Στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης της γκάμας της στην Ευρώπη με επτά νέα μοντέλα, η Ford επέλεξε την Τουρκία για να δημιουργήσει μία μεγάλη μονάδα παραγωγής μπαταριών, μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Στην συνεργασία αυτή θα συμμετέχουν εκτός από την Ford και οι εταιρίες SK Innovation Cο. από τη Νότια Κορέα και Koc Holding AS από την Τουρκία. Οι τρεις αυτές εταιρίες υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας με στόχο την δημιουργία ενός μεγάλου εργοστασίου μπαταριών.
Επίσης το τουρκικό παρακλάδι της Ford, η Ford Otosan θα επενδύσει 575 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά του εργοστασίου της εταιρίας στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Η Ford Otosan, μία κοινοπραξία μεταξύ της Ford και της τουρκικής Koc Holding, θα πληρώσει επιπλέον 140 εκατομμύρια ευρώ στην Ford μέσα στην επόμενη δεκαετία ανάλογα με την πορεία της παραγωγικής διαδικασίας στο συγκεκριμένο εργοστάσιο. Το εργοστάσιο στην Κραϊόβα παράγει τα Puma και Ecosport. Και θα ξεκινήσει να παράγει το Courier μαζί με το Puma μέσα στην επόμενη χρονιά, ενώ θα ακολουθήσουν και οι ηλεκτρικές εκδόσεις και των δύο μέσα στο 2024.
H Ford Otosan έχει ήδη ανακοινώσει επένδυση 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιό της στην Τουρκία, και θα χρηματοδοτήσει την εξαγορά στην Ρουμανία με τραπεζικά δάνεια. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. H Ford Otosan σχεδιάζει επίσης να αρχίσει την παραγωγή των ηλεκτρικών και υβριδικών εκδόσεων του Transit μέσα στο επόμενο έτος. Ενώ ήδη έχει ανακοινωθεί το σχέδιο που προαναφέραμε, σε συνεργασία με την κορεάτικη εταιρία κατασκευής μπαταριών SK On, για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Τουρκία.
https://www.newsauto.gr/news/poias-etairias-ergostasio-sthn-roumania-agorazoun-oi-tourkoi/
Επίσης το τουρκικό παρακλάδι της Ford, η Ford Otosan θα επενδύσει 575 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά του εργοστασίου της εταιρίας στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Η Ford Otosan, μία κοινοπραξία μεταξύ της Ford και της τουρκικής Koc Holding, θα πληρώσει επιπλέον 140 εκατομμύρια ευρώ στην Ford μέσα στην επόμενη δεκαετία ανάλογα με την πορεία της παραγωγικής διαδικασίας στο συγκεκριμένο εργοστάσιο. Το εργοστάσιο στην Κραϊόβα παράγει τα Puma και Ecosport. Και θα ξεκινήσει να παράγει το Courier μαζί με το Puma μέσα στην επόμενη χρονιά, ενώ θα ακολουθήσουν και οι ηλεκτρικές εκδόσεις και των δύο μέσα στο 2024.
H Ford Otosan έχει ήδη ανακοινώσει επένδυση 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιό της στην Τουρκία, και θα χρηματοδοτήσει την εξαγορά στην Ρουμανία με τραπεζικά δάνεια. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. H Ford Otosan σχεδιάζει επίσης να αρχίσει την παραγωγή των ηλεκτρικών και υβριδικών εκδόσεων του Transit μέσα στο επόμενο έτος. Ενώ ήδη έχει ανακοινωθεί το σχέδιο που προαναφέραμε, σε συνεργασία με την κορεάτικη εταιρία κατασκευής μπαταριών SK On, για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Τουρκία.
https://www.newsauto.gr/news/poias-etairias-ergostasio-sthn-roumania-agorazoun-oi-tourkoi/
Κουρήτη μυρίζει εκλογές;
ReplyDeleteΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ.
DeleteΜ'ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΕΙΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ...
ReplyDeleteΣΤΕΝΤΩΡ