Οι πρώτες αξιόπιστες ενδείξεις ότι η Κίνα εξετάζει την ανάπτυξη μια πραγματικής στρατηγικής δυνατότητας βομβαρδισμού αρχίζουν να αναδύονται - έτσι ο Dave Majumdar στο DEW Line του Flightglobal. Επί του παρόντος, η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, λειτουργεί ένα μικρό στόλο αναβαθμισμένων βομβαρδιστικών H-6 (φορείς πυραύλων κρουζ). Σύμφωνα με κινεζικά στρατιωτικά blog που επικαλείται ο Dave Majumdar, η Πολεμική Αεροπορία του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού θα επιλέξει πιθανότατα ένα «ιπτάμενο φτερό» ως το νέο στρατηγικό βομβαρδιστικό αεροσκάφος HX. Το θυμάστε; Τον Δεκέμβριο του 2009 το ιαπωνικό περιοδικό «Sankei Shimbun» μας είχε πληροφορήσει ότι το συγκεκριμένο βομβαρδιστικό H-10 stealth έχει ήδη ολοκληρώει την παρεθνική του πτήση στην έρημο Γκόμπι. Σύμφωνα με τις τότε πληροφορίες, το αεροσκάφος έχει κενό βάρος περίπου 52 τόνων. Το μήκος του ανέρχεται σε 24 μέτρα ενώ το ύψος του φθάνει τα 4,5 μέτρα. Έχει επέκτασμα πτερύγων 65 μέτρων και είναι ικανό να μεταφέρει 25 τόνους ωφέλιμο φορτίο. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται σε 200 τόνους. Μπορεί να μεταφέρει πυρηνικά, συμβατικές βόμβες, βόμβες διασποράς, πυραύλους κρους ή πυραύλους αέρος-αέρος. Το RCS που παρουσιάζει είναι της τάξης του 0,2 m2. Η εμβέλεια του ξεπερνά 13.000 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, η ανάπτυξη λαμβάνει χώρα στο 603ο Ινστιτούτο και αυτό σημαίνει ότι η Κίνα είναι η τρίτη χώρα μετά τις ΗΠΑ με το B-2 stealth και τo υπό ανάπτυξη PAK-DA της Ρωσίας - η οποία έχει εκρίνει μια «χιτλερική διαμόρφωση» ενός «ιπτάμενου φτερού» - ως το νέο βομβαρδιστικό αεροσκάφος μεγάλης εμβέλειας.
Σε συνδυασμό με προηγμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αναγνώρισης, τα οποία είναι σε θέση να επιτηρούν μιας περιοχή ενδιαφέροντος για όλο το εικοσιτετράωρο, το H-6K είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να πλήξει στόχους στον Δυτικό Ειρηνικό και την Θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Όπως κρίνουν οι ειδικοί από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από το βομβαρδιστικό H-6K κατά την διάρκεια μια πρόσφατης άσκησης μεγάλης κλίμακας, αυτά είναι σε θέση να πλήξουν στόχους στα Στενά της Μαλάκα και στο νησί Γκουάμ. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει το mil.news.sina.com.cn. Τα βομβαρδιστικά της προηγούμενης σειράς H-6 (Hongzha-6 ή Hong-6) είχαν ένα μικρό ωφέλιμο φορτίο μάχης και μικρή ακτίνα μάχης, ξεπερασμένη σχεδίαση και χαμηλή απόδοση. Θα μπορούσαν εύκολα να καταρριφθούν από τα μαχητικά του εχθρού. Για τους λόγους αυτούς, τα βομβαρδιστικά αυτά ήταν ο πιο αδύναμος κρίκος στην στρατηγική τριάδα της Κίνας, έως ότου ήρθε η παραλλαγή H-6K. Μια διαφορά μεταξύ του H-6K και το προκάτοχου H-6 είναι η κατασκευή από σύνθετα υλικά. Το αεροσκάφος έλαβε τα νέα συστήματα πλοήγησης, νέα ηλεκτρονικά συστήματα καιι αισθητήρες. Στο πίσω μέρος της ατράκτου, αντί για το πυροβόλο 23 χιλιοστών είναι τώρα εγκατεστημένος εξοπλισμός EW. Το βομβαρδιστικό έχει προηγμένο σύστημα επικοινωνίας και νέο ραντάρ.
Όπως αναφέρθηκε τον Ιανουάριο του 2010, μια κύρια διαφορά των νέων H-6K, τα οποία κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της Xian Aircraft Company, από τις προηγούμενες εκδόσεις, είναι ο ρωσικής κατασκευής κινητήρας διπλής ροής D-30KP-2, ο οποίος αντικατέστησε τον στροβιλοκινητήρα WP-8, ένα αντίγραφο του παλαιού σοβιετικού AM-3Μ που τοποθετήθηκε αρχικά στα αεροσκάφη Tu-16. Οι νέοι κινητήρες είναι πολύ πιο ισχυροί στην απόδοση και η Κίνα τους είχε ήδη προμηθευτεί στο παρελθόν για τον στόλο των αεροσκαφών τύπου Il-76. Το ωφέλιμο οπλικό φορτίο στο H-6K αυξήθηκε σε 12 τόνους (H-6 - 9 τόνοι), λόγω της μεταφοράς των σύγχρονων πυραύλων κρουζ CJ-10A (έως 6 στους πυλώνες κάτω από τα φτερά, ταχύτητα 1.5-2M κεφαλή βάρους 500 κιλών (με συμβατική γόμωση), των οποίων η ακρίβεια να πλήξουν ένα στόχο είναι μικρότερη από 10 μέτρα. Το βομβαρδιστικό μεταφέρει κατευθυνόμενες με λέιζερ βόμβες και ενσωματώνει δορυφορική πλοήγηση για να εκτελέσει βομβαρδισμούς ακριβείας κατά ναυτικών στόχων, και κατά στόχων στην ξηρά. Το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με πιο ισχυρούς κινητήρες, οι οποίες παρουσιάζουν μια σημαντικά αυξημένη ακτίνα μάχης (άνω των 3.500 χιλιομέτρων, η εμβέλεια αυξάνεται σε 8.000 χιλιόμετρα από τα 6.000 χιλιόμετρα του H-6). Η εμφάνιση του H-6K έχει θέσει τις στρατηγικές αεροπορικές δυνάμεις στη δεύτερη θέση σε σπουδαιότητα, μετά το Δεύτερο Πυροβολικό (στρατηγικά πυραυλικά στρατεύματα ).
http://www.fox2magazine.net/
Σε συνδυασμό με προηγμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη αναγνώρισης, τα οποία είναι σε θέση να επιτηρούν μιας περιοχή ενδιαφέροντος για όλο το εικοσιτετράωρο, το H-6K είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να πλήξει στόχους στον Δυτικό Ειρηνικό και την Θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Όπως κρίνουν οι ειδικοί από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από το βομβαρδιστικό H-6K κατά την διάρκεια μια πρόσφατης άσκησης μεγάλης κλίμακας, αυτά είναι σε θέση να πλήξουν στόχους στα Στενά της Μαλάκα και στο νησί Γκουάμ. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει το mil.news.sina.com.cn. Τα βομβαρδιστικά της προηγούμενης σειράς H-6 (Hongzha-6 ή Hong-6) είχαν ένα μικρό ωφέλιμο φορτίο μάχης και μικρή ακτίνα μάχης, ξεπερασμένη σχεδίαση και χαμηλή απόδοση. Θα μπορούσαν εύκολα να καταρριφθούν από τα μαχητικά του εχθρού. Για τους λόγους αυτούς, τα βομβαρδιστικά αυτά ήταν ο πιο αδύναμος κρίκος στην στρατηγική τριάδα της Κίνας, έως ότου ήρθε η παραλλαγή H-6K. Μια διαφορά μεταξύ του H-6K και το προκάτοχου H-6 είναι η κατασκευή από σύνθετα υλικά. Το αεροσκάφος έλαβε τα νέα συστήματα πλοήγησης, νέα ηλεκτρονικά συστήματα καιι αισθητήρες. Στο πίσω μέρος της ατράκτου, αντί για το πυροβόλο 23 χιλιοστών είναι τώρα εγκατεστημένος εξοπλισμός EW. Το βομβαρδιστικό έχει προηγμένο σύστημα επικοινωνίας και νέο ραντάρ.
Όπως αναφέρθηκε τον Ιανουάριο του 2010, μια κύρια διαφορά των νέων H-6K, τα οποία κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της Xian Aircraft Company, από τις προηγούμενες εκδόσεις, είναι ο ρωσικής κατασκευής κινητήρας διπλής ροής D-30KP-2, ο οποίος αντικατέστησε τον στροβιλοκινητήρα WP-8, ένα αντίγραφο του παλαιού σοβιετικού AM-3Μ που τοποθετήθηκε αρχικά στα αεροσκάφη Tu-16. Οι νέοι κινητήρες είναι πολύ πιο ισχυροί στην απόδοση και η Κίνα τους είχε ήδη προμηθευτεί στο παρελθόν για τον στόλο των αεροσκαφών τύπου Il-76. Το ωφέλιμο οπλικό φορτίο στο H-6K αυξήθηκε σε 12 τόνους (H-6 - 9 τόνοι), λόγω της μεταφοράς των σύγχρονων πυραύλων κρουζ CJ-10A (έως 6 στους πυλώνες κάτω από τα φτερά, ταχύτητα 1.5-2M κεφαλή βάρους 500 κιλών (με συμβατική γόμωση), των οποίων η ακρίβεια να πλήξουν ένα στόχο είναι μικρότερη από 10 μέτρα. Το βομβαρδιστικό μεταφέρει κατευθυνόμενες με λέιζερ βόμβες και ενσωματώνει δορυφορική πλοήγηση για να εκτελέσει βομβαρδισμούς ακριβείας κατά ναυτικών στόχων, και κατά στόχων στην ξηρά. Το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με πιο ισχυρούς κινητήρες, οι οποίες παρουσιάζουν μια σημαντικά αυξημένη ακτίνα μάχης (άνω των 3.500 χιλιομέτρων, η εμβέλεια αυξάνεται σε 8.000 χιλιόμετρα από τα 6.000 χιλιόμετρα του H-6). Η εμφάνιση του H-6K έχει θέσει τις στρατηγικές αεροπορικές δυνάμεις στη δεύτερη θέση σε σπουδαιότητα, μετά το Δεύτερο Πυροβολικό (στρατηγικά πυραυλικά στρατεύματα ).
http://www.fox2magazine.net/
No comments :
Post a Comment