22/09/2015

Reaper ER: Επιχειρησιακή ανάπτυξη – ορόσημο.

Την επίτευξη ενός ιστορικού ορόσημου που αποτέλεσε η πρώτη επιχειρησιακή ανάπτυξη από την Αεροπορία των ΗΠΑ (USAF) του μη επανδρωμένου αεροχήματος MQ-9 Reaper ER (Extended Range: εκτεταμένης εμβέλειας) ανακοίνωσε η κατασκευάστρια General Atomics Aeronautical Systems Inc. Σημειώνεται ότι το Reaper ER προέρχεται από τη μετατροπή της βασικής έκδοσης MQ-9 Reaper δια της προσθήκης δύο πτερυγικών δεξαμενών καυσίμου που αυξάνουν σημαντικά τη μέγιστη εμβέλεια και αυτονομία του αεροχήματος. Όμως, παρά την προσθήκη των δεξαμενών καυσίμου η δυνατότητα μεταφοράς εξωτερικών φορτίων (όπλων ή/και αιασθητήρων) από το αερόχημα παραμένει αναλλοίωτη. Για να αυξηθεί η ισχύς και να βελτιωθούν οι επιδόσεις κατά την απογείωση με μεγαλύτερο μικτό βάρος έχουν ενσωματωθεί στο αερόχημα σύστημα έγχυσης αλκοόλης/ύδατος, έλικας με τέσσερα πτερύγια και ισχυρότερο σύστημα προσγείωσης που παρέχει υψηλότερη εδαφική ανοχή. Το πρόγραμμα Reaper ER υλοποιήθηκε για την ικανοποίηση απαίτησης ικανότητας ταχείας αντίδρασης (QRC: Quick Reaction Capability) της USAF η οποία απαίτησε από την κατασκευάστρια την παράδοση 38 αεροχημάτων Reaper ER εντός χρονικού διαστήματος 13 μηνών και την πλήρη επιχειρησιακή τους αξιοποίηση σε χρόνο 18 μηνών από την ανάθεση της σύμβασης. Η συλλογή τροποποίησης στο επίπεδο ER σχεδιάστηκε ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε μικρό χρονικά, διάστημα στο πεδίο και φυσικά μπορεί να εναλλαχτεί μεταξύ των Reaper που βρίσκονται επιχειρησιακά αναπτυγμένα ανά τον κόσμο.

http://www.defence-point.gr/news/?p=137386

Την πρώτη επιχειρησιακή ανάπτυξη του μη επανδρωμένου αεροχήματος MQ-9 Reaper Extended Range έκανε η Αμερικανική Αεροπορία τον περασμένο μήνα. Το πρόγραμμα του Reaper ER ήταν απαίτηση ταχείας υλοποίησης, καθώς ζητήθηκε από την Genetal Atomics να παραδώσει 38 αεροχήματα του τύπου μέσα σε 13 μήνες και να τα καταστήσει επιχειρησιακά μέσα σε 18. Η εταιρεία ανέπτυξε συλλογή για τη μετατροπή των “απλών” Reaper σε ER, στο πεδίο. Η κάθε μία αποτελείται από δύο εξωτερικές, πτερυγικές δεξαμενές καυσίμου, οι οποίες δε μεταβάλουν το εξωτερικό όριο φορτίου, με αποτέλεσμα να είναι εφικτή η μεταφορά των απαραίτητων αισθητήρων. Εντούτοις, για την αύξηση της ώσης και τις επιδόσεις απογείωσης, η εταιρεία προσθέτει σύστημα ψεκασμού οινοπνεύματος-νερού, τετράφυλλη έλικα και τροχό προσγείωσης στο πίσω μέρος, ώστε να προσγειώνεται με ασφάλεια έχοντας μεγαλύτερο βάρος.

http://defense3.com/

No comments :

Post a Comment