Γράφει ο Εργείλαος Βάκις
1.Πόσες εταιρείες κατόρθωσαν να επιβιώσουν προσλαμβάνοντας ,πληρώνοντας και ασφαλίζοντας πλήρως ,το 25% των εργαζομένων τους , χωρίς όμως αυτοί να έχουν κα-νένα αντικείμενο εργασίας; ‘Η με συνολική εργασία 1-5ώρες το μήνα; Καμιά. Με τη δια-δικασία αυτή χρεοκοπούν.
Υπάρχει χώρα που θα έκανε το ίδιο, και θα αναπτυσσόταν; Το αντίθετο.
Μήπως αυτό συμβαίνει και στη δικιά μας χώρα; Είμαστε η μοναδική χώρα στο κόσμο, στην οποία οι μισοί περίπου εργαζόμενοι ανήκουν στο Δημόσιο ,στους Δήμους και στις ΔΕΚΟ.(1.200.000 εργαζόμενοι).
Πόσοι από αυτούς έχουν αντικείμενο πολύωρης καθημερινής εργασίας; Περίπου οι μισοί. ‘Όταν βγήκαμε απ’ την δικτατορία είχαμε 200.000 υπαλλήλους σ’αυτές τις κατηγορίες. Η διαφορά είναι τεράστια. ’Ας δεχθούμε ότι χρειαζόμαστε τους διπλάσιους ή τους τριπλάσιους. Περισσεύουν 600.000 «δήθεν» υπάλληλοι.
Γιατί «δήθεν;» Αν κάνετε μια βόλτα στο ΙΚΑ , στο Δήμο της περιοχής σας, και μετά σ’ ένα Υπουργείο ,ας πούμε στο υπουργείο του Πολιτισμού ,και χαζέψετε για λίγο τους υπαλλήλους θα καταλά-βετε πολύ καλά τι εννοούμε με τον όρο «δήθεν εργασία». Αν πάτε μια άλλη μέρα σε ένα γιαπί, σε μια βιομηχανία ,σ’ ένα λατομείο ,σε μια τράπεζα τις ημέρες πληρωμών των συντάξεων,ή σ’ ένα αγρό όταν καλλιεργείται, τότε θα διαπιστώσετε τι εννοούμε με τον όρο «εργασία».
2.Πόσο κοστίζουν; Κατ’ ελάχιστον, 24 δις το χρόνο. (600.000*40.000 E/εργάζό-μενο,με την ασφάλιση). ‘Αρα σε 15 χρόνια το έλλειμμα φτιάχνετε.
3.Από πού πληρώνονται όλοι αυτοί; Από τον Δημόσιο προυπολογισμό.
4.Με τι χρήματα; Με Δάνεια.
5.Ποιοί τα πήραν; Αρχικά οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ ,(πώς μπορούμε να ξεχάσουμε το καταπληκτικό «Τσοβόλα δώστα όλα») μετά της Ν.Δ, ξανά του ΠΑΣΟΚ, πάλι της ΝΔ.
6.Πώς διορίσθηκαν όλοι αυτοί; Μα φυσικά με μέσον.Οι διορισμένοι με εξετάσεις είναι τόσο λίγοι ,που απλά αποτελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
7.Μήπως ανήκουν και στις κομματικές οργανώσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων ; Αν δεν ήσαν γιατί να τους διορίσουν.
8.Οι διορισμένοι γνώριζαν την προέλευση των χρημάτων με τα οποία αμείβονταν ; Όχι.
9.‘Εχουν επομένως ευθύνη για τη χρεοκοπία της χώρας; Όχι. Αφού δεν γνώριζαν.
10.Πώς πείστηκαν οι αγρότες να αφήσουν τα χωράφια τους και να τεμπελιάζουν σε κάποια δημόσια υπηρεσία; ‘Ηταν το σχέδιο τέτοιο. ‘Επρεπε ο λαός λίγο –λίγο να πετάει στο καλάθι των αχρήστων την πίστη , την αξία αν θέλετε ότι τα αγαθά αποκτούνται με κόπο. Για να αρχίσει να μοιάζει χω-ρίς να το παίρνει είδηση, μ’ αυτούς που τον διόριζαν. Μ’ αυτούς που τον έμαθαν στο άκοπο χρήμα. Μ’ αυτούς που χρεοκόπησαν τη χώρα.. Μ’ αυτούς που τον βρίζουν τώρα και τον α-ποκαλούν ‘κοπρίτη’,για να του μεταβιβάσουν τη δικιά τους ευθύνη για τη κατάντια. Για να χει το κεφάλι κάτω.. Από ντροπή.. Για να μη ζητήσει ευθύνες.. Για να μην επαναστατήσει.. Για να μη τους κρεμάσει στη Πλατεία στο Σύνταγμα όπως τους αξίζει
11.Καλά οι κυβερνήτες δεν γνώριζαν ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο η χώρα θα χρεοκο-πήσει; Φυσικά και το γνώριζαν.
12. Τότε γιατί το έκαναν;
Α)Διότι και οι ίδιοι πλούτιζαν από τη διαπλοκή και
Β)Στο-χευαν σε κάτι ακόμα πιο μεγάλο. Στη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για να παραμένουν σταθερά στην εξουσία. Κι αυτό φαίνεται προς το παρόν ότι το κατάφεραν. (Είμαστε τόσο καιρό σε συνθήκες χρεοκοπίας και κυβερνούν άνετα)
13.Επί τέλους, δεν φοβούνται τις αντιδράσεις του Λαού; Εδώ γελάνε..Μα για ποιές αντιδράσεις μιλάς; Οι αντιδράσεις του λαού επηρεάζονται από τα Κόμματα. Και οι κομμα-τικές ηγεσίες διόριζαν και διορίζουν.. Και οι διορισμένοι πάντα σιωπούν..
14.Τότε, δεν φοβούνται τα Κόμματα της Αριστεράς; Ξαναγελάνε… ‘Εχουν φροντίσει γι αυτό με τον καλύτερο τρόπο.Τι νομίζετε ότι κάνουν στο Υπουργείο της Παιδείας; Χρόνια τώρα τα Σχολειά είναι ανοικτά μα η γνώση απ’ έξω. Κατάφεραν με κατάλληλο σχεδιασμό στη Παιδεία να αφαιρέσουν από τον μέσο ‘Ελληνα το κριτήριο της επιστήμης. «Για να είναι μια θεωρία σωστή πρέπει να την αληθεύει η πράξη». Οι καημένοι οι φίλοι μας, οι αριστεροί, οι δικοί μας σύντροφοι.. Τριάντα χρόνια τώρα, τα ίδια.. Να καλούν σε διαμαρτυρίες σε απεργίες, σε κινητοποιήσεις, και το αποτέλεσμα; 6%-10%…. Να παλεύουν να αγωνιούν, να φωνάζουν, …και το αποτέλεσμα το ίδιο ..6%-10% … Να αποκτούν ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.. Εφημερίδες .. Περιοδικά… Κι όμως να μην αλλάζει τίποτε.. 6%-10%.. Και σε κάθε εκλογική μάχη να ελπίζουν: «τώρα θα το δείτε .. ‘Εφθασε η ώρα.. Ο λαός θα μας εμπιστευθεί.. Δεν μπορεί μετά απ’ όλα αυτά να μην κατάλαβε.. Θα πυκνώσει τις δικές μας γραμμές.. Είναι βέβαιο .. Το Κεφάλαιο με τους εκπροσώπους του χρεοκόπησαν τη χώρα.. Τώρα θα ξυπνήσει το αιώνιο σύμβολο, και μονο-μιάς θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς». .. Και δυστυχώς πάλι στα ίδια.. 6%- 10%… Και να μη μπορούν να αντιληφθούν με τίποτα, μα με τίποτα ,το απλούστατο : «Σύντροφοι δεν το λέμε εμείς. Η επιστήμη το λέει. Μη τα βάζετε δηλαδή με μας..Αφού η υπόθεση δεν ευδοκιμεί, δεν περπατάει στο Λαό, αφού δηλαδή διαψεύδεται από τα γεγονότα ,είναι Λά-θος.. Ας την αλλάξουμε λιγάκι».. Και δεν μιλάμε για την θεωρία του Δίκιου του εργάτη ,για την ισότητα ,την ελευθερία ,τον ανθρωπισμό… Μιλάμε για τον τρόπο που θέλετε να τα εφαρμόσετε .. Για τη πρακτική σας στη καθημερινότητα… Όλα θέλετε να τα κάνετε μόνοι σας. ‘Εχετε δίκιο μόνο εσείς κι όλοι εμείς απλώς δεν σας καταλαβαίνουμε. Δεν μπορείτε όμως να αποφασίζετε για όλα. Για μας, για τον εργάτη, τον αγρότη, τον ναυτικό τον επιστήμονα.. Για όλα.. Και μείς υποφέρουμε.. Δεν μας λυπάστε;.. Δεν βλέπετε ότι το μόνο που καταφέρατε, κι αυτό με εξαιρετική αποτελεσματικότητα ήταν η διάσπαση των δυνάμεων του λαού; Των δυνάμεων που ήθελαν και θέλουν όσο τίποτα στο κόσμο τη μεγάλη Αλλαγή; Αυτή που είναι και το δικό σας μοναδικό όνειρο…. Δεν ζητάμε να σας κλέψουμε τη δόξα.. Ζητάμε τη ζωή μας.. Να την αποφασίζουμε εμείς .. Στα απλά κύτταρα της Δημοκρατίας. Στους τοπικούς συλλόγους. Των 20 και 30 εργαζομένων. Με την ευθύνη των αποφάσεων να βαραίνει τους ώμους μας. Να μας ενεργοποιεί. Και να μας βγάζει στο δρόμο όπως ονειρεύεστε. Μακριά από την ολιγαρχική στη πράξη διαδικασία των Συνελεύσεων, στις οποίες 60 αποφασίζουν για τους 600, προκαλώντας αδιαφορία και ωχαδελφισμό. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε χωρίς εμάς, ούτε χωρίς τη βοήθειά σας. Θα γίνει με ενεργοποίηση όλων. Δηλαδή με Ενότητα. ’Η διαφορετικά με Συμπαράταξη.
15.Είναι η απεργία λύση; Βέβαια. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
16.Με τον ίδιο τρόπο θα παλέψει ο εργάτης στη Βιομηχανία κι ο καθηγητής; Oχι.
17.Γιατί; Το Σχέδιο του Υπουργείου «Παιδείας» είναι να σπείρει άγνοια, και να θερίσει δούλους. ‘Ένα σχολείο κλειστό διευκολύνει τα σχέδιά τους. Ρίχνει επί πλέον την ευθύνη για την άγνοια των μαθητών, στους καθηγητές. Πρέπει λοιπόν στην εκπαίδευση τα σχολεία να μένουν ανοικτά τις μέρες των απεργιών. ΟΙ καθηγητές να απεργούν απ’ το πρόγραμμα του Υπουργείου, και να διδάσκουν αυτά που επιμελημένα το Υπουργείο κρύβει. Π.χ, για τα κοινωνικά δικαιώματα. Για την έννοια του ανθρώπου ως κοινωνικού όντος. Για τους λόγους που το Σύνταγμα είναι Ολιγαρχικό αναλύοντας με παραδείγματα τα άρθρα 44 60 και 61. Για το δίκαιο σαν ανταπόδοση χωρίς βία (Ησίοδος,’Εργα και Ημέραι 274-280) όπως και για τον τρόπο που αυτό καταγράφεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Για την Ελλάδα της Ακμής χωρίς δούλους (Ηρόδοτος,Ερατώ 137). Για τις αξίες της ελευθερίας, του δίκιου και επομένως του Ανθρωπισμού μέσα σε μεγάλα ιστορικά γεγονότα,όπως στην αιώνια πηγή έμπνευσης των «Θερμοπυλών».. Για την απαγόρευση κοπής νομίσματος και τη κοινωνική πραγματικότητα των «ομοίων» στη Σπάρτη… Που γέννησαν στα χρόνια εκείνα σε μια απ’ τις φωτεινότερες στιγμές στην παγκόσμια ιστορία, τις Θερμοπύλες… Και τόσα άλλα.. Που επιμελημένα κρύβουν… Επιπρόσθετα, θα έπρεπε τα χρήματα της απεργίας να διατίθενται στους απολυμένους με Ταμείο που θα δημιουργηθεί. Π.χ Εάν απεργούσαν 50.000 καθηγητές για δύο μέρες, θα επέτρεπαν στη κυβέρνηση της εξαπάτησης και της χρεοκοπίας, να διαχειρισθεί τα χρήματα της απεργίας περίπου 5.000.000. Αντίθετα με τη συγκεκριμένη πρόταση τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να απαλύνουν την αγωνία και το άγχος της επιβίωσης για εκατοντάδες απολυμένους.
18.Στη Γερμανία και στις άλλες ανεπτυγμένες χώρες η Τεχνική Εκπαίδευση αρχίζει από τη Πέμπτη του Δημοτικού. Στην Ελλάδα απουσιάζει. Γιατί; Για τον ίδιο λόγο που οι κυβερνήτες της διαφθοράς έπεισαν τους γονείς τριάντα χρόνια τώρα, ότι όλα τα παιδιά πρέπει να πάνε στο Πανεπιστήμιο.. Θαυμάστε υποκρισία.. Στη χώρα μας, όλοι οι ‘Ελληνες στο μέλλον, θα είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, οικονομολόγοι. Στη χειρότερη περίπτωση καθηγητές και δάσκαλοι.. Δεν ρώτησε βέβαια κανείς. Τη γη, ποιοι θα την οργώνουν; Ποιοι θα θερίζουν; Ποιοι θα αλέθουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το ψωμί; Ποιοι θα εκτρέφουν τα ζώα; Ποιοι θα αρμέγουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το γάλα, το τυρί ,το γιαούρτι; Ποιοι θα υφαίνουν, ποιοι θα φτιάχνουν τα ρούχα και τα παπούτσια μας; Ποιοι θα κτίζουν, θα βάφουν, θα σοβατίζουν; Ποιοι θα περνούν υδραυλικές κι ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις; Ποιοι θα γίνουν ξυλουργοί και σιδεράδες; Μα φυσικά οι παρακατιανοί... Οι δύστυχοι.. Οι ξένοι.. Που τους έφεραν παράνομα και πλημμύρισαν τον τόπο… Χωρίς καν να μας ρωτήσουν.. Θαυμάστε σχεδιασμό… Μια χώρα χωρίς τεχνίτες… Θαυμάστε αλαζονεία, ύβρη… Μια χώρα από «επιστήμονες».
Είναι δυνατόν μια τέτοια χώρα να επιβιώσει; Φυσικά Όχι. Η Τεχνική Εκπαίδευση είναι ανάγκη για ένα τόπο, για ένα Λαό. Ο Λαός τη χρειάζεται περισσότερο από τη Γενική. Χωρίς το δικηγόρο και τον οικονομολόγο ζεις. Χωρίς τον αγρότη και κτηνοτρόφο, όχι. Χωρίς φάρμακα, μπορείς. Χωρίς τροφή όχι.. Στον Ελληνικό Πολιτισμό μάλιστα υπάρχει ανάγκη σύγκλισης της Τεχνικής και της Γενικής Εκπαίδευσης, στο Πανεπιστήμιο. Μακριά από διαχωρισμούς των μαθητών σε κατηγορίες επιτυχημένων στη μια και αποτυχημένων στην άλλη. Αλλά με επιβράβευση των ξεχωριστών ικανοτήτων και στη μια και στην άλλη… Και με χειροκρότημα.. Για να μπορέσουν τα παιδιά και μέσα από αυτά ο Λαός μας, να επιβιώσει.. Όπως επιβίωσε για χιλιάδες χρόνια … Ακόμη και έτσι… Σαν βασιλιάς , άναξ των εργασιών με τα χέρια… Σαν χειρώναξ.. Γιατί απλούστατα δεν είναι η εργασία ντροπή.. «Αεργίη το όνειδος» ..
19.Τελικά ποιοί κυβερνούν αυτή τη χώρα; Ο Λαός, τα κόμματα με τις οργανώσεις τους ; ‘Η οι τριακόσιοι της Βουλής και τα μεγάλα συμφέροντα; Αν κυβερνούσε ο Λαός, δεν θα χρεοκοπούσαμε. ‘Η θα είχαν τιμωρηθεί παραδειγματικά οι υπεύθυνοι. Με τη πρόκληση ενός Δημοψηφίσματος.. Για το Μνημόνιο, για την ΟΝΕ, για την δραχμή, για τις ευθύνες, για το ασφαλιστικό..Αν κυβερνούσε ο Λαός.. ‘Όμως το άρθρο 44 του Συντάγματος δεν επιτρέπει στο Λαό να προκαλέσει Δημοψήφισμα για κανένα θέμα, επομένως και για τη χρεοκοπία. Αν κυβερνούσαν τα κόμματα, θα έπρεπε οι αντιπρόσωποι να πραγματοποιούν τα προγράμματα που ψηφίζονται από τα Συνέδρια. ‘Όμως το Σύνταγμα απαλλάσσει τους βουλευτές μας, από οποιαδήποτε δέσμευση. Μπορεί δηλαδή στο Συνέδριό του ένα Κόμμα να αποφασίζει μια σειρά έργων ανάπτυξης για την επαρχία και αυτά να είναι Προεκλογικές δεσμεύσεις. Μόλις όμως εκλεγούν οι Αντιπρόσωποι, το άρθρο 60 τους επιτρέπει να εξαπατήσουν και το σύνολο των συνέδρων και τον ίδιο τον Λαό που τους χρυσοπληρώνει για να πραγματοποιήσουν αυτά ακριβώς τα έργα, και ψηφίζουν στη Βουλή «κατά συνείδηση» όχι. Και αν θελήσουν οι εξαπατηθέντες να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη και να ασκήσουν διώξεις στους απατεώνες, τότε θα διαπιστώσουν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
Γιατί; Απλούστατα.. Το ίδιο το Σύνταγμα το απαγορεύει με το άρθρο 61.
Επομένως ποιοι κυβερνούν; Μα φυσικά οι εμπνευστές του Ολιγαρχικού μας Συντάγματος. Οι κύριοι- κύριοι βουλευτές μας. Τα καμάρια μας.. Και τα μεγάλα συμφέρον τα που διαπλέκονται μαζί τους … Τόσα χρόνια τώρα….
20. ‘Αρχουν λοιπόν λίγοι. Δηλαδή Ολιγαρχία. Το πολίτευμα όμως ονομάζεται «Δημοκρατία». Γιατί; Προφανώς οι ολιγαρχικοί μας ηγέτες θέλουν να μπερδέψουν το Λαό.Το έχουν επιτύχει μάλιστα με φάρμακο τη διάβρωση σε μικρές καθημερινές δόσεις. Στα Σχολειά με καλλιέργεια άγνοιας. Στα Μ.Μ.Ε με προπαγάνδα και εκπομπές τηλεοπτικών σειρών και θεαμάτων του τίποτα. Στις κομματικές οργανώσεις με διορισμούς και εθισμό στο άκοπο χρήμα.. Με ένοχη σιωπή που τυλίγει τα πάντα .. Με απόκρυψη… Με παραπληροφόρηση.. Κατάφεραν λοιπόν, τα καμάρια μας, οι «επίσημοι υβριστές μας»,να ονομάζουν οι αδαείς με σιγουριά μάλιστα, την αισχρή τους διακυβέρνηση «Δημοκρατική». Κατ’ αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που προκαλούν μια συμφορά στο Έθνος, θυμούνται τη Δημοκρατία. Δρέποντας λοιπόν τους καρπούς της χρόνιας διαβρωτικής τους καλλιέργειας, μοιράζουν τις δικές τους ευθύνες, που αλλού; Στο Λαό.
Και το χρέος που αυτοί φτιάξανε, ποιος θα το πληρώσει; Εμείς και τα παιδιά μας.
1.Πόσες εταιρείες κατόρθωσαν να επιβιώσουν προσλαμβάνοντας ,πληρώνοντας και ασφαλίζοντας πλήρως ,το 25% των εργαζομένων τους , χωρίς όμως αυτοί να έχουν κα-νένα αντικείμενο εργασίας; ‘Η με συνολική εργασία 1-5ώρες το μήνα; Καμιά. Με τη δια-δικασία αυτή χρεοκοπούν.
Υπάρχει χώρα που θα έκανε το ίδιο, και θα αναπτυσσόταν; Το αντίθετο.
Μήπως αυτό συμβαίνει και στη δικιά μας χώρα; Είμαστε η μοναδική χώρα στο κόσμο, στην οποία οι μισοί περίπου εργαζόμενοι ανήκουν στο Δημόσιο ,στους Δήμους και στις ΔΕΚΟ.(1.200.000 εργαζόμενοι).
Πόσοι από αυτούς έχουν αντικείμενο πολύωρης καθημερινής εργασίας; Περίπου οι μισοί. ‘Όταν βγήκαμε απ’ την δικτατορία είχαμε 200.000 υπαλλήλους σ’αυτές τις κατηγορίες. Η διαφορά είναι τεράστια. ’Ας δεχθούμε ότι χρειαζόμαστε τους διπλάσιους ή τους τριπλάσιους. Περισσεύουν 600.000 «δήθεν» υπάλληλοι.
Γιατί «δήθεν;» Αν κάνετε μια βόλτα στο ΙΚΑ , στο Δήμο της περιοχής σας, και μετά σ’ ένα Υπουργείο ,ας πούμε στο υπουργείο του Πολιτισμού ,και χαζέψετε για λίγο τους υπαλλήλους θα καταλά-βετε πολύ καλά τι εννοούμε με τον όρο «δήθεν εργασία». Αν πάτε μια άλλη μέρα σε ένα γιαπί, σε μια βιομηχανία ,σ’ ένα λατομείο ,σε μια τράπεζα τις ημέρες πληρωμών των συντάξεων,ή σ’ ένα αγρό όταν καλλιεργείται, τότε θα διαπιστώσετε τι εννοούμε με τον όρο «εργασία».
2.Πόσο κοστίζουν; Κατ’ ελάχιστον, 24 δις το χρόνο. (600.000*40.000 E/εργάζό-μενο,με την ασφάλιση). ‘Αρα σε 15 χρόνια το έλλειμμα φτιάχνετε.
3.Από πού πληρώνονται όλοι αυτοί; Από τον Δημόσιο προυπολογισμό.
4.Με τι χρήματα; Με Δάνεια.
5.Ποιοί τα πήραν; Αρχικά οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ ,(πώς μπορούμε να ξεχάσουμε το καταπληκτικό «Τσοβόλα δώστα όλα») μετά της Ν.Δ, ξανά του ΠΑΣΟΚ, πάλι της ΝΔ.
6.Πώς διορίσθηκαν όλοι αυτοί; Μα φυσικά με μέσον.Οι διορισμένοι με εξετάσεις είναι τόσο λίγοι ,που απλά αποτελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
7.Μήπως ανήκουν και στις κομματικές οργανώσεις των εκάστοτε κυβερνήσεων ; Αν δεν ήσαν γιατί να τους διορίσουν.
8.Οι διορισμένοι γνώριζαν την προέλευση των χρημάτων με τα οποία αμείβονταν ; Όχι.
9.‘Εχουν επομένως ευθύνη για τη χρεοκοπία της χώρας; Όχι. Αφού δεν γνώριζαν.
10.Πώς πείστηκαν οι αγρότες να αφήσουν τα χωράφια τους και να τεμπελιάζουν σε κάποια δημόσια υπηρεσία; ‘Ηταν το σχέδιο τέτοιο. ‘Επρεπε ο λαός λίγο –λίγο να πετάει στο καλάθι των αχρήστων την πίστη , την αξία αν θέλετε ότι τα αγαθά αποκτούνται με κόπο. Για να αρχίσει να μοιάζει χω-ρίς να το παίρνει είδηση, μ’ αυτούς που τον διόριζαν. Μ’ αυτούς που τον έμαθαν στο άκοπο χρήμα. Μ’ αυτούς που χρεοκόπησαν τη χώρα.. Μ’ αυτούς που τον βρίζουν τώρα και τον α-ποκαλούν ‘κοπρίτη’,για να του μεταβιβάσουν τη δικιά τους ευθύνη για τη κατάντια. Για να χει το κεφάλι κάτω.. Από ντροπή.. Για να μη ζητήσει ευθύνες.. Για να μην επαναστατήσει.. Για να μη τους κρεμάσει στη Πλατεία στο Σύνταγμα όπως τους αξίζει
11.Καλά οι κυβερνήτες δεν γνώριζαν ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο η χώρα θα χρεοκο-πήσει; Φυσικά και το γνώριζαν.
12. Τότε γιατί το έκαναν;
Α)Διότι και οι ίδιοι πλούτιζαν από τη διαπλοκή και
Β)Στο-χευαν σε κάτι ακόμα πιο μεγάλο. Στη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για να παραμένουν σταθερά στην εξουσία. Κι αυτό φαίνεται προς το παρόν ότι το κατάφεραν. (Είμαστε τόσο καιρό σε συνθήκες χρεοκοπίας και κυβερνούν άνετα)
13.Επί τέλους, δεν φοβούνται τις αντιδράσεις του Λαού; Εδώ γελάνε..Μα για ποιές αντιδράσεις μιλάς; Οι αντιδράσεις του λαού επηρεάζονται από τα Κόμματα. Και οι κομμα-τικές ηγεσίες διόριζαν και διορίζουν.. Και οι διορισμένοι πάντα σιωπούν..
14.Τότε, δεν φοβούνται τα Κόμματα της Αριστεράς; Ξαναγελάνε… ‘Εχουν φροντίσει γι αυτό με τον καλύτερο τρόπο.Τι νομίζετε ότι κάνουν στο Υπουργείο της Παιδείας; Χρόνια τώρα τα Σχολειά είναι ανοικτά μα η γνώση απ’ έξω. Κατάφεραν με κατάλληλο σχεδιασμό στη Παιδεία να αφαιρέσουν από τον μέσο ‘Ελληνα το κριτήριο της επιστήμης. «Για να είναι μια θεωρία σωστή πρέπει να την αληθεύει η πράξη». Οι καημένοι οι φίλοι μας, οι αριστεροί, οι δικοί μας σύντροφοι.. Τριάντα χρόνια τώρα, τα ίδια.. Να καλούν σε διαμαρτυρίες σε απεργίες, σε κινητοποιήσεις, και το αποτέλεσμα; 6%-10%…. Να παλεύουν να αγωνιούν, να φωνάζουν, …και το αποτέλεσμα το ίδιο ..6%-10% … Να αποκτούν ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.. Εφημερίδες .. Περιοδικά… Κι όμως να μην αλλάζει τίποτε.. 6%-10%.. Και σε κάθε εκλογική μάχη να ελπίζουν: «τώρα θα το δείτε .. ‘Εφθασε η ώρα.. Ο λαός θα μας εμπιστευθεί.. Δεν μπορεί μετά απ’ όλα αυτά να μην κατάλαβε.. Θα πυκνώσει τις δικές μας γραμμές.. Είναι βέβαιο .. Το Κεφάλαιο με τους εκπροσώπους του χρεοκόπησαν τη χώρα.. Τώρα θα ξυπνήσει το αιώνιο σύμβολο, και μονο-μιάς θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς». .. Και δυστυχώς πάλι στα ίδια.. 6%- 10%… Και να μη μπορούν να αντιληφθούν με τίποτα, μα με τίποτα ,το απλούστατο : «Σύντροφοι δεν το λέμε εμείς. Η επιστήμη το λέει. Μη τα βάζετε δηλαδή με μας..Αφού η υπόθεση δεν ευδοκιμεί, δεν περπατάει στο Λαό, αφού δηλαδή διαψεύδεται από τα γεγονότα ,είναι Λά-θος.. Ας την αλλάξουμε λιγάκι».. Και δεν μιλάμε για την θεωρία του Δίκιου του εργάτη ,για την ισότητα ,την ελευθερία ,τον ανθρωπισμό… Μιλάμε για τον τρόπο που θέλετε να τα εφαρμόσετε .. Για τη πρακτική σας στη καθημερινότητα… Όλα θέλετε να τα κάνετε μόνοι σας. ‘Εχετε δίκιο μόνο εσείς κι όλοι εμείς απλώς δεν σας καταλαβαίνουμε. Δεν μπορείτε όμως να αποφασίζετε για όλα. Για μας, για τον εργάτη, τον αγρότη, τον ναυτικό τον επιστήμονα.. Για όλα.. Και μείς υποφέρουμε.. Δεν μας λυπάστε;.. Δεν βλέπετε ότι το μόνο που καταφέρατε, κι αυτό με εξαιρετική αποτελεσματικότητα ήταν η διάσπαση των δυνάμεων του λαού; Των δυνάμεων που ήθελαν και θέλουν όσο τίποτα στο κόσμο τη μεγάλη Αλλαγή; Αυτή που είναι και το δικό σας μοναδικό όνειρο…. Δεν ζητάμε να σας κλέψουμε τη δόξα.. Ζητάμε τη ζωή μας.. Να την αποφασίζουμε εμείς .. Στα απλά κύτταρα της Δημοκρατίας. Στους τοπικούς συλλόγους. Των 20 και 30 εργαζομένων. Με την ευθύνη των αποφάσεων να βαραίνει τους ώμους μας. Να μας ενεργοποιεί. Και να μας βγάζει στο δρόμο όπως ονειρεύεστε. Μακριά από την ολιγαρχική στη πράξη διαδικασία των Συνελεύσεων, στις οποίες 60 αποφασίζουν για τους 600, προκαλώντας αδιαφορία και ωχαδελφισμό. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε χωρίς εμάς, ούτε χωρίς τη βοήθειά σας. Θα γίνει με ενεργοποίηση όλων. Δηλαδή με Ενότητα. ’Η διαφορετικά με Συμπαράταξη.
15.Είναι η απεργία λύση; Βέβαια. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
16.Με τον ίδιο τρόπο θα παλέψει ο εργάτης στη Βιομηχανία κι ο καθηγητής; Oχι.
17.Γιατί; Το Σχέδιο του Υπουργείου «Παιδείας» είναι να σπείρει άγνοια, και να θερίσει δούλους. ‘Ένα σχολείο κλειστό διευκολύνει τα σχέδιά τους. Ρίχνει επί πλέον την ευθύνη για την άγνοια των μαθητών, στους καθηγητές. Πρέπει λοιπόν στην εκπαίδευση τα σχολεία να μένουν ανοικτά τις μέρες των απεργιών. ΟΙ καθηγητές να απεργούν απ’ το πρόγραμμα του Υπουργείου, και να διδάσκουν αυτά που επιμελημένα το Υπουργείο κρύβει. Π.χ, για τα κοινωνικά δικαιώματα. Για την έννοια του ανθρώπου ως κοινωνικού όντος. Για τους λόγους που το Σύνταγμα είναι Ολιγαρχικό αναλύοντας με παραδείγματα τα άρθρα 44 60 και 61. Για το δίκαιο σαν ανταπόδοση χωρίς βία (Ησίοδος,’Εργα και Ημέραι 274-280) όπως και για τον τρόπο που αυτό καταγράφεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Για την Ελλάδα της Ακμής χωρίς δούλους (Ηρόδοτος,Ερατώ 137). Για τις αξίες της ελευθερίας, του δίκιου και επομένως του Ανθρωπισμού μέσα σε μεγάλα ιστορικά γεγονότα,όπως στην αιώνια πηγή έμπνευσης των «Θερμοπυλών».. Για την απαγόρευση κοπής νομίσματος και τη κοινωνική πραγματικότητα των «ομοίων» στη Σπάρτη… Που γέννησαν στα χρόνια εκείνα σε μια απ’ τις φωτεινότερες στιγμές στην παγκόσμια ιστορία, τις Θερμοπύλες… Και τόσα άλλα.. Που επιμελημένα κρύβουν… Επιπρόσθετα, θα έπρεπε τα χρήματα της απεργίας να διατίθενται στους απολυμένους με Ταμείο που θα δημιουργηθεί. Π.χ Εάν απεργούσαν 50.000 καθηγητές για δύο μέρες, θα επέτρεπαν στη κυβέρνηση της εξαπάτησης και της χρεοκοπίας, να διαχειρισθεί τα χρήματα της απεργίας περίπου 5.000.000. Αντίθετα με τη συγκεκριμένη πρόταση τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να απαλύνουν την αγωνία και το άγχος της επιβίωσης για εκατοντάδες απολυμένους.
18.Στη Γερμανία και στις άλλες ανεπτυγμένες χώρες η Τεχνική Εκπαίδευση αρχίζει από τη Πέμπτη του Δημοτικού. Στην Ελλάδα απουσιάζει. Γιατί; Για τον ίδιο λόγο που οι κυβερνήτες της διαφθοράς έπεισαν τους γονείς τριάντα χρόνια τώρα, ότι όλα τα παιδιά πρέπει να πάνε στο Πανεπιστήμιο.. Θαυμάστε υποκρισία.. Στη χώρα μας, όλοι οι ‘Ελληνες στο μέλλον, θα είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, οικονομολόγοι. Στη χειρότερη περίπτωση καθηγητές και δάσκαλοι.. Δεν ρώτησε βέβαια κανείς. Τη γη, ποιοι θα την οργώνουν; Ποιοι θα θερίζουν; Ποιοι θα αλέθουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το ψωμί; Ποιοι θα εκτρέφουν τα ζώα; Ποιοι θα αρμέγουν; Ποιοι θα φτιάχνουν το γάλα, το τυρί ,το γιαούρτι; Ποιοι θα υφαίνουν, ποιοι θα φτιάχνουν τα ρούχα και τα παπούτσια μας; Ποιοι θα κτίζουν, θα βάφουν, θα σοβατίζουν; Ποιοι θα περνούν υδραυλικές κι ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις; Ποιοι θα γίνουν ξυλουργοί και σιδεράδες; Μα φυσικά οι παρακατιανοί... Οι δύστυχοι.. Οι ξένοι.. Που τους έφεραν παράνομα και πλημμύρισαν τον τόπο… Χωρίς καν να μας ρωτήσουν.. Θαυμάστε σχεδιασμό… Μια χώρα χωρίς τεχνίτες… Θαυμάστε αλαζονεία, ύβρη… Μια χώρα από «επιστήμονες».
Είναι δυνατόν μια τέτοια χώρα να επιβιώσει; Φυσικά Όχι. Η Τεχνική Εκπαίδευση είναι ανάγκη για ένα τόπο, για ένα Λαό. Ο Λαός τη χρειάζεται περισσότερο από τη Γενική. Χωρίς το δικηγόρο και τον οικονομολόγο ζεις. Χωρίς τον αγρότη και κτηνοτρόφο, όχι. Χωρίς φάρμακα, μπορείς. Χωρίς τροφή όχι.. Στον Ελληνικό Πολιτισμό μάλιστα υπάρχει ανάγκη σύγκλισης της Τεχνικής και της Γενικής Εκπαίδευσης, στο Πανεπιστήμιο. Μακριά από διαχωρισμούς των μαθητών σε κατηγορίες επιτυχημένων στη μια και αποτυχημένων στην άλλη. Αλλά με επιβράβευση των ξεχωριστών ικανοτήτων και στη μια και στην άλλη… Και με χειροκρότημα.. Για να μπορέσουν τα παιδιά και μέσα από αυτά ο Λαός μας, να επιβιώσει.. Όπως επιβίωσε για χιλιάδες χρόνια … Ακόμη και έτσι… Σαν βασιλιάς , άναξ των εργασιών με τα χέρια… Σαν χειρώναξ.. Γιατί απλούστατα δεν είναι η εργασία ντροπή.. «Αεργίη το όνειδος» ..
19.Τελικά ποιοί κυβερνούν αυτή τη χώρα; Ο Λαός, τα κόμματα με τις οργανώσεις τους ; ‘Η οι τριακόσιοι της Βουλής και τα μεγάλα συμφέροντα; Αν κυβερνούσε ο Λαός, δεν θα χρεοκοπούσαμε. ‘Η θα είχαν τιμωρηθεί παραδειγματικά οι υπεύθυνοι. Με τη πρόκληση ενός Δημοψηφίσματος.. Για το Μνημόνιο, για την ΟΝΕ, για την δραχμή, για τις ευθύνες, για το ασφαλιστικό..Αν κυβερνούσε ο Λαός.. ‘Όμως το άρθρο 44 του Συντάγματος δεν επιτρέπει στο Λαό να προκαλέσει Δημοψήφισμα για κανένα θέμα, επομένως και για τη χρεοκοπία. Αν κυβερνούσαν τα κόμματα, θα έπρεπε οι αντιπρόσωποι να πραγματοποιούν τα προγράμματα που ψηφίζονται από τα Συνέδρια. ‘Όμως το Σύνταγμα απαλλάσσει τους βουλευτές μας, από οποιαδήποτε δέσμευση. Μπορεί δηλαδή στο Συνέδριό του ένα Κόμμα να αποφασίζει μια σειρά έργων ανάπτυξης για την επαρχία και αυτά να είναι Προεκλογικές δεσμεύσεις. Μόλις όμως εκλεγούν οι Αντιπρόσωποι, το άρθρο 60 τους επιτρέπει να εξαπατήσουν και το σύνολο των συνέδρων και τον ίδιο τον Λαό που τους χρυσοπληρώνει για να πραγματοποιήσουν αυτά ακριβώς τα έργα, και ψηφίζουν στη Βουλή «κατά συνείδηση» όχι. Και αν θελήσουν οι εξαπατηθέντες να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη και να ασκήσουν διώξεις στους απατεώνες, τότε θα διαπιστώσουν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
Γιατί; Απλούστατα.. Το ίδιο το Σύνταγμα το απαγορεύει με το άρθρο 61.
Επομένως ποιοι κυβερνούν; Μα φυσικά οι εμπνευστές του Ολιγαρχικού μας Συντάγματος. Οι κύριοι- κύριοι βουλευτές μας. Τα καμάρια μας.. Και τα μεγάλα συμφέρον τα που διαπλέκονται μαζί τους … Τόσα χρόνια τώρα….
20. ‘Αρχουν λοιπόν λίγοι. Δηλαδή Ολιγαρχία. Το πολίτευμα όμως ονομάζεται «Δημοκρατία». Γιατί; Προφανώς οι ολιγαρχικοί μας ηγέτες θέλουν να μπερδέψουν το Λαό.Το έχουν επιτύχει μάλιστα με φάρμακο τη διάβρωση σε μικρές καθημερινές δόσεις. Στα Σχολειά με καλλιέργεια άγνοιας. Στα Μ.Μ.Ε με προπαγάνδα και εκπομπές τηλεοπτικών σειρών και θεαμάτων του τίποτα. Στις κομματικές οργανώσεις με διορισμούς και εθισμό στο άκοπο χρήμα.. Με ένοχη σιωπή που τυλίγει τα πάντα .. Με απόκρυψη… Με παραπληροφόρηση.. Κατάφεραν λοιπόν, τα καμάρια μας, οι «επίσημοι υβριστές μας»,να ονομάζουν οι αδαείς με σιγουριά μάλιστα, την αισχρή τους διακυβέρνηση «Δημοκρατική». Κατ’ αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που προκαλούν μια συμφορά στο Έθνος, θυμούνται τη Δημοκρατία. Δρέποντας λοιπόν τους καρπούς της χρόνιας διαβρωτικής τους καλλιέργειας, μοιράζουν τις δικές τους ευθύνες, που αλλού; Στο Λαό.
Και το χρέος που αυτοί φτιάξανε, ποιος θα το πληρώσει; Εμείς και τα παιδιά μας.
21.Μα καλά, οι δημοσιογράφοι και οι μεγάλοι τηλεοπτικοί σταθμοί τι κάνουν; Γιατί δεν αποκαλύπτουν την απάτη; Δεν είχαν ποτέ, ούτε έχουν τέτοια πρόθεση.. Σε διαπλοκή με τα μεγάλα συμφέροντα και τους αντιπροσώπους, κάνουν το άσπρο μαύρο. Δεν έχετε παρά να θυμηθείτε τον τρόπο που παρουσίασαν την άνοιξη του 2010 τη μεγάλη συγκέντρωση, όταν ο Λαός, χωρίς πανό και κουκούλες, πολιορκούσε τη Βουλή και με τις ιαχές «κλέφτες-κλέφτες» για πρώτη φορά έδειξε μια απειλή κάθαρσης θηλιάς και αγχόνης, για το πολιτικό σύστημα της διαφθοράς και της χρεοκοπίας.
Τι έκαναν τότε οι τηλεοπτικοί μας σταθμοί; Επιδεικτικά απουσίαζαν. Όπως απουσιάζουν πάντα στις μεγάλες απεργίες. Να μην ενημερωθεί ο Λαός για την ένταση την οργή και τα συνθήματα των διαδηλωτών. (Θα μπορούσαν να απεργήσουν την επόμενη μέρα. Αν πίστευαν πραγματικά στους λόγους της απεργίας… Αν ήθελαν να ανατραπεί η χούντα που λεηλατεί τα όνειρά μας… Αλλά … ‘Ισως… Ποιος ξέρει άραγε;
Μα αυτοί δεν θα απεργήσουν; Δηλαδή, δεν πρέπει να απεργήσουν; Μα τότε τι είναι αυτά που λες; (Αλλά… ‘Ισως … Ποιος ξέρει…) Το κριτήριο της επιστήμης που λέγαμε. Είναι απλό. Θυμηθείτε το παλιό σχολικό ανέκδοτο στο μάθημα της Λογικής: «Το μπουζούκι είναι όργανο. Ο αστυνόμος είναι όργανο. Επομένως ο αστυνόμος είναι μπουζούκι». Επομένως οι δημοσιογράφοι πρέπει να απεργούν τις μέρες που όφειλαν να ενημερώνουν Επομένως έχουμε Δημοκρατία. Επομένως ντροπή σε κείνους που φωνάζουν κλέφτες τους βολευτές και προσβάλλουν τον Ναό της Δημοκρατίας. Επομένως σκάστε και πληρώστε… Κοπρίτες…
22.Τι πρέπει λοιπόν να γίνει; Κάθε ένας που αναρωτιέται, που οργίζεται και προσβάλλεται από τα γεγονότα, ας σκεφτεί ξανά τα ερωτήματα.. Και τις δικές του ευθύνες.. Θα δει εύκολα τη λύση.
ΠΗΓΗ: ΟΛΥΜΠΙΑ
No comments :
Post a Comment