13/10/2018

Γιατί θεωρεῖται Ἐθνικός μας ποιητής ὁ ἐβραιολάτρης Σολωμός;

Ἄραγε ἔχετε διαβάση καὶ τὶς 158 στροφές τοῦ «Ὕμνου εἰς τὴν Ἐλευθερίαν», ὅπου, ὡς γνωστόν, μόνον οἱ δύο πρῶτες στροφές ἐξ αὐτῶν ἀποτελοῦν τόν Ἐθνικό μας Ὕμνο; Καὶ ὅμως ὁ «ἐθνικός» μας ποιητής, στοὺς ὑπολοίπους στίχους, ὑμνεῖ τὸν Μωυσῆ, τὸν Ἀαρὼν καὶ λοιποὺς ἑβραίους…..

118. Ἄ! γιατί δὲν ἔχω τώρα τὴν φωνὴ τοῦ Μωϋσῆ;
Μεγαλόφωνα, τὴν ὥρα ὅπου ἐσβηοῦντο οἱ μισητοί.

119. τὸν Θεὸν εὐχαριστοῦσε στοῦ πελάου τὴν λύσσα ἐμπρός,
καὶ τὰ λόγια ἠχολογοῦσε ἀναρίθμητος λαός.

120. ἀκλουθάει τὴν ἁρμονία ἡ ἀδελφή του Ἀαρών,
ἡ προφήτισσα Μαρία, μ᾿ ἕνα τύμπανο τερπνόν,

Ἡ Ἐπανάστασις τοῦ ’21 οὐδέποτε ἔληξε…!!!  Συνεχίζεται ἀδέλφια!!!

https://filonoi.gr/2018/09/23/giati-theoreitai-ethnikos-mas-poihths-o-solomos/

4 comments :

  1. ΕΔΩ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΗΡ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ Ο ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΑΔΕΡΦΙΚΟ ΕΘΝΟΣ, Ο ΣΟΛΩΜΟΣ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ;

    ΑΧΕΛΩΟΣ

    ReplyDelete
  2. ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΡΑΓΟΥΜΗ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ. Η ΑΠΕΙΛΗ ΑΚΟΜΗ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΠΡΟΣΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ, ΜΕΣΩ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ (ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ) ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.

    ReplyDelete
  3. Τον Απρίλιο του 1847, ξεσηκώθηκαν οι εξισλαμισμένοι Έλληνες μουσουλμάνοι της περιοχής της Αυλώνας, ενάντια στον σουλτάνο, αφού ήρθαν σ’ επαφή με τον τότε πρωθυπουργό της χώρας μας, Ιωάννη Κωλέττη. Αρχηγός του κινήματος, ήταν ο καταγόμενος από το Κούτσι της Αυλώνας Ζεϊνέλ (μπέης) Γκιώνη Λέκα, ο οποίος είχε προσωπική φιλία με τον Κωλέττη, από τον οποίο και επηρεάστηκε στις παράτολμες ενέργειές του.

    Αρχικά, το κίνημα είχε πολλές επιτυχίες και εξαπλώθηκε από το Μπεράτι μέχρι την Κόνιτσα και τη Θεσπρωτία. Τελικά, οι Τούρκοι μετά τον αρχικό αιφνιδιασμό, συγκέντρωσαν ισχυρές δυνάμεις από τα Γιάννενα και το Μοναστήρι και συνέτριψαν τους επαναστάτες. Το κίνημα, είχε διάρκεια 5 μήνες (Απρίλιος- Αύγουστος 1847). Ο Γκιώνη Λέκα, κρύφτηκε μερικούς μήνες και αφού είδε ότι δεν υπήρχε σωτηρία, παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 1848. Στις 15 Αυγούστου 1847, στο χωριό Κουρλέσι της Αυλώνας, 47 μπέηδες και άρχοντες της περιοχής, συνέταξαν ένα έγγραφο το οποίο έστειλαν στο Κωλέττη, με τον σύνδεσμο τους Στέφανο Τσάλη , από το Κηπαριό της Χειμάρρας. Σ’ αυτό, οι μουσουλμάνοι της περιοχής, δηλώνουν ότι είναι απόγονοι Ελλήνων και ζητούν βοήθεια της μητέρας Ελλάδας! Ουσιαστικά δηλαδή, την ένωση με τη χώρα μας.

    Ο θάνατος του Κωλέττη (31 Αυγούστου 1847), έδωσε τέλος σε οποιαδήποτε σκέψη για περαιτέρω κινήσεις, ενώ ήταν καθοριστικός και για την αποτυχία του κινήματος του Γκιώνη Λέκκα . Μια δεύτερη προσπάθεια, φαίνεται ότι έγινε αργότερα, στα χρόνια του Γεώργιου Α’! Καθώς στη χώρα μας υπήρχε η άποψη ότι η Αλβανία δεν μπορεί ν’ αποτελέσει ξεχωριστό κράτος, έγιναν προσπάθειες δημιουργίας δυαδικού βασιλείου, με ηγεμόνα τον Γεώργιο Α! Ο Leonidas Embirikos στο ‘’Histoire de la Langue albanaiseen Grece de la Greation de l’ Etact Hellenidue Jusdn’ a nos Jours’’(2002), δημοσιεύει δυο σχέδια συντάγματος του σχεδιαζόμενου ελληνοαλβανικού κράτους.

    Η προοπτική δημιουργίας ενιαίου ελληνοαλβανικού κράτους, υποχωρεί μετά την πρώτη δεκαετία του 20ου αιώνα και παύει μετά τους Βαλκανικούς πολέμους και την ίδρυση της Αλβανίας .

    ReplyDelete
  4. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑΧΕΛΩΟΣ

    ReplyDelete