04/07/2015

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

- ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;
ΟΧΙ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ-ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΝΕΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΜΝΗΜΟΝΙΟ

- ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ; ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ;
ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 100% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ. ΕΑΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΚ ΝΕΟΥ (ΝΕΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ) ΤΟΤΕ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ. ΕΙΡΩΝΕΙΑ... ΚΟΥΡΕΜΑ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΙΣΘΟ-ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΔΟΣΕΙΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ ΚΙ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΔΥΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.

- Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ;
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ" ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΥΡΙΖΑ, ΥΛΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΦΙΚΤΕΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΕΛΙΚΩΣ ΠΩΣ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΕΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΘΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ "ΟΧΙ".  ΟΣΟ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΞΟΔΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε

- ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ, ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;
ΘΑ ΠΕΡΙΚΟΠΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΩΣ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΧΟΡΗΓΗΘΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ. (ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ)

- ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ;
ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΙΜΩΝ. ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΚΑΥΣΙΜΑ, ΦΑΡΜΑΚΑ, ΡΕΥΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

- ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΝΟΣ ΒΙΩΣΙΜΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΥΠΟΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΗΤΑΝ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ, ΜΗ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ Ε.Ε ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΒΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ. ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΥΠΕΒΑΛΛΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΥΨΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 8ΔΙΣ. ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΜΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΓΑΝΤΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΟΣ, ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ. ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΑΠΗΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 11 ΔΙΣ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΡΟΚΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΕΒΑΛΛΕ (ή ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ) ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΒΙΩΣΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΜΕΛΟΥΣ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.

- ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΑΞΕ ΕΤΣΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;
ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΑΛΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΟΜΑΔΑ. ΟΙ ΤΡΙΤΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ, ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ (ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

- ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΕΛ ΣΥΝΕΠΛΕΥΣΑΝ;
ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΕΝΔΟΤΙΚΕΣ. ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΒΑΡΗ "ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΡΙΑ" ΚΙ ΟΧΙ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ. ΟΙ ΑΝΕΛ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΤΟΥΣ, ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ "ΠΕΡΗΦΑΝΗ" ΣΤΑΣΗ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΘΝΟΚΤΟΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ. ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ (ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ, ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ) ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ...ΚΑΡΕΚΛΑΣ. ΟΙ ΑΝΕΛ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΩΣ ΑΠΟΔΙΟΠΟΜΠΑΙΟΣ ΤΡΑΓΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΩΣ ΦΟΒΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΒΑΣΗ. Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΜΕΣΑ. (ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΝΔ, ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ).

- Η Χ.Α ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΟΧΙ;
ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ. ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Η ΤΩΡΙΝΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΟΜΟΦΥΛΛΟΦΙΛΟΙ) ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, ΘΕΜΑ ΠΟΥ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ή ΜΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ. Η Χ.Α ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΩΡΑ ΛΟΓΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ, ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΝ. ΤΟ "ΟΧΙ", ΚΑΛΩΣ-ΚΑΚΩΣ, ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΩΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Χ.Α ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΜΟΙΑ-ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΚΚΕ, ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΜΟ ΤΩΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΙ ΑΣΚΟΠΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.

- ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΑ. ΕΛΕΓΑΝ ΠΩΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ, ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ, ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ (ή ΜΑΛΛΟΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΘΙΓΕ) ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. Η Ν.Δ ΕΙΔΙΚΑ, ΟΥΣΑ ΛΕΚΤΙΚΑ "ΔΕΞΙΑ", ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΤΟΝΤΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. Η ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΩΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕ. ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ Η ΝΔ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η Ν.Δ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ'ΟΝΟΜΑ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΕ.

- ΟΙ ΞΕΝΟΙ, ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ;
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΝΕ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟΝ Η ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥΣ, ΜΑΚΡΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ), ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΩΣ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ή ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΑΝ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΑΥΣΤΗΡΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ, ΜΟΝΗ, ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΜΥΝΤΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΑΣ, ΣΛΟΒΕΝΙΑΣ ΚΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΕΔΙΔΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ. ΕΠΙΣΗΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ (ΕΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΣ) ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ... ΦΟΡΟΙ, ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΟΡΟΙ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ: http://isxys.blogspot.com/2011/07/blog-post_9324.html

- ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΕΑΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ "ΟΧΙ", Ο ΘΙΑΣΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ. ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΥΜΑ ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΕΧΕΙΑ, Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΙΣΩΣ ΣΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε ή ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΣΑΣ ΕΠΙ ΠΙΝΑΚΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΞΕΝΟΙ.
ΕΑΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ "ΝΑΙ", Ο ΘΙΑΣΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΘΙΓΕΙ ΒΑΣΙΚΑ "ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ" ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ. ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΔΛΔ. (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΒΓΑΛΕΙ "ΟΧΙ". ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ). ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΛΕΝΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΟΝΕΙΔΙΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΦΕΡΟΥΝ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟΤΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΒΓΑΙΝΕΙ "ΛΑΔΙ" ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ ...ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.

- ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΞΕΛΕΓΗ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ ΛΕΓΑΜΕ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ. Ο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ "ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ", ΕΙΤΕ "ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ", ΕΙΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ: http://isxys.blogspot.com/2015/06/blog-post_202.html

- Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑ;
ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ (ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΗΠΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε) ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ "ΠΑΙΞΟΥΝ" ΑΛΛΑ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗΣΑΝ ΑΔΑΕΙΣ ΚΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΛΛΑΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΘΙΞΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ (ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΙ) ΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΘΙΞΕ (ΤΣΙΠΡΟΚΟΤΖΙΑΔΕΣ) ΓΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ (ΡΩΣΙΚΟ) ΚΑΤΣΙΚΙ. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ: http://isxys.blogspot.com/2011/10/blog-post_3654.html

- ΜΑ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ
Ο ΛΑΟΣ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΝΤΕΧΕΙ
* 1.000.000 ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΣΙΤΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
* 6.000.000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
* ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΡΤ
* ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΩΝ, ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ, ΚΗΠΟΥΡΩΝ, ΚΟΜΜΩΤΡΙΩΝ Κ.Λ.Π
* ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, ΕΙΔΙΚΩΝ, ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ, ΠΑΡΑΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ, ΤΑ ΔΣ ΚΑΘΕ ΠΙΘΑΝΟΥ ΚΙ ΑΠΙΘΑΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΥΠΟΥΡΓΩΝ
* ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 4 ΚΥΡΙΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ...ΔΕΚΑΔΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ
* ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ
* ΤΙΣ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΧΟΡΗΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΣΤΗΝ ΒΟΣΝΙΑ ΕΖΕΓΟΒΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΦΡΙΚΗ
* ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΕ
* ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΣΕΕ
* ΤΙΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ Μ.Κ.Ο ΚΑΙ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ
* ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ
* ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ 10-15 ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
* ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΩΡΕΕΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ
* ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
* ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΗ) ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ , ΞΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Κ.Λ.Π
* ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο ΚΑΘΕ "ΑΡΧΟΝΤΑΣ" ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥ ΚΑΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.
ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΤΕΧΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε ΓΙΑ ΑΥΤΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ, ΕΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ- ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ε.Ε, ΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ.

- Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ, Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ "ΟΧΙ".
ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ "ΟΧΙ" ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΡΝΗΣΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ. ΤΟ ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΟΧΘΟ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥ '21 ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ..."ΜΝΗΜΟΝΙΑ" ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΕ.

- ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ, ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ
ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΕΑΝ ΕΣΥ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ. ΤΟ ΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΟΧΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. ΑΠΟ ΤΟ 74 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2002 Η ΕΛΛΑΣ ΕΚΑΝΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΤΗΣ. ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ή ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ, ΥΠΗΡΧΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ, Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΗΤΑΝ ΚΡΥΜΕΝΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΚΤΙΝΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΖΟΥΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ. ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΩΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΩΣ ΝΑ ΑΝΑΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ. ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ. Η ΕΛΛΑΣ ΤΕΛΙΚΩΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΣΕ 1/340,75 ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ Η ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 1/100. ΑΛΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΝ ΧΟΡΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΕΛΙΚΩΣ ΕΔΩ.   ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ. ΤΟ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΣΕΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ; ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΠΟΣΕΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ΣΟΥ;

ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ, ΕΙΠΑΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ "ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ" ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΟΠΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ. Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΑΤΟΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΣΩΦΡΟΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙ ΑΦΟΥ ΕΔΩΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ, ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΜΕ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΔΑΣΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.  ΑΡΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ "ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ" ΤΗΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΕΚΤΟΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ (ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ). ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΗΡΘΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 74 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΓΙΓΑΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΑΦΟΡΑ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ; ΓΙΑΤΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΑ ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΩΝ. ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΤΕΙΝΕΙ, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ 1/1. ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ (ΠΡΙΝ), ΚΥΠΡΟΣ (ΠΡΙΝ), ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΛΠ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΙΣΧΥΡΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΛΑΡΙΟ, ΕΥΡΩ, ΓΙΕΝ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΝΑ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΕΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ Η ΕΛΛΑΣ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ. ΑΝΤΙ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΩΣ, ΑΝΑΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΩΣΤΕ Η ΖΗΤΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑ ΙΣΧΥΡΟ.

-ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ. ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ, ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΛΔ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΑΚΟΜΗ, ΑΥΤΟΙ ΗΛΙΘΙΩΔΩΣ ΕΦΑΓΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΩΡΑ. ΕΣΥ ΠΑΝΤΩΣ, ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ.

- ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΕΓΩ ΤΕΛΙΚΑ;
ΟΤΙ ΘΕΣ, ΕΜΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΠΛΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΤΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΛΩΣΤΗ ΚΡΕΜΜΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ  ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ (ΚΛΩΣΤΗ) ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ  Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΟΧΙ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.

- ΝΟΘΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ;
ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ  Κ.Λ.Π Η ΝΟΘΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΘΕΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ, ΟΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΟΘΕΙΑ. ΠΑΡΑΝΟΙΑ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΑΝ ΓΙΝΕΙ ΝΟΘΕΙΑ.  ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ, ΕΑΝ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΓΙΑ ΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ "ΝΑΙ" ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΗ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΥ 2008. ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ, ΟΤΙ ΟΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΩΣ "ΤΟΥΡΚΟΙ" ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ, ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ "ΟΧΙ".

ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ. (ΠΙΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑΚΑ ...ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ)
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

30 comments :

  1. Anonymous5/7/15 01:31

    Τελικά ποιά ακριβώς είναι η άποψη του ιστολογίου επί του δημοψηφίσματος; Απ' ό,τι καταλαβαίνω αφήνετε να εννοηθεί ότι η καλύτερη ψήφος είναι το "ΑΚΥΡΟ" αφού τα πράγματα έχουν ήδη πάρει τον δρόμο τους (δηλαδή προς τον διάολο) ανεξαρτήτως αποτελέσματος όμως από την άλλη διακρίνω μία κρυφή τάση προς το "ΝΑΙ" ή κάνω λάθος; Ειδικά το τελευταίο σχόλιο για τους Τούρκους της Θράκης αυτό μου δείχνει. Αν πάντως είστε υπέρ του άκυρου αυτό θα μπορούσα να το καταλάβω αλλά μου φαίνεται δύσκολο να δεχτώ ότι κάποιος εθνικιστής θα ψήφιζε "ΝΑΙ". Προσωπικά αμφιταλαντεύομαι μεταξύ του ΟΧΙ και του ΑΚΥΡΟΥ (ή να μην πάω καθόλου). Και όχι δεν είμαι αναρχοάπλυτος αριστερός...

    Υ.Γ. Ο Κρητικός του Βορρά που εξαφανίστηκε;;

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/7/15 12:02

    ΕΑΝ ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΕΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΒΓΑΖΕ "ΝΑΙ" ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ "ΝΑΙ".

    ΕΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΝΙΟΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ, ΤΟΤΕ ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΕΓΚΥΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΟ 40%.

    ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ, ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ, ΟΥΤΕ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ "ΝΑΙ" ή ΤΟ "ΟΧΙ" ΣΑΣ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΒΓΕΙ "ΝΑΙ" ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ "ΟΧΙ".

    ΑΧΡΗΣΤΟ, ΑΔΙΑΦΟΡΟ, ΓΕΛΟΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ.

    Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΔΟΘΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΑ "ΓΕΛΟΙΟ" ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΡΥΦΙΩΣ ΤΟ "ΝΑΙ". ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΤΡΑΓΙΚΑ "ΓΕΛΟΙΟ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ , ΕΔΩ ΣΤΟ "ΙΣΧΥΣ" ΑΛΛΑ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ, ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΛΩΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ.

    Υ.Γ: ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΤΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ.

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/7/15 12:15

    ΑΝΩΝΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΣ...

    ΤΟ "ΟΧΙ", ΚΑΛΩΣ-ΚΑΚΩΣ, ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΩΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΣΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.

    ReplyDelete
  4. Anonymous5/7/15 12:53

    Επομένως καλά κατάλαβα ότι θα γέρνατε περισσότερο προς το "ΝΑΙ" σε περίπτωση που σας ανάγκαζαν να επιλέξετε (π.χ. με πιστόλι στο κρόταφο). Αν όμως το δημοψήφισμα είναι όντως τόσο περιττό τότε θα έπρεπε να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους... Το "ΝΑΙ" δεν έχει καμμία απολύτως αξιοπρέπεια και δίνει χωρίς αμφιβολία το πάτημα στους Φράγκους να μας πηδήξουν ανελέητα. Το "ΟΧΙ" πάνω στην τρέλα τα τινάζει όλα στον αέρα αλλά το κάνει με λίγη αξιοπρέπεια και το ΑΚΥΡΟ ίσως να είναι η πιο λογική στάση.

    Ναι οι αναρχοάπλυτοι της κυβέρνησης πρέπει να απομακρυνθούν από την εξουσία αλλά ποιοί θα έρθουν μετά; Προχθές στη συγκέντρωση υπέρ του "ΝΑΙ" μίλησαν τα πιο μισητά άτομα της χώρας. Ο Καμίνης έκανε επιθέσεις κατά της Χ.Α. και ο Καφετζόπουλος έβγαζε λογύδρια κατά του ελληνικού DNA και υπέρ των δικαιωμάτων των gay, την ίδια ώρα που ο Βορίδης σε τηλεοπτικό κανάλι έκανε πλακίτσες παρέα με την φίλη του την Κανέλλη. Ό,τι να 'ναι δηλαδή!!!

    Όσοι υποστηρίζουν το "ΝΑΙ" είναι άτομα που προκαλούν εμετό (μιλάω για τα δημόσια πρόσωπα). Το ίδιο ισχύει και για τους περισσότερους που υποστηρίζουν "ΟΧΙ" αλλά εκεί τουλάχιστον υπάρχουν και κάποια άτομα που παρ' ότι "κολλημένα" όπως θα τους λέγατε, δεν είναι τέτοιες λέρες.

    Δεν έχει πλέον σημασία που τα λέω αυτά μιας και σήμερα είναι το δημοψήφισμα αλλά τα γράφω για την ιστορία.

    ReplyDelete
  5. Anonymous5/7/15 14:55

    ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΙΕΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ (ΑΛΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΟΤΑΦΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ). ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΟΠΟΝ, ΔΙΚΟΥ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΠΗΓΑ, ΑΠΕΧΩ, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ "ΙΣΧΥΣ" (ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90% ΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ).

    ΤΟ ..."ΑΚΥΡΟ" ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΚΑΛΗ, ΠΡΟΤΑΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. ΕΑΝ ΠΑΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙ "ΟΧΙ" ή "ΝΑΙ". ΤΟ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΛΑ ΑΚΥΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕ, ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΨΗΔΟΔΕΛΤΙΑ ΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΚΥΡΟ.

    ΓΡΑΦΕΤΕ....
    Το "ΝΑΙ" δεν έχει καμμία απολύτως αξιοπρέπεια και δίνει χωρίς αμφιβολία το πάτημα στους Φράγκους να μας πηδήξουν ανελέητα

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ (ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ) ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΦΤΑΙΞΙΜΟ-ΠΗΔΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ. (70% ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΤΑΙΞΙΜΟ, 30% ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ)

    "Το "ΟΧΙ" πάνω στην τρέλα τα τινάζει όλα στον αέρα..."
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε, ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΕΝΕ-ΕΙΠΑΝ "ΟΧΙ" ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΩΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ , ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ. ΤΡΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ..."ΟΧΙ", ΑΛΛΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε ΤΟΤΕ ΤΟ "ΟΧΙ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.

    ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ, ΟΛΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ..."ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ" ΛΟΓΟΥΣ.

    ReplyDelete
  6. Anonymous5/7/15 16:15

    χαχαχα Κουρήτη χαλάρωσε, ούτε προσπαθώ να σας αναγκάσω να δώσετε απάντηση ούτε προτάσσω πιστόλια στους κροτάφους σας. Την απάντηση άλλωστε την έχετε ήδη δώσει μέσα από τα άρθρα σας.

    Όταν μιλούσα για "ΑΚΥΡΟ" ως λογική στάση εννοούσα ΑΠΟΧΗ οπότε δικό μου το λάθος. Πάντως ομολογώ ότι με μπέρδεψες διότι ενώ πριν έλεγες ότι την καλύτερη στάση την κρατάει το ΚΚΕ (με το ΑΚΥΡΟ) τώρα γράφεις ότι αυτήν την στάση (το ΑΚΥΡΟ) δεν τη θεωρείς μια καλή πρόταση.

    Είσαι υπέρ της ΑΠΟΧΗΣ λοιπόν, αλλά μην ξεχνάς ότι θα μπορούσαμε να πάμε και να γράψουμε πάνω στο ψηφοδέλτιο κάτι σαν αυτό (μεταξύ του ΝΑΙ και του ΟΧΙ):

    "Τ' αρχίδια μου κουνιούνται το ένα πλάι στ' άλλο.
    Αναρωτιέμαι...
    Ποιό να 'ναι πιο μεγάλο;;;"

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/7/15 18:03

    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ...
    "ΟΧΙ" = ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    "ΝΑΙ" = ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
    "ΑΚΥΡΟ" = ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
    "ΑΠΕΧΩ" = ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

    ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΚΚΕ ΜΗ ΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟ "ΝΑΙ" ή ΤΟ "ΟΧΙ". Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ "ΝΑΙ" ή ΤΟ "ΟΧΙ" ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ.

    ReplyDelete
  8. Anonymous5/7/15 18:05

    Είστε από τα ελάχιστα σοβαρά,έντιμα και εθνικιστικά ιστολόγια !
    Θα μου επιτρέψετε να σας απευθύνω τα ΘΕΡΜΟΤΑΤΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ !!!ΕΥΓΕΤΕ !!! ΜΠΡΑΒΟ !!!

    ReplyDelete
  9. Anonymous5/7/15 19:12

    Ένα βροντερό ΝΑΙ θα οδηγούσε την ελληνική κυβέρνηση σε μία διαπραγμάτευση από μία θέση απόλυτης αδυναμίας και τους «Θεσμούς» να πιέζουν για να πάρουν ότι μπορούν περισσότερο, ενώ και οι δύο θα επικαλούνται την λαϊκή ετυμηγορία η οποία θα «νομιμοποιεί» την απαιτήσεις των Θεσμών και την «υποχωρητικότητα» των Ελλήνων. Το αποτέλεσμα θα είναι η όποια συμφωνία θα έρθει να επικαλυφτεί με την δικαιολογία «μα έτσι αποφάσισε ο λαός, τώρα τι διαμαρτύρεστε».

    Ένα ηχηρό ΌΧΙ θα οδηγούσε σε μία κατάσταση τέλειας ανασφάλειας τόσο την Αθήνα όσο και τις Βρυξέλλες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι εταίροι μας είτε θα προσπαθούσαν να βρουν μία συμβιβαστική λύση, οπότε ως Ελλάδα θα οδηγούμασταν σε μία πιο βατή «βιώσιμη» συμφωνία, είτε θα «ξεσκέπαζε» όλους εκείνους που πραγματικά θέλουν την Ελλάδα εκτός Ευρωζώνης, οπότε η μπάλα θα βρισκόταν στην περιοχή της Ευρώπης με ότι αυτό συνεπάγεται για τις περεταίρω ζυμώσεις στο οικοδόμημα που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση.

    http://www.defence-point.gr/news/?p=132270

    ReplyDelete
  10. Anonymous5/7/15 19:50

    κουρητη στο'χω ξαναπει. εισαι ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ κι εσυ και η @@λοιδεολογία σου. η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ δεν σε χωρά. ο λαος σημερα μιλησε και σας ταπωσε ολους σας. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ

    ReplyDelete
  11. Anonymous5/7/15 19:56

    ετσι που στα λεει ειναι. τα χρυσαυγουλα το καταλαβαν νωρις γιαυτο και συνταχθηκαν με το λαο. ΕΣΑΣ ΘΑ ΦΑΜΕ ΠΡΩΤΟΥΣ

    ReplyDelete
  12. Anonymous5/7/15 20:02

    ''ΕΜΕΙΣ'' ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ!ΜΠΟΡΕΙΤΕ;ΠΕΡΙ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ.ΤΗΝ ''ΝΕΑ ΕΛΛΑΣ'' ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ,ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΣ ''ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ''ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ,ΟΥΤΕ ΣΥ!

    ReplyDelete
  13. ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 19:50

    ΡΕ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ; ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ.ΣΠΑΣΕ!

    ReplyDelete
  14. Anonymous5/7/15 20:12

    ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 "ΟΜΑΔΕΣ"....Η ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ...Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Ο ΛΑΟΣ η ΜΑΖΑ..ΚΑΙ Η ΤΡΙΤΗ ΟΜΑΔΑ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ"..ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ.ΑΥΤΗ Η ΤΡΙΤΗ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ...ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕ ΑΚΟΥΣΕ...ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙ!!!

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ" ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ "ΑΠΟΣΤΟΛΗ"ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ Μ@Λ@Κ@ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ,ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ "ΨΥΧΕΣ" ΠΟΥ Δ-Ε-Ν ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ,ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ,ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ,

    Υ.Γ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΩΝΥΜΟ 5/7/15 19:56 ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟ 5/7/15 19:50.

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  15. Anonymous5/7/15 20:15

    εγω στον κουρητη μιλησα αλλα δεν εχω προβλημα ουτε με εσενα. ΜΠΟΡΟΥΜΕ αλλα δεν εχει νοημα, θα περιμενουμε να πεθανετε ειδικα αν δεν ενοχλειτε αλλιως θα σας πεθανουμε εμεις. ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ, μπορει να μην το καταλαβαινεις ακομη αλλα ο κουρητης λεει οτι ειστε ποσοι? μισο εκκατομυριο? ουτε εκατο χιλιαδες δεν ειστε, τα χρυσαυγουλα που λεει ο συντροφος ηδη την εκαναν και ψηφισαν εμας. ΜΟΝΟΙ, ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ, ΑΠΟΚΟΜΕΝΟΙ . Τ Ε Λ Ε Ι Ω Μ Ε Ν Ο Ι

    ReplyDelete
  16. Anonymous5/7/15 20:22

    ΚΑΙ ΟΙ 300 ΛΙΓΟΙ ΗΣΑΝ,ΕΝΑΣ ΠΡΟΣ 1000...ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.

    ReplyDelete
  17. Anonymous5/7/15 20:26

    Κουρήτη, νομίζω ότι δεν υπάρχει κάποιος λόγος να αφήνεις τους αναρχοάπλυτους να σχολιάζουν και να λένε τις μαλακίες τους.

    ReplyDelete
  18. Anonymous5/7/15 20:27

    ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 20:15

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΟΜΑΣΤΕ,ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΖΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΥΛΗΣ..ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΩΡΑ,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΘΑ ΖΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΤΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ..

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  19. Anonymous5/7/15 20:29

    ΤΗΛΕΜΑΧΕ...

    ΣΠΑΩ... ΠΛΑΚΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Η @@ΛΟΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΣΤΟ΄ΠΑ. ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΤΑ ΧΤΥΠΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΝ ΚΟΥΡΗΤΗ ΘΑ ΦΑΜΕ , ΟΛΟΙ ΘΑ ΨΟΨΗΣΕΤΕ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.

    ΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΑΚΡΙΔΑΣ. ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ. ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΓΥΑΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ ΜΕΙΝΑΤΕ. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ, ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΜΟΚΟ ΤΩΡΑ

    ReplyDelete
  20. Anonymous5/7/15 20:39

    ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 20:29

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙΣ ΕΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ....ΧΑΧΑΧΑ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ..ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ...ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΣ;;ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ..ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ...ΑΠΛΑ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο "ΚΟΣΜΟΣ" ΣΟΥ ΠΝΕΕΙ ΤΑ ΛΟΙΣΘΙΑ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΟΥΡΗΤΗ.

    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ.

    ReplyDelete
  21. ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 20:29

    ΕΛΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΕ ΓΥΑΛΑ ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΗ. ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΨΟΦΙΣΕΙ). ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΓΤ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣΙΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ!

    ReplyDelete
  22. Anonymous5/7/15 21:02

    τηλεμαχε μην αρπαζεσαι.

    γραφω αλλα δεν καταλαβαινεις. εσυ φανταζεσαι μονομαχιες και ηρωικες αναμετρησεις. ο κουρητης φταιει γιαυτα. αυτα λεω πως τελειωσαν. ο κοσμος σας τελειωσε αποψε. ακουτε τον κουρητη και το ισχυς και μεινατε πισω. σας ξεπερασαν οι εξελιξεις. μην καλεις τον συντροφο να ρθει κοντα σου. δεν θα ρθει. οταν ερθουμε θα ειμαστε πολλοι και θα εισαι μονος. ειμαστε πολλοι ειστε κατι που πεθαινει. οι αξιες σου δεν σημαινουν τιποτα για μας. ΧΑΣΑΤΕ.

    ReplyDelete
  23. Anonymous5/7/15 21:07

    ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 21:02

    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΕΡΙ "ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ"...ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΙΖΕΤΑΙ "ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ" ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΣΥ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ...ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ "ΑΝΟΙΓΕΣΑΙ" ΠΟΛΥ....ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΖΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ..ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΠΟΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ.


    ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ

    ReplyDelete
  24. Anonymous5/7/15 21:11

    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΧΑΣΑΜΕ!ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ...ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΜΕ.ΓΙΑ ΣΑΣ ΑΡΧΙΣΕ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΨΩΛΗ.

    ReplyDelete
  25. ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 21:02

    ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΣ. ΤΟΝ ΚΟΥΡΗΤΗ ΜΗΝ ΤΟΝ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΤΕ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΛΑΣΟΜΠΑΝΙΕΡΕΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΠΤ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ( ΣΤ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΙ'ΟΛΑΣ), ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΑΞΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ. ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΥΛΟ ΤΩΡΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΓΤ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΑΤΕ!

    ReplyDelete
  26. Anonymous5/7/15 21:23

    ΑΝΩΝΥΜΕ 5/7/15 20:26
    ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΔΥΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΙΣΧΥΣ. ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΚΙ ΑΠΕΙΛΕΣ. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΠΙΟ ΚΟΣΜΙΟ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ.

    ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ "ΛΑΟΥ" ΚΑΙ ΤΗΣ ...ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.
    ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΑΣΑΜΕ ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ; ΑΠΟΧΗ ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΚΙ ΑΥΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΟΣΟΣΤΟ 40% ; ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΥΡΑ ΤΟΥ ΚΚΕ.

    ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, Χ.Α ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ !!! ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΔΛΔ ΕΙΣΤΕ Ο ...ΛΑΟΣ; ΣΚΕΨΟΥ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ

    Η ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΔΙ ΑΛΛΑ ΛΕΩΝ. ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕ ΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕΙ ΕΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΟΣΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ;;; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟ 2015. ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΛΟ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΟΥΣΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΚΑΘΕ ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ. ΕΣΕΙΣ ΔΙΝΕΤΕ ΧΑΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ. ΤΟ ΑΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ ή ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ. Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΥΤΗ Η ΕΠΟΧΗ ΠΑΡΗΛΘΕ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ. ΣΚΕΨΟΥ ΟΜΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.... ΠΟΤΕ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΧΕ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕ;;; Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΤΥΧΕ. ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΘΗ ΠΕΤΥΧΕ. Ο ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΣ;

    ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΣΑΣ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΕΡ ΜΑΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΑΣ. ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Η ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ, ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΤΕ. ΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΕΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.

    Ο ΗΡΩΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕ. Ο ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΗΣ , Ο ΕΛΛΗΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΑΣΗ, ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΖΩΗΣ. ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ;;; ΜΑΥΡΙΛΑ, ΑΠΑΞΙΩΣΗ, ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.

    ΜΗΝ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΜΙΑ ΜΑΧΗ ΩΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ . ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΧΟΜΑΣΤΕ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΑΚΤΙΚΕΣ, ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ. ΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.

    ΕΠΙΣΗΣ Ο ΗΡΩΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΤΙΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΟΤΙΜΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ. ΟΙ "ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ" ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΟΦΛΑ ΚΑΙ ΦΛΙΤ ΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ-ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ.

    ReplyDelete
  27. Anonymous5/7/15 21:33

    Ο εκπρόσωπος Τύπου της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης μίλησε στο Kontra Channel λίγο μετά την δημοσιοποίηση των εκτιμήσεων για το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος που δείχνουν προβάδισμα του ΟΧΙ.

    https://www.youtube.com/watch?v=KvhcfyJGAMY

    ΟΛΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ;

    Τόνισε τέλος ότι η Χρυσή Αυγή θα είναι παρούσα την επόμενη μέρα, ώστε να καταγγείλει μια επονείδιστη συμφωνία του ΣΥΡΙΖΑ

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΤΕ ΡΕ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ , Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ;
    Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ

    ReplyDelete
  28. Anonymous5/7/15 22:24

    κουρητη στο'χω ξαναπει. εισαι ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ κι εσυ και η @@λοιδεολογία σου. η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ δεν σε χωρά. ο λαος σημερα μιλησε και σας ταπωσε ολους σας. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΡΙΟ

    ΔΗΛΑΔΗ ΩΡΕ ΚΟΠΕΛΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ;
    ΚΑΛΩΣ!
    ΕΧΕ ΟΠΩΣ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΣΟΥ, ΤΟ "ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΣ"("ΓΚΟΥΓΚΛΑΡΕ" ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ)!
    ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ COJONES ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ!

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ!

    ReplyDelete
  29. Anonymous6/7/15 07:52

    ΚΡΗΤΙΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ,ΕΚΑΝΕΣ ΕΠΑΝΕΝΦΑΝΙΣΗ!ΜΗΝ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

    ReplyDelete
  30. Anonymous7/7/15 18:38

    "ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ."


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ,"ΦΤΑΞΑΝΕ" ΚΙΟΛΑΣ!

    ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ!

    ReplyDelete