονται μέσω ασύρματης σύνδεσης σε πραγματικό χρόνο στο Τάγμα Ηλεκτρονικού Πολέμου 912 στην Κάτω Σαξονία (Nienburg). Κατά τη διάρκεια της φάσης δοκιμής, το πρώτο πρωτότυπο εξακολουθεί να στη βάση στο Manching. Εκεί είχε προσγειωθεί στα τέλη Ιουλίου - μετά από μια πτήση πάνω από 10.000 χιλιόμετρα και διάρκειας 24 ωρών από την βάση Έντουαρτς στην Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών. Για τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις αυτά τα μη επανδρωμένα αναγνωριστικά αεροσκάφη βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία, γνωστά με την επωνυμία «Global Hawk».
Το μεγαλύτερο μη επανδρωμένο αναγνωριστικό αεροσκάφος στον κόσμο κατασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες από την εταιρία Northrop Grumman. Το γερμανικό μοντέλο είναι τώρα να εξοπλιστεί με ηλεκτρονικό εξοπλισμό και διάφορους αισθητήρες της EADS. Μέχρι σήμερα, έντεκα πιλότοι από την Γερμανία έχουν εκπαιδευτεί στις Ηνωμένες Πολιτείες στον έλεγχο του «Global Hawk» - φυσικά για τους επίγειους σταθμούς ελέγχου. Η εκαπιδευση είναι να συνεχιστεί με δοκιμαστικές πτήσεις πάνω από τη Βαυαρία. Κατά πάσα πιθανότητα το καλοκαίρι του επόμενου έτους θα δημιουργηθεί και η Πτέρυγα Αναγνώρισης, η οποία είναι να παραλάβει και το πρώτο «Euro Hawk». Συνολικά, οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις θέλουν να αγοράσουν πέντε από αυτά τα πουλιά. Στο συνολικό κόστος του πρότζεκτ είναι περί τα €1,2 δισεκατομμύρια.
http://www.fox2magazine.net/
No comments :
Post a Comment