07/09/2016

Ζητούν από γονέα να πάρει το παιδί του από το σχολείο δίοτι νομίζουν πως τόλμησε να φωτογραφίσει (ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΘΝΗΤΟΣ) την (ΘΕΑ) Μπαζιάνη. Αν δεν το κάνει θα απομονώσουν λέει κοινωνικά το παιδάκι !!!

Πρωτοφανής εκφοβισμός από το ιδιωτικό σχολείο σε γονέα επτάχρονης μαθήτριας επειδή νομίζουν ότι τράβηξε τις φωτογραφίες της Περιστέρας.
«Με έκπληξη και δυσφορία έλαβα την από 14-9-2015 εξώδικο σας, για το οποίο διαμαρτύρομαι εντόνως και το διαψεύδω κατηγορηματικώς. Μεγαλύτερη έκπληξη και δυσφορία όμως αισθάνθηκα όταν εκλήθην από την Διεύθυνση της Σχολής στις 14-9-2015, όπου μου ζητήθηκε για «παιδαγωγικούς λόγους» να αποχωρήσει η θυγατέρα μου, μαθήτρια της β δημοτικού από τη σχολή».

Παγκόσμιο ρεκόρ της Χιλλ: Για πρώτη φορά σχολείο κάνει έμμεσο και ψυχολογικό "bullying" σε παιδάκι χάριν Τσίπρα!
« Περαιτέρω ακόμη μεγαλύτερη δυσφορία αισθάνομαι ως πατέρας και μέλος της κοινότητας της σχολής, με το γεγονός ότι «με συμβουλεύσατε» για «παιδαγωγικούς λόγους» να αποχωρήσει οικειοθελώς η θυγατέρα μου και ότι πιθανόν εξ αυτού του λόγου « να αντιμετωπίσει προβλήματα όχι από την ίδια την σχολή, δηλαδή να απομονωθεί κοινωνικά».
« Θεωρώ ότι η «συμβουλή» σας αποτελεί κεκαλυμμένη προειδοποίηση ότι το παιδί μου θα υποστεί πιθανόν με πλάγιους τρόπους κοινωνική απομόνωση, ώστε έν τέλει να εξαναγκαστεί σε αποχώρηση. Δεν γνωρίζω τίποτα πιο αντιπαιδαγωγικό από αυτό. Η θυγατέρα μου, κατόπιν της δικής σας σκληρής και άκαμπτης στάσεως, βρέθηκε άνευ αιτίας στο επίκεντρο γεγονότων για τα οποία δεν ευθύνεται, ούτε εκείνη αλλά ούτε εγώ και κινδυνεύει να υποστεί τις συνέπειες. Ήδη έχω απευθυνθεί σε παιδοψυχολόγους, ώστε να αντιμετωπίσω πιθανές συνέπειες της στάσεως σας στην ψυχολογία του παιδιού»
.

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: http://www.protothema.gr/politics/article/509987/pagosmio-rekor-hill-gia-proti-fora-sholeio-kanei-bullying-se-paidaki-/

ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ": ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΖΟΥΣΑ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Η ΜΕΓΑΛΟΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΟΥ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

No comments :

Post a Comment