01/09/2016

Ένα ακόμα Littoral Combat Ship, το USS Coronado (LCS 4) αντιμετώπισε προβλήματα στον κινητήρα.

καθώς έπλεε στον δυτικό Ειρηνικό. Το πλήρωμα έλαβε προληπτικά μέτρα και το πλοίο επιστρέφει στη βάση του στο Περλ Χάρμπορ, συνοδευόμενο από το USNS Henry J. Kaiser, για να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος και να γίνουν οι απαραίτητες επισκευές Η πρώτη εκτίμηση είναι πως το πρόβλημα δεν σχετίζεται με αυτά που αντιμετώπισαν τα USS Freedom (LCS 1) και USS Fort Worth (LCS 3). Ωστόσο, δεν είναι γνωστός και ο χρόνος που θα απαιτηθεί, κάτι που θα έχει αναπόφευκτα επιχειρησιακές επιπλοκές για το αμερικανικό Ναυτικό. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για το τέταρτο κατά σειρά περιστατικό με LCS και οι υπεύθυνοι έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν, παρότι υπήρξαν και προβλήματα που προκλήθηκαν από ανθρώπινο λάθος και όχι αστοχία υλικού. Με βάση την αρχική αναφορά ευρημάτων ο πετρελαιοκινητήρας θα πρέπει να αφαιρεθεί και να ανακατασκευαστεί ή αντικατασταθεί. Προς το παρόν δεν έχουν κοινοποιηθεί ο χρόνος και το κόστος για την επισκευή του πετρελαιοκινητήρα.

Το συμβάν κινητοποίησε το Διοικητή Ναυτικών Δυνάμεων Επιφανείας του Στόλου του Ειρηνικού (CNSP: Commander, Naval Surface Forces, US Pacific Fleet) που διέταξε την άμεση διεξαγωγή έρευνας προκειμένου να διακριβωθούν τα ακριβή αίτια της βλάβης και να εξεταστούν όλα τα σχετικά στοιχεία που άπτονται της εκπαίδευσης και της επιθεώρησης. «Δεδομένων των μηχανικών βλαβών του USS Freedom και USS Fort Worth, θεωρώ ότι είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις στη διαδικασία επίβλεψης / επιθεώρησης και στην εκπαίδευση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αντιναύαρχος Tom Rowden, Διοικητής Ναυτικών Δυνάμεων Επιφανείας του Στόλου του Ειρηνικού. Επίσης, η έρευνα θα εξετάσει εάν η βλάβη στον πετρελαιοκινητήρα Νο. 2 προκλήθηκε από αστοχία υλικού ή λάθος χειρισμό του πληρώματος ή συνδυασμό και των δύο παραγόντων. Στη βάση δε των διαπιστώσεων της έρευνας ο CNSP θα καθορίσει τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.

Τον προηγούμενο μήνα, το πρώτο πλοίο τύπου, το USS Freedom LCS 1 παρουσίασε βλάβη σε έναν από τους κύριους πετρελαιοκινητήρες πρόωσης (MPDE: Main Propulsion Diesel Engine) καθώς καταγράφηκε είσοδος θαλασσινού νερού στο κύκλωμα λίπανσης του κινητήρα. Το πλήρωμα αντέδρασε άμεσα για την αντιμετώπιση του προβλήματος και το USS Freedom, δύο ημέρες αργότερα, επέστρεψε στη βάση του για την εκτέλεση επισκευών προς αντιμετώπιση ενός άλλου προβλήματος άσχετου με το σύστημα πρόωσης. Εν όρμω, το πλήρωμα εκτέλεσε τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση της «μόλυνσης» του συστήματος λίπανσης από θαλασσινό νερό και στη συνέχεια το πλοίο συμμετείχε στην πολυεθνική άσκηση RIMPAC 2016 (Rim of the Pacific) χρησιμοποιώντας όμως μόνον τους αεριοστρόβιλους του συστήματος πρόωσης. Με την επιστροφή του από την άσκηση ομάδα επιθεώρησης του Νοτιοδυτικού Περιοχικού Κέντρου Συντήρησης διαπίστωσε ότι ο πετρελαιοκινητήρας πρόωσης Νο. 2 είχε σημαντικές ζημίες που προκλήθηκαν από οξείδωση και θαλασσινό νερό.

http://www.defence-point.gr/news/?p=159549

No comments :

Post a Comment