ΣΧΟΛΙΟ "ΚΟΥΡΗΤΗΣ": ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ Κου ΧΟΛΕΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΡΤΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ. ΕΝΩ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΟΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ... "ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝ ΜΙΛΑΣ ΚΑΘΟΛΟΥ" ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1) "Ο λαός απαιτεί σεβασμό στην εθνική μας ταυτότητα"
ΟΙ ΛΑΟΙ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΥΦΗΣ ΑΠΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΜΙΣΘΟΥΣ, Κ.Λ.Π) ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ. ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ. ΤΑ ΕΘΝΗ ΕΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ, ΟΧΙ ΟΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΛΑΙΚΕΣ ΜΑΖΕΣ.
2) "Η αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων"
ΑΛΛΟ Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ, ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΟΕΒΑΛΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ (ΟΧΙ ΕΘΝΟΣ). ΤΟ ΑΝ ΕΙΠΕ "ΟΧΙ" ή "ΝΑΙ" ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ..."ΕΙΠΕ". ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.
3) "Σύσσωμος ο Ελληνισμός ξεσηκώθηκε και έστειλε τα μηνύματα στους αρμοδίους"
ΟΥΔΕΝΑ "ΞΕΣΗΚΩΜΟ" ΕΝΘΥΜΟΥΜΑΙ. ΤΟ ΑΝ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ. ΤΟ ΑΝ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ,(ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΡΕΠΟΥΣΗ κ.λ.π) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ" (δλδ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ) ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΚΑΖΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ.
4) "Στις 5 Οκτωβρίου 1912 άρχισε ο Α΄ Βαλκανικός Πόλεμος"
ΤΟ 1912 ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ (ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο Κος ΧΟΛΕΒΑΣ ΩΣ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (ΠΟΛΕΜΟΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΩΝ (ΠΟΥ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
5) "Τους καλούμε να σεβασθούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος"
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΘΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΘΝΟΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΛΑΟ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κου ΧΟΛΕΒΑ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
Η αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων κατά της Συμφωνίας Κοτζιά–Ντιμιτρόφ αποδεικνύει ότι ο λαός μας διατηρεί έντονη ευαισθησία σε θέματα που αναφέρονται στο Έθνος και στην εθνική ταυτότητα. Κάποιοι ίσως πίστεψαν ότι οι Έλληνες έχουμε ψυχικά καταβληθεί από την οικονομική κρίση και αδιαφορούμε για τα εθνικά θέματα. Κι όμως για το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας κατέβηκε στον δρόμο ένας εντυπωσιακός αριθμός ανθρώπων.
Ήδη πριν από την υπογραφή της Συμφωνίας στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα και σε πολλές άλλες πόλεις οι Έλληνες πολίτες, με πρωτεργάτες τους Ορθοδόξους κληρικούς, είπαμε ΟΧΙ στις εθνικές υποχωρήσεις. Άλλά και οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις καταδεικνύουν την αντίθεση των Ελλήνων στη Συμφωνία των Πρεσπών. Την ίδια διάθεση υπεράσπισης της εθνικής ταυτότητας και της ιστορίας είδαμε και στην περίπτωση του σχολικού βιβλίου της κ. Ρεπούση. Σύσσωμος ο Ελληνισμός ξεσηκώθηκε και έστειλε τα μηνύματα στους αρμοδίους. Οι εκπαιδευτικοί δίδασκαν το παλαιό βιβλίο, οι γονείς υπέγραφαν κείμενα διαμαρτυρίας, έγκριτοι ιστορικοί συγκέντρωσαν επιχειρήματα και τεκμηρίωσαν την αντίθεσή μας. Το βιβλίο του «συνωστισμού» το απέσυρε η παλλαϊκή αντίδραση. Όσοι ασχολούνται με τα θέματα της Παιδείας είναι χρήσιμο να λάβουν υπ’ όψιν τους αυτή την ευαισθησία των Ελλήνων. Ας μην ετοιμάζουν νέα βιβλία Ιστορίας, τα οποία θα αρνούνται τη συνέχεια του Ελληνισμού και θα υποβαθμίζουν τους μεγάλους αγώνες του Έθνους. Ας μην επιμένουν να εκδώσουν βιβλία Θρησκευτικών, τα οποία θα αποκόπτουν το ελληνόπουλο από το Ευαγγέλιο και από την Ορθόδοξη Παράδοση. Ας σταματήσουν την υποβάθμιση των κλασικών σπουδών και την υποτίμηση των Αρχαίων Ελληνικών.
Στις 5 Οκτωβρίου 1912 άρχισε ο Α΄ Βαλκανικός Πόλεμος. Τιμούμε την επέτειο και θυμόμαστε ότι η νικηφόρος εκστρατεία της Ελλάδος και η απελευθέρωση ελληνικών εδαφών έγινε λίγα χρόνια μετά από την πτώχευση του 1893, τον ατυχή ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 και την επιβολή Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου (1898). Η μικρή Ελλάς υπερδανεισμένη και στρατιωτικώς ηττημένη ανέκτησε μέσα σε λίγα χρόνια τις δυνάμεις της και νίκησε τους Τούρκους στον Α΄ Βαλκανικό Πόλεμο και τους Βουλγάρους στον Β΄ Βαλκανικό Πόλεμο. Οι μεγάλες αυτές επιτυχίες είχαν ως θεμέλιο την ελληνορθόδοξη ταυτότητά μας. Τον σεβασμό των Ελλήνων προς τον Θεό, την αγάπη τους για την πατρίδα, τη γνώση της Ιστορίας μας, την πεποίθηση για τη διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού.
Σήμερα μία μικρή μειοψηφία διανοητών επιχειρεί να αποκόψει τα παιδιά μας από το αναζωογονητικό πνεύμα της Ορθοδοξίας, της Ιστορίας μας και της διαχρονικής γλώσσας και γραμματείας μας. Θέλουν να επιβάλουν στα σχολεία και στην κοινωνία αποτυχημένες μαρξιστικές και διεθνιστικές απόψεις και ερμηνείες. Τους καλούμε να σεβασθούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος, το οποίο θέτει ως σκοπό της Παιδείας την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως!
Κωνσταντίνος Χολέβας – Πολιτικός Επιστήμων
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2018/10/blog-post_520.html
1) "Ο λαός απαιτεί σεβασμό στην εθνική μας ταυτότητα"
ΟΙ ΛΑΟΙ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΣ ΥΦΗΣ ΑΠΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΜΙΣΘΟΥΣ, Κ.Λ.Π) ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ. ΟΙ ΛΑΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝ. ΤΑ ΕΘΝΗ ΕΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ, ΟΧΙ ΟΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΛΑΙΚΕΣ ΜΑΖΕΣ.
2) "Η αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων"
ΑΛΛΟ Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ, ΟΙ ΟΜΙΛΙΕΣ, ΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ. ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΠΡΟΕΒΑΛΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ (ΟΧΙ ΕΘΝΟΣ). ΤΟ ΑΝ ΕΙΠΕ "ΟΧΙ" ή "ΝΑΙ" ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ..."ΕΙΠΕ". ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΤΙ Ο ΛΑΟΣ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.
3) "Σύσσωμος ο Ελληνισμός ξεσηκώθηκε και έστειλε τα μηνύματα στους αρμοδίους"
ΟΥΔΕΝΑ "ΞΕΣΗΚΩΜΟ" ΕΝΘΥΜΟΥΜΑΙ. ΤΟ ΑΝ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ. ΤΟ ΑΝ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ,(ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΡΕΠΟΥΣΗ κ.λ.π) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ" (δλδ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ) ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΚΑΖΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΕ.
4) "Στις 5 Οκτωβρίου 1912 άρχισε ο Α΄ Βαλκανικός Πόλεμος"
ΤΟ 1912 ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ (ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ) ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο Κος ΧΟΛΕΒΑΣ ΩΣ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (ΠΟΛΕΜΟΣ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΩΝ (ΠΟΥ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
5) "Τους καλούμε να σεβασθούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος"
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΘΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΕΘΝΟΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΛΑΟ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΕΘΝΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κου ΧΟΛΕΒΑ, ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
Η αντίδραση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων κατά της Συμφωνίας Κοτζιά–Ντιμιτρόφ αποδεικνύει ότι ο λαός μας διατηρεί έντονη ευαισθησία σε θέματα που αναφέρονται στο Έθνος και στην εθνική ταυτότητα. Κάποιοι ίσως πίστεψαν ότι οι Έλληνες έχουμε ψυχικά καταβληθεί από την οικονομική κρίση και αδιαφορούμε για τα εθνικά θέματα. Κι όμως για το όνομα και την ιστορία της Μακεδονίας κατέβηκε στον δρόμο ένας εντυπωσιακός αριθμός ανθρώπων.
Ήδη πριν από την υπογραφή της Συμφωνίας στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα και σε πολλές άλλες πόλεις οι Έλληνες πολίτες, με πρωτεργάτες τους Ορθοδόξους κληρικούς, είπαμε ΟΧΙ στις εθνικές υποχωρήσεις. Άλλά και οι πρόσφατες δημοσκοπήσεις καταδεικνύουν την αντίθεση των Ελλήνων στη Συμφωνία των Πρεσπών. Την ίδια διάθεση υπεράσπισης της εθνικής ταυτότητας και της ιστορίας είδαμε και στην περίπτωση του σχολικού βιβλίου της κ. Ρεπούση. Σύσσωμος ο Ελληνισμός ξεσηκώθηκε και έστειλε τα μηνύματα στους αρμοδίους. Οι εκπαιδευτικοί δίδασκαν το παλαιό βιβλίο, οι γονείς υπέγραφαν κείμενα διαμαρτυρίας, έγκριτοι ιστορικοί συγκέντρωσαν επιχειρήματα και τεκμηρίωσαν την αντίθεσή μας. Το βιβλίο του «συνωστισμού» το απέσυρε η παλλαϊκή αντίδραση. Όσοι ασχολούνται με τα θέματα της Παιδείας είναι χρήσιμο να λάβουν υπ’ όψιν τους αυτή την ευαισθησία των Ελλήνων. Ας μην ετοιμάζουν νέα βιβλία Ιστορίας, τα οποία θα αρνούνται τη συνέχεια του Ελληνισμού και θα υποβαθμίζουν τους μεγάλους αγώνες του Έθνους. Ας μην επιμένουν να εκδώσουν βιβλία Θρησκευτικών, τα οποία θα αποκόπτουν το ελληνόπουλο από το Ευαγγέλιο και από την Ορθόδοξη Παράδοση. Ας σταματήσουν την υποβάθμιση των κλασικών σπουδών και την υποτίμηση των Αρχαίων Ελληνικών.
Στις 5 Οκτωβρίου 1912 άρχισε ο Α΄ Βαλκανικός Πόλεμος. Τιμούμε την επέτειο και θυμόμαστε ότι η νικηφόρος εκστρατεία της Ελλάδος και η απελευθέρωση ελληνικών εδαφών έγινε λίγα χρόνια μετά από την πτώχευση του 1893, τον ατυχή ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 και την επιβολή Διεθνούς Οικονομικού Ελέγχου (1898). Η μικρή Ελλάς υπερδανεισμένη και στρατιωτικώς ηττημένη ανέκτησε μέσα σε λίγα χρόνια τις δυνάμεις της και νίκησε τους Τούρκους στον Α΄ Βαλκανικό Πόλεμο και τους Βουλγάρους στον Β΄ Βαλκανικό Πόλεμο. Οι μεγάλες αυτές επιτυχίες είχαν ως θεμέλιο την ελληνορθόδοξη ταυτότητά μας. Τον σεβασμό των Ελλήνων προς τον Θεό, την αγάπη τους για την πατρίδα, τη γνώση της Ιστορίας μας, την πεποίθηση για τη διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού.
Σήμερα μία μικρή μειοψηφία διανοητών επιχειρεί να αποκόψει τα παιδιά μας από το αναζωογονητικό πνεύμα της Ορθοδοξίας, της Ιστορίας μας και της διαχρονικής γλώσσας και γραμματείας μας. Θέλουν να επιβάλουν στα σχολεία και στην κοινωνία αποτυχημένες μαρξιστικές και διεθνιστικές απόψεις και ερμηνείες. Τους καλούμε να σεβασθούν το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος, το οποίο θέτει ως σκοπό της Παιδείας την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως!
Κωνσταντίνος Χολέβας – Πολιτικός Επιστήμων
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2018/10/blog-post_520.html
http://enneaetifotos.blogspot.com/2018/10/blog-post_84.html
ReplyDelete-ΔΗΜΗΤΡΑ-
ο χολεβας ειναι ενας αδυναμος ανημπορος χριστιανοδεξιουλης αστουλης και πολυ νομιμοφρων....
ReplyDelete