"Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες,ό,τι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θα'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί…”
(ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ)
«Το Ελληνικόν, εὸν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον, και θεών ιδρύματά τε κοινά και θυσίαι, ήθεά τε ὁμότροπα»
(ΗΡΟΔΟΤΟΣ)
Όσοι δίδουν στην λέξη πατριωτισμός το περιεχόμενο της καλής συμπεριφοράς ενός πολίτη απέναντι στις αστικές υποχρεώσεις του στο κράτος, στο οποίο ζει, στρεβλώνουν την έννοια του όρου, ενός όρου, ο οποίος δεν υπήρχε στην Ελληνική γλώσσα και αποτελεί μεταφορά της Ελληνογενούς γαλλικής λέξεως patriotisme, μεταφορά η οποία έγινε το 1790 και ως εκ τούτου κάλλιστα μπορεί να την συσχετίσει κάποιος με την Γαλλική Επανάσταση, η οποία δημιούργησε το λαϊκό κράτος, το άθεο κράτος ή εάν θέλετε, όπως διαφορετικά το αποκαλούν, το κοσμικό κράτος. Βεβαίως και η λέξη εθνικισμός αποτελεί και αυτή νέα λέξη εις την Ελληνική γλώσσα, αλλά από την ομηρική ακόμη εποχή αναφερότανε σε ανθρώπους με κοινή καταγωγή, γλώσσα και συνήθειες, όπως μαρτυρεί ο Όμηρος στην Ιλιάδα στην Ραψωδία Λ-724, όπου χρησιμοποιεί την έκφραση “έθνεα πεζών”. Παρ’ όλα αυτά και ο όρος πατριωτισμός έχει περιεχόμενο φυλετικό, αφού Πατρίδα δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την Γη των Πατέρων. Με απλά λόγια, ο αστικός “πατριωτισμός” δεν είναι καν πατριωτισμός, αλλά μια κατά κάποιον τρόπον νομιμοφροσύνη. Κάποτε, οι πατρίδες, τα εθνικά κράτη, τα σύνορα, απειλούντο από τον διεθνισμό των προλεταρίων, από τον διεθνισμό του μαρξισμού. Αυτός ο διεθνισμός ιστορικά έχει περάσει στο παρελθόν και σήμερα αυτός που απειλεί τα εθνικά κράτη είναι ο διεθνισμός του κεφαλαίου, ο διεθνισμός των παγκόσμιων τοκογλύφων, οι οποίοι έχουν υποτάξει πλήρως τις πατρίδες και την πολιτική σε αριθμούς και μάλιστα ψεύτικους μίας οικονομίας δόλιας, η οποία εν τέλει δεν έχει σχέση ούτε με την πραγματική οικονομία!
Ο νεοφιλελευθερισμός, τον οποίο εκφράζει η Νέα Δημοκρατία (και όχι μόνον…), από την ίδια την φύση του είναι αντίπαλος της Ιδέας του Έθνους, της Παραδόσεως, της Ιστορίας! Έτσι δεν μας προκάλεσε έκπληξη η παρακάτω δήλωση συμβούλου του προέδρου της Ν.Δ. (το όνομα του δεν έχει καμμία σημασία), ο οποίος σχολίασε με ειρωνικό τρόπο την οργή των Ελλήνων για το γεγονός ότι μετέτρεψε σε τζαμί ο σουλτάνος Ερντογάν έναν Ιερό χώρο των Ελλήνων, τον περίλαμπρο Ναό της Αγίας Σοφίας στην Βασιλεύουσα και έγραψε γι’ αυτό: «Να μη σας στενοχωρήσω μέρα που είναι με σύννεφα, αλλά το μνημείο της Αγια-Σοφιάς είναι "ισλαμικό" εδώ και αιώνες. Με ή χωρίς μαρμαρωμένο βασιλιά (καλότυχος, γλίτωσε τους φόρους)». Σχολιάζοντας πάλι ο ίδιος σύμβουλος του προέδρου της ΝΔ την δίκαιη απαίτηση των ομογενών στο δικαίωμα ψήφου, έγραψε: «Θα με συγχωρέσετε για την αντιδραστική στάση βραδιάτικα, αλλά αυτό το "ψήφος στους Έλληνες του εξωτερικού" με αφήνει ελαφρώς παγερά αδιάφορο. Ποιους Έλληνες εννοούμε; Αν, για παράδειγμα, μιλάμε για τους Έλληνες πρώτης ή δεύτερης γενιάς στις ΗΠΑ θα εκπλαγείτε από τον αντιδραστικό συντηρητισμό και τις αρχαιοεθνολαϊκές τοποθετήσεις. Και σε κάθε περίπτωση, αν κάποια/κάποιος έχει επιλέξει επιπροσθέτως ή όχι άλλη ιθαγένεια/υπηκοότητα (κατά περίπτωση) και ζει μόνιμα εκτός συνόρων, με ποια λογική θα αποφασίσει για τη δική μου καθημερινότητα; Στην Ελλάδα;».
Ώστε έτσι λοιπόν; Επειδή οι Έλληνες ομογενείς έχουν “αντιδραστικό συντηρητισμό” και “αρχαιοεθνολαϊκές τοποθετήσεις” για αυτό δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα ψήφου, δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα λόγου για ό,τι συμβαίνει στην Πατρίδα τους. Επιπλέον, ο σύμβουλος του προέδρου της Ν.Δ. μας λέει ότι όποιος ζει μόνιμα εκτός συνόρων δεν πρέπει να αποφασίζει για την Ελλάδα επειδή δεν ζει “την καθημερινότητα” του Ελληνικού κράτους. Με αυτήν την λογική τα εκατομμύρια που έχουν φέρει στην πατρίδα μας από την Αφρική και την Ασία (τα οποία συμμετέχουν σε αυτήν την “καθημερινότητα”…) θα πρέπει να έχουν δικαίωμα ψήφου. Αλήθεια γνωρίζει ο σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη ότι σε κάθε πόλεμο της Πατρίδας μας ερχόντουσαν ομογενείς από κάθε γωνιά της γης και πολεμούσαν και πέθαιναν για την Ελλάδα; Έχει ακούσει ποτέ του για το Χριστόδουλο Σώζο τον δήμαρχο της Λεμεσού, ο οποίος σκοτώθηκε Ηρωικά μαχόμενος στις 6 Δεκεμβρίου του 1912 στον Προφήτη Ηλία στο Μπιζάνι των Ιωαννίνων μαχόμενος για την ελευθερία της Ελλάδος; Ο “πατριωτισμός” του νεοφιλελευθερισμού δεν λαμβάνει, όμως, υπόψιν του αυτά τα πράγματα, παρά μόνο φόρους, ΦΠΑ και ΕΝΦΙΑ. Είναι ένας “πατριωτισμός” κάλπικος, που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον αληθινό Πατριωτισμό.
Όσοι νομίζουν ότι αυτά είναι νέες θεωρίες για την Ν.Δ. κάνουν λάθος. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 όταν το εθνικό ζήτημα με την ονομασία της Μακεδονίας ήταν στο προσκήνιο, ο Τάκης Μίχας έγραφε στο περιοδικό της ΟΝΝΕΔ ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν… ένας σφαγέας των λαών! Τότε, είχα γράψει σχετικά για το θέμα και με ένα απόσπασμα από το κείμενό μου αυτό τελειώνω την αναφορά μου στον διεθνισμό του νεοφιλελευθερισμού, ο οποίος στέκει στην αντίπερα όχθη του αληθινού Πατριωτισμού, που είναι ο Εθνικισμός.
Έγραφα, λοιπόν, πριν χρόνους 23 και όπως θα διαπιστώσετε τα όσα έγραφα τότε παραμένουν ακόμη επίκαιρα: 21/2/1993-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ: “Όσοι αισθάνθηκαν έκπληξη από το άρθρο του Τάκη Μίχα, που δημοσιεύθηκε στο έντυπο της ΟΝΝΕΔ, μάλλον δεν διαθέτουν μνήμη… Όσοι αισθάνθηκαν έκπληξη από τις θέσεις, που διετύπωσε ένα μέλος του Φιλελεύθερου Φόρουμ, μάλλον δεν γνωρίζουν τον φιλελευθερισμό. Απόλυτη κυριαρχία του ατόμου, επιθυμία για κέρδος μέσα από τους αδίστακτους νόμους της παραγωγής και της κατανάλωσης, να τι είναι ο φιλελευθερισμός. Και η Πατρίδα, το Έθνος, η Ιστορία είναι γράμματα νεκρά στην αμείλικτη γλώσσα του κέρδους. Έχει δίκιο να πιστεύει ο Τάκης Μίχας ότι οι συγκεντρώσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ήταν άχρηστες γιορτές γεμάτες εθνικιστικό μίσος. Έχει δίκιο να το πιστεύει ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος και το σπέκουλο, η μίζα, το κέρδος θέλει ησυχία, θέλει καταναλωτές και όχι πατριώτες. Έχει δίκιο να θεωρεί σφαγέα των λαών τον Μέγα Αλέξανδρο ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος και για τους νόμους της αγοράς οι Εθνικοί Ήρωες, οι Μύθοι είναι άχρηστα ρημάδια ενός κόσμου που πέθανε. Έτσι τουλάχιστον πιστεύει ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος… Γιατί οι φιλελεύθεροι βλέπουν τον κόσμο με το βλέμμα του κέρδους και εμείς οι Εθνικιστές με το βλέμμα της Ιστορίας. Γιατί για τον φιλελεύθερο Τάκη Μίχα η Πλατωνική Πολιτεία δεν εξαργυρώνεται στην Γουώλ Στρήτ και γιατί και για μας τους εθνικιστές το κέρδος δεν είναι αρκετό για να γεμίσει μια ζωή. Γι΄ αυτό εμείς οι Εθνικιστές δεν είμαστε φιλελεύθεροι και οι φιλελεύθεροι δεν είναι Εθνικιστές…”.
Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ, Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή
δεν είστε από τα χέρια σας μονάχα, όχι.
Χρωστάτε και σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θα'ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί…”
(ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑΣ)
«Το Ελληνικόν, εὸν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον, και θεών ιδρύματά τε κοινά και θυσίαι, ήθεά τε ὁμότροπα»
(ΗΡΟΔΟΤΟΣ)
Όσοι δίδουν στην λέξη πατριωτισμός το περιεχόμενο της καλής συμπεριφοράς ενός πολίτη απέναντι στις αστικές υποχρεώσεις του στο κράτος, στο οποίο ζει, στρεβλώνουν την έννοια του όρου, ενός όρου, ο οποίος δεν υπήρχε στην Ελληνική γλώσσα και αποτελεί μεταφορά της Ελληνογενούς γαλλικής λέξεως patriotisme, μεταφορά η οποία έγινε το 1790 και ως εκ τούτου κάλλιστα μπορεί να την συσχετίσει κάποιος με την Γαλλική Επανάσταση, η οποία δημιούργησε το λαϊκό κράτος, το άθεο κράτος ή εάν θέλετε, όπως διαφορετικά το αποκαλούν, το κοσμικό κράτος. Βεβαίως και η λέξη εθνικισμός αποτελεί και αυτή νέα λέξη εις την Ελληνική γλώσσα, αλλά από την ομηρική ακόμη εποχή αναφερότανε σε ανθρώπους με κοινή καταγωγή, γλώσσα και συνήθειες, όπως μαρτυρεί ο Όμηρος στην Ιλιάδα στην Ραψωδία Λ-724, όπου χρησιμοποιεί την έκφραση “έθνεα πεζών”. Παρ’ όλα αυτά και ο όρος πατριωτισμός έχει περιεχόμενο φυλετικό, αφού Πατρίδα δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά την Γη των Πατέρων. Με απλά λόγια, ο αστικός “πατριωτισμός” δεν είναι καν πατριωτισμός, αλλά μια κατά κάποιον τρόπον νομιμοφροσύνη. Κάποτε, οι πατρίδες, τα εθνικά κράτη, τα σύνορα, απειλούντο από τον διεθνισμό των προλεταρίων, από τον διεθνισμό του μαρξισμού. Αυτός ο διεθνισμός ιστορικά έχει περάσει στο παρελθόν και σήμερα αυτός που απειλεί τα εθνικά κράτη είναι ο διεθνισμός του κεφαλαίου, ο διεθνισμός των παγκόσμιων τοκογλύφων, οι οποίοι έχουν υποτάξει πλήρως τις πατρίδες και την πολιτική σε αριθμούς και μάλιστα ψεύτικους μίας οικονομίας δόλιας, η οποία εν τέλει δεν έχει σχέση ούτε με την πραγματική οικονομία!
Ο νεοφιλελευθερισμός, τον οποίο εκφράζει η Νέα Δημοκρατία (και όχι μόνον…), από την ίδια την φύση του είναι αντίπαλος της Ιδέας του Έθνους, της Παραδόσεως, της Ιστορίας! Έτσι δεν μας προκάλεσε έκπληξη η παρακάτω δήλωση συμβούλου του προέδρου της Ν.Δ. (το όνομα του δεν έχει καμμία σημασία), ο οποίος σχολίασε με ειρωνικό τρόπο την οργή των Ελλήνων για το γεγονός ότι μετέτρεψε σε τζαμί ο σουλτάνος Ερντογάν έναν Ιερό χώρο των Ελλήνων, τον περίλαμπρο Ναό της Αγίας Σοφίας στην Βασιλεύουσα και έγραψε γι’ αυτό: «Να μη σας στενοχωρήσω μέρα που είναι με σύννεφα, αλλά το μνημείο της Αγια-Σοφιάς είναι "ισλαμικό" εδώ και αιώνες. Με ή χωρίς μαρμαρωμένο βασιλιά (καλότυχος, γλίτωσε τους φόρους)». Σχολιάζοντας πάλι ο ίδιος σύμβουλος του προέδρου της ΝΔ την δίκαιη απαίτηση των ομογενών στο δικαίωμα ψήφου, έγραψε: «Θα με συγχωρέσετε για την αντιδραστική στάση βραδιάτικα, αλλά αυτό το "ψήφος στους Έλληνες του εξωτερικού" με αφήνει ελαφρώς παγερά αδιάφορο. Ποιους Έλληνες εννοούμε; Αν, για παράδειγμα, μιλάμε για τους Έλληνες πρώτης ή δεύτερης γενιάς στις ΗΠΑ θα εκπλαγείτε από τον αντιδραστικό συντηρητισμό και τις αρχαιοεθνολαϊκές τοποθετήσεις. Και σε κάθε περίπτωση, αν κάποια/κάποιος έχει επιλέξει επιπροσθέτως ή όχι άλλη ιθαγένεια/υπηκοότητα (κατά περίπτωση) και ζει μόνιμα εκτός συνόρων, με ποια λογική θα αποφασίσει για τη δική μου καθημερινότητα; Στην Ελλάδα;».
Ώστε έτσι λοιπόν; Επειδή οι Έλληνες ομογενείς έχουν “αντιδραστικό συντηρητισμό” και “αρχαιοεθνολαϊκές τοποθετήσεις” για αυτό δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα ψήφου, δεν πρέπει να έχουν δικαίωμα λόγου για ό,τι συμβαίνει στην Πατρίδα τους. Επιπλέον, ο σύμβουλος του προέδρου της Ν.Δ. μας λέει ότι όποιος ζει μόνιμα εκτός συνόρων δεν πρέπει να αποφασίζει για την Ελλάδα επειδή δεν ζει “την καθημερινότητα” του Ελληνικού κράτους. Με αυτήν την λογική τα εκατομμύρια που έχουν φέρει στην πατρίδα μας από την Αφρική και την Ασία (τα οποία συμμετέχουν σε αυτήν την “καθημερινότητα”…) θα πρέπει να έχουν δικαίωμα ψήφου. Αλήθεια γνωρίζει ο σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη ότι σε κάθε πόλεμο της Πατρίδας μας ερχόντουσαν ομογενείς από κάθε γωνιά της γης και πολεμούσαν και πέθαιναν για την Ελλάδα; Έχει ακούσει ποτέ του για το Χριστόδουλο Σώζο τον δήμαρχο της Λεμεσού, ο οποίος σκοτώθηκε Ηρωικά μαχόμενος στις 6 Δεκεμβρίου του 1912 στον Προφήτη Ηλία στο Μπιζάνι των Ιωαννίνων μαχόμενος για την ελευθερία της Ελλάδος; Ο “πατριωτισμός” του νεοφιλελευθερισμού δεν λαμβάνει, όμως, υπόψιν του αυτά τα πράγματα, παρά μόνο φόρους, ΦΠΑ και ΕΝΦΙΑ. Είναι ένας “πατριωτισμός” κάλπικος, που δεν έχει την παραμικρή σχέση με τον αληθινό Πατριωτισμό.
Όσοι νομίζουν ότι αυτά είναι νέες θεωρίες για την Ν.Δ. κάνουν λάθος. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 όταν το εθνικό ζήτημα με την ονομασία της Μακεδονίας ήταν στο προσκήνιο, ο Τάκης Μίχας έγραφε στο περιοδικό της ΟΝΝΕΔ ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν… ένας σφαγέας των λαών! Τότε, είχα γράψει σχετικά για το θέμα και με ένα απόσπασμα από το κείμενό μου αυτό τελειώνω την αναφορά μου στον διεθνισμό του νεοφιλελευθερισμού, ο οποίος στέκει στην αντίπερα όχθη του αληθινού Πατριωτισμού, που είναι ο Εθνικισμός.
Έγραφα, λοιπόν, πριν χρόνους 23 και όπως θα διαπιστώσετε τα όσα έγραφα τότε παραμένουν ακόμη επίκαιρα: 21/2/1993-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ: “Όσοι αισθάνθηκαν έκπληξη από το άρθρο του Τάκη Μίχα, που δημοσιεύθηκε στο έντυπο της ΟΝΝΕΔ, μάλλον δεν διαθέτουν μνήμη… Όσοι αισθάνθηκαν έκπληξη από τις θέσεις, που διετύπωσε ένα μέλος του Φιλελεύθερου Φόρουμ, μάλλον δεν γνωρίζουν τον φιλελευθερισμό. Απόλυτη κυριαρχία του ατόμου, επιθυμία για κέρδος μέσα από τους αδίστακτους νόμους της παραγωγής και της κατανάλωσης, να τι είναι ο φιλελευθερισμός. Και η Πατρίδα, το Έθνος, η Ιστορία είναι γράμματα νεκρά στην αμείλικτη γλώσσα του κέρδους. Έχει δίκιο να πιστεύει ο Τάκης Μίχας ότι οι συγκεντρώσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ήταν άχρηστες γιορτές γεμάτες εθνικιστικό μίσος. Έχει δίκιο να το πιστεύει ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος και το σπέκουλο, η μίζα, το κέρδος θέλει ησυχία, θέλει καταναλωτές και όχι πατριώτες. Έχει δίκιο να θεωρεί σφαγέα των λαών τον Μέγα Αλέξανδρο ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος και για τους νόμους της αγοράς οι Εθνικοί Ήρωες, οι Μύθοι είναι άχρηστα ρημάδια ενός κόσμου που πέθανε. Έτσι τουλάχιστον πιστεύει ο Τάκης Μίχας, γιατί ο Τάκης Μίχας είναι φιλελεύθερος… Γιατί οι φιλελεύθεροι βλέπουν τον κόσμο με το βλέμμα του κέρδους και εμείς οι Εθνικιστές με το βλέμμα της Ιστορίας. Γιατί για τον φιλελεύθερο Τάκη Μίχα η Πλατωνική Πολιτεία δεν εξαργυρώνεται στην Γουώλ Στρήτ και γιατί και για μας τους εθνικιστές το κέρδος δεν είναι αρκετό για να γεμίσει μια ζωή. Γι΄ αυτό εμείς οι Εθνικιστές δεν είμαστε φιλελεύθεροι και οι φιλελεύθεροι δεν είναι Εθνικιστές…”.
Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ, Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή
No comments :
Post a Comment