Οι FM400, από όποια πλευρά και αν το δει κανείς το θέμα, είναι «κουφή» ως επιλογή αντικατάστασης μέρους των FREMM (μιλάνε για 4 FM400 και 2 FREMM): Σκάφος που υπάρχει μόνο στα χαρτιά, μονού ρόλου (ή ανθυποβρυχιακού ρόλου ή αεράμυνας) και το σημαντικότερο είναι ότι δεν μπορεί να μεταφέρει ούτε για αστείο SCALP Naval.
Και εδώ ερχόμαστε σε ένα άλλο κρίσιμο σημείο της όλης υπόθεσης: Το defencenet.gr εγκαίρως έχει καταγράψει την αντίδραση των ΗΠΑ για απόκτηση από την Ελλάδα αυτού του όγκου των SCALP Naval από μία χώρα όπως η Ελλάδα. Σαρανταοκτώ (6Χ8) έτοιμοι προς εκτόξευση SCALP Naval με ακτίνα δράσης 1000 χλμ. από οποιοδήποτε σημείο της Μεσογείου είναι κάτι που απλά δεν το θέλουν. Όχι γιατί εχθρεύονται την Ελλάδα, αλλά γιατί αυτή είναι η στρατηγική τους και τα συμφέροντά τους.
Κάπου εκεί οφείλεται και μία σαφής τάση που καταγράφεται εσχάτως, πολύ εσχάτως, σε ανώτατους αξιωματικούς του Π.Ν. για «μικρά σκάφη». Πέρα από το γεγονός ότι πρόκεται για αντιλήψεις επιχειρήσεων της δεκαετίας του '70, ξεχνάνε ότι πλέον καλούμαστε να υποστηρίξουμε συμφέροντα και πιθανόν επιχειρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου μικρά σκάφη δεν στέκονται. π.χ. αυτή την στιγμή οι ΜΕΚΟ 200ΗΝ, το μόνο που μπορούν να υποστηρίξουν σε ανοικτή θάλασσα είναι αποστολές κατά της πειρατείας...
Άρα λοιπόν υπάρχουν συνιστώσες δυνάμεις που προσπαθούν να μπλοκάρουν το πρόγραμμα απόκτησης κύριως σκαφών με δυνατότητες εξαπόλυσης βλημάτων cruise.
ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ: defencenet
Και εδώ ερχόμαστε σε ένα άλλο κρίσιμο σημείο της όλης υπόθεσης: Το defencenet.gr εγκαίρως έχει καταγράψει την αντίδραση των ΗΠΑ για απόκτηση από την Ελλάδα αυτού του όγκου των SCALP Naval από μία χώρα όπως η Ελλάδα. Σαρανταοκτώ (6Χ8) έτοιμοι προς εκτόξευση SCALP Naval με ακτίνα δράσης 1000 χλμ. από οποιοδήποτε σημείο της Μεσογείου είναι κάτι που απλά δεν το θέλουν. Όχι γιατί εχθρεύονται την Ελλάδα, αλλά γιατί αυτή είναι η στρατηγική τους και τα συμφέροντά τους.
Κάπου εκεί οφείλεται και μία σαφής τάση που καταγράφεται εσχάτως, πολύ εσχάτως, σε ανώτατους αξιωματικούς του Π.Ν. για «μικρά σκάφη». Πέρα από το γεγονός ότι πρόκεται για αντιλήψεις επιχειρήσεων της δεκαετίας του '70, ξεχνάνε ότι πλέον καλούμαστε να υποστηρίξουμε συμφέροντα και πιθανόν επιχειρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου μικρά σκάφη δεν στέκονται. π.χ. αυτή την στιγμή οι ΜΕΚΟ 200ΗΝ, το μόνο που μπορούν να υποστηρίξουν σε ανοικτή θάλασσα είναι αποστολές κατά της πειρατείας...
Άρα λοιπόν υπάρχουν συνιστώσες δυνάμεις που προσπαθούν να μπλοκάρουν το πρόγραμμα απόκτησης κύριως σκαφών με δυνατότητες εξαπόλυσης βλημάτων cruise.
ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ: defencenet
No comments :
Post a Comment