Όσο οι κύριοι θεσμοί της αγωγής, οικογένεια και σχολείο, δεν συνεργάζονται συστηματικά και δημιουργικά στο ζήτημα εκπαίδευσης και διαπαιδαγώγησης των μαθητών/μαθητριών δεν μπορεί να αλλάξει το σημερινό εν πολλοίς παραδοσιακό και αναποτελεσματικό σχήμα παιδείας και μόρφωσης. Ωστόσο, υπάρχει και ένα άλλο ζήτημα που επιβαρύνει επιπρόσθετα την κακοτεχνία του παιδαγωγικού μας σκηνικού. Οι γονείς αντιδιαπαιδαγωγούν τα παιδιά τους. Δεν τα μαθαίνουν και δεν τα εξασκούν στα μεγάλα προτάγματα της παιδαγωγικής ούτε σε έναν ουμανιστικό αξιακό κώδικα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά έτι περαιτέρω τους καλλιεργούν την ανευθυνότητα και την έλλειψη σεβασμού. Σε παλιότερους καιρούς, σε εποχές του συντηρητικού ή και αυταρχικού σχολείου, οι γονείς στις τριμερείς συναντήσεις «εκπαιδευτικών–μαθητών–και των ιδίων» έπαιρναν σχεδόν εξ ορισμού το μέρος των εκπαιδευτικών και ήσαν υπέρ του δέοντος αυστηροί έναντι των παιδιών τους. Σήμερα στους καιρούς της διευρυμένης δημαγωγίας και του διάχυτου λαϊκισμού η εικόνα έχει αντιστραφεί. Οι γονείς υπερασπίζονται τα παιδιά τους ακόμα και όταν καταφανώς κάνουν λάθος! Πήγαμε δηλαδή από τη μια λανθασμένη άκρη στην άλλη εξίσου ή και περισσότερο λανθασμένη άκρη… Αντί οι γονείς να ενσταλάζουν σιγά–σιγά την έννοια και την αξία της ευθύνης στα παιδιά τους, που θα τους δίνει όλο και μεγαλύτερη αυτονομία στη ζωή τους και θα τα βοηθάει να παίρνουν δημιουργικές αποφάσεις για τον εαυτό τους, τα δικαιολογούν ακόμα και όταν διαπράττουν λάθη. Μια τέτοια αντίληψη και πρακτική όχι μόνο δεν βοηθάει τα παιδιά στο να κατακτούν αυτοπεποίθηση για τη δύσκολη ζωή αλλά και απομειώνει τις προσπάθειές τους για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας εξηγεί ο Νίκος Τσούλιας, εκπαιδευτικός.
Προφανώς και η περιπτωσιολογία δεν είναι και η καλύτερη μέθοδος για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά δεν παύει να έχει την αξία της είτε στη λογική μιας «μελέτης περίπτωσης» (case study) είτε στη λογική ότι κάθε συγκεκριμένο παράδειγμα μπορεί να δώσει κάποια στοιχεία για την κατανόηση του ούτως ή άλλως πολυσύνθετου παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού έργου. Η συγκεκριμένη μαθήτρια είναι μια πολύ καλή μαθήτρια. Είχε όμως ένα ελάττωμα˙ δεν μπορούσε να σηκωθεί πρωί για να πηγαίνει στο σχολείο εγκαίρως, με αποτέλεσμα να παίρνει κατ’ επανάληψη απουσίες. Παρά το γεγονός των επαναλαμβανόμενων προειδοποιήσεων τόσο της υπεύθυνης εκπαιδευτικού όσο και της διευθύντριας αλλά και άλλων εκπαιδευτικών και στην ίδια τη μαθήτρια και στη μητέρα της, οι απουσίες συσσωρεύονταν σα να μη συμβαίνει τίποτα. Η διεύθυνση του σχολείου είχε καλέσει αρκετές φορές τη μητέρα και την ενημέρωνε για την όλη πορεία των απουσιών. Η μητέρα σ’ όλη αυτή την πορεία επέκρινε την κόρη της, αλλά δεν έλυνε και το πρόβλημα. Τελικά οι απουσίες υπερέβησαν το όριο των 114, υπερέβησαν και το όριο των 164 (των καλών μαθητών…), υπερέβησαν τις 220 και, όπως ήταν φυσικό, η μαθήτρια έμεινε στην ίδια χρονιά, με βάση τα προβλεπόμενα από το νόμο. Πρόκειται προφανώς για ένα φοβερό λάθος, που επηρεάζει την εφηβική ζωή της μαθήτριας και για μια απαράδεκτη στάση τόσο της μαθήτριας όσο και της μητέρας.
Η συνέχεια είναι αποκαλυπτική, αποκαλυπτική της υποκουλτούρας που οδήγησε στην απώλεια της σχολικής χρονιάς αλλά και στην αντιδιαπαιδαγώγηση της μαθήτριας. Η μητέρα έκανε ένσταση στη Διεύθυνση της Εκπαίδευσης με το αιτιολογικό ότι η κόρη της δεν αντιμετωπίστηκε με την επιπρόσθετη αιτιολογία της «εποχικής γρίπης», που είχε εισάγει το Υπουργείο Παιδείας προς το τέλος της σχολικής χρονιάς. Φυσικά αυτό δεν γινόταν, γιατί δεν μπορούσε η μαθήτρια να λογίζεται ότι έχει γρίπη τις δύο πρώτες ώρες κάθε ημέρα που έλειπε και να μην έχει τις υπόλοιπες ώρες. Η ένσταση απορρίφθηκε «αυθωρεί και παραχρήμα». Αλλά έχει σημασία η συνέχεια. Η μητέρα έκανε παράπονα στο Σύλλογο, γιατί ο Σύλλογος δεν αποχαρακτήρισε παλιότερες ασθένειες της μαθήτριας και να τις εντάξει στην εποχική γρίπη. Ζητούσε δηλαδή από το σύλλογο και να αλλάξει τα χαρτιά των γιατρών (!) αλλά και να παρανομήσει συνειδητά και αβασάνιστα. Ακόμα και όταν οι εκπαιδευτικοί της τόνιζαν ότι αυτό δεν μπορούσαν να το κάνουν ποτέ, η μητέρα της συνεχίζοντας το κρεσέντο της ανευθυνότητας και της παρακμιακής νοοτροπίας έλεγε ότι στα άλλα σχολεία έτσι έκαναν οι εκπαιδευτικοί. Αλλά όταν της αναφερόταν ότι αυτό είναι παράνομο και της ζητούσαν να αναφέρει έστω και ένα σχολείο, άλλαζε τη κουβέντα. Είναι προφανές ότι η μητέρα δεν είχε καταλάβει τι σημαίνει τήρηση της νομιμότητας ούτε ποια είναι η έννοια του «σωστού» στην αγωγή του παιδιού της ούτε ποια είναι η αξία της ευθύνης. Σημειωτέον ότι η μητέρα ήταν αρκετά εκπαιδευμένη και με πτυχίο «υψηλής ζήτησης», όπως λέμε για τις …περιζήτητες σχολές. Το ερώτημα που θέτω είναι απλό. Μπορεί το σχολείο να διαπαιδαγωγήσει, όταν οι γονείς αντιδιαπαιδαγωγούν με τόσο ωμό τρόπο τα παιδιά τους;
http://www.ipaideia.gr/eidhseis/mporei-to-sxoleio-na-diapaidagogisei-otan-oi-goneis-antidiapaidagogoun-1.htm
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ":
"Μπορούν οι γονείς να διαπαιδαγωγήσουν, όταν το σχολείο αντιδιαπαιδαγωγεί;
"Δεν τα μαθαίνουν και δεν τα εξασκούν στα μεγάλα προτάγματα της παιδαγωγικής ούτε σε έναν ουμανιστικό αξιακό κώδικα".
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ (ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ) ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΔΙΚΑ ΣΑΣ" ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΞΙΑΚΟ ΚΩΔΙΚΑ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΠΥΡΙΑ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ... "Μπορούν οι γονείς να διαπαιδαγωγήσουν, όταν το σχολείο αντιδιαπαιδαγωγεί;
Υ.Γ-1: ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΗΘΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΛΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΑ ΠΡΟΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΣΑΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ.
Υ.Γ-2: ΕΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΟ. Η ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΩΝ-ΗΘΩΝ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΑΝΑΡΧΟ-ΚΟΠΡΙΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ.
Προφανώς και η περιπτωσιολογία δεν είναι και η καλύτερη μέθοδος για την εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά δεν παύει να έχει την αξία της είτε στη λογική μιας «μελέτης περίπτωσης» (case study) είτε στη λογική ότι κάθε συγκεκριμένο παράδειγμα μπορεί να δώσει κάποια στοιχεία για την κατανόηση του ούτως ή άλλως πολυσύνθετου παιδαγωγικού και εκπαιδευτικού έργου. Η συγκεκριμένη μαθήτρια είναι μια πολύ καλή μαθήτρια. Είχε όμως ένα ελάττωμα˙ δεν μπορούσε να σηκωθεί πρωί για να πηγαίνει στο σχολείο εγκαίρως, με αποτέλεσμα να παίρνει κατ’ επανάληψη απουσίες. Παρά το γεγονός των επαναλαμβανόμενων προειδοποιήσεων τόσο της υπεύθυνης εκπαιδευτικού όσο και της διευθύντριας αλλά και άλλων εκπαιδευτικών και στην ίδια τη μαθήτρια και στη μητέρα της, οι απουσίες συσσωρεύονταν σα να μη συμβαίνει τίποτα. Η διεύθυνση του σχολείου είχε καλέσει αρκετές φορές τη μητέρα και την ενημέρωνε για την όλη πορεία των απουσιών. Η μητέρα σ’ όλη αυτή την πορεία επέκρινε την κόρη της, αλλά δεν έλυνε και το πρόβλημα. Τελικά οι απουσίες υπερέβησαν το όριο των 114, υπερέβησαν και το όριο των 164 (των καλών μαθητών…), υπερέβησαν τις 220 και, όπως ήταν φυσικό, η μαθήτρια έμεινε στην ίδια χρονιά, με βάση τα προβλεπόμενα από το νόμο. Πρόκειται προφανώς για ένα φοβερό λάθος, που επηρεάζει την εφηβική ζωή της μαθήτριας και για μια απαράδεκτη στάση τόσο της μαθήτριας όσο και της μητέρας.
Η συνέχεια είναι αποκαλυπτική, αποκαλυπτική της υποκουλτούρας που οδήγησε στην απώλεια της σχολικής χρονιάς αλλά και στην αντιδιαπαιδαγώγηση της μαθήτριας. Η μητέρα έκανε ένσταση στη Διεύθυνση της Εκπαίδευσης με το αιτιολογικό ότι η κόρη της δεν αντιμετωπίστηκε με την επιπρόσθετη αιτιολογία της «εποχικής γρίπης», που είχε εισάγει το Υπουργείο Παιδείας προς το τέλος της σχολικής χρονιάς. Φυσικά αυτό δεν γινόταν, γιατί δεν μπορούσε η μαθήτρια να λογίζεται ότι έχει γρίπη τις δύο πρώτες ώρες κάθε ημέρα που έλειπε και να μην έχει τις υπόλοιπες ώρες. Η ένσταση απορρίφθηκε «αυθωρεί και παραχρήμα». Αλλά έχει σημασία η συνέχεια. Η μητέρα έκανε παράπονα στο Σύλλογο, γιατί ο Σύλλογος δεν αποχαρακτήρισε παλιότερες ασθένειες της μαθήτριας και να τις εντάξει στην εποχική γρίπη. Ζητούσε δηλαδή από το σύλλογο και να αλλάξει τα χαρτιά των γιατρών (!) αλλά και να παρανομήσει συνειδητά και αβασάνιστα. Ακόμα και όταν οι εκπαιδευτικοί της τόνιζαν ότι αυτό δεν μπορούσαν να το κάνουν ποτέ, η μητέρα της συνεχίζοντας το κρεσέντο της ανευθυνότητας και της παρακμιακής νοοτροπίας έλεγε ότι στα άλλα σχολεία έτσι έκαναν οι εκπαιδευτικοί. Αλλά όταν της αναφερόταν ότι αυτό είναι παράνομο και της ζητούσαν να αναφέρει έστω και ένα σχολείο, άλλαζε τη κουβέντα. Είναι προφανές ότι η μητέρα δεν είχε καταλάβει τι σημαίνει τήρηση της νομιμότητας ούτε ποια είναι η έννοια του «σωστού» στην αγωγή του παιδιού της ούτε ποια είναι η αξία της ευθύνης. Σημειωτέον ότι η μητέρα ήταν αρκετά εκπαιδευμένη και με πτυχίο «υψηλής ζήτησης», όπως λέμε για τις …περιζήτητες σχολές. Το ερώτημα που θέτω είναι απλό. Μπορεί το σχολείο να διαπαιδαγωγήσει, όταν οι γονείς αντιδιαπαιδαγωγούν με τόσο ωμό τρόπο τα παιδιά τους;
http://www.ipaideia.gr/eidhseis/mporei-to-sxoleio-na-diapaidagogisei-otan-oi-goneis-antidiapaidagogoun-1.htm
ΣΧΟΛΙΟ "ΙΣΧΥΣ":
"Μπορούν οι γονείς να διαπαιδαγωγήσουν, όταν το σχολείο αντιδιαπαιδαγωγεί;
"Δεν τα μαθαίνουν και δεν τα εξασκούν στα μεγάλα προτάγματα της παιδαγωγικής ούτε σε έναν ουμανιστικό αξιακό κώδικα".
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΟΥΜΑΝΙΣΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ (ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ) ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ "ΔΙΚΑ ΣΑΣ" ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΞΙΑΚΟ ΚΩΔΙΚΑ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΣΠΥΡΙΑ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ... "Μπορούν οι γονείς να διαπαιδαγωγήσουν, όταν το σχολείο αντιδιαπαιδαγωγεί;
Υ.Γ-1: ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΗΘΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΛΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΑ ΠΡΟΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΣΑΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ.
Υ.Γ-2: ΕΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΟ. Η ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΩΝ-ΗΘΩΝ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΑΝΑΡΧΟ-ΚΟΠΡΙΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ.
Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά μεγαλώνουν σε απόλυτα προστατευμένο περιβάλλον με τους γονείς να υπερασπίζονται όλα τα λάθη τους και δημιουργούν άτομα ανίκανα να διαχειριστούν την πραγματική ζωή και τα εμπόδια της.
ReplyDeleteΖητούν από τους γονείς να λύσουν τα προβλήματα τους και μετά σαν ενήλικες ζητούν από την πολιτεία να λύσει τα μετέπειτα προβλήματα: να τους διορίσει [και μετά να κάθονται και να περιμένουν τον κάθε συναλλασσόμενο του δημοσίου να τους δώσει φακελάκι], να τους σπουδάσει [αλλά αυτοί να κάνουν καταλήψεις και να γίνονται μπαχαλάκηδες] κ.λ.π.
Είναι πολύ μεγάλο θέμα αυτό...
Στο σχόλιο σας ήθελα να σας θυμίσω τα μαθήματα Ελληνικής ιστορίας που είχε ξεκινήσει η Χρυσή Αυγή και τον πόλεμο που αντιμετώπισε από τα κανάλια, εφημερίδες και ραδιοσταθμούς. Βέβαια μαθαίνοντας πόσα λεφτά "τάιζε" ο σόρος όλους αυτούς τους δημοσιοκάφρους καταλαβαίνουμε πολλά...
"Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά μεγαλώνουν σε απόλυτα προστατευμένο περιβάλλον με τους γονείς να υπερασπίζονται όλα τα λάθη τους και δημιουργούν άτομα ανίκανα να διαχειριστούν την πραγματική ζωή και τα εμπόδια της. "
ReplyDeleteΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ...ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ,ΠΑΡΑΧΑΙΔΕΜΕΝΑ,ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΑ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.ΟΧΙ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΝ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΑΦΙ.!!ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΗΡΟΠΑΙΔΑ...ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΑΝΕ ΕΠΙΓΟΝΑΤΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ....ΧΑΧΑΧΑ .ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΑΝ ΜΗΝ ΤΟ ΜΑΘΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΕ.!!
"Ζητούν από τους γονείς να λύσουν τα προβλήματα τους και μετά σαν ενήλικες ζητούν από την πολιτεία να λύσει τα μετέπειτα προβλήματα: να τους διορίσει [και μετά να κάθονται και να περιμένουν τον κάθε συναλλασσόμενο του δημοσίου να τους δώσει φακελάκι], να τους σπουδάσει [αλλά αυτοί να κάνουν καταλήψεις και να γίνονται μπαχαλάκηδες] κ.λ.π."
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΝΤΕΜΕΚ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ (ΑΙΩΝΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ,ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΟΙΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ "ΣΤΙΒΟΥΝ"...ΞΥΠΝΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ (ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ) ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΚΑΛΜΠΙΓΚ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 6:30 ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ...ΑΥΤΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΥΠΝΟ....ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΤΑΚ-ΦΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΥΣΤΡΟΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...
"Υ.Γ-2: ΕΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΥΦΙΣΤΑΤΟ. Η ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΩΝ-ΗΘΩΝ-ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΑΝΑΡΧΟ-ΚΟΠΡΙΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ."
ReplyDeleteΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΚΝΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ "ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ" ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΟΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΤΑΛΑΚΙΑ ΟΙ ΚΟΡΕΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΣΚΑΡΤΑ..ΟΠΩΣ ΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ...ΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.."ΑΠΟ ΑΓΚΑΘΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΡΟΔΟ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΓΚΑΘΙ";;ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ...ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ,ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ" ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΖΟΜΠΙ,ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ.Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ DNA ΜΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΝΟΗΤΙΚΟΣ ΙΟΣ...ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ.Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΟΥ ΥΠΟΓΙΣΤΗ ΜΑΣ...ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ,ΑΛΛΑ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ ΟΥΤΕ ΠΟΝΤΙΚΙ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ...ΟΤΙ ΕΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ..ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ 1)ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΚΑΙ 2) ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΙΑΚΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.....ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ,ΚΑΤ'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΤΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΑΜΠΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ...ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ.
Η ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ (ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ),ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Ο ΔΕΚΤΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΝΕ η ΔΙΑΒΑΖΕΙ..ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΑΡΕΛΘΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ.ΕΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ,ΤΟΤΕ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ Α-ΦΑΣΙΑ (ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ,ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ) ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ,ΕΙΤΕ ΣΕ ΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ....ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ.