Οι μηχανές των αντιτορπιλικών κατευθυνόμενων βλημάτων Type 45, που αποτελούν τις κύριες μονάδες κρούσης του Βασιλικού Ναυτικού (RN: Royal Navy) παρουσιάζουν σοβαρές βλάβες όταν επιχειρούν σε θερμότερες θάλασσες σύμφωνα με κατάθεση στελεχών των BAE Systems, Rolls-Royce, Northrop Grumman και General Electric στη Βουλή των Κοινοτήτων. Μάλιστα τα στελέχη των εταιριών προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα σημειώνοντας ότι οι επιχειρησιακές και τεχνικές προδιαγραφές του RN δεν περιλάμβαναν την πρόβλεψη για εκτεταμένης διάρκειας και επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις σε θερμές θάλασσες όπως ο Κόλπος. Όπως έγινε γνωστό το σύστημα ψύξης των αεριοστροβίλων των πλοίων, τροποποιήθηκε εκ των υστέρων, αλλά δεν υποβλήθηκε σε πλήρη σειρά δοκιμών ώστε να επιβεβαιωθεί η λειτουργική του αποτελεσματικότητα και η αξιοπιστία του. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι κινητήρες να λειτουργούν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη Βόρεια Θάλασσα αλλά να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε θερμές θάλασσες. Μάλιστα, έχουν καταγραφεί περιστατικά όπου μετά τη διακοπή της λειτουργίας των αεριοστροβίλων, παρουσιάζονται βλάβες που οδηγούν και στη διακοπή της λειτουργίας των γεννητριών με αποτέλεσμα το πλοίο να αντιμετωπίζει παντελή απώλεια ισχύος. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τον Ιανουάριο του 2016 το υπουργείο Άμυνας της Βρετανίας ανακοίνωσε την έναρξη προγράμματος επισκευών και τροποποιήσεων στο μηχανοστάσιο των αντιτορπιλικών Type 45 που μάλιστα θα απαιτήσει την κοπή του σκάφους. Όμως το κόστος του προγράμματος δεν ανακοινώθηκε.
http://www.defence-point.gr/news/?p=154046
http://www.defence-point.gr/news/?p=154046
No comments :
Post a Comment